Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
плин Ловато на цитроен ц5 1.8. 2004 година. го ставив пред недела дена. возам на плин а на бордот покажува дека троши бензин. и тоа прилично доста а и плин исто така си троши. некоја помош нешто до што може да биде?
 
наместив нов плински уред и сега боцата е 40 литри а се полни само 30. од плимот мајторот ми кажа дека требало неколку пати да ја испразнам и наполнам пред да почне да се полни комплетно, демек нешто пред тоа била полна со воздух или азот и додека се истисне тој му требало време. ама чудно ми е што и пред тоа на старата кола имав плински уред и не му требаше ова, уште во старт комплетно се наполни уште првиот ден. вистина е ова што ми кажува мајсторов или ме мота?[DOUBLEPOST=1467206217][/DOUBLEPOST]однеи ја на мајсторот што ти ја местел да провери. и јас имав сл. проблем пред 5-6 години, само што ми наместија ми трошеше и бензин и плин, исто така ловато уред. му ја однесов испадна дека комп. ја наштелувал погрешно. ја боцна пак на компјутерот, ја прештелува за 5-6 минути и од тогаш се додека не ја продадов колата едно добри 5-6 години супер работеше. околу 300 000 км поминав со него и со него ја продадов и човеков што му ја продадов уште ја вози и ден денеска.


плин Ловато на цитроен ц5 1.8. 2004 година. го ставив пред недела дена. возам на плин а на бордот покажува дека троши бензин. и тоа прилично доста а и плин исто така си троши. некоја помош нешто до што може да биде?
 
Nekoj iskustvo so NX plinski uredi go imam vo vozilo postaven i me zafrkava
 
Форд Мондео 2,5 л в6 2004 год, плин вграден 2012та, поминати 49000км (вкупно 160000км), сецка силно при давање гас, инаку при константна брзина нормално работи. Што би бил проблемот (и решението)? Ако треба, можам да пратам и слики од сметките каде што пишува каков модел на плински уред е вграден итн.

ПС. Овој е уредот http://www.autogas-shop24.de/BRC-Sequent-Plug-Drive-6-Zylinder-V-Motor-120-240KW-163-326Ps
 
Последно уредено:
Форд Мондео 2,5 л в6 2004 год, плин вграден 2012та, поминати 49000км (вкупно 160000км), сецка силно при давање гас, инаку при константна брзина нормално работи. Што би бил проблемот (и решението)? Ако треба, можам да пратам и слики од сметките каде што пишува каков модел на плински уред е вграден итн.

ПС. Овој е уредот http://www.autogas-shop24.de/BRC-Sequent-Plug-Drive-6-Zylinder-V-Motor-120-240KW-163-326Ps
Филтерот на плинот сменет? Свеќици сменети?
 
Филтерот на плинот сменет? Свеќици сменети?
Скоро ја земав колата, уште пребркувам по сметките што точно и кога е сменето... Ако најдам, ќе допишам.[DOUBLEPOST=1469318992][/DOUBLEPOST]Бај д веј, можно е да е до свеќици? Оти мајсторот вика не влече ни на бензин толку силно колку што би требало (иако мирно работи). Следната недела би требало да прави дијагностика и преглед на моторот, но се оградува од плинскиот уред, тоа ќе треба со друг мајстор да видам.
 
Скоро ја земав колата, уште пребркувам по сметките што точно и кога е сменето... Ако најдам, ќе допишам.[DOUBLEPOST=1469318992][/DOUBLEPOST]Бај д веј, можно е да е до свеќици? Оти мајсторот вика не влече ни на бензин толку силно колку што би требало (иако мирно работи). Следната недела би требало да прави дијагностика и преглед на моторот, но се оградува од плинскиот уред, тоа ќе треба со друг мајстор да видам.
Можно е, мене исти симптоми ми имало пред менување на едно од тие две работи.

Провери тоа, исто и каблите види ги.
 
Можно е, мене исти симптоми ми имало пред менување на едно од тие две работи.

Провери тоа, исто и каблите види ги.
Ок, фала. Само да напоменам дека автомобилот подолго време има стоено на плац (барем 5-6 месеци, можеби и дупло); филтри секако ќе се менуваат, веројатно и свеќици.
 
Смени си свеќици и бобини. Под итно. Сите misfire грешки и такво сецкање ќе ти го испржат компјутерот на фордот. МК3 си страда од бобини, и менувај побрзо.

Друго, фордовиот в6 е жеден. Многу жеден. Втора расплињача или дополнителна пумпа за поголем проток на жежок антифриз е пожелно, особено кога ја стискаш. И да си знаеш, над 3500 вртежи префрлај на бензин, да не го јадеш немиен.
 
Смени си свеќици и бобини. Под итно. Сите misfire грешки и такво сецкање ќе ти го испржат компјутерот на фордот. МК3 си страда од бобини, и менувај побрзо.

Друго, фордовиот в6 е жеден. Многу жеден. Втора расплињача или дополнителна пумпа за поголем проток на жежок антифриз е пожелно, особено кога ја стискаш. И да си знаеш, над 3500 вртежи префрлај на бензин, да не го јадеш немиен.
Фала, веќе е на мајстор од денес. Инаку, не ја возам често над 3000 вртежи, единствено кога претекнувам или се вклучувам на автопат... Кога сакам да возам преку 140 префрлам на бензин (всушност овие денови стално возам на бензин, додека не го средам плинот).

Бај д веј, појма немам што е бобина и расплињача :D

ПС. Бобина беше нешто што испраќа струја до свеќиците, или така нешто?...
 
Последно уредено:
Znaci vaka : Imam kola so vgraden plinski ured -kompjuterski - dizna plin najdobar momentalno ali problemov e toa sto dokumenti za plino nemam(zaginati dokumenti) kako mozam da go atestiram plino ... go pocituvam sekoj dobar sovet od vas _Fala!
 
Znaci vaka : Imam kola so vgraden plinski ured -kompjuterski - dizna plin najdobar momentalno ali problemov e toa sto dokumenti za plino nemam(zaginati dokumenti) kako mozam da go atestiram plino ... go pocituvam sekoj dobar sovet od vas _Fala!
Да си прашаш кај што ти е монтиран доколку они си имаат евиденција некоја па да ти издадат нови..
 
Bez dokumenti ne mozi da se atestira
?ili da se smeni ness pa togas da izvam dokumenti
 
Можам ли да ставам плински уред на гранд чироки 3,0 турбо дизел? И колку отприлика би коштало?

Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk
 

Да, тоа е бобина. Трансформира волтажа од акумулатор во висока волтажа да фрла искри.

Расплињача ти е дел од плинскиот уред во кој плинот преминува од течна во гасовита агрегатна состојба. Овој процес ја намалува амбиентната температура и низ него мора да тече топол антифриз за да се овозможи доволен проток на гасовит ЛПГ во самите плински дизни. Ако расплињачата е дефект, или има мал капацитет (не може да надвакса на 6те цилиндри) се случува тоа што ти се случува.

Исто, може да имаш и проблеми со парното во зима, особено кога ќе ја стискаш на плин.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom