Што ли треба да се случи, за да им дојде паметот?

  • Креатор на темата Креатор на темата city
  • Време на започнување Време на започнување

city

Модератор - технократ!
Член од
1 март 2005
Мислења
2.780
Поени од реакции
277
Возраст
38
Темава е многу специфична и долго се мислев пред да ја отворам. Но, сеуште не можам да ја решам дилемата како сеуште на моторџииве не им доаѓа памет. Само во изминативе неколку дена се случија неколку тешки сообраќајки:

Сител: Моторџија од Куманово загина кај аеродромот во Петровец

Мотори: По тешка сообраќајна несреќа, почина Стефан Мајнов

Плус инфо:Моторџија прегазил полицаец во Прилеп

МТВ: Тешка сообраќајка во центарот на Скопје, настрада моторџија

Дневник: Моторџија прегазен од камион

Ова се само дел од неколкуте сообраќани нејсреќни што се случија во изминатиов период.

Тоа што ме зачудува е што пак се вози лудо, пак се беснее по патиштата низ Македонија. Возењето личи на се, само не на однесување за здрав, паметен млад човек кој се грижи пред се за себе,а после за другите.

Што треба да се случи да дојде паметот?
Зарем сите овие тешки сообраќајни несреќи со човечки жртви не се доволни за да го ставиме прстот на чело и малку да размислиме?

Зарем адреналинот и желбата за правење езгибиции се поголеми од желбата да се остане жив?
 
Сеа ќе одам кај еден другар на посета исто шо се искрши со мотор , коленото сето му е здробено :sick:
 
Ова се вика - упорно со главата во ѕид... :) Ама тоа е,иако знаеме дека нешто не е во ред,повторно го правиме тоа. Тоа е во човековата природа...
 
Темава е многу специфична и долго се мислев пред да ја отворам. Но, сеуште не можам да ја решам дилемата како сеуште на моторџииве не им доаѓа памет. Само во изминативе неколку дена се случија неколку тешки сообраќајки:

Сител: Моторџија од Куманово загина кај аеродромот во Петровец

Мотори: По тешка сообраќајна несреќа, почина Стефан Мајнов

Плус инфо:Моторџија прегазил полицаец во Прилеп

МТВ: Тешка сообраќајка во центарот на Скопје, настрада моторџија

Дневник: Моторџија прегазен од камион

Ова се само дел од неколкуте сообраќани нејсреќни што се случија во изминатиов период.

Тоа што ме зачудува е што пак се вози лудо, пак се беснее по патиштата низ Македонија. Возењето личи на се, само не на однесување за здрав, паметен млад човек кој се грижи пред се за себе,а после за другите.

Што треба да се случи да дојде паметот?
Зарем сите овие тешки сообраќајни несреќи со човечки жртви не се доволни за да го ставиме прстот на чело и малку да размислиме?

Зарем адреналинот и желбата за правење езгибиции се поголеми од желбата да се остане жив?
Сигурен си за болдираново?
 
па тоа е купуваат кинески мотори за 2000 евра и мислат се некој фраери и возат по улица и после се догаѓат дешавки и тоа
 
Ако возат со 200 на саат мислат дека се фраери.
 
То е понекогаш некој сами си ја бараат смртаа, усте по трагично е то што гинат и невини лица.
 
што подразбирате под моторџија ?
тоа не се моторџии, тоа се деца шо сакат да се прават фраери со брзото и невнимателно возење и секојпат тие настрадуваат и други заради нивните глупости
 
па тоа е купуваат кинески мотори за 2000 евра и мислат се некој фраери и возат по улица и после се догаѓат дешавки и тоа
1. 90% од кинеските мотори не развиваат 200 км/ч.
Ако возат со 200 на саат мислат дека се фраери.
2. Колку го возиш моторот не е битно... Битно е каде го возиш.
што подразбирате под моторџија ?
тоа не се моторџии, тоа се деца шо сакат да се прават фраери со брзото и невнимателно возење и секојпат тие настрадуваат и други заради нивните глупости
3.Најчесто моторџиите имаат 4 очи отворени. Остатокот од возачите се оние кои што не го заприметуваат моторциклот.

Нити едниот, нити другиот нити третиот (претпоставувам) некогаш сте поседувале мотори, па ќе ве замолам да не лупате безвеза по темава. Колку пати сум се извлекувал со последни рефлекси и сили само заради тоа што некој неписмен добил возачка па освен камион друго возило на патот не заприметува...

Е сега, најбитен момент во управувањето со мотоцикл е присебноста. Во секоја ситуација треба да си присебен и да размислуваш со глата. Кога се престројува/претекнува, секогаш треба да бидиш сигурен дека тој пред тебе те видел во ретровизор. Моторот како и секое возило има свирка. Треба да се користи. Ограничувањето на брзината низ град е 60 км/ч. Ако ја почитуваш (во глобала) се избегнуваат сообраќајките со смртни последици. Редовно треба да се носи заштитна опрема: Кацига (и одело кога се вози на отворен пат). Не ги измислиле џабе.... згора на тоа казнуваат за неносење на кацига и пак истите ситуации. Главата е најкритичен дел на моторциклист, па при пад/сообраќајка најмногу се повредува.
 
1. 90% од кинеските мотори не развиваат 200 км/ч.

2. Колку го возиш моторот не е битно... Битно е каде го возиш.

3.Најчесто моторџиите имаат 4 очи отворени. Остатокот од возачите се оние кои што не го заприметуваат моторциклот.

Нити едниот, нити другиот нити третиот (претпоставувам) некогаш сте поседувале мотори, па ќе ве замолам да не лупате безвеза по темава. Колку пати сум се извлекувал со последни рефлекси и сили само заради тоа што некој неписмен добил возачка па освен камион друго возило на патот не заприметува...

Е сега, најбитен момент во управувањето со мотоцикл е присебноста. Во секоја ситуација треба да си присебен и да размислуваш со глата. Кога се престројува/претекнува, секогаш треба да бидиш сигурен дека тој пред тебе те видел во ретровизор. Моторот како и секое возило има свирка. Треба да се користи. Ограничувањето на брзината низ град е 60 км/ч. Ако ја почитуваш (во глобала) се избегнуваат сообраќајките со смртни последици. Редовно треба да се носи заштитна опрема: Кацига (и одело кога се вози на отворен пат). Не ги измислиле џабе.... згора на тоа казнуваат за неносење на кацига и пак истите ситуации. Главата е најкритичен дел на моторциклист, па при пад/сообраќајка најмногу се повредува.
имам сеуште мотор сум возел највеке до 100кмпх и ниедншка не сум паднал ни па има гребатинка од мене,исто како тебе поради невнимателност на други честопати сум се извлекувал од незгоди но ниедншка не сум направил нешто лошо со моторот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom