Macedonia>>Europe
Faster Than Light
Тоа не значи дека не е Македонец како што сам се декларира.Ne e roden vo Makedonija.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Тоа не значи дека не е Македонец како што сам се декларира.Ne e roden vo Makedonija.![]()
Ni na kraj pamet ne mi ide sega da se vpustam vo diskusija dali e ili ne e makedonec.... oti za gluposti i pusti ocajni zelbi na nekoi ne se raspravam.Тоа не значи дека не е Македонец како што сам се декларира.
Научи ги, никогаш не е касно.
Ne e roden vo Makedonija.![]()
E taka znaci.Не е роден во денешната држава Македонија
Научи ги, никогаш не е касно.
Што се однесува на тоа дека е од Македонија, е. Но, некој тоа по автоматизам го класифицира како македонец.
Нормално, сходно на тоа, и:
Пјетр Богдани е македонец, а ниедно дело на македонски не го напишал, напротив на албански, и учел во школо каде албанци учеле, а не македонци.
The Illyrian College in Loreto (Collegio Illyrico di Loreto) was founded by Pope Gregory XIII to provide education for the clergy of Balkan countries under the rule of Turks. It was open in 1580 in the Italian town of Loreto (Ancona) and run by Jesuits. One cardinal was the patron and the fi nancial support was provided by the town’s Sanctuary of St. Mary. Since the beginning the College had 30 inmates who attended the grammar school and moral theology classes. At their arrival they took an oath that after their studies they would be ordained as priests and go back to their countries. The College was founded for young men from the countries under Turkish rule, but due to the circumstances in their countries they could not come on a regular basis. Thus the majority of inmates were from Dalmatia. When Jesuits tried to extend the College to those who were in the most need of it, the canons of the Sanctuary managed to close it down in 1593. Pope Urban VIII re-established
the college under the administration of Jesuits in 1634 for 36 inmates; 12 from Dalmatia and 24 from the countries under Turkish rule.
Скендербег е исто македонец, а ги соединил албанските семејства во Лежа, се борел под албанското знаме, за албанска територија, и бил во сојуз со италијанците кој до ден денеска постои помеѓу guess who...албанците и италијанците.
Многу, многу личности кои би требало Македонската историја да ги слави ама ете...зашто, и сам знаеш. До кога, тоа е ваш избор. Албанците си ги слават, си ги ценат, и си ги пеат во песните кои што си останале од колено на колено. Да беа македонци, ќе си ги пеевте вие.
И Грците си пеат песни за нивните албански национални херои па никому не му смета тоа, така и вие, можно и ние.
Пишувано од србин, врз основа на наводен манускрипт од 17 век. Честито!
When the Emperor Michael (1), who passed away in piety and whose home is known to have been the province of Paphlagonia, took up the sceptre of the Byzantine Empire, the Agarene (2) people in Sicily in the West were defeated by Byzantine naval and land forces.
And had not the well-known George Maniakes, who had been entrusted with the general command, been eliminated on the slanderous accusation that he was hungry for power, and had not the military command of the war been transferred to others, that large and renowned island, blessed with large cities knowing no lack of precious goods, would still be under Byzantine control. Now, however, jealousy has destroyed not only the man and his endeavours, but also that enormous undertaking (3). For when subsequent commanders made base and shameful plans and decisions, not only was the island lost to Byzantium, but also the greater part of the army. Unfortunately, the people who had once been our allies and who possessed the same rights as citizens and the same religion, i.e. the Albanians and the Latins, who live in the Italian regions of our Empire beyond Western Rome, quite suddenly became enemies when Michael Dokenianos insanely directed his command against their leaders...
Constantine IX Monomachos (4) proved to be more benevolent on the imperial throne than his predecessor. He conveyed imperial honours and gifts to almost everyone with ambition, and delighted his subjects. Suddenly storm clouds gathered in the West and threatened him with nothing less than destruction and expulsion from the throne. The aforementioned George with the surname Maniakes, thirsting for blood, began an uprising in the Italian part of the Empire with Byzantine and Albanian soldiers there, being offended because the emperor had shown him a lack of respect and fearing the emperor in view of previous hostilities. He caused great turmoil in the rest of the army opposing him and took it over. After having set up his camp at a two days' march from Thessalonika, he made his attack on the imperial camp in the evening...
When this had taken place and the usurpers had gradually calmed down, another disaster began to take its course and to spread like a poisonous weed intent on destroying the crops. The danger came from the city of Epidamnus (Durrës). The Protoprohedros Duke Basiliakes, who had been sent there by the emperor, having succeeded in avoiding Bryennius and withdrawing from Adrianopole, took over Durrës and assembled an army there from all the surrounding regions. By soliciting support for his side by means of substantial gifts, he succeeded in having the Franks enter his territory from Italy and attempted to make use of them for his side. By various pretences and means, he collected money from everyone under his order and command, set up a list and used as a pretext for this arms buildup the fact that he intended to attack Bryennius as a renegade. Once he had ensured that he had indeed assembled a large army and forces fit for action, composed of Byzantine Greeks, Bulgarians and Albanians and of his own soldiers, he set off and hastened to Thessalonika...
Хех... мојата историја е препрека за твојот национализам основан на фантастични приказни.
Тоа што вашите национални митови пропаѓаат и пред најмалите искушенија не ги прави предочените факти националистички, туку твојата селска тврдоглавост и неспособност да си признаеш дека си историски хибрид.
Аргументи ад хоминем, не се занимавај со мене. Ако не те бива за водење аргументирана дискусија не ни влегувај во расправија со луѓе на кои не си им дораснат.
Се однесува на јазикот во Илирскиот колеџ од Лорета, затоа не скокај ко прле пред магаре.
Понекогаш треба човек да се послужи со јазикот на простите маси за да биде разбран од истите.
Покажи почит за да ја добиеш мојата за возврат.
Изворот си е извор и тоа не ја исклучува опцијата да греши.
Побарај превод, ќе се увериш самиот.
Башка англиското значење ОФ МАЦЕДОНИЈА се интерпретира како Македонскиот во случај кога тоа се употребува на овој начин.
Доколку означувал само определба за местото од каде доаѓа тогаш ќе беше ФРОМ Мацедониа.
Пишувал и на Старословенски, првото образование го стекнал во денешна Бугарија,
Во Илирскиот колеџ учеле КАТОЛИЦИ, а не Албанци.
А семејствата католички од каде потекнувале тие ученици се наброени неколку страници назад.
И Скопје е на листата, башка Богдани бил во Скопје.
РАЗВИТИЕ НА АЛБАНСКАТА КАТОЛИЧЕСКА КОЛОНИја В КРАТОВО
Кратово е едно от градчетата в североизточна Македонија с тв'рде богата историја както през средновековнија христијански период, така и по време на османското владичество. Османските турци завземат града к'м краја на ХІV в., но заради богатите рудници го предпазват от уништожение и дават привилегирован статут както на населението, така и на местните управители на рудниците. Оште в началото на 1390 г. султан Бајазид I подписва специален закон за рудниците в Кратово(4). През ХV– XVII в. градчето е не само средиште на производство и занајати, но и голјам културен, книжовен и религиозен цент'р. Според описанието на Евлија Челеби от 1660 г., Кратово има 800 к'шти и 350 дјукјана, в които работели всјакакви еснафи. Понеже в града се добивала медна и среб'рна руда, тук е имало и монетарница. Тв'рде популјарно било производството на свештници, кадилници, домакински
с'дове, фенери и други изделија от метал(5). В Кратово известно време е имало и малка колонија на дубровнишки т'рговци. От XVII в. градчето е било под ц'рковната јурисдикција на ср'бската Ипекска патриаршија. Православните епископи на Кјустендил, за да не б'дат подлагани на преследване и тормоз в населенија от турски колонисти областен цент'р, пребивавали често в Кратово. Там те се ползвали с подкрепата на богатите местни жители. В едно писмо от 1659 г. кјустендилскијат епископ Михаил е назован дори "митрополит Кратовски"(6).
Между XV и XVIII в. в Кратово с'штествува малка католическа албанска колонија с'с своја ц'рква и свештеници. Албанците заедно с дубровнишките т'рговци образуват католическа обштина, којато била подчинена до средата на XVII в. на архиепископа на Бар, а по-к'сно на Скопската католическа архиепископија. За своите редовни посештенија по католическите колонии в своите епархии архиепископите са оставили интересни документи, запазени в архивите на Конгрегацијата за пропагандана вјарата в Рим.
Образуването на албанската католическа колонија в Кратово нес'мнено е св'рзано с разработването на
тукашните рудници и заселването на рудари, идвашти от ср'бската област Косово и други места в јужна С'рбија. Част от тези рудари са били потомци на германските рудари – саси. Като спомен от тјахното прис'ствие в Кратовско и Кјустендилско са останали редица местни названија, св'рзвани с'с "сасите".
За пр'в п'т имена на рудари от Кратово са документирани в т'рговската книга на дубровничанина Михаил Лукаревич, водена от него през 30-те години на ХV в. В неја са описани зад'лженијата основно на жители на Ново б'рдо и околни места, но има и рудари от други селишта. Сред дл'жниците на Лукаревич попадат Гјураг (или Джурадж) Цукурио – рудар в Кратово, Гјураг Драгошевич – шафар в Кратово, Никола Кратовац и Милош Кратовац – рудари в Биласица. В книгата са отбелјазани имената и на Гјураг, син на Гьон Арбанас – кр'чмар (Gurag de Gon Arbanexo chruzmar) и брат му Андрија в Кратово(7). Последните двама братја са нес'мнено албанци, но е видно, че сред кратовските рудари преобладават славјанските имена. Веројатно п'рвото заселване на албанци в Кратово е станало в началото на ХV в., т.е. след завземането на града от турците. Честото споменаване на кратовчани в книгата на Лукаревич подсказва, че между рударските центрове Кратово и Ново б'рдо е имало движение на население. От Косово в Кратово са се заселвали с'рби и албанци, работешти в местните рудници. Докато с'рбите са се интегрирали сред местното население поради сходството в езика и религијата, албанците са запазили својата идентичност. Това се д'лжи не толкова на езиковите различија, колкото на католическата вјара на албанците. Католиците в Косово (основно потомци на германците, дубровничани и албанци) ревностно подд'ржали религијата си, имали са свои ц'ркви и свештеници в'в всички рударски центрове. През ХV в. дори повечето от католическите свештеници в Ново б'рдо са албанци(8).
На листата нема ниту еден Албански (денешен) град.
80% од учениците биле Хрвати.
Добро, никаде не запишал дека е Албанец меѓутоа по автоматизам некој го класифицира како Албанец.
Verse: dg Pèrse kusc e mbele skaa,
Verse: dh Bletta sckret i kerkon Pülle.
Verse: di Ketè Det nd' Vrumelij,
Verse: dj Scodre Priserene kaa,
Verse: dk Sciochie: nd' Arben', e scerbij,
Verse: dl Tri Giütettè tè meξaa.
Verse: dm Nalt' mbè mal siellè Cunorè,
Verse: dn Doret sonè s' Arbenesce,
Verse: do Turcut vottunè ndè dorè:
Verse: dp Me tè maξè sod' spenesce.
Verse: dq Tüü luss e Scenè Mrii,
Verse: dr Chi rì n' Kiscè Priserend,
Verse: ds Ban tè dalè perserij,
Verse: dt Crüch, e flambure me rend.
Verse: du ɛot scelbuessi barii,
Verse: dv Ruɛullimne ta pusctogne
Verse: dw Giξξe kusc dò gni Selij,
Verse: dx Mbe Chielt' ani ta gheɛogne,
Пак глупости. Под негово водство не се бореле албанците-муслимани.
Неговата борба беше религиозна, исто како и мисијата на Богдани.
Значи нема врска, со тоа колку Хрватите биле Илири или не. Друго, нема врска со Македонците, пошто Македонците нели беа Православни, потчинети потполно на Охридската Архиепископија или не?
