Потрошувачот е секогаш во криво

  • Креатор на темата Креатор на темата ada
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво на сите.

Станува збор за хард дискови купени од фирмата Мебиус во Скопје, хард дисковите се форма Хитачи ентерпрајз дискови кој се користат во продолжени услови на работа т.е сервери итн.
Меѓудругото беа купени како 4 дискови кој ке бидат инсталирани во RAID 1 со цел да не ни се случи комплетна хаварија на губење на податоците.
Дисковите 2 од нив после 8 месеци работа откажаа и поведен од темата дека ние никогаш не сме во право спуштив дијагноза од Хитачи на која дисковите не поминаа, миследв дека е до реид контролерот, па префрливме се на скроз друга машина и пак од почеток 5 саати тестирање, но резултатот беше ист.

Ги однесов хард дисковите во Мебиус, ги примија на сервис, побарав дека сакам low level format, после 2 дена се јавив и „експертот“ од Мебиус ми вика, ок е се бе дечко, еве ги вртат.. ОК реков а ги истестиравте ли во реид 1, и ми вика, не, али ај ке ги истестираме, па така уште 2 дена, во тие два дена што поминаа видов дека кај мене во машината има делче паднато, незнаев од што е, но претпоставував дека е од хард дисковите. Пак се јавив во сервисот кога требаше да ги земам дисковите, и „експертот“ ми кажа дека дисковите биле „супер“.. Кога отидов да ги подигнам, ги споредив плочките и на едната фалеше дел.. Му објаснив на експерот што и како е, но тој ми дигна рамена и ми вика, дечко јас незнам.. ама дисковите работат.. пробав да му објаснам дека се чуваат на дисковите податоци кој ми се битни но истиот одговор.. најдобтиот совет од такви морони некогаш што го имам слушнато е.. „Абе стај го у компјутер, па додека тера нека тера.. немој да ги упаруваш, терај ги сингл..“ .. нејкев да се нервирам и дојдов дома и едниот диск го проверив и имаше се уште податоци на него и после нивниот low level format..

Никогаш нема повеке да купам нешто од кај тие „експерти“.. од такви сељачки фирми преку К*Р ми е веќе..

Ова го споделувам со вас затоа што мислам дека нема потреба да некој биде сјебан како мене од фирмата Мебиус.

Поздрав,
Мартин
 
licno go znam gazdata na mebius, momakot e OK, ama del od vrabotenite mu se ziva tapa... ne e on kriv za vakviot odnos i ekspertizam, ama jbg, zaradi vakvi penali, firmata mu ide dole... a mozda i ne mu ide, mozda si ti bash srekajlija da ti se sjebat... neznam, nemozam da komentiram niti so negativen niti so pozitiven stav... mene gazdata mi e klient, ama toa posekako ne go pravi obrazlozenieto tvoe ne vistinito vo moi oci, bidejki neznam kako rabotat... ako se nesposobni, nesposobni se... toa e toa...
 
jas sum vo privatniot sektor na uslugi. ne mnogu cesto, ama ete se slucuva po nekoj klient da bide "zbunet" od uslugata. a naj cesto toa se slucuva so luge koi stvarno premnogu prasuvaat i zaogaat vo tehnickite podatoci, pa koga ke pocnat da meshaat parametri i odluki i samite ne znaat shto odlucila, ama na kraj bitno ne im e bash po keif ona za koe platile... sekogash se trudime da ja ispravime greshkata, poshto na klientot MORA DA MU SE NAPOLNI OKOTO I DUSHATA so platenoto ili eventualno doplatenoto. primeri ima dosta, ama nese za nabrojuvanje. bitno e deka jas kako sopstvenik na firma koja se bavi so usluga, imam moto deka mojot klient mora da bide zadovolen od mojata usluga, vo sprotivno, rejtingot na firmata mi opaga, a so toa i idnite klienti stanuvaat se po retki i po retki... koga OVA MOE MOTO ke go skontaat nashite balkanski davaci na uslugi i trgovci, togash, ke imame kvalitet, opshto receno na usluga...

