Не пиши...
Овој модел е со преден везен лим и внатрешност од серијата ФИАТ 1500 Ц, а моторот, шасијата, и задниот дел се на ФИАТ 1300.
Е сега, 1500 Ц е како редизајн од 1965 на моделот 1300/1500. Моделите до 1965 имаат скроз различен лим кадешто се инструмент таблата и она шкафчето, и кај нив стои тоа milletrecento, односно Hiljaduitrista... До 1965 тој лим и шалт-таблата се рељефни, а од 1965 до 197, односно 1968 (модел 1500) се такви како на Заставите од 1969 па натака, т.е. рамни...
1500 и 1500 Ц има малце подолго меѓуоскино растојание, значи подолга шасија, и кај нив задната врата е нешто подолга од 1300, и има повеќе простор за патниците на задната клупа.
од 1965, 1500 Ц има различен заден везен лим, различни штопови, и тапата за бензин се наоѓа на левата страна во крилото, затворена со поклопец, како кај Лада на пр.
Шасијата на 1500 Ц е употребена и во неговиот наследник ФИАТ 125.
Наследник на 1300 е ФИАТ 124, попознат кај нас како Лада Жигула

Ама се распишав....