Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Plakanjeto na rati, moze da se napravi na dva nacina
- so bilo koja kreditna karticka, od bilo koja banka ,
- moze da se aplicira za dobivanje na kredit za vgraduvanje na plinski ured,
Se raboti za namenski kredit koj se odobruva preku Stopanska Banka, a se aplicira vo Plimont.
Za ovoj kredit ne se potrebni ziranti. za apliciranje potrebno e vo Plimont da dostavite:
- potvrda od firma deka baratelot e vraboten
- fotokopija od rekapitular od posledni dve palti
- fotokopija od licna karta
- fotokopija od edna posledna platena smetka od adresata na baratelot (od
struja, od fiksen telefon ili od voda)
Vo Plimont ke se popolni aplikacija za kreditot. Potoa Plimont ja
dovrsuva procedurata so Stopanska banka i po odgovorot od Bankata Ve izvestuva
dali kreditot e odobren. Obicno za odgovor se ceka od 7-10 dena.
Brojot na rati minimalno e 6, a maksimalno e 72, no postoi ogranicuvanje-
mesecnata rata da ne e pomala od 1200 denari , taka sto brojot na rati se
odreduva individualno sprema zelbata na klientot, sprema visinata na licniot
dohod i sprema visinata na cenata na plinskiot ured ( povisoka cena na uredot
znaci deka ima moznost za otplata na poveke rati).

Vo tvojot slucaj Volkswagen, za sumata od 250 evra, maksimalen broj na rati e 14, so visina na mesecna rata od 1269 denari. Pritoa:
-osnovnata cena na uslugata e 15.400 den,
-visinata na kamatata e 13% na godisno nivo,
-vkupnata kamata za 14 meseci iznesuva 2364 den,
-vkupniot iznos za otplata e 17.764 den.

Vo tvojot slucaj nikola_bb, za sumata od 440 evra, maksimalen broj na rati e 26, so visina na mesecna rata od 1241 denar. Pritoa:
-osnovnata cena na uslugata e 27.000 den,
-visinata na kamatata e 13% na godisno nivo,
-vkupnata kamata za 26 meseci iznesuva 5279 den,
-vkupniot iznos za otplata e 32.279 den
 
тоа поштувам... ДЕТАЛНО за се, а не скриени трошоци отпосле да се дознаваат...

плимонт... да не заборави една ставка? 1.000 денари на целата сума, кои се фиксни административни трошоци на одобрен кредит во стопанска банка за било која сума...
 
Да, доколку кредитот се одобри, Стопанска Банка наплаќа 1000 денари административен трошок
 
Дечки ме интересираат следните работи

1) Гледам на pazar3 продаваат плински уреди со документи за а-тест! Значи според она што го прочитав, системот изгледа никогаш не бил а-тестиран на возило (оние 80-100 евра), па сеуште ги има зачувано оригиналните документи (испаѓа како никогаш не бил ставен). Дали е навистина можно да се а-тестира таков систем? (според чиста логика зошто да не)

2) Дали било кој може да го намести системот или мора некаква потврда од официјален сервис за да може да се оди на а-тест? Доколку е потребно од официјален сервис, колку е монтажа на плински уред (цена)?
 
имав возило со плински уред и бев многу задоволен,ако наредното мое возило биде на бензиски двигател сигурно дека ќе ја искористам приликата да го возам на плин-едноставно немав никакви проблеми и сум презадоволен
 
Дечки ме интересираат следните работи

1) Гледам на pazar3 продаваат плински уреди со документи за а-тест! Значи според она што го прочитав, системот изгледа никогаш не бил а-тестиран на возило (оние 80-100 евра), па сеуште ги има зачувано оригиналните документи (испаѓа како никогаш не бил ставен). Дали е навистина можно да се а-тестира таков систем? (според чиста логика зошто да не)

2) Дали било кој може да го намести системот или мора некаква потврда од официјален сервис за да може да се оди на а-тест? Доколку е потребно од официјален сервис, колку е монтажа на плински уред (цена)?

Ај нека одговори plimont или онак :)
 
Za tocka 2 mislam deka moze bilo koj da go montira bitno e koga ke odis na atest da vidat deka propisno e montirana instalacijata
 
Дечки ме интересираат следните работи

1) Гледам на pazar3 продаваат плински уреди со документи за а-тест! Значи според она што го прочитав, системот изгледа никогаш не бил а-тестиран на возило (оние 80-100 евра), па сеуште ги има зачувано оригиналните документи (испаѓа како никогаш не бил ставен). Дали е навистина можно да се а-тестира таков систем? (според чиста логика зошто да не)



2) Дали било кој може да го намести системот или мора некаква потврда од официјален сервис за да може да се оди на а-тест? Доколку е потребно од официјален сервис, колку е монтажа на плински уред (цена)?
  1. Не е проблем да пројде на Машински Факултет иако уредот веќе бил монтиран на друго возило (ова важи доколку уредот е демонтиран од соодветно возило, на пр уред демонтиран од возило со карбураторски мотор не може да се монтира на моно-инџексион тип на возило). Притоа треба да се запази правецот на проток на плинот низ цевката да остане ист и на новото возило, во спротивно има шанси да дојде до запушување. Доколку уредот е изваден и стоел надвор од возило неколку недели најверојатно ќе треба да се променат мембраните на редукторот. За да одговорам поточно најдобро е да го постираш линкот од Пазар3 и да се наведе за кое возило се работи. Возило со воздушно ладење нема да помине на атест. Ќе внимаваш со уредот да има и документ –Уверение за плинска боца од Министерство за Економија, и фабрички атестни листови од редуктор и мултивентил. (мултивентил - вентилот поставен на плинската боца)
  2. Цената на вградување зависи од типот на плински уред кој ќе се вградува.Машински Факултет бара спецификација за вградени делови издадена од фирма која работи со плински уреди. Доколку го намонтираш уредот сам или во неофицијален сервис, ќе треба да поминеш до некој официјален сервис за да го прегледа уредот и доколку ги задоволува пропишаните стандарди, да издаде спецификација со свој печат.
 
Не е за Буба. За Zastava 1300 (Fiat 1300). Значи се работи за карбураторски систем, водено ладење :)
Кажи ми само која е цената за монтажа на карбураторски систем, значи без компјутерско подесување итн.

Дали вие како плимонт имате такви системи или треба сам да си барам систем :) зборувам за половни системи. Најчесто компаниите за плин имаат (барем контакти) за плински системи.

Доколку најдам таков систем што не е возен подолго време, колку пари е таа мембраната?
 
реткост е фирмите што се бават со монтажи на плин да имаат половен плин. значи нај убаво најди си и иди да ти го “закачат“ на кола.

што е битно кога купувате половен плински уред:
-боцата да не биде постара од 10 години, т.е. атестот на боцата не важи подолго од 10 години. датумот кога е атестирана или колку е стара боцата го пишува на документот за истата. соодветномислам дека исто важеше и за фланшата (мулти вентил) кој е на боцата. мора да се запази шемата на поврзување...


прашање до плимонт:

до сега верувал или не не сум имал искуство со атестирање на плин за на карбуратор, како на пример за застава некоја или слично... се бара ли и за нив тајминг реле?
 
@onak Прашај некој од „гаражата“ да не знаат некој да продава плин со документи такви да можам да го а-тестирам?
 
@onak Прашај некој од „гаражата“ да не знаат некој да продава плин со документи такви да можам да го а-тестирам?

ако сакаш без документи, имам еден комплетен.расплињача, боца (две боци една 55 и една 60 литри), вентили за бензин и плин, бакарна цевка ф6 и црева со вентили за двогрли карбуратор или за едно грли карбуратор (ги имам и двете)... може и за монтажа да се договориме, или да те пратам кај еден у комшии плинар за мали пари да ти монтира... ама нагласувам, без документи. таа од 55 литри ми е боцата од реното за атест што идев. само за атест е ставена и извадена нормално не ми треба толкава грдосија во гепек.
 
Абе би зел ама на BT таблици сигурно ќе бидам мета на цајкани низ СК. Да беше во резервна плинот ќе можеше да се скрие, ама вака шо знам :)
Плус тоа се думав сеа за зимава бидејќи ќе троши уште толку, да му напраам плочка. Имам Југо 55 карбуратор едногрлен да поминам дур е студот. Сигурно салам ќе намали а и со плинот супер.
 
Абе би зел ама на BT таблици сигурно ќе бидам мета на цајкани низ СК. Да беше во резервна плинот ќе можеше да се скрие, ама вака шо знам :)
Плус тоа се думав сеа за зимава бидејќи ќе троши уште толку, да му напраам плочка. Имам Југо 55 карбуратор едногрлен да поминам дур е студот. Сигурно салам ќе намали а и со плинот супер.

ако мислиш на плин да ја возиш со тој карбуратор ондак ок... ама ако мислиш на бензин немој... немој зашто ке ти следи еден сериозен заеб, од типит на брзина на желка, тромост, колебање при тргање и слично... ке се понаша како да го имаш нај истрошениот мотор што може да се вози...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom