Ах еднаш се скарав за тоа за спајваре, море како ме измалтретираа тогаш, јас 3 сати скенирај по вируси, спајваре, менувај ДНС, ИП адреси, звонам да му кажам на тој што ми рече што да правам, 30 минути не ми се јавуваа, еј 30 мин x 3 денари = 90 денари потрошив за техничка.
После се си дојде на свое место без проблеми. Откако се среди почнаа да одговараат на техничка !?!
Абе нека кажи имам проблем, работиме на случајот, како што ми кажа еднаш еден од Онет техничка и да појдам да гледам филм, да прошетам, не 3 сати да губам на спајвери, вируси и др. глупости.
BTW Онет ми пушти денеска WADSL 15, дури откако патував 130 км до Скопје да појдам во продажен салон од Онет, одма ми средија работа, Анексот беше испратен уредно, но не бил сработен.
Нема смисла Онет вака да не третира кориснициве што не сме од Скопје. 15 дена чекав да ме префрлат од WADSL 10 на WADSL 15.