И јас сум во приватен дел-услуги.Она што го научив од оваа страна е што колку и да се трудиш да му угодиш на македонскиот клиент секогаш ќе ти најде замерка.Од проста причина што недостига професионалниот однос.Сите овде се директори,почнувајќи од секретарка до шеф на навртки и завртки,сите овде наредуваат,не се знае кој бара и што бара,итн.
Класичен пример,во мојот бизнис цената зависи од димензиите на пратката.Можам да потврдам дека сите клиенти,ама буквално сите кратат на дадени димензии мислејќи дека ќе добијат намалување на цена.Болката е што кога ќе дојдеме на лице место,се што е вишок останува и не се подигнува,бидејќи секој милиметар е испланиран.Така доаѓаш до плачење,карање,викање,ама признавањето никаде го нема.
Да можеш на македонецот топувче во газот да му пикнеш,5 метри жица ќе извадиш.
 
Гледам сте ги набројале сите лоши искуства, ццц... :pos:
Значи прво, сум имал доста добри искуства со нашиве компании, иако треба многу пешачење за да дојдеш до вистинското место... :)
Гледам некој член горе ги критикува Mebius. Купив тв-картичка од Neptun, но штом ја пробав се покажа дефектна. По неколку месеци одам во Neptun со фискалната сметка и ме упатија во Mebius. Отидов таму, ја оставив картичката, ми кажаа кога да се вратам (два-три дена) ми кажаа дека не ја бидува картичката и одма ми ја заменија со нова. Слични успешни искуства сум имал и со Анхоч, Нико, Германос... сум имал и лоши искуства, во моментов ми текнува на call centar-от на HP (веројатно од Источна Европа) кога некоја госпоѓица која веројатно врска немаше од компјутери ми кажуваше дека се е во ред со режачот на мојот лап-топ, туку јас не сум знаел да снимам цедиња, сер*ше едно пола саат и ја откачив, си го средив проблемот сам.
Исто голем проблем кај нас е некултурата кај купувачите/корисниците. Ако нешто не им е по мерак, ниту дослушуваат до крај (иако можеби на крајот има позитивен епилог) туку одма урлаат, се закануваат (ќе видиш ти, знам јас кај да се јавам... ти не знаеш кој сум јас :pos:) и слично :)
 
Не мислам дека е релевантен податокот дека македонецот е "лош" муштерија. Се работи за проблемите во оваа држава па сходно на тоа и за сите македонски граѓани -македонци, албанци, власи, срби, турци, роми...Немаме информации какви се грчките, бугарските и другите муштерии па најверојатно немаме доволно индиции да ги осудуваме постапките постојано само на македонецот. Но сум имал прилика да гледам како настапуваат германски, холандски, шведски колеги кога нешто не им е погодено. Верувајте, не се така мирни и културни кога некој ќе ги оштети :)

Секако дека муштериите честопати настапуваат како "стручни лица", но се работи за одбрамбен механизам, изграден да се заштити имотот и средствата на муштеријата. Честопати и јас сум настапувал од тој аспект, пред се затоа што во повеќе случаи, доколку давателот на услуги или производи забележи дека муштеријата е лаик, ќе му изврши услуга/продаде производ и кој не му треба или ќе измисли допонителни трошоци и цени.
Инаку
Значи прво, сум имал доста добри искуства со нашиве компании,
бројни добри искуства постојат, но најчесто во сеќавање остануваат лошите, од кои излегуваме оштетени, без можност да добиеме она за што плаќаме.
 
Доколку продавачот не е услужлив одма ми се одмилува и купување и се. Во бутици не ретко може да се сретнат намуртени фаци, као да им пропаднале сите бродови, па после ти е незгодно и да прашаш дали има поголем број од нешто. Недостига професионализам и тоа е факт. Ти си продавач т.е. давател на услуга и ако денот не ти е ок, си ги оставаш проблемите дома, а не си ги носиш со себе и на работа. Многу често сакам да разгледувам по фирми, особено за технологија, бела техника, компјутери и сл... сакам да видам што има ново, какви се цените, што се нуди и доколку не купам не значи дека треба да се туфкаат ако ги испопрашам за нешто. Или пак од друга страна, човечки е да ме оставиш да разгледам, ама ако треба јас пола саат да те чекам за да те прашам за нешто и при тоа си седиш ти таму со колегите и си правиш муабет, па и тоа не е ок. Треба секоја фирма да си ги образува своите вработени за тоа како се пристапува кон клиентите, што да се прави, а што не.

Меѓутоа и клиентите не ретко знаат да бидат безобразни. При такво едно мое разгледување по една фирма, влегува еден човек во истата со лаптоп и уште од врата се гледа дека е арогантен и почнува да се дере дека дал не знам колку пари, а неисправен лаптоп му дале, тоа за ништо не вредело, џабе пари фрлил и зема го фрла и лаптопот на маса. Просто да се зачудиш какво неандерталско однесување. Ниту кажува што е проблемот, ниту ништо. Откако после 15-20 минути се смири, дечките од сервис го најдоа проблемот и му го средија лаптопот, по што овој си отиде како ништо да не се десило. Да одржиш смирени живци и професионализам во такви моменти е стварно научна фантастика, а да не збориме дека треба и цел ден да работиш после.
 
Nema potreba od sebedegradiranje ....

"... кон кое ние во Македонија се стремиме, и стремиме, и стремиме, ама никако да го достигнеме..."

Nie od Makedonija sme bile kade shto se oni , no oni ne bile kade shto sme bile nie .
Nie imame iskustvo plus.

Da bea zakonite vo Amerika dobri - odlicni , togash nemashe da ima potreba od izbori , zakonodavna vlast i sl.
Da , na Makedonija , megu drugoto , i se potrebni zakoni , zakoni koi treba da se donesat vo zakonodavniot dom od onie koi zemaat plata za toa .

Imame problemi kakvi shto imaat site vo svetot , problemi koi treba da gi reshavame , problemi koi se reshavaat so davanje inicijativi , konstruktivni predlozi ..... a ne so placenje za nashata teshka situacija kako potroshuvaci .

Shto ni nedostiga vo Makedonija ?

Po moe , toa ke da e shkolo za prodavaci , kurs za prodavaci ili bilo sho so koie sekoj koj ima moznost da prodava da ima zavrsheno neshto , neshto shto ke go nauci deka treba da bide ljubezen so mushteriite , deka treba da nosi uniforma , deka treba da znae deka , " Mushterijata e sekogash vo pravo ".
Cinam , nie nemame institucija koja bi gi naucila prodavacite kako da se odnesuvat i deka se se sveduva na " talent " .

Ni nedostiga zakoni , zakoni , .... pa dokolku zdruzenieto na potroshuvacite ( Neznam koj go opredeluva prdsedatelot , upravniot odbori ili ..... kafekuvarakata vo nego , shto e golema minis za toa zdruzenie ) nema pari za ..... neka sednat i neka pishuvaat predlog zakoni , neka lobiraat , neka dosagaat po televiziite .

Dali ima zakon so koj se kaznuva potroshuvacot ako ukrade edna "MIlka " , koja e procedurata , koja e kaznata , koja kaznuva , dali kaznuva , kako kaznuva .....
So toj zakon potroshuvacot ke moze da se zashtiti od fizicko nasilstvo vrz nego ako " nesakajki " ukral edno cokolado od ....

Samo zakoni i zakoni , edukacija na potroshuvacite i prodavacite .
 
Доколку продавачот не е услужлив одма ми се одмилува и купување и се. Во бутици не ретко може да се сретнат намуртени фаци, као да им пропаднале сите бродови, па после ти е незгодно и да прашаш дали има поголем број од нешто. Недостига професионализам и тоа е факт. Ти си продавач т.е. давател на услуга и ако денот не ти е ок, си ги оставаш проблемите дома, а не си ги носиш со себе и на работа.

понекога (читај нај често) фали мотивација. !!!ФИНАНСИСКА!!! тој тип на вработени не професионалци нај често доаѓаат на работа за да заработат плата-минималец, на работно место кај што не се захтева некаква стручна подготвеност нити пакискуство и едвај чекаат да им пројде времето за да си идат дома, а не па уште и тебе да те тинтраат... ова беше саркастично кажано, а не кон некого насочено... како и секогаш,јас проблемот го гледам во немањето пари... и нај често (во 95% од случаите) токму тоа е главниот ако не и единствениот проблем...
 
јас проблемот го гледам во немањето пари... и нај често (во 95% од случаите) токму тоа е главниот ако не и единствениот проблем...

Mene ne mi e jasno , koj nema pari ?
Prodavacaot ili kupuvacot , ili dvajcata zaedno ?

Ne , mislam deka ne e do parite , taka jas mislam .
Mislam deka problemot e vo toa shto ne e obrabotena problematikata , odnosno , problemot e shto ne se tretira kako problem , tuku se komentira kako negativna pojava .

Eden primer :
Dali prometot ke se zgolemi ako prodavacot e dobar ?
Faktite govorat deka e taka , prometot ke se zgolemi .
Pa ako e toa taka , zashto ne se investira vo prodavacite , dobrite prodavaci , oni nosat ekstra profit , neli ?

Pa taka da , SHKOLUVAN PRODAVAC , prodavac so diploma , so dobri preporaki , iskustvo , pa mozebi i licenca na pazarot bi vredel poveke , zatoa shto ima normativi , ima pravila , ima ....
Vaka , vaka imame samo nezadovolni mushterii , vo najgolem del .
 
Моите лоши искуства се врзани за фирмата „Вижн„ од Скопје, (www.vision.com.mk), кои „као„ продаваат уреди кои морам по два пати да ги плаќам, така да секому му препорачувам да ја избегнува таа фирма што подалеку...
 
јас проблемот го гледам во немањето пари... и нај често (во 95% од случаите) токму тоа е главниот ако не и единствениот проблем...

Mene ne mi e jasno , koj nema pari ?
Prodavacaot ili kupuvacot , ili dvajcata zaedno ?

Ne , mislam deka ne e do parite , taka jas mislam .
Mislam deka problemot e vo toa shto ne e obrabotena problematikata , odnosno , problemot e shto ne se tretira kako problem , tuku se komentira kako negativna pojava .

Eden primer :
Dali prometot ke se zgolemi ako prodavacot e dobar ?
Faktite govorat deka e taka , prometot ke se zgolemi .
Pa ako e toa taka , zashto ne se investira vo prodavacite , dobrite prodavaci , oni nosat ekstra profit , neli ?

Pa taka da , SHKOLUVAN PRODAVAC , prodavac so diploma , so dobri preporaki , iskustvo , pa mozebi i licenca na pazarot bi vredel poveke , zatoa shto ima normativi , ima pravila , ima ....
Vaka , vaka imame samo nezadovolni mushterii , vo najgolem del .


Dali i tie na bit pazar bi trebalo da imaat licenca za prodavaci ??? Aj ne zezaj ...nemaat pari kupuvacite toa e fakt , ako rabotis trgovija ili usluzna dejnost togas ce ti e jasno sto pisuvam i nemoj so mi rece onoj mi rece ovoj vidi kako stvarno stojat rabotive so placanje ..

Da se slozuvam deka ako imas dobar prodavac prometot ce se zgolemi vo pravo si a zosto ne se investira vo prodavacite pa cete napustat togas koga ce vlozis vo niv ...primer jas ce investiram a kaj nekoj drug ce otide da raboti za 500 denari povece e sega nikade ne se racuna sto jas sum vlozil vo obuka primer 4000-5000 den sekoj veli da ce si odi za pogolema plata... a ti sto ce vlozis vo nego e demek imas pa davas
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom