PAK-FA наскоро..

Член од
4 декември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
10
Реакциите на американските форуми се поприлично позитивни. (?)

Ако нешто повторно го покрене програмот Ф-22 тоа ке биде Т-50. А башка ке им донесе кеш кој што во моментов им е дискутабилен.

Ме чуди што некои репликатори освен копипејст и сувопарно изнесување на непроверена теорија не воочија некои мн покрупни недостатоци ...
 

Eisenhorn

Lord Inquisitor
Член од
6 мај 2009
Мислења
4.109
Поени од реакции
9.467
Точно е- моторот е стар и е од 4-та генерација,што значи дека термално авионот е мноогу ранлив.

повторно проблемот се финансиите-немаа пари за да развијат сосема нов мотор,како и да е моторо е ист како тој на СУ-35 БМ...

налик овој.

Русите велат дека моторот е нов, а веста дека е стар ја пуштиле „експерти“ кои не работеле на авионот.

http://www.rian.ru/defense_safety/20100129/206858518.html

______________________________
"Это новејшиј двигатель, а не усовершенствованныј аналог силовој установки длја Су-35, как писали некоторые СМИ и говорили некоторые "специалисты". Он отвечает всем требованијам, которые были пред'јавлены нам компаниеј "Сухој" , - сказал Федоров.

По сравненију с двигателем длја Су-35, его отличает повышеннаја сила тјаги, сложнаја система автоматизации, котораја заложила в самолет новые качества, в том числе сверхманевренность, отметил Федоров, подчеркнув, что более детальные характеристики он сејчас раскрыть не может.
______________________________________

Исто така (ке пробам да најдам) за време на 40 и нешто минутниот лет, моторите не биле регистрирани на термалните трачачи. али за ова уште не сум сигурен дека вчера на вести ко да слушнав али Руски не ми иде баш најдобро:)
 
S

smart ass

Гостин
Русите лажат дека е нов,види ја само програмата,ако коза лаже рог не.

Потврдено е дека авионот е тестиран.
Official: Russia tests 5th-generation fighter jet
By David Nowak, Associated Press Writer | January 29, 2010

MOSCOW --A stealth jet fighter intended to match the latest U.S. design made its maiden flight in Russia on Friday, an important step in the country's efforts to modernize its aging Soviet-era arsenals.

The Sukhoi T-50 prototype took to the skies for a 45-minute flight from an airfield at the company's production plant in the Far Eastern city of Komsomolsk-on-Amur on Friday, Sukhoi spokesman Alexei Paveshchenko told The Associated Press.

Russian officials have spent two decades trying to build the so-called fifth-generation fighter and hope the T-50 can challenge the U.S. F-22 Raptor, which first flew in 1997. The Russian project has been veiled in secrecy and no pictures of it had been released before the maiden flight.

If the prototype bearing a close resemblance to the Raptor goes into production, it will be the first major new aircraft design built in post-Soviet Russia. Officials have expressed hope that the T-50 will enter service in 2015.

A Sukhoi statement quoted test pilot Sergei Bogdan as saying the craft was "easy and comfortable to pilot."

Friday's successful test of the plane, developed in partnership with India, comes as a relief to Russian government officials. A series of failures on high-profile weapons projects has blighted Russia's attempts to modernize its rusting arsenals.

But observers said it was early to celebrate.

Alexander Golts, an independent military analyst, said the T-50 is running on old engines, and the only major technological breakthrough was designing the airframe making the jet more difficult for radars to spot, in keeping with its U.S. counterpart.

The specifications and design of Russia's new fighter have keep secret, and Friday's statement offered few details.

Aviation officials have said the new craft will meet the fifth-generation requirements, including a supersonic cruising speed.



.

Остај видеото...еве ти од човек на лице место.
Хинт-и индија бе сака изгледа...
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Малце "highlights":


VLO fuselage facets & angles distribution(рефлексија како дел од стелт замислата)- црвена боја
Inlets setup and what it seems to be part of engine's frontal shield solution (some form of the well-know "S") - зелена боја
Mobile LERXs surfaces - жолта боја(недостаток кај раптор)
Internal weapons bays - сина боја(предност над раптор)
Huge HUD in the cockpit(предност над раптор)
 
Член од
30 декември 2007
Мислења
794
Поени од реакции
330
Точно дека моторите на прототипот се од претходната генерација, но моментално се работи на нови мотори што ќе се вградат во финалниот продукт.
 
S

smart ass

Гостин
Малце "highlights":


VLO fuselage facets & angles distribution(рефлексија како дел од стелт замислата)- црвена боја
Inlets setup and what it seems to be part of engine's frontal shield solution (some form of the well-know "S") - зелена боја
Mobile LERXs surfaces - жолта боја(недостаток кај раптор)
Internal weapons bays - сина боја(предност над раптор)[/B]
Huge HUD in the cockpit(предност над раптор)
Значи ова е ПАК-Фа



Истата слика од претходната страна,со две три шкртки во боја.

Нејсе

Ова е недостаток на ПАК ФА-Не на Рапторот.
Inlets setup and what it seems to be part of engine's frontal shield solution (some form of the well-know "S") - зелена боја
Mobile LERXs surfaces - жолта боја(недостаток кај раптор)
Internal weapons bays - сина боја(предност над раптор)[/B]

Ама јас ќе образложам зошто(bez crtki)




Прво примети ги инлетите.

Второ-аголот кај истите и трупот-т.е како е рамен...чиниш мини Б-2(се разбира крилата се друга прикаска)..

Трето за крилата се под тотално ист агол.

Четврто види ја сликата-како што пишав инлет-ите и трупот се речиси Флат...

И да-Кај ПАК-ФА ова не е случај...)

Тоа компромитира невидливост.

За оружјето(интернал)
Armament
Guns: 1× 20 mm (0.787 in) M61A2 Vulcan gatling gun in starboard wing root, 480 rounds
Air to air loadout:
6× AIM-120 AMRAAM

2× AIM-9 Sidewinder
Air to ground loadout:
2× AIM-120 AMRAAM and
2× AIM-9 Sidewinder for self-protection, and one of the following:
2× 1,000 lb (450 kg) JDAM or
2× Wind Corrected Munitions Dispensers (WCMDs) or
8× 250 lb (110 kg) GBU-39 Small Diameter Bombs
Болдот е негативност-само два ЈДАМ.

Но затоа

8× 250 lb (110 kg) GBU-39 Small Diameter Bombs
И овие 8 бомби(внтрешно ја поправаат грешката).

Кога ПАК-ФА ќе ја има оваа авионика и Електроника тогаш поинаку ќе биде.

Avionics
RWR (Radar warning receiver): 250 nmi (463 km) or more
Radar: 125-150 miles (200-240 km) against 1 m2 (11 sq ft) targets
Ова ПАК-ФА го нема:toe:
Башка што копираат од америте односно
The first flight video shows that PAK-FA has no conventional rudders, its vertical tails are fully movable. This special tail fin design is mechanically similar to V-tails used by the Northrop YF-23 in 1990
Ова само во интерес на вистината се разбира.

The PAK FA is to replace the the Su-27
понатаму..
. "India, Russia close to PACT on next generation fighter
и

"India to develop 25% of fifth generation fighter "
се разбира

"Sukhoi PAK FA Updates: First Prototype by August 2009, Special Software for Indian Versions"
како што и напишав

овде...
Значи слично како Ф-22...само моторот ќе треба да се среди,и не верувам дека ова е прототип,имено почнаа да се фалат може да биде С-400,може ова,може она-ова ќе биде извозна варијанта...најверојатно за Индија.

Ако постават оружје(или фјуел танк) на надворешните носачи толку од невидливоста,но сепак тоа зависи од мисијата а и непријателот.

застарениот мотор има и предности,а не верувам на сатурн да им платат само 150 милиони за производство на мотори...башка 1.2 милијарда долари за развој,значи авионот е прилично лесен за детекција на инфраред...лично мислам дека ќе остане истиот мотор оти нуди добра маневрабилност-која е важна и т.е како(кај 5-та ген)+ ќе му додадат Cooling system на моторот со што ќе се реши термалниот проблем и најверојатно ова ќе биде руската домашна варијанта.

(друга предност е огромниот борбен радиус-затоа не верувам во развој и дизајн на сосема нов мотор...русите се практични и економични)...знаат со минимум да постигнат максимум.



