Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
А мислење за овој ? еве како што гледам овој е со Altus
 
А мислење за овој ? еве како што гледам овој е со Altus
Подобро разгледај ги понудите на Trinx, TopLife и Viper. Се продаваат за 20 000, со Алтус група со 27 брзини и касета 11-32. Овој е полош од нив. Плус 1.95 гуми не се баш добри за земјен пат.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Гледам на групине по фб какви цифри ставаат во ценине јас мојов фиксно 1500 ќе го пишам (Superfly 6)
рамката, амортизерите, тркалата, воланот и погонот се фабрички...се друго е сменато со ХТ последна генерација (касетата е sunrace 12s)
Состојба 9.8/10
ефефефефе.jpg
 
Дечки од сега па наваму ќе сонуваме MTB со дупли drivetrain. Новиве сите со една sвеsда напред. Прилилно разочаран сум. Ова мислам дека значи овие велосипеди нема да ги бива воопшто за на асфалт пошто ќе бидат многу поспори и се само за во предели кај што се вози споро т.е впланина. А баш добра комбинација беше и за на пат и за впланина. Сега ќе треба посебни велосипеди за двете намени.
 
Дечки од сега па наваму ќе сонуваме MTB со дупли drivetrain. Новиве сите со една sвеsда напред. Прилилно разочаран сум. Ова мислам дека значи овие велосипеди нема да ги бива воопшто за на асфалт пошто ќе бидат многу поспори и се само за во предели кај што се вози споро т.е впланина. А баш добра комбинација беше и за на пат и за впланина. Сега ќе треба посебни велосипеди за двете намени.
Од каде ти е ова информација?90% од производителите во оние модели со послаба опрема ставаат погон со 3 запчаника напред и така ќе биде и понатаму.
 
Дечки од сега па наваму ќе сонуваме MTB со дупли drivetrain. Новиве сите со една sвеsда напред. Прилилно разочаран сум. Ова мислам дека значи овие велосипеди нема да ги бива воопшто за на асфалт пошто ќе бидат многу поспори и се само за во предели кај што се вози споро т.е впланина. А баш добра комбинација беше и за на пат и за впланина. Сега ќе треба посебни велосипеди за двете намени.
За жал така е. Моделите со 2X driverrain се се поретки. Во пониските класи сеуште ке има 3x ама не е тоа тоа. Таквиот велосипед не можеш да го наречеш "вистински планински " поради квалитетот на компонентите. А тоа дека ке бидат поспори, ке бидат. Недостатокот на запчаник напред ке се осети, посебно на асфалт. Ке осетиш дека остануваш без брзини.
Од каде ти е ова информација?90% од производителите во оние модели со послаба опрема ставаат погон со 3 запчаника напред и така ќе биде и понатаму.
Прави муабет за 2X. И онака беа ретки, сеа ако го исфрлат, ке биде ептен лошо. Има возачи што преферираат 2x (како јас на пример) што возат комбиниран терен, т.е асфалт и црн пат.
 
За жал така е. Моделите со 2X driverrain се се поретки. Во пониските класи сеуште ке има 3x ама не е тоа тоа. Таквиот велосипед не можеш да го наречеш "вистински планински " поради квалитетот на компонентите. А тоа дека ке бидат поспори, ке бидат. Недостатокот на запчаник напред ке се осети, посебно на асфалт. Ке осетиш дека остануваш без брзини.

Прави муабет за 2X. И онака беа ретки, сеа ако го исфрлат, ке биде ептен лошо. Има возачи што преферираат 2x (како јас на пример) што возат комбиниран терен, т.е асфалт и црн пат.
Има и за тоа решение.Ќе си купиш половен 29 и на рамката ќе си ставаш делови по твоја желба.А производителите не се свесни дека на тој начин ќе им се намали продажбата на нови велосипеди.
 
Велосипед со хидраулични дискови - upside down - да или не?
Некои викаат нема проблем, добро е еднаш неделно за циркулација на маслото во амортизерите.
Други - не е препорачлово поради можна дисфункционалност на дисковите...
 
Велосипед со хидраулични дискови - upside down - да или не?
Некои викаат нема проблем, добро е еднаш неделно за циркулација на маслото во амортизерите.
Други - не е препорачлово поради можна дисфункционалност на дисковите...
Каква врска има маслото во кочниците со амортизерите?
 
Каква врска има маслото во кочниците со амортизерите?
Не, маслото од амортизерите и кочниците немаат никаква врска нормално.

Гледав дека препорачливо било да се превртува велосипедот еднаш неделно за маслото во амортизерите да проциркулира нагоре. Но проблемот бил што оваа постапка не била препорачлива кај велосипедите со хидраулични кочници, воздухот се кревал горе во цилиндрите и идело до дисфункционалност на кочниците.
(пишувам што читав)
 
Не, маслото од амортизерите и кочниците немаат никаква врска нормално.

Гледав дека препорачливо било да се превртува велосипедот еднаш неделно за маслото во амортизерите да проциркулира нагоре. Но проблемот бил што оваа постапка не била препорачлива кај велосипедите со хидраулични кочници, воздухот се кревал горе во цилиндрите и идело до дисфункционалност на кочниците.
(пишувам што читав)
Што правиме со воздушните амортизери? Тие немаат масло внатре. Што ке циркулира кај нив?
 
Немам видено шо пари се новиве точаци али од ова шо читам јас мојов ако го продавам 2000 евра ке треба да го огласам....
Се согласувам 100%, дури и оние поволнине кај нас се катастрофа со понуда. Малце посеверно и втора рака има гром точаци.
 
Се согласувам 100%, дури и оние поволнине кај нас се катастрофа со понуда. Малце посеверно и втора рака има гром точаци.
Во Србија и цените се пониски, истите точаци кај нас се +100 еур и тоа зборам за точаци од по 21-22.000 мкд. Башка и што никаде не може да се најде точак.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom