PAK-FA наскоро..

Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Значи, како што кажуваат гласините на 29 јануари ке биде промоцијата на 5-та генерација авион во руското воздухопловство, Т-50 односно PAK_FA.Се зборува дека е доста сличен со американскиот Ф22 па останува да видиме:


http://www.lifenews.ru/news/10424
Цитат:
На этој неделе будет рассекречен внешниј вид новејшего россијского истребителја пјатого поколенија ПАК ФА (перспективныј авиационныј комплекс фронтовој авиации, производственныј шифр ― Т-50). Первыј взлет самолета назначен на 29 јанварја. Как сообштил Life News источник в оборонно-промышленном комплексе, длја соблјуденија режима строгој секретности испытанија ПАК ФА было решено проводить не в подмосковном Жуковском, а на аэродроме Комсомольского-на-Амуре авиационного производственного об'единенија.

Самолет без нареканиј прошел наземные испытанија ― совершил скоростнују пробежку с отрывом переднеј стојки шасси и выпуском тормозного парашјута. На момент проведенија пробежки (конец декабрја прошлого года) самолет был не окрашен, то есть не готов к проведенију летных испытаниј. Внешниј вид истребителја разработчикам до сих пор удавалось держать в тајне. По отзывам очевидцев испытаниј, по силуэту Т-50 более всего напоминает американскиј многоцелевој истребитель Raptor F-22.

Истребитель ПАК ФА Т-50 разрабатываетсја с 2001 г. как истребитель нового поколенија в противовес американским истребителјам F-22 и F-35. Основными подрјадчиками программы ПАК ФА выступајут холдинг "Сухој" и НПО "Сатурн". Планируетсја, что Т-50 начнет поставлјатьсја в россијские ВВС в 2015 году.
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Мислам дека ова погоре е некоја кинеска копија.Што се однесува до стелт технологијата што ќе ја поседува ПАК-ФА:))


Како што и мислев се работи за јапонски прототип на 5-та генерација фајтер авион односно Mitsubishi ATD-X
 
Член од
4 декември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
10
PAK FA stands for Perspektivnyi Aviatsionnyi Kompleks Frontovoi Aviatsyi (Перспективныј авиационныј комплекс фронтовој авиации in Russian) which roughly means Advanced Tactical Frontline Fighter.

Атмосферата се загрева, сите се во ишчекување...
Да ли новото Руско чудо ке биде подобро од својот лут американски ривал ?
Се говори дека официјалното име ке биде СУ-50, со производствена шифра Т-50.
Се зборува за нова ракета која Т-50 ке го претвори во летечки С-400.
Има два вертикални стабилизатори кои се поставени под агол, заради намален радарски одраз.
Има внатрешни носачи на оружје со маса од 2,5 тони.
Радиус без полнење 3600-4000км. Надзвучно крстарење без форсаж.
Одеднаш избира 60 мети, одеднаш делува на 16.

In case of succesfull fly, official video will be given to major Russian news channels same day (sources from the media).



 

Eisenhorn

Lord Inquisitor
Член од
6 мај 2009
Мислења
1.579
Поени од реакции
1.373
Секси нема што. Сега почнува препукувањето на форумите дали е подобар од Ф22, иако ништо не се знае за двата авиони:vozbud:. Освен дека кул изгледаат.
 
Член од
4 декември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
10
На сите светски воено-технички/авиациски форуми темава е прва и најпосетена.

Внимателно го пратевме нокеска со некои колеги целиот настан на еден од Руските специјализирани форуми.

"кабина закрыта" ке биде скоро.
Време одлично, ведро небо на Космомољск.
Два прототипа спремни, Су-17 е пратиоц.
Полетува околу 02:30 по наше, 11:30 по Руско време.
Рускиот форум колабира поради преголема посетеност ...
"Извините, сервер перегружен. Пожалујста, попробујте зајти позже."

Во воздух поминува нешто над 40 минути, после што околу 03:15 успешно слетува.

РИА Новости
05:05 29/01/2010

МОСКВА, 29 јанв - РИА Новости. Россијскиј истребитель пјатого поколенија - перспективныј авиационныј комплекс фронтовој авиации - совершает в пјатницу первыј полет, сообштил РИА Новости по телефону источник в авиационном производственном об'единении имени Ју.А. Гагарина (КнААПО, Комсомольск-на-Амуре).

"Полет продолжаетсја уже около 40 минут", - сказал собеседник агентства.

http://video.yandex.ru/users/russianarms/view/3/?cauthor=russianarms&cid=2

 
S

smart ass

Гостин
Атмосферата се загрева, сите се во ишчекување...
.
Се зборува за нова ракета која Т-50 ке го претвори во летечки С-400.
-Ц-400 е сложена работа...
Единствен таков авион кој ќе биде Воздушен САМ е Б-1Р..истиот ќе може да користи амраам,Хавк,а и Пак-3 патриот е опција,башка што ќе може да бомбардира и да лансира стелт ракети.

Има два вертикални стабилизатори кои се поставени под агол, заради намален радарски одраз
.


Да исто и кај митсубишито е...ама како што гледамкај ПАК-ФА инлетот е тотален промашај,нејсе ќе поправат русите штом дури во 2015 ќе влезе во официјална употреба.

Слично е и со поставеноста на моторите.

Освен ако нема насочувач на потисокот-односно гарант за маестрална маневрабилност(налик СУ-35БМ тоа е ѕверски авион).
ЕДИТ-како што мислев

PAK-FA engine has been named the AL-41F1A. The designation appears to be present because the engine approaches the projected specifications of the new AL-41F class. The engine is specified as being able to provide 14.5 tons of thrust. It is also notable that the engine is capable of mounting 3D thrust vectoring nozzles for extra maneuverability.

Има добар потисок:vozbud:

Која маневрабилност човече-ама...и ф-22 не е ништо поназад,именоThe nozzle converts the high pressure and temperature into high velocity. Because the exit velocity is greater than the free stream velocity, thrust is created.


Одеднаш избира 60 мети, одеднаш делува на 16.
Има 16 АА ракети,или пак со бомби кои понатаму ќе ги наведува истовремено,а и ќе биде отпорен на ПЕ мерки...

Ова чудно ми е некако..

Секси нема што. Сега почнува препукувањето на форумите дали е подобар од Ф22, иако ништо не се знае за двата авиони:vozbud:. Освен дека кул изгледаат.
Едно сум сигурен...за разлика од фиксната конфигурација на Ф-22 на оружје(ако се постават додатно оружје на т.н хардпоинтс авионот веќе губи невидливост),Сухојов некако подобар ми стои.
 

Misirkov

Модератор
Член од
17 март 2005
Мислења
11.491
Поени од реакции
1.575
Потврдено е дека авионот е тестиран.
Official: Russia tests 5th-generation fighter jet
By David Nowak, Associated Press Writer | January 29, 2010

MOSCOW --A stealth jet fighter intended to match the latest U.S. design made its maiden flight in Russia on Friday, an important step in the country's efforts to modernize its aging Soviet-era arsenals.

The Sukhoi T-50 prototype took to the skies for a 45-minute flight from an airfield at the company's production plant in the Far Eastern city of Komsomolsk-on-Amur on Friday, Sukhoi spokesman Alexei Paveshchenko told The Associated Press.

Russian officials have spent two decades trying to build the so-called fifth-generation fighter and hope the T-50 can challenge the U.S. F-22 Raptor, which first flew in 1997. The Russian project has been veiled in secrecy and no pictures of it had been released before the maiden flight.

If the prototype bearing a close resemblance to the Raptor goes into production, it will be the first major new aircraft design built in post-Soviet Russia. Officials have expressed hope that the T-50 will enter service in 2015.

A Sukhoi statement quoted test pilot Sergei Bogdan as saying the craft was "easy and comfortable to pilot."

Friday's successful test of the plane, developed in partnership with India, comes as a relief to Russian government officials. A series of failures on high-profile weapons projects has blighted Russia's attempts to modernize its rusting arsenals.

But observers said it was early to celebrate.

Alexander Golts, an independent military analyst, said the T-50 is running on old engines, and the only major technological breakthrough was designing the airframe making the jet more difficult for radars to spot, in keeping with its U.S. counterpart.

The specifications and design of Russia's new fighter have keep secret, and Friday's statement offered few details.

Aviation officials have said the new craft will meet the fifth-generation requirements, including a supersonic cruising speed.

Sukhoi said in a statement that the plane has advanced stealth capabilities.

"This allows a significant increase in military effectiveness," the company's statement said. Advanced control systems help fly the aircraft and "allow the pilot to concentrate on tactical tasks," it added.

Russian news agencies reported the highly maneuverable plane has a 5,500-kilometer (3,400-mile) range. The Raptor has a range of about 2,960 kilometers (1,850 miles), according to official U.S. data.


.
 
S

smart ass

Гостин
Потврдено е дека авионот е тестиран.
Official: Russia tests 5th-generation fighter jet
By David Nowak, Associated Press Writer | January 29, 2010

MOSCOW --A stealth jet fighter intended to match the latest U.S. design made its maiden flight in Russia on Friday, an important step in the country's efforts to modernize its aging Soviet-era arsenals.

The Sukhoi T-50 prototype took to the skies for a 45-minute flight from an airfield at the company's production plant in the Far Eastern city of Komsomolsk-on-Amur on Friday, Sukhoi spokesman Alexei Paveshchenko told The Associated Press.

Russian officials have spent two decades trying to build the so-called fifth-generation fighter and hope the T-50 can challenge the U.S. F-22 Raptor, which first flew in 1997. The Russian project has been veiled in secrecy and no pictures of it had been released before the maiden flight.

If the prototype bearing a close resemblance to the Raptor goes into production, it will be the first major new aircraft design built in post-Soviet Russia. Officials have expressed hope that the T-50 will enter service in 2015.

A Sukhoi statement quoted test pilot Sergei Bogdan as saying the craft was "easy and comfortable to pilot."

Friday's successful test of the plane, developed in partnership with India, comes as a relief to Russian government officials. A series of failures on high-profile weapons projects has blighted Russia's attempts to modernize its rusting arsenals.

But observers said it was early to celebrate.

Alexander Golts, an independent military analyst, said the T-50 is running on old engines, and the only major technological breakthrough was designing the airframe making the jet more difficult for radars to spot, in keeping with its U.S. counterpart.



.
Точно е- моторот е стар и е од 4-та генерација,што значи дека термално авионот е мноогу ранлив.

повторно проблемот се финансиите-немаа пари за да развијат сосема нов мотор,како и да е моторо е ист како тој на СУ-35 БМ...

налик овој.

 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Моменталните мотори се следните(AL-41F1A 117s):

Од причина што се планира сериско производство за поновиот мотор:

Completion of the AL-41F engine (present readiness is 30 percent) will require, in the opinion of the boss of Rosaviakosmos, 600 - 800 million dollars. Saturn said that launching of production of the AL-41F engine would take $150 million. An improved version of the AL-31F will be used on the aircraft originally (though it is not clear how these heavy motors are reconciled with the concept of a 20-ton fighter). The upgrade of these engines will require expenditures of 1.2-1.5 billion dollars.
 
Член од
4 декември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
10
Точно. Моторите се 117С (Su-30/Su-30MKI) кои го користат јадрото од ал31 , но по Руските наговестувања конечните погонски единици ке бидат готови при крај на 2010 или на почеток на 2011.
Познавајки ги браќата Руси и нивната воздухопловна традиција, лично очекувам дека овој прекрасен плоскость ќе го засече воздухот со нови мотори одприлика на неговиот прв роденден.

Приметив и некои други стручни забелешки. Верувам дека ке има и други, ке има што да се прочита...

Да прецизираме една, многу битна работа: ова не е ни нулта серија, ова е прототип.
Значи нема закачено и поставено многу работи што ке ја чинат производната серија. Моторите не се негови, OLS-от (окото) не е закачено, има само топка, векторисаниот потисок јок итн.
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
На кратко резиме:

Estimated Specifications

Dimensions (m):[36]
- wing 14.2; S=78.8m2
- length 22
- height 6.05
Weight (kg):
- max 37,000
- normal 26,000
- empty 18,500
Fuel (kg): 10,300
Combat load (kg):
- max 7,500
- AA max 2,260 conformal
Speed (km/h):
- max 2,600; (Mach 2.45 at an altitude of 20,000 meters)
- rate of climb 350 m/s
- min 0 OVT
- cruise 1,300-1,800
Alt (m): 20,000
Flight range (km): 4,000/5,500
Runway (m): 350 (w/o OVT)
G-force (g): 10-11
Wing overload (kg/m2):
- max 470
- normal 330
Thrust-to-weight ratio:
- max 0.84
- normal 1.19
Fuel rate: 2.55 kg/km
Flight time: 3.3 h

Engine: AL-41F
- thrust 2x15,500/2x9,800
- compressor: diameter 932mm, 3 steps
- weight 1,350 kg
- pressure increase 4.2-4.5
- life time 4,000 hours
- overhaul life 1,500 hours
- nozzle:
weight: 380 kg
deviation angle +-16 deg in any direction, +-20 deg flat
deviation speed: 60 deg/sec

Electronics:
N050(?)BRLS AFAR/AESA

Frq.: X (8 — 12 GGz)
Diam.: 0.9 - 1 м
Targeting: 4 on ground,30 air (search and lock), 8 - fired.
Range: more 400 km
Resolution: 3 м² up to 400 км, 1 м² up to 300 км, 0.5 м² up to 240 км, 0.1м² up to 165 км, 0.01м² up to 90 км.
Углы обзора: 240° (±120°)
Power: 5 000 Вт

Armament: ? 2x30mm gun
Hardpoints: 16, of which 8 external [37]
 
S

smart ass

Гостин
Hardpoints: 16, of which 8 external
Значи слично како Ф-22...само моторот ќе треба да се среди,и не верувам дека ова е прототип,имено почнаа да се фалат може да биде С-400,може ова,може она-ова ќе биде извозна варијанта...најверојатно за Индија.

Ако постават оружје(или фјуел танк) на надворешните носачи толку од невидливоста,но сепак тоа зависи од мисијата а и непријателот.

застарениот мотор има и предности,а не верувам на сатурн да им платат само 150 милиони за производство на мотори...башка 1.2 милијарда долари за развој,значи авионот е прилично лесен за детекција на инфраред...лично мислам дека ќе остане истиот мотор оти нуди добра маневрабилност-која е важна и т.е како(кај 5-та ген)+ ќе му додадат Cooling system на моторот со што ќе се реши термалниот проблем и најверојатно ова ќе биде руската домашна варијанта.

(друга предност е огромниот борбен радиус-затоа не верувам во развој и дизајн на сосема нов мотор...русите се практични и економични)...знаат со минимум да постигнат максимум.

Значи нема закачено и поставено многу работи што ке ја чинат производната серија. Моторите не се негови, OLS-от (окото) не е закачено, има само топка, векторисаниот потисок јок итн.
Епа по грешка ги поставиле??
 

Kajgana Shop

На врв Bottom