Не е само Скопје, туку е и Кратово и други градови, каде Албанци католици, се преселиле од Косово и каде живееле на тие простори. Секако ти не си информиран и не знаеш, ама има една цела колумничка во врска со тоа, море цела книга е
Така да, Богдани е еден од тие кои дошле навака, за да ја спречат Турската верска асимилација во тие простори. Некаде успеваат некаде не. Избркани се од Православците твои, кои не сакале да се миксоваат со ними. Албанците имале и во Прилеп Католичка Црква во 15 век. Тие биле Арбанаси, а то го потврдува и Блаже Конески во истражувањата, и местата кои до ден денес имаат префикс Арбанас-Арбанаш.
Призрен чиј град е? На Франција?
Превод: НАШИТЕ РАЦЕ АРБАНАШКИ!
Доволно нели.
Мене ми е доволно тоа што се декларирал како Македонец.
Ајде... и Скопје е албански така? И Смедерево?
Спушти се на земја.
Арбанас имаш и во Бугарија, а дејноста на Богдани е во името на Ватикан, не против Турците.
Освен в Кратово в б'лгарските земи е имало оште една колонија на албанци католици. Тја е
с'штествувала в село Копиловци, Северозападна Б'лгарија, от краја на XV в. до 1689 г.
Копиловци е част от малка католическа обштност, чијто цент'р е далеч по-известното в б'лгарската
историја градче Чипровци. Произход'т на католиците в Чипровско и досега не е намерил јасно
објаснение в историческата наука. Според една от в'зможните версии католицизм'т се е утв'рдил по
време на краткото унгарско господство над Видинското б'лгарско царство през 60-те години на XIV
в. От унгарски извори е известно, че завоевателите с помоштта на францискански монаси от Босна
предприели широка кампанија за католицизирането на многобројните местни богомили и павликјани.
След изтеглјането на унгарците през 1369 г. и нашествието на османските турци малка група
покатоличени б'лгари се преселва на територијата на днешен рум'нски Банат в селиштата Слатина,
Карансебеш, Липа и Крашова. Според по-к'сни данни тези католици идват в Банат през 1393 г. от
областта Ц'рна река, разположена в днешна С'рбија, западно от р. Тимок, но в'в втората половина на
ХIV в. била в границите на Видинското царство. К'м краја на ХVII в. тези католици, популјарни с
названието "крашовани", са набројавали всичко 1500 души, докато католиците в Чипровско са били
близо три п'ти повече.(30
С'ЗДАВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЕЛО АРБАНАСИ, Т'РНОВСКО
С'обштението на Джорджевич за прис'ствието на албанци крај Велико Т'рново неминуемо води к'м
Арбанаси – село, чието име с'д'ржа етническото название на албанците. Православни албанци се
заселват в редица селишта на Северна Б'лгарија, но веројатно п'рвото мјасто, к'дето те се установјават,
е именно село Арбанаси крај Велико Т'рново. Богатото на архитектурни паметници село е накарало
редица изследователи да т'рсјат неговото минало в последните векове на Второто б'лгарско царство.
Но и досега тук нјама открит паметник от тази епоха. Напротив, нај-старите ц'ркви и стенописи в
Арбанаси са датирани от XVI в. Досега откритите османски документи, св'рзани с дан'чната
регистрација на населението в Т'рновска каза показват, че селото все оште не е било с'здадено в
средата на XV в. То е било основано в'рху незаселено мјасто, използвано като летовиште от турските
колонисти номади – јуруците. В'зможно е на това мјасто или в землиштето на Арбанаси да е имало
“albanensibus libera nos Domine“
Stradioti were still employed by some Italian states, notably Venice and Spanish Naples. The hiring and maintenance of stradioti troops was continued in Naples until the early 18th century. Most of these troops were later recruited from Epirus and Southern Albania, in particular from the Greco-Albanian region of Cheimarra. According to histories of the Reggimento Real Macedone, a Balkan light infantry force which served the Kingdom of the Two Sicilies between 1735 and 1820, its first commander and organizer was one Count Strates Gkikas, who is described as a veteran stradiotto. This may be further indication of stradioti in Neapolitan service into the eighteenth century.[47]
Сликата што ја постираше испадна тотален промашај, по тоа се гледа твојата способност за историска анализа и објективност. Да бев јас на твое место ќе си се повлечев од дискусијава одамна.
А за преводот можеш да се обратиш кај било кој професор по Латински, доколку не ти вршат работа ниту достапните лексикони.
Роберт Елси е главен извор на албанските националисти и еден од најголемите пропагатори за “Голема Албанија“.
Образованието го стекна во Западна Германија и работеше за германското Министерство за Надворешни работи од 1982-1987 во Бон. Нема ниту едно дело од аспект на другите историски извори туку збир на тенденциозни, залажувачки и не-поддржани извори.
Елси отворено поддржува присоединување на Косово со Албанија.
Интересите на Германците во создавањето на сателитот Голема Албанија датираат уште од почетокот на веков, а делумно се реализираат во 2 С.В. и албанските наци СС батаљони.
Јас те предупредив веќе да не ја дефокусираш темата со префрлање на топката, Македонците се и биле, и постојат многу повеќе аргументи за тоа отколку твоите 2 тенденциозни тумачења на еден ист извор.
Какви тумачења? Дека во тоа време Македонците се идентификувале со Бугар името?
Дај покажи нешто твое, да видиме. Дајго истиот документ, па дури и од Србин кој самиот нема да се вметне, нека искуца Македонец (иако тоа значело сосема нешто друго), па да видиме. Можда ќе ти се затрефи среќата и ти без вијагра да станеш потентен.
Скапа по историски форуми, ништо не научи. Јаз'к.
Сврти неколку страни претходно, ти дадов недвосмислени аргументи, за разлика од твоите.
Се обидуваш да избегаш од фактите со напади врз нас, нормално нападот е најдобра одбрана, меѓутоа забораваш дека нема да ти помине тоа овде и тоа што е елементарен доказ неможе да го релативизира ниту промени било кој ентузијаста од 20от век кој се обидува да најде основи за формирање на национален идентитет.
“Ab albanensibus libera nos Domine“- во превод од латински: “ спаси не' Господе, од Албанците“ - е името на молитвата која скопскиот католички бискуп Матеја Мизраки(Албанец) во 17 век во писмото до Папата побарал да ја вклучи во својата литургија.
Вакво нешто никогаш не се случило во историјата еден бискуп да побара ваква религиозна деноминација на било кој народ.
Ќе ти се затрефи бан.
“Ab albanensibus libera nos Domine“- во превод од латински: “ спаси не' Господе, од Албанците“ - е името на молитвата која скопскиот католички бискуп Матеја Мизраки(Албанец) во 17 век во писмото до Папата побарал да ја вклучи во својата литургија.
Ќе ти се затрефи бан.
Сврти неколку страни претходно, ти дадов недвосмислени аргументи, за разлика од твоите.
Се обидуваш да избегаш од фактите со напади врз нас, нормално нападот е најдобра одбрана, меѓутоа забораваш дека нема да ти помине тоа овде и тоа што е елементарен доказ неможе да го релативизира ниту промени било кој ентузијаста од 20от век кој се обидува да најде основи за формирање на национален идентитет.
“Ab albanensibus libera nos Domine“- во превод од латински: “ спаси не' Господе, од Албанците“ - е името на молитвата која скопскиот католички бискуп Матеја Мизраки(Албанец) во 17 век во писмото до Папата побарал да ја вклучи во својата литургија. ( поради ѕверствата на своите “браќа“ муслимани)
Вакво нешто никогаш не се случило во историјата еден бискуп да побара ваква религиозна деноминација на било кој народ.
Ќе ти се затрефи бан.
Weisthor изгледа требаше да те отстранам од дискусијава заедно со бугарите?
Ајде биди фин и не дефокусирај тема, немам намера да опоменувам по сто пати.
Каде?? Преведи ми го "македонскиов" или да ти го преведам?
Како прво, кога зборуваш за јужносрпските и јужнокосовские градови, треба да знаеш дека во времето на турското ропство, тие биле под Косовски вилајет. Ехеееј, дури и Скопје бил дел од тој вилајет. Таму македонци малку (или ич) ги имало.
Што се однесува до Богдани, запраша за етимологијата на името. Дали ти ја знаеш? Зашто секогаш христијанските имиња ги поистоветувате дека се македонски? Со кое право си го превземаш христијанското како твое? Дали знаеш дека албанската православна црква сеуште постои? Замисли, која иронија, дури е признаена, а македонската има спор со србите, нали вашите "блиски браќа"....
Друго нешто што можеби го игнорираш а можеби не го знаеш, е дека неговото дело Çeta e profetëve напишано од него лично, јас денеска, после 500 години, можам да го прочитам без никакви тешкотии. Се поставува прашањето, ако тој е македонец, а помеѓу мене и тебе, јас сум единствениот што го разбира, тогаш што си ти?
Трета работа, што нема да ти се допадне, е дека Македонија во времето на турско, било ништо повеќе од територијална именка. Денешното, и тогашното значење, немаат никакви допирни точки.
Проблематиката што Пикасо ја спомна дека сите ги поистоветуваат арбанасите со македонците (тогашните, не денешниве модерниве) е друга работа, исто така неприфатлива за тебе.
Да не заборавиме, учел и завршил во Илирскиот Колеџ во Наполи...каде што дејствувале и редица други албански лица.. Богдани, Матренга, Барди...и така натаму...
Кога сето тоа ќе го собереш на купче, слободно присвој си го и Богданине е проблем. Само жал ми е што македонец ќе беше да не си го знаеш јазикот што тој го зборел
![]()
Која пропаганда допрела до нив бе пријателе?
Доколку сакаш да праиме муабет за митовите, онда ќе треба да се соочиш со овој господин:
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=730288D263081C43A26314F8732A22DC
Денес, ние сме Снежана која паднала во комата на славјанството откако каснала од отровното јаболко подметнато од Коминтерната, а бакнежот на принцот Груевски не' разбудил како антички Македонци!
„Огледалце, огледалце мое, кажи ми на светот најубав кој е“, прашува лошата кралица - маќеа во бајката „Снежана и седумте џуџиња“. „Огледалце, огледалце мое, кажи ми на светот најстар народ кој е,“ прашуваат митоманите кои со неподнослива леснотија кројат романтичарски етногенези што праволиниски се протегаат не само низ вековите, туку и низ милениумите. Од деветнаесеттиот век до денес се шири лепилото на митовите за „избраните, небеските, божјите“ народи/нации, древните, староседелците, оние кои својата прастара крв ја зачувале чиста, без оглед на преселбите и мешањето на племињата и народите, без оглед на наездите и на војните...
И после да дојдиш со мене да прајш муабет.
Да, ама ти си поинаков Македонец, а тој бил поинаков. Меѓу вас, има планини и долини разлика.
Ти си узурпирал име Македонец, исто како и тој. Името Македонец му прилега на некој народ кој живеел 2000 години пред да се родиш ти. Разбираш.
Ни тој, ни ти, не сте Македонци. Сте го земале името Македонец.
И јас го поддржувам! Ако во Егејска Македонија има Македонци со оваа чуство (иако артифицијализирано) Македонско, и јас ќе бидам да се присоедини. Тебе знам кај те мава, оти сите работат на нивниот национален статус и концепт, само твоите работеле на туѓи национални присоединувања. Извини, не е Елси крив за тоа. Елси врз база на документи исторски тоа знае да го каже, многу нежно и милозвучно.
Ова е башка работа. И да е точно, нема врска со 15, 16, 17 век! Германците не го тераат ни Богдани ни Буди, да придонесуваат за доброто на нивниот народ.
Добро, никаде не запишал дека е Албанец меѓутоа по автоматизам некој го класифицира како Албанец.