- Член од
- 24 јули 2008
- Мислења
- 667
- Поени од реакции
- 134
Буџетот е максимум до 500 евра....Битен е буџетот, ако ти е прв мтб ти препорачувам на старо да гледаш, ќе добиеш повеќе точак за парите и повеќе ќе уживаш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Буџетот е максимум до 500 евра....Битен е буџетот, ако ти е прв мтб ти препорачувам на старо да гледаш, ќе добиеш повеќе точак за парите и повеќе ќе уживаш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Јас со Shimano Tourney ги возам истите рути што ги возат и тие со 'јаките вилушки'. Кажи ми што ќе ми смене ако на многу каменлив терен извозам 2-3 минути покасно, а главната цел ми е рекреација?Да надоградуваш велосипед од 500еу со нова вилушка што би коштала мин. 200еу, или со нов пренос, касета и менувач што ќе кошта преку 200еу, не вреди во ниеден случај, лудост е такво нешто да му препорачаш на почетник.
Ај сега врати се на мојот пост и препрочитај го дали јас на членот му препорачувам да купи велосипед од 700-800еу или чекам да се изјасни со буџетот со кој што располага за да пробам да му помогнам да најде решение.
Многу е битно што возиш, освен ако не ти е за до маалска продавница ...![]()
Ниту знам, ниту те прашав како возиш, што возиш и зошто возиш. Поентата е да му помогнеме на членот, може он сака да вози деоре, може му се важни тие 2-3 минути итн. итн.Јас со Shimano Tourney ги возам истите рути што ги возат и тие со 'јаките вилушки'. Кажи ми што ќе ми смене ако на многу каменлив терен извозам 2-3 минути покасно, а главната цел ми е рекреација?
Нај на крај и тие 'јаките' марки не знаеш дали ќе ги начекаш во функционална состојба. Ако има проблеми вилата, поисплатливо ти е да го продадеш точакот и на ново целиот процес со наоѓање нов точак.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
Сакаш само на ново или би прифатил и на старо?Буџетот е максимум до 500 евра....
Повеќе би сакал на ново бидејќи не се разбирам во велосипеди и не би можел да одберам на старо Инаку не се работи за многу стрмен терен, но сепак е возење по планински патеки но чисто рекреативно.Ниту знам, ниту те прашав како возиш, што возиш и зошто возиш. Поентата е да му помогнеме на членот, може он сака да вози деоре, може му се важни тие 2-3 минути итн. итн.
500еу буџет има човекот.
Автоматски споено мислење:
Сакаш само на ново или би прифатил и на старо?
Имаш идеја каде и како би возел?
Е сега купуваш велосипед од 800 евра со XT/SLX задна машинка, деоре пренос пред менување за 700-800 евра. И кога ќе дојдат да се сменат тие делови одма цената ќе скокне за уште 300 евра.Да надоградуваш велосипед од 500еу со нова вилушка што би коштала мин. 200еу, или со нов пренос, касета и менувач што ќе кошта преку 200еу, не вреди во ниеден случај, лудост е такво нешто да му препорачаш на почетник.
Ај сега врати се на мојот пост и препрочитај го дали јас на членот му препорачувам да купи велосипед од 700-800еу или чекам да се изјасни со буџетот со кој што располага за да пробам да му помогнам да најде решение.
Многу е битно што возиш, освен ако не ти е за до маалска продавница ...![]()
Е сега купуваш велосипед од 800 евра со XT/SLX задна машинка, деоре пренос пред менување за 700-800 евра. И кога ќе дојдат да се сменат тие делови одма цената ќе скокне за уште 300 евра.
Рамките горе долу исти се, разликата е во вилата и компонентите, така да јас сум за бренд велосипед со Ацера задна и турни/алтус опрема која е и полесна и поефтина за одржување а не е лоша, па ако легнит тоа во рака, секако главините се компатибилни 8/9/10 брзини па може да се направи некоја нова надоградба со Деоре, кое ново ќе е подобро од SLX/XT возено кузнајт колку километри. По Фејсбук има многу велосипеди со добра опрема, кои се отепани од возење.
Мислев на рамовите од исти бренд ценовна категорија 500-1000 евра, е сега поскапите може да имаат малку подобра вила, па и не мора.Добра идеја е и ова.
Ма да ќе ги провериш преносот и касетата (членот не се разбира, заради тоа сака на ново да си земе, сосема ок), горе доле можеш да видиш колку се истрошени.
Не се сложувам дека рамовите се горе доле исти. Не е исто да земеш Trinx и Scott scale (на старо), прво во геометрија сигурно ќе бидат различни, второ квалитет на изработка која заедно со материјалот ќе влијае на крутоста на вожњата.
Јас пре би инвестирал во добар рам и добра вила, зошто тие ќе можам да ги користам долго време, се истанато е потрошен материјал, исто како тебе ако сум тенок со буџет на почетокот би ставил Acera/Tourney.
Треба да чекаш за да најдеш нешто добро, ама излегуваат доста и такви огласи, е има многу огласи кои што цената им е повисока од колку во продавница.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Работата е купи го 600 евра,вози го 3 до 4 години и барај му 700 евра за со ценкање на потенцијалниот купувач да му ја спуштиш реалната од 600 и да мисли дека се исценкал за 100 евра.Мислев на рамовите од исти бренд ценовна категорија 500-1000 евра, е сега поскапите може да имаат малку подобра вила, па и не мора.
Е сега нашиве препродавачи ги маваат цените на најако само дека нема многу велосипеди на пазаров. Во 2017 зедов половен Specialized Crosstrail модел 2016, со фул Деоре погон Стоут 2х, хидраулични кочници Шимано и сантур вила со заклучување (Беше 72 000 денари во Проспорт истиот модел) за 420 евра, а денес нашиве за истиот ќе бараат 550-600 па и повеќе евра.
Точно, видов доста огласи со цени исти или дури малку повисоки од продванициве кај нас, инаку иста е ситуацијата и со новите делови/велосипеди, веќе со месеци гледам како цената на деловите иде нагоре а и со тоа и на велосипедите, истите модели ги продаваат поскапо од пред 4-5 месеци.Мислев на рамовите од исти бренд ценовна категорија 500-1000 евра, е сега поскапите може да имаат малку подобра вила, па и не мора.
Е сега нашиве препродавачи ги маваат цените на најако само дека нема многу велосипеди на пазаров. Во 2017 зедов половен Specialized Crosstrail модел 2016, со фул Деоре погон Стоут 2х, хидраулични кочници Шимано и сантур вила со заклучување (Беше 72 000 денари во Проспорт истиот модел) за 420 евра, а денес нашиве за истиот ќе бараат 550-600 па и повеќе евра.
Така му доаѓа работатаРаботата е купи го 600 евра,вози го 3 до 4 години и барај му 700 евра за со ценкање на потенцијалниот купувач да му ја спуштиш реалната од 600 и да мисли дека се исценкал за 100 евра.

Оние про-спорт се сосема ок со цените, про-бајк претеруваат, тек кога ќе ги намалат за 15-20% тогаш цената е иста како по европските продавници/сајтови уствари тоа е реалната цена не дека они даваат некаков попуст. Пример сега проверив имаат 15% "попуст" на повеќето модели ако не и на сите, и цените им се горе/доле исти со некое евро разлика како на bike24 и bike-discount за европски пазар.Ако по некоја случајност Македонија влезе во ЕУ што според мене шансите се еднакви на нула сите цени на новите велосипеди ќе мораат да ги спуштат минимум за 30% од сегашните бидејки со овие цени ретко кој ќе купи нов велосипед од тука поради укинувањето на царините како што е во секоја држава во ЕУ и ослободување од дополнителни давачки за роба купена преку интернет.Пример одбираш модел што чини во ЕУ 1000 евра а трговецот тука ти бара 2000 за него.Едноставно му поставуваш услов да ти го даде за онаа цена во која ќе биде вклучена поштарината до дома за да не го чекаш максимум 2 недели.Ако не ти даде ќе си го земеш пакетот од пошта а он ќе си остане со прстот во уста.Ако не се опамети на време ќе мора дуќанот да го затвори.
Зирни ги скот во бике маркет, имаш супер бајкови за до 500 евра, не купувај никогаш дрнкан точак на старо, макар и да има деоре драјвтрејн, и алтус-ацера супер си се за рекреативно возење. ПоззПовеќе би сакал на ново бидејќи не се разбирам во велосипеди и не би можел да одберам на старо Инаку не се работи за многу стрмен терен, но сепак е возење по планински патеки но чисто рекреативно.