Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Подобро разгледај ги понудите на Trinx, TopLife и Viper. Се продаваат за 20 000, со Алтус група со 27 брзини и касета 11-32. Овој е полош од нив. Плус 1.95 гуми не се баш добри за земјен пат.А мислење за овој ? еве како што гледам овој е со Altus![]()
Батали го тој и разгледај го овој:https://hamachi.mk/TRINX-M-1000-Pro-p210871104А мислење за овој ? еве како што гледам овој е со Altus![]()
Од каде ти е ова информација?90% од производителите во оние модели со послаба опрема ставаат погон со 3 запчаника напред и така ќе биде и понатаму.Дечки од сега па наваму ќе сонуваме MTB со дупли drivetrain. Новиве сите со една sвеsда напред. Прилилно разочаран сум. Ова мислам дека значи овие велосипеди нема да ги бива воопшто за на асфалт пошто ќе бидат многу поспори и се само за во предели кај што се вози споро т.е впланина. А баш добра комбинација беше и за на пат и за впланина. Сега ќе треба посебни велосипеди за двете намени.
За жал така е. Моделите со 2X driverrain се се поретки. Во пониските класи сеуште ке има 3x ама не е тоа тоа. Таквиот велосипед не можеш да го наречеш "вистински планински " поради квалитетот на компонентите. А тоа дека ке бидат поспори, ке бидат. Недостатокот на запчаник напред ке се осети, посебно на асфалт. Ке осетиш дека остануваш без брзини.Дечки од сега па наваму ќе сонуваме MTB со дупли drivetrain. Новиве сите со една sвеsда напред. Прилилно разочаран сум. Ова мислам дека значи овие велосипеди нема да ги бива воопшто за на асфалт пошто ќе бидат многу поспори и се само за во предели кај што се вози споро т.е впланина. А баш добра комбинација беше и за на пат и за впланина. Сега ќе треба посебни велосипеди за двете намени.
Прави муабет за 2X. И онака беа ретки, сеа ако го исфрлат, ке биде ептен лошо. Има возачи што преферираат 2x (како јас на пример) што возат комбиниран терен, т.е асфалт и црн пат.Од каде ти е ова информација?90% од производителите во оние модели со послаба опрема ставаат погон со 3 запчаника напред и така ќе биде и понатаму.
Има и за тоа решение.Ќе си купиш половен 29 и на рамката ќе си ставаш делови по твоја желба.А производителите не се свесни дека на тој начин ќе им се намали продажбата на нови велосипеди.За жал така е. Моделите со 2X driverrain се се поретки. Во пониските класи сеуште ке има 3x ама не е тоа тоа. Таквиот велосипед не можеш да го наречеш "вистински планински " поради квалитетот на компонентите. А тоа дека ке бидат поспори, ке бидат. Недостатокот на запчаник напред ке се осети, посебно на асфалт. Ке осетиш дека остануваш без брзини.
Прави муабет за 2X. И онака беа ретки, сеа ако го исфрлат, ке биде ептен лошо. Има возачи што преферираат 2x (како јас на пример) што возат комбиниран терен, т.е асфалт и црн пат.
Каква врска има маслото во кочниците со амортизерите?Велосипед со хидраулични дискови - upside down - да или не?
Некои викаат нема проблем, добро е еднаш неделно за циркулација на маслото во амортизерите.
Други - не е препорачлово поради можна дисфункционалност на дисковите...
Не, маслото од амортизерите и кочниците немаат никаква врска нормално.Каква врска има маслото во кочниците со амортизерите?
Што правиме со воздушните амортизери? Тие немаат масло внатре. Што ке циркулира кај нив?Не, маслото од амортизерите и кочниците немаат никаква врска нормално.
Гледав дека препорачливо било да се превртува велосипедот еднаш неделно за маслото во амортизерите да проциркулира нагоре. Но проблемот бил што оваа постапка не била препорачлива кај велосипедите со хидраулични кочници, воздухот се кревал горе во цилиндрите и идело до дисфункционалност на кочниците.
(пишувам што читав)
Е да, ама тоа е друго прашање.Што правиме со воздушните амортизери? Тие немаат масло внатре. Што ке циркулира кај нив?
Се согласувам 100%, дури и оние поволнине кај нас се катастрофа со понуда. Малце посеверно и втора рака има гром точаци.Немам видено шо пари се новиве точаци али од ова шо читам јас мојов ако го продавам 2000 евра ке треба да го огласам....
Во Србија и цените се пониски, истите точаци кај нас се +100 еур и тоа зборам за точаци од по 21-22.000 мкд. Башка и што никаде не може да се најде точак.Се согласувам 100%, дури и оние поволнине кај нас се катастрофа со понуда. Малце посеверно и втора рака има гром точаци.