Епа по грешка ги поставиле??
Точно дека моторите на прототипот се од претходната генерација, но моментално се работи на нови мотори што ќе се вградат во финалниот продукт.

Моторите се Закон друже даваат маневрабилност маестрална,се надевам дека ќе вградат cooling system(пак нека ископираат од САД) па ќе се среди работата,оти развој на нов мотор е нешто што русија не може да си го дозволи-посебно сега...рецесијава,а ипарче ПАК-ФА чини 80-100 милиона долари
:toe:
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Прво примети ги инлетите.

Второ-аголот кај истите и трупот-т.е како е рамен...чиниш мини Б-2(се разбира крилата се друга прикаска)..

Трето за крилата се под тотално ист агол.

Четврто види ја сликата-како што пишав инлет-ите и трупот се речиси Флат...
Тоа е идеологија на рапторот(all aspect stealth) за разлика од пак-фа каде освен стелтот обрнале и внимание на "3-d thrust vectoring" каде и се во предност во однос на рапторот.Воедно се добива и поголем простор за оружје.Се на се направен е одличен компромис.
Да не спомнам и 5,500 km range споредбено со 3,219 km на рапторот.
 
S

smart ass

Гостин
Its dual afterburning Pratt & Whitney F119-PW-100 turbofans incorporate pitch axis thrust vectoring, with a range of ±20 degrees. The maximum thrust is classified, though most sources place it at about 35,000 lbf (156 kN) per engine.Maximum speed, without external weapons, is estimated to be Mach 1.82 in supercruise mode;as demonstrated by General John P. Jumper, former US Air Force Chief of Staff, when his Raptor exceeded Mach 1.7 without afterburners on 13 January 2005. With afterburners, it is "greater than Mach 2.0
Потисокот на моторот е класифајд оти се планира за Б-1Р

Дометот не е решавачки фактор-бидејќи во зависност од мисијата може да се додадат фјуел тенкс на крилата,понатаму зависи трошењето на гориво и од брзината...,а Ф-22 е оптимизиран и Т.Е како...

бака што предноста е(Покрај моторите- пази 4 мотори на Ф-22 на Б1-Р ќе му дадат брзина од 2.2 мах...)
Avionics & Electronics
RWR (Radar warning receiver): 250 nmi (463 km) or more
Radar: 125-150 miles (200-240 km) against 1 m2 (11 sq ft) targets
Ем прв ќе знае,ем прв ќе има прилика да испали,а тоа е решавачко најчесто


А ова
Both major U.S. fighter engine makers, Pratt & Whitney and General Electric, tested multi-axis vectored nozzles about a decade ago for an Air Force demonstration program.
+
Flight tests of thrust-vectoring designs began in the early 1990s with airplanes like NASA’s modified F/A-18 and F-15, the Rockwell/MBB X-31, and a modified Air Force F-16.
Ете...и русите станаа како кинезите....цц

Flaps in the engine nozzle point up or down to “steer” the jet exhaust, making the airplane more responsive and maneuverable. In a two-engine airplane like the F-22, directing the exhaust from both engines upward points the nose up, while reversing the direction points the nose down. The F119 engines are designed to vector in the same direction and by the same amount. The nozzle is said to be “two dimensional” when the shape of the throat is rectangular.[/QUOTE]

Сега засега нека се радуваат Индија и Русите-кои правеа илјадници тенкови,миг-21..миг-23...

Додека америте развиваа стелт технологија.

ПАК-ФА ќе може против Ф-22 само на негова територија,односно Радар од земја да дава инструкции до транзисторите и електронските ламби:pos2:

А и сепак времето на дог фајт заврши,понапредниот радар и системи за предупредување,системи за џаминг едноставно не води до закличок дека ПАК-ФА е 5- генерација на летало,башка што 70% од авионот,па и материјалите се копирани од САД.

П.С рапторот нема идеологија,тоа само руските фирми.

Единствено поле каде русите се напред е САМ,односно ПВО.

А статистиката си кажа сама како американските авиони се докажаа во пракса,ова не е случај со руските.

Сурова наука е статистиката.
 
Член од
4 декември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
10
Ке ги замолам соговорниците да не пласираат дезинформации (колку само да докажат дека нешто знаат/дека се супериорни итн.).

1) Can hope for 10-15% PAKFA advantage over F-22 due to two decades of tech. development.
2) F-22 detects Su35 from the distance of 150-180 km but can open fire from 110 km, while becomes visible for Su-35's radar by itself and on R-77 range of attack.
3) OLS-35 probably detects Raptor on 100 km distance.
4) PAKFA's AESA radar has probably 1526 modules with overall power 18 KWt. Range for a big air target – 400. TWS/A = 60/16.
5) Active antennas in the wings and tail are probable.
6) OLS with 360 deg.
7) Backward attacking missiles.
Has up to 12 Air-to-air missiles (if compact) in internal placement.
9) Two internal bays for WLRAAMs and LRAAMs up to 700 kg each. + 2 bays for short range missiles.
10) While Raptor can have up to 8 missiles in the internal bays.
11) WLRAAM 'Izdelie 810' is MiG-31 R-33 derivative. 400 km.
12) LRAAM 'Izdelie-180PD' is air-breath R-77 derivative. 250 km.
13) 'Izdelie-180' – solid-fuel R-77 derivative 110-140 km. With active and passive radar, homing on jammer.
14) Short range AAM – 'Izdelie-300' or K-MD IR matrix, double range of homing.
15) Kh-58UShKE
16) Kh-35
17) 500 kg guided and unguided bombs and cassette munition.
18) Intrafuselage cathapults UVKU-50L – up to 300 kg, UVKU-50U – up to 700 kg.
19) Internal bays total weight 2.000 kg
20) With + external hardpoints – 6.000 kg.
21) GSh-30 30 mm autocannon.
22) According to the plans – 430 planes must be built for RuAF.
23) Probably price $80 mil.
24) Will replace 339 Su-27 and 300 MiG-31.

No further discussion !

Следното летање е во понеделник

http://www.vesti.ru/videos?vid=257560

http://i.gizmodo.com/5221105/king-of-fighters-f+22-gets-killed-by-humble-t+38-training-plane
 
S

smart ass

Гостин
Зошто луѓево низ балканов интерпретираат погрешно...

Да видиме,значи некои не знаат дека 250 наутички милји се 400+км

Avionics
The F-22's avionics include BAE Systems E&IS radar warning receiver (RWR) AN/ALR-94, AN/AAR 56 Infra-Red and Ultra-Violet MAWS (Missile Approach Warning System) and the Northrop Grumman AN/APG-77 Active Electronically Scanned Array (AESA) radar. The AN/APG-77 has both long-range target acquisition and low probability of interception of its own signals by enemy aircraft.
The AN/ALR-94 is a passive receiver system capable of detecting the radar signals in the environment. Composed of more than 30 antennas smoothly blended into the wings and fuselage that provide all around coverage plus azimuth and elevation information in the forward sector, it is described by Tom Burbage, the former head of the F-22 program at Lockheed Martin, as "the most technically complex piece of equipment on the aircraft." With greater range (250+ nmi) than the radar, it enables the F-22 to limit its own radar emission to preserve its stealth. As a target approaches, the receiver can cue the AN/APG-77 radar to track the target with a narrow beam, which can be as focused down to 2° by 2° in azimuth and elevation.
The AN/APG-77 AESA radar, designed for air superiority and strike operations, features a low-observable, active-aperture, electronically-scanned array that can track multiple targets in any weather. The AN/APG-77 changes frequencies more than 1,000 times per second to reduce the chance of being intercepted. The radar can also focus its emissions to overload enemy sensors, giving the aircraft an electronic-attack capabilit
Не знам јас што може кај овие податоци да биде погрешно интерпретирано...

Ова сметам дека треба да се повтори-не се податоциве од гизмондо и Кинџо.ру

With greater range (250+ nmi[/B]) than the radar, it enables the F-22 to limit its own radar emission to preserve its stealth



Ова нема шанси погрешно да се интерпретира.


Понатаму,како што пишав,искуството,соработката помеѓу оската рајтеон и Нортроп Груман(колку за инфо Господинот Груман е сеуште жив)...
Делото на Raytheon покрај авиониката/електрониката..
The radar's information is processed by two Raytheon Common Integrated Processor (CIP)s. Each CIP can process 10.5 billion instructions per second and has 300 megabytes of memory. Information can be gathered from the radar and other onboard and offboard systems, filtered by the CIP, and offered in easy-to-digest ways on several cockpit displays, enabling the pilot to remain on top of complicated situations. The Raptor’s avionics software has some 1.7 million lines of code, written mostly in the DoD's Ada programming language. Most of the code concerns processing data from the radar.The radar has an estimated range of 125–150 miles, though planned upgrades will allow a range of 250 miles (400 km) or more in narrow beams. In 2007, tests by Northrop Grumman, Lockheed Martin, and L-3 Communications enabled the AESA system of a Raptor to act like a WiFi access point, able to transmit data at 548 Megabit/sec and receive at Gigabit speed; this is far faster than the current Link 16 system used by US and allied aircraft, which transfers data at just over 1 Megabit/sec.
The F-22 has several capabilities unique to an aircraft of its size and role. For instance, it has threat detection and identification capability on the order of that available on the RC-135 Rivet Joint.
Што укажува на моменталната инфериорност на ПАК-ФА.

Значи
2) F-22 detects Su35 from the distance of 150-180 km but can open fire from 110 km, while becomes visible for Su-35's radar by itself and on R-77 range of attack.
3) OLS-35 probably detects Raptor on 100 km distance.
значи

With greater range (250+ nmi[/B]) than the radar, it enables the F-22 to limit its own radar emission to preserve its stealth

+
The radar can also focus its emissions to overload enemy sensors, giving the aircraft an electronic-attack capability
Не верујте на гизмондо,овде си дебатираме во интерес на вистината(значи неќам да бидам грешно разбран...нешто како бирање страни)

+
7) Backward attacking missiles.
Has up to 12 Air-to-air missiles (if compact) in internal placement.
9) Two internal bays for WLRAAMs and LRAAMs up to 700 kg each. + 2 bays for short range missiles.
Кога испалил ракета,бомба ПАК-ФА???

И за крај


Маестрално...

Тоа е сега реалноста:vozbud:

The Raptor has three internal weapons bays
П.С да не спомнувам за поставеноста на инлетите на ПАК ФА во однос на трупот...тоа компромитира невидливост.
 
S

smart ass

Гостин
само едно-колку се релевантни "анализите" на џејнс дифенс-толку е и споредбава споредба.

Општо за сите авиони.

Инаку еве од мене едно мислење однсно став каде не правам компарација F-22 VS PAK- FA, туку само ќе кажам едно за SU35BM/S VS PAK- FA..

Јас се кладам дека СУ-35 када ќе победи(а пази мразам кладење)

а што се однесува за овие ...што велите на ова( ама без табели! и ауспаувр)

Значи
Цитат:
2) F-22 detects Su35 from the distance of 150-180 km but can open fire from 110 km, while becomes visible for Su-35's radar by itself and on R-77 range of attack.
3) OLS-35 probably detects Raptor on 100 km distance.
значи

Цитат:
With greater range (250+ nmi
) than the radar, it enables the F-22 to limit its own radar emission to preserve its stealth
+
Цитат:
The radar can also focus its emissions to overload enemy sensors, giving the aircraft an electronic-attack capability
Не верујте на гизмондо,овде си дебатираме во интерес на вистината(значи неќам да бидам грешно разбран...нешто како бирање страни)[/B]

+
Цитат:
7) Backward attacking missiles.
Has up to 12 Air-to-air missiles (if compact) in internal placement.
9) Two internal bays for WLRAAMs and LRAAMs up to 700 kg each. + 2 bays for short range missiles.
Кога испалил ракета,бомба ПАК-ФА???

БОЛДОТ е одговор односно реплај на член на форумот.
и еве за ова....


И што мислите,дали САД се поискусни од Русија кога е во прашање СТЕЛТ ТЕХНОЛОГИЈАТА????????

И баш ме интересира дали ПАК ФА-лансирал ракета,кон некоја мета,понатаму дали бомбардирал,дали имал закачено дополнителни фјуел тенкс на крилата,понатаму дали конфигирацијата на вооружување е тестирана кога авионот е на максимум Пејлоад+фјуел тенкс-те најтежок,и обратно-дали кога е без вооружување т.е најлесен??? :vozbud:
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
И што мислите,дали САД се поискусни од Русија кога е во прашање СТЕЛТ ТЕХНОЛОГИЈАТА????????
Petr Yakovlevich Ufimtsev (Russian: Пётр ја́ковлевич Уфи́мцев) (born 1931 in Altai Krai) is a Soviet/Russian physicist and mathematician, considered the seminal force behind modern stealth aircraft technology. In the 1960s he began developing equations for predicting the reflection of electromagnetic waves from simple two-dimensional shapes.
Ufimtsev became interested in describing the reflection of lasers while working in Moscow. He gained permission to do work on it after being advised that work was useless and would curtail his advancement. Because the work was considered of no military or economic value, Ufimtsev was allowed to publish his work internationally.[2]

Stealth engineers at Lockheed realized that Ufimtsev had created the tools to do finite analysis of radar reflection.[3] While this discovery inspired, but did not directly have a big role in the Lockheed F-117, Northrop used Ufimtsev's work to program super computers to predict the radar reflection of the B-2 bomber.

In the 1960s he began developing a high-frequency asymptotic theory for predicting the scattering of electromagnetic waves from two-dimensional and three-dimensional objects. Among such objects were the finite size bodies of revolution (disk, finite cylinder with flat bases, finite cone, finite paraboloid, spherical segment, finite thin wire). Now this theory is well known as the Physical Theory of Diffraction (PTD).

The first results of PTD were collected in the book: P.Ya. Ufimtsev, Method of Edge Waves in the Physical Theory of Diffraction, Soviet Radio, Moscow, 1962. In 1971 this book was translated into English with the same title by U.S. Air Force, Foreign Technology Division (National Air Intelligence Center ), Wright-Patterson AFB, OH, 1971. Technical Report AD 733203, Defense Technical Information Center of USA, Cameron Station, Alexandria, VA, 22304-6145, USA.

According to the following publications, this theory played a critical role in the design of American stealth-aircraft F-117 and B-2

1.Стелт проектите почнати им се истовремено,Русите ги имаат стопирано поради недостаток на фондови односно пари.
2.Не полемизираме дали ф-22 е лош авион или не,но сепак ќе наиде на достоен противник,русите реагираат паметно чекајќи да ги анализираат сите предности и маани па после тоа да го имплементираат во своите авиони
3.Кај Пак-фа направен е компромис во однос на стелтот/маневарност(3d thrust vectoring)
 
S

smart ass

Гостин
Кај Пак-фа направен е компромис во однос на стелтот/маневарност(3d thrust vectoring)
Точно,но во корист на маневрабилност.

Стелт проектите почнати им се истовремено
Всушност Германија е прва

Horten 229

Еве нешто+
In World War 2, Germany had a significant advantage in several fields of weapons technology. The German advantage was particularly noticeable at the beginning of the war, and towards the end of the war, with a diverse series of innovative weapons, commonly referred to as German secret weapons by The Allies, and Wonder Weapons by the Germans.
па САД
Just noticed a striking similarity on USAF stealth plane between the German stealth plane and the shape of the i"UFOs"reported1947 in rosewell[/B]
П.С наводнивите кај UFO...јас ги вметнав-оти нели,не е УФО.

Еве мекјд ин ју ес еј
[/URL][/IMG]



Ова е Направен и модифициран стелт од УСА чија основа е знаете кој авион,истиот е основа и за русите(ама не направиле тогаш...туку покасно т.е сад се втори...после германците..во ВВ2,а денес сад се минимум 15 години понапредни во однос на конкуренцијата),но они
покасно почнале(па дури и ја отфрлиле како непрактична т.е одеа на квантитет).

Мал офтопик...
[/URL][/IMG]
This grave-looking thing is a sniper rifle and is designed for extermination of any emerging, open, masking and any other targets in motion. It is a self-loading rifle and accurate fire is provided in single shots. The size of ammo is 7,62*54R
Ознаката кажува дека куршумот е 3 инчи долг т.е 3 Х 2.4=7.62 цм,дијаметарот би требало да е некои 50мм.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom