Се урна претседателскиот авион на Полска

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
Zasto be da go perat? Pa da ne se televiziite od kade ke ja doznavame celata vistina? Eve neka kazat HUMAN i SMART ASS bidejki smetam deka tie se najinformirani i najkompetentni da kazat dali televiziite ni go perat mozokot.

Е тука си сосема во право.

И јас мислам дека се што ќе кажат телевизиите е вистина!

Затоа е најдобро да ги ислушаме тие што гледаат телевизија.
 
Неисплатливо ми е ... а количински е премногу.

Во кратки црти, немора линкови и остали работи ...
запознает си, прераскажи ни во 4-5 реченици она шо најмногу се збори

:smir:
 
Кој бил во кабината со пилотите?

Во кабината, чија врата при слетувањето била отворена (!), имало лица кои не биле дел од екипажот. Еден од нив, а не претседателот Качински (како што се шпекулираше) го присилил пилотот на слетување. Гласот на еден од "слепите патници" е препознат...

Авионот на полскиот претседател Лех Качински, што се урна на почетокот на април во Западна Русија, не паднал поради терористички напад, експлозија, пожар или дефект, но во пилотската кабина се наоѓале лица кои не биле дел од екипажот на леталото. Ова во Москва го соопшти началникот на Меѓудржавниот воздухопловен комитет, Татјана Анодина, повикувајќи се на сознанијата на техничката комисија што ги испитува причините за авионската несреќа на полскиот авион. Таа истакна дека авионските мотори работеле до моментот додека авионот не удрил во земјата. Анодина изјави дека идентификацијата на гласовите на лицата кои не припаѓале на екипажот на авионот, а се наоѓале во пилотската кабина, ја отежнува фактот што вратата од кабината при слетувањето на авионот била отворена. "Гласот на еден од нив е идентификуван. Полска треба уште да утврди на кого му припаѓа гласот на другата личност", нагласи Анодина.

Шефот на техничката комисија што ја води истрагата, Алексеј Морозов нагласи дека полскиот авион, како и навигациските и инженерските системи на аеродромот во Смоленск, во чија близина се случи несреќата, биле целосно исправни. Тој соопшти дека командниот пилот на авионот со контролната кула на аеродромот во Смоленск комуницирал на руски јазик. Тој тврди дека системот за предупредување се активирал 18 минути пред катастрофата и оти пилотите во таква ситуација требало да го дигнат авионот на поголема височина се додека сигналот не се исклучи. Во моментот немаме одговор на прашањето зошто тоа не е направено", рече Морозов. Се шпекулираше дека наводно самиот претседател Качински наредил слетување, но сега постои сомневање дека тоа бил глас на некој друг.

Во авионската несреќа што се случи на 10 април загинаа 96 лица, меѓу кои и полскиот претседател Качински, неговата сопруга и повеќе високи полски функционери, кои патуваа во Русија на комеморацијата по повод злосторствата во Катинската шума, кои се случиле во пролета 1940-та година кога советската тајна полиција стрелала 22.000 полски воени заробеници.

Извор : Вечер
 
Ма каков глас се знае кој каде е башка уште пред полетување авионот е сниман 24/7 и ако имало лица кои не се дел од Екипажот....немало авионот ни да полета т.е пилотите ќе реагирале.
И како што кажаа има отежнување за идентификација на глас што значи дека знак ? е и дали уопште имало лица кои не се дел од екипажот.

Шефот на техничката комисија што ја води истрагата, Алексеј Морозов нагласи дека полскиот авион, како и навигациските и инженерските системи на аеродромот во Смоленск, во чија близина се случи несреќата, биле целосно исправни

Ова важи 99% за аеродромот...остатокот е за авионот и неговите системи.

И чуму ако се било исправно(и на небо и на земја)..

Тој тврди дека системот за предупредување се активирал 18 минути пред катастрофата и оти пилотите во таква ситуација требало да го дигнат авионот на поголема височина се додека сигналот не се исклучи. Во моментот немаме одговор на прашањето зошто тоа не е направено", рече Морозов.

А за пилотите-они одлучуваат и чуму немаат одговор ...арем не ги прашале пилотите дали планираат покачување на висина и.т.н
 
А за пилотите-они одлучуваат и чуму немаат одговор ...арем не ги прашале пилотите дали планираат покачување на висина и.т.н

Се работи за - воени пилоти - а не цивилни, тие немаат процедури туку следат наредби.
 
Мислам на господата на земја т.е Контролата во Смоленск дали ОНИ ги прашале пилотите....и најироничното е

Таа истакна дека авионските мотори работеле до моментот додека авионот не удрил во земјата.

И благодариме што ни кажа:vozbud:
 
Во кабината, чија врата при слетувањето била отворена (!), имало лица кои не биле дел од екипажот. Еден од нив, а не претседателот Качински (како што се шпекулираше) го присилил пилотот на слетување.

Очигледно дека некој влијаел врз одлуките на пилотот. И очигледно дека тука пилотите само следеле наредби, т.е. не се криви.
 
84-год.Јадвига Качинска,мајка на Лех Качински се наоѓа во болница од март месец поради лоша здравствена состојба- и сеуште незнае за неговото погинување.
http://www.dzd.ee/?id=266384
 
Американски ракети на границата меѓу Полска и Русија


Американски официјални претставници соопштија дека извесен број американски војници и една батерија од ракетите Патриот вчера пристигнале во Полска на тренинг операција со полските војници. Ова е најбројно американско разместување на американски сили во Полска од нејзиното зачленување во НАТО. Војниците биле разместени на 60 километри од границата со руската енклава Калининград.


извор
 
Pojedinosti mogućih razloga pada zrakoplova poljskog predsjednika Lecha Kaczynskog izlaze u javnost "u ratama“. Šef poljske istraživačke komisije Edmund Klich izjavio je da je u pilotskoj kabini aviona, u kojem je poginuo cijeli politički i vojni vrh Poljske, do posljednjeg trenutka bio zapovjednik zračnih snaga general Andrzej Blasik pa se špekulira da je vršio pritisak na pilote. Ruski mediji otišli su korak dalje i pretpostavljaju da je čak sam general mogao biti za upravljačem.

Ometanje GPS-a?

Novi detalj iz zapisa u crnim kutijama otkriva da je pomoćni pilot poljskog zrakoplova, koji je 10. travnja letio iz Varšave u ruski Smolensk, na visini od oko 80 metara vikao kolegama: "Dižimo se, odlazimo“. To je prema svim procedurama letenja trebalo značiti prekid slijetanja. Pilot nije uopće reagirao. Ruska komisija pak izvještava da su poljski piloti do pet sekundi prije udara u drvo letjeli pomoću automatskog pilota. Prema poljskom dnevniku Gazeta Polska, taj je podatak simptomatičan i opravdava hipotezu o namjernom rušenju aviona poljskog predsjednika Kaczynskog. Automatski pilot dobiva informacije od GPS-a i na njima se temelji cijeli računalni sustav zrakoplova. Zašto piloti nisu reagirali na informacije sustava da se nalaze na 500, 70, 10 metara? Prema njemačkim i poljskim stručnjacima, na koje se poziva poljski dnevnik, zato što je automatski pilot (tj. GPS) očito bio ometan. Metoda ometanja GPS-a poznata je pod engleskim nazivom "meaconing“, a upotrebljava se u obrani strateških objekata poput nuklearnih centrala.

Nije prvi put

Riječ je o informatičkoj metodi koja snima satelitski signal, a potom ga šalje sa zakašnjenjem. Zbog toga elektronički uređaji čitaju kriv signal pa su tako u poljskome predsjedničkom zrakoplovu očitanja visine bila pogrešna. Potvrda mogućega namjernog rušenja aviona i ubojstva predsjednika Kaczynskog i poljske političke elite možda će se naći u crnim kutijama zrakoplova čije će kopije Rusi Poljacima predati u ponedjeljak. Poljska oporba smatra da bi Poljacima trebalo predati originalne crne kutije, a ne njihove kopije. Poljski dnevnik Gazeta Polska nagađa da ruskim proizvođačima srušenog zrakoplova TU-154 nije problem sakriti tragove tajanstvenog "meaconinga“. Istodobno poljske novine podsjećaju na slučaj pada zrakoplova bivšeg socijalističkog predsjednika Mozambika i vjernog saveznika SSSR-a, čiji se avion srušio 1986. u Južnoafričkoj Republici. Izvješće tadašnje istražne komisije bilo je nalik ruskom u slučaju pada aviona L. Kaczynskog. Prije sedam godina tajni agent tadašnjega rasističkog režima Južnoafričke Republike Hans Louw priznao je da je avion pao zbog ometanja satelitskog signala, ali i da je avion trebao biti pogođen bojevim projektilom u slučaju da ometanje ne uspije.

http://www.vecernji.hr/vijesti/je-li-poljski-predsjednik-lech-kaczynski-ipak-ubijen-clanak-147476
 
na Makedonski

Деталите за авионската несреќа во која загина полскиот претседател Лех Качински, што се случи на 10 април во близината на Смоленск во Русија, стануваат достапни за јавноста „на рати“, чекор по чекор.

Шефот на истражувачката комисија Едмунд Клич изјави дека во пилотската кабина на авионот во кој животот го загубија 96 претставници на политичкиот врв на Полска, до последниот момент бил и командантот на воздухопловните сили генерал Андржеј Бласик, па се шпекулира дека тој им вршел притисок на пилотите.

Руските медиуми отидоа и чекор понапред и објавија дека генералот Бласик најверојатно сам го управувал авионот.

Полски и германски експерти се сомневаат дека некој намерно ја попречувал работата на автоматскиот пилот, кој заради тоа покажувал погрешни информации на која висина се наоѓа авионот. Автоматскиот пилот добивал информации од ГПС (GPS) а на него се темели севкупниот компјутерски систем на авионот. Прашањето е зошто пилотите не реагирале на информациите дека авионот е на 500, 70, 10 метри? Методот на пречки во ГПС е познат под англискиот збор meaconing а се употребува во одбрана на стратешки објекти како што се на пример нуклеарните централи.

Станува збор за информатички метод кој снима сателитски сигнал, а потоа го праќа со задоцнување. Поради тоа електронскиот уред чита погрешен сигнал, па така и во претседателскиот авион биле исчитана погрешна висина.

Потврдата за евентуално намерно уривање на авионот и убиство на претседателот Качински и полската елита може да се најде во црната кутија чија копија Русите им ја предадоа на Полјаците во понеделникот.

Полската опозиција смета дека на Полска треба да и биде предаден оригиналот, а не копијата.

Полскиот весник „Газета Полска“ претпоставува дека на рускиот произведувач на авиони од типот Тупољев ТУ-154 не им претставува проблем да ги сокријат трагите од таинствениот meaconing.

Истовремено, полските весници потсетуваат на случај на уривање на авионот на поранешниот социјалистички претседател на Мозамбик и верен сојузник на СССР, Самора Моизес Мачел во 1986 година во Јужна Африка.

Извештајот на тогашната комисија бил сличен на оној кој Русите го направиле за авионот на Качински.

Пред седум години, таен агент на тогашниот расистички режим на Јужноафриканската Република Ханс Лоу призна дека авионот се срушил поради пречки во пренесувањето на сателитскиот сигнал, но и дека авионот требало да биде погоден со боев проектил во случај пречките да не успеат.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123635
 
Полски и германски експерти се сомневаат дека некој намерно ја попречувал работата на автоматскиот пилот, кој заради тоа покажувал погрешни информации на која висина се наоѓа авионот. Автоматскиот пилот добивал информации од ГПС (GPS) а на него се темели севкупниот компјутерски систем на авионот. Прашањето е зошто пилотите не реагирале на информациите дека авионот е на 500, 70, 10 метри? Методот на пречки во ГПС е познат под англискиот збор meaconing а се употребува во одбрана на стратешки објекти како што се на пример нуклеарните централи.

Станува збор за информатички метод кој снима сателитски сигнал, а потоа го праќа со задоцнување. Поради тоа електронскиот уред чита погрешен сигнал, па така и во претседателскиот авион биле исчитана погрешна висина.

Потврдата за евентуално намерно уривање на авионот и убиство на претседателот Качински и полската елита може да се најде во црната кутија чија копија Русите им ја предадоа на Полјаците во понеделникот.

Полската опозиција смета дека на Полска треба да и биде предаден оригиналот, а не копијата.

Полскиот весник „Газета Полска“ претпоставува дека на рускиот произведувач на авиони од типот Тупољев ТУ-154 не им претставува проблем да ги сокријат трагите од таинствениот meaconing.

Истовремено, полските весници потсетуваат на случај на уривање на авионот на поранешниот социјалистички претседател на Мозамбик и верен сојузник на СССР, Самора Моизес Мачел во 1986 година во Јужна Африка.

Извештајот на тогашната комисија бил сличен на оној кој Русите го направиле за авионот на Качински.

Пред седум години, таен агент на тогашниот расистички режим на Јужноафриканската Република Ханс Лоу призна дека авионот се срушил поради пречки во пренесувањето на сателитскиот сигнал, но и дека авионот требало да биде погоден со боев проектил во случај пречките да не успеат.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123635
Браво бе, значи ова новинариве се невидени експерти. И готово, го решија случајот.

Јас колку што знам секој авион си има 2 висинометри, независни еден од друг, кои немаат никаква поврзаност однадвор, било да се сателити или радари.
 
Браво бе, значи ова новинариве се невидени експерти. И готово, го решија случајот.

Јас колку што знам секој авион си има 2 висинометри, независни еден од друг, кои немаат никаква поврзаност однадвор, било да се сателити или радари.

Полски и германски експерти се сомневаат дека некој намерно ја попречувал работата на автоматскиот пилот, кој заради тоа покажувал погрешни информации на која висина се наоѓа авионот. Автоматскиот пилот добивал информации од ГПС (GPS) а на него се темели севкупниот компјутерски систем на авионот. Прашањето е зошто пилотите не реагирале на информациите дека авионот е на 500, 70, 10 метри? Методот на пречки во ГПС е познат под англискиот збор meaconing а се употребува во одбрана на стратешки објекти како што се на пример нуклеарните централи.

Болдираниот дел нарочно го испушташ?
 
Болдираниот дел нарочно го испушташ?
Не. Покрај автоматскиот пилот, постои и вистински пилот, заедно со копилот. А исто така постојат висинометри кои овие вистинскиве пилоти ги гледаат. Ако автоматскиот пилот добивал погрешни информации, тогаш постојат и други пилоти, кои управуваат со авионот. Такви грешки, особено компјутерски или намерно направени нема шанса да урнат авион. Освен ако пилотите не биле на своето место - во пилотската кабина.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom