Проект: Velomobile

  • Креатор на темата Креатор на темата darmon
  • Време на започнување Време на започнување
Да ја заживеам темава. Ова е мојот конечен дизајн.

Сатра се заинтересирани за подобро запознавање на моето возило,ке направам една презентација за нив и ке ја презентирам мојата идеја, за понатамошна негова изработка како опрототип. Секако дека доколку биде одобрено за изработка ке има инженерски измени но генералниот облик и распоред на елементите ке биде овој.
Напред спојните елементи на предните тркала не се прецизно направени бидејки тоа е работа на инженерите за механизми и моторни возила. И уште некои детаљи во интериерот треба да бидат вметнати.
Па, би сакал да слушнам ваши коментари, позитивни и негативни.
ren1.JPGren2.JPGren6.JPGren8.JPGren7.JPGren5.JPGren3.JPGren10.JPGren4.JPGren9.JPG
 
Браво дај боже да го реализираш сето ова се најдобро и продолжи така.Имам само 1 прашање назад не е премногу натрупано со светла ?
Иначе изгледот е многу добар "Македонско ферари" :)
 
Фала за споредбата со Ферари но реално треба уште многу фурни леб да јадам за да стигнам до дизајнот на Ферари. :) Битно ми е да не ми се допаѓа само на мене а на другите да им биде грдо.
Во врска со светлата, не би рекол дека се премногу натрупани бидејки во најголемиот дел од взењето на автомобилот ке светат црвените светла, т.е позиција и кочници. Додека жолтите се трепкачи или на народски, жмигавци, и тие нели се уклучуваат само по потреба. Додека белите се вклучуваат кога автомобилот оди наназад, или народски рикверц.
Поентата ми е дека светлата никогаш нема да светат сите заедно и тоа некој подолг период. Најчесто ке се вклучуваат црвените светла. Поздрав
 
Не е лошо ова само некако чудно ми е со три тркала да додадеше позади уште едно. :)
а за спонзорство право кај велија рамковски нели е веломобиле хах сигурно ќе ти даде пари :)
 
Хаха , тој ке сака да биде велимобајл. Иначе насловот на темата ја пишав velomobile бидејки идејата ми дојде од велосипедите кои имаат оклоп возат на три тркала и се наречени velomobiles. Најпрво сакав таков велосипед да направам, но потоа си викам, па што да се мачам да веслам кога може едно моторче позади 150;250 кубика и да тера 90-100 км/ч. не треба повеке. Да троши 3-4 литри бензин па уште да се стави плин ке биде џабе. Исто така може и на електричен погон да иде, ама тоа ке видиме понатаму ако почнеме да го коструираме.
 
I so moive vozila ke distribuira kesh nakaj cair i okolija :).Ma kraj kraeva, koga veke go vrtime muabetot na sala, neka dade on pari, pa za imeto ke ja naredime. Bitno da mrdneme od 0 pozicija, da pocne nesto da se pravi.

 
Да ја заживеам темава. Ова е мојот конечен дизајн.

Сатра се заинтересирани за подобро запознавање на моето возило,ке направам една презентација за нив и ке ја презентирам мојата идеја, за понатамошна негова изработка како опрототип. Секако дека доколку биде одобрено за изработка ке има инженерски измени но генералниот облик и распоред на елементите ке биде овој.
Напред спојните елементи на предните тркала не се прецизно направени бидејки тоа е работа на инженерите за механизми и моторни возила. И уште некои детаљи во интериерот треба да бидат вметнати.
Па, би сакал да слушнам ваши коментари, позитивни и негативни.

ОДЛИЧНО! Петка!

И јас иам некои забелешка за светлата, ама лесно тоа се корегира. Се разбира реалниот модел можеби ќе изгледа поинаку од практични причини, сепак ОДЛИЧНО.

Сега...произвдоство на првиот прототип? Да не остани само на пуста желба!
 
Деновиве повторно ке исконтактирам со фирмата за да конечно, закажам презентација, и ке се знае што понатаму.Позз
 
Ова е слика од возилото на која се прикажани само контурите а целта ми е да се прикаже распоредот на внатрешните елементи како поставеноста на седишта и воланот. Со црвено ми се обележани носачите кои се клучни во безбедноста на патниците и треба да бидат изработени од челик за доколку дојде до превртување на возилото при возење овие носачи да можат да ја издржат тежината на возилото, за да не ги згмечи патниците, а исто така играат значајна улога и при страничен удар, аголот на превиткување треба да е најмал кај овие носачи.
Assem2.jpg

Утре ке направам и некои рендери од возилото каде ке му вметнам други комбинации на бои и секој од вас ке може да си ја одбере комбинацијата на боја на возилото која најмногу му се допаѓа.
 
NEmozes samo vaka gore toa nosacite barem pozadi zadnoto sediste spusti go nadolu i isto prema napred po dolnata strana i ke ja imas cela kabina vo ramka, jes da ke krene toa tezina na vozilovo ali...
 
Зошто да не може, седиштата ги правев според перцентилите не човекот и главата на човекот нема да биде повисока од седиштето, освен ако човекот е 250 цм висок па да се двои од просекот на човечките димензии. Ако главата е пониска од носачите а носачите не се свиткуваат тогаш патникот е заштитен од згмечување при превртување.
Инаку можеби не е јасно каде се споени носачите бидејки ја немам конструкцијата направено која ке го носи возилото, тоа треба некој колега од Конструкции да ми го среди. Но секако кога ке се конструира ке се направат прецизни мерки од конструкциските инженери до која висина и каде треба да се спојат носачите.
Еве ти пример за рол бар кај Пежо кабриолет. Рол барот ја игра истата улога како А-носачите кај колата. Запримети тие колку се ниски до главата на патниците.
BG-206-STYLE-BARS.gif

Јас сум задолжен да генерирам идеи и иновации кои ке бидат технолошки оправдани односно логични, и графички да ги претставам, да предвидам технологија која ке се користи во возилото, односно кратко кажано јас сум задолжен за дизајнот.
Имам познавања од конструкции но прецизните пресметки и мерења ги прават оние инженери кои ја изучуваат таа насока. Не можам јас во све да се разбирам, затоа и постои тим а не стои еден човек позади целата конструкција секаде во светот.
Во кратки црти, оваа промена за која ти ми ја предложуваш ке биде направена во текот на фазата на деталното проектирање. Ова возило е сеуште во почетната фаза на креирање идеа и графички прикажување на истата.
Инаку фала ти за советот, ме интересира која е твојата професија?
 
Student na MFS, motorni vozila :). Mene mi e sosema jasno sto treba da postignes so toa megjutoa nemozes so vrzuvanje vo 1 tocka da postignes profilot da ja zadrzi formata, bidejki ako dojde do prevrtuvanje tebe ti e profilot vrzan na prednata strana pritisokot na drugata strana ke napravi ogromen moment i neizbezno ke go svtika profilot nadolu...Si kazal nosacite ne se svitkuvaat, denes vo cela avtoindustrija se odi na toa tie glavni nosaci da se svitkaat do odreden stepen i so toa da ja apsorbiraat ogromnata energija dokolku ne se svitka(a nemoze da ne se svitka :) ) ke ima ogromni inercijalni sili
 
Ова е слика од возилото на која се прикажани само контурите а целта ми е да се прикаже распоредот на внатрешните елементи како поставеноста на седишта и воланот. Со црвено ми се обележани носачите кои се клучни во безбедноста на патниците и треба да бидат изработени од челик за доколку дојде до превртување на возилото при возење овие носачи да можат да ја издржат тежината на возилото, за да не ги згмечи патниците, а исто така играат значајна улога и при страничен удар, аголот на превиткување треба да е најмал кај овие носачи.
Прегледај го приврзокот 38230

Утре ке направам и некои рендери од возилото каде ке му вметнам други комбинации на бои и секој од вас ке може да си ја одбере комбинацијата на боја на возилото која најмногу му се допаѓа.

Ок колега. Не реков не се виткаат воопшто. Еве, болдираното прочитај го.
Дури сега сватив што мислиш со тоа во една точка да се врзани. Еве ти рендер со поглед од горе.
Assem2top.jpg

На оваа слика може да се види дека двата носачи левиот и десниот не завршуваат во една точка него се релативно поблиску каде што се спојуваат во задниот дел него напред.
На ова ли мислеше, или...?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom