Проект: Velomobile

  • Креатор на темата Креатор на темата darmon
  • Време на започнување Време на започнување
Зошто да не може, седиштата ги правев според перцентилите не човекот и главата на човекот нема да биде повисока од седиштето, освен ако човекот е 250 цм висок па да се двои од просекот на човечките димензии. Ако главата е пониска од носачите а носачите не се свиткуваат тогаш патникот е заштитен од згмечување при превртување.
Инаку можеби не е јасно каде се споени носачите бидејки ја немам конструкцијата направено која ке го носи возилото, тоа треба некој колега од Конструкции да ми го среди. Но секако кога ке се конструира ке се направат прецизни мерки од конструкциските инженери до која висина и каде треба да се спојат носачите.
Еве ти пример за рол бар кај Пежо кабриолет. Рол барот ја игра истата улога како А-носачите кај колата. Запримети тие колку се ниски до главата на патниците.
BG-206-STYLE-BARS.gif

Јас сум задолжен да генерирам идеи и иновации кои ке бидат технолошки оправдани односно логични, и графички да ги претставам, да предвидам технологија која ке се користи во возилото, односно кратко кажано јас сум задолжен за дизајнот.
Имам познавања од конструкции но прецизните пресметки и мерења ги прават оние инженери кои ја изучуваат таа насока. Не можам јас во све да се разбирам, затоа и постои тим а не стои еден човек позади целата конструкција секаде во светот.
Во кратки црти, оваа промена за која ти ми ја предложуваш ке биде направена во текот на фазата на деталното проектирање. Ова возило е сеуште во почетната фаза на креирање идеа и графички прикажување на истата.
Инаку фала ти за советот, ме интересира која е твојата професија?

Добро ти вели никола, рамката назад мора да биде затворена за да се формира целина која ќе има доволна носивост. Тие носачи кои напред започнуваат, назад ќе мора на нешто да се потпираат. Во спротивно и голем профил да користиш ефектот ќе биде слаб и незадоволителен. Плус, така затворената рамка ке му даде на возилото уште подобра крутост.
Споредбата со рол барот кај пежото не е на место, се работи за различни случаеви. (рол барот го менува Б столбот, не А)

Друго прашање, кои се димензиите на просторот зад седиштето? Ке има доволно простор за погонскиот дел?

Трета забелешка, внимавај на изводливоста на конструкцијата и дизајнирај да биде едноставно, практично и лесно одржливо. Ако се дупне задната гума како ќе се промени? Ќе треба да се растура цела задница?

assem2.jpg


Големите прозирни површини изгледаат убаво но колку се едноставни и ефтини за изработка? Лично, би ги поделил на повеќе сегменти.

ren1k.jpg


Иначе, на добар пат си и продолжи така!
:salut:
 
Da na nesto vakvo mislev super ti e resenievo so toa sto na zadniot del pozadi toa sediste da ima do dolniot del od voziloto nosac, dali 1 na koi ke gi vrzes 2ta ili pa 2 posebni ne e ni tolku vazno. Mislam deka sega ke svatis za sto razmisluvav :). E da uste nesto prednost ti e sto ti e zaoblena povrsinata i profilot sto ke bide so nekoj radius.
 
Ви благодарам на сликовитото објаснување. Многу ми е појасно сега.
Ок, знаев дека контурата треба да е затворена за да се добие на цврстина, не објаснив добро.
Како и да е сега ми е многу појасно, фала ви за помошта. Кажете ми оваа затворена контура мора целата да биде челична и дали е добро на рендерот со перспективата од возилото, таму кај што ми предложи да го поделам тој дел на повеке сегменти, добро би било кровот да биде прозирен т.е плексиглас и нели одделен со сегментот кој ти го додаде кој го поврзува левиот и десниот носач, или подобро би било да е затворен односно патниците да бидат заштитени од светлината, на пример за во лето кога ке се возат патниците да не им иде премногу сонце во главата па да фатат сунчаница :)?
И уште нешто дали може А носачот да не завршува толку кратко, веднаш над главата на задниот патник, не ли би било подобро ако иде уште малку поназад па од таму за се спои со косиот сегмент, оној кој се спојува со задното тркало, за да не морам да го поместувам седиштето?
assem2.jpg


Што се однесува до едноставноста и функционалноста, пример за менување на гумите, бидејки осовината на тркалото е покриена со оклопот планирам да се направи некаков кружен пресек кој ке биде лесен за отварање и повторно монтирање,како елемент за спојување може например да се вметне некаков ускочник или пак некаква брава како на капакот на резерварот за полнење бензин, а од другата страна принцип на шарки за врата.

--- надополнето ---

Во врска со погонскиот простор, мислите ли дека не е можно да се стави мотор, пример од Yamaha R1 што 1000цц, во делот почнувајки веднаш позади задното седиште до задните светла? мислам дека обезбедено е доволно простор, а просторотго зафаќа целиот дел над задното тркало.
Еве ви еден концепт на Мерцедес, моделот ф300.
1997-Mercedes-Benz-F-300-Life-Jet-Concept-Engine-Compartment-1280x960.jpg

Овој модел има погон на задно тркало кој има зафатнина од 1600цц 75kw/102морски коњчиња :), а гледајте на колку мал простор го сместиле.
Исто така има систем за накосување во кривини, кој е поддржан од таканареченото Active tilting control, кој ја пресметува брзината и аголот на свртување при што крајниот резултат е аголна косина, наведнување како кога мотор на 2 тркала влегува во кривина вака некако:
f_300_life_jet_front.jpg



Доста го проучував овој систем и механизамот, многу ми се допаѓа и едно време почнав и да предвидувам вака да се движи и моето возило, но бидејки планирам да го конструирам овде кај нас, не верувам дека некој би имал толку средства и знаење да може да се вгради ваквиот механизам и електрониката, па се откажав од таа идеа.
Може ли на мотор од моторцикл да му се додаде во преносниот систем и рикверц? Бидејkи нели, моторциклите немаат reverse, а ова возило мора да има.
Во која категорија ке спаѓа ова возило, прописно, дали ке спаѓа во групата автомобил или моторцикл?
Дали ова возило може да ги помине сите процедури, за да може да се регистрира и легално да се вози низ град?
Дали морам да имам внатрешен ретровизор, или со надворешните ке имам доволна прегледност?
 
Za ova vo koja grupa ke spagja voziloto treba da vidime da procitame sto e sto vo zakonite :). Za da gi pomine site proceduri najubavo e so nekoj od profesorive sto se na homologacija da napravis muabet i ke moze da ti pomine site proceduri samo neli da ima sve sto edna homologacija bara...Nemoras da imas vnatresen i taka e celiot dizajn interesen vklopi gi nadvoresnite vo dizajnot na voziloto :).
Zasto gorniot del od krovot ne bi go napravil da se otvara? Na primer na lizganje prema nazad? Za vo zima odlicno za na leto da ne pravime muabet :) kabrioletce :).
Za A nosacot mozes na razni nacini da go izvedes. nacrtaj kako mislis(so sliki najvise se razbirame) i ke prodiskutirame i okolu nego :)
 
Ааа таа комбинација за да може кабрио да се прави обавезно ке ја има, само предлогот за лизгање не ми делува некако изводлив, знам како изгледа, знам на што мислиш, како на борбените авиони што се отвара кокпитот.
Ама ако се направи така ке треба заедно со страничните стакла и носачите да се пресечат на одредена висина и да се лизгаат наназад а ке остане само ветробранското стакло и долниот пресечен дел од А-носачите на кои е поставено ветробранското стакло. Тоа е малку покомплицирано за изведување. Кај авионите е полесно бидејки немаат носачи на стаклото кое лизга а кои ја играат така значајна улога како кај автомобилот .
Иначе за абриолет ке може да се направи како кај Цитроен Ц3 Плуриел каде што рачно се вадат носачите и се добива отворен простор.
Во америка овие возила спаѓаат во групата на Моторцикли.
Не ми кажа дали може на мотор од моторцикл да се додаде рикверц брзина? Пример да земеме мотор од Yamaha R1 да го вградиме во моево возило и да му додадеме рикверц брзина. Изводливо ли е ова?
 
Mislam deka ima motori so rikverc onie ogromnite kruzeri...
Ne milsev taka da se lizga nego ti so vikas ko c3 samo gorniot del da se lizga da vleguva pozadi zadnoto sediste
 
Ок е тоа со лизгањето интересно е.
Е сега имам друг проблем, отварање на странични стакла. Нема да можат до доле да се отвараат, премногу се големи. Во кој спортски автомобикл гледав така прозорците воопшто не се спуштаа, мислам не ни било проектирано да се спуштаат, проветрувањето идело само преку отворите за вентилација и климатизација.
Што би ми предложил вака од прва гледна точка?
 
Ogromni se za otvaranje nema sansi a mislam i deka nema da lici na dizajnot, mojot predlog e toa kombinacija na otvorite za ventilacija i moznost za otvaranje na krovot makar i delumno
 
Ги поврзав носачите со уште еден сегмент, сега имам посебно ветробранско стакло и посебно ми е одвоен кровот, кој најверојатно ке биде на отварање. Можно е да се направи механизам на кој стаклото ке лизга наназад и да се отвара или ке биде изработено од некаков текстил за да може да лизга наназад и да се превиткува како кабриолетите без метален покрив.

ren12.JPGren11.JPG
 
Во америка овие возила спаѓаат во групата на Моторцикли.
Не ми кажа дали може на мотор од моторцикл да се додаде рикверц брзина? Пример да земеме мотор од Yamaha R1 да го вградиме во моево возило и да му додадеме рикверц брзина. Изводливо ли е ова?

Honda Goldwing има рикверц ;)

А што се однесува до рамката, има доста пресметки за тоа (доколку сакаш да биде правилна). Барај конструктор на каросерија. Имаш торзиони сили тука, па каков треба да е варот, каков материјал, каков челик...има има што да се планира.
 
Mozes da vgradis rikverc brzina samo ke bide potesko za parkiranje na primer ili vozenje na niski vrtezi vo rikverc
 
Неколку варијанти на бои:

1) Бела- Чиста
bela.JPG

2) Хром- Модерна
chrome.JPG

3) Жолта- Весела
zolta.JPG

4) Зелена- Eco friendly
zelena.JPG

5) Сина- Релакс
sina.JPG

6 Лилакова- Диско
lilakova.JPG

7) Црна- Отмена
crna.JPG

8) Сива-City
ren1.JPG

Која според вашиот вкус најмногу ви се допаѓа, вклучително и црвената која ја имјам постирано во горните постови?
 
црна и сива се некако нај ок бои.... ама ова веке е прашање на вкус а не на практичност. затоа очекувај мнооогу различни одговори...
 
Еррррр...Сите?! Што има везе бојата?! Ако е возило за широка употреба ќе имаш различни луѓе со различни вкусови. Да речеме јас сакам црна и црвена, некоја шмизличка ќе ти речи виолетова...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom