Oldtimers

Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
се би дал за вакво нешто
Mustang

Camaro

300 SL: :drk: :drk: :drk:

Kadett C

Capri

GTO

Charger

Baracuda

:cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc::cuc:
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
А на ова се сеќавате?
Во фабриката стојат огромен број на нови неупотребени делови. Можеш се` уште да си порачаш да ти склопат нов, би му дошло гланц нов модел. За цената не сум сигурен, а и онака не е хумана. :vozbud:

Не е најудобната, најбрзата, најекономичната и најиздржливата кола ама е стварно уникат. 10 минути да стојат кренати вратите како на сликата и акумулаторот е мртов. Изработена е нерѓосувачки челик, практично не може да скапе каросеријата. Површината е брусана и нема ниту еден слој боја или лак... СЕКОЈ, ама баш секој допир со прстот остава трага, така да не е најпријатната кола за секојдневно возење... И многу други недостатоци кои на крајот водат кон банкрот и згаснување на DMC компанијата. И да, ова е основата на колата од Back to the future или така нешто.

За оние што не знаат, DMC DeLorean е колава.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
На пазар3 гледам многу фанатици и забеготини кои што ставиле спојлер-два на голф 1 и го пишале дека е GTI...Па јас сега ве прашувам дали има во нашава држава голф гти?не мора да е кецот.Онака разгледував оти ме интересираше цената на таа машина.Се што најдов е забеготини и уништени добри примероци:toe::toe:
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
На пазар3 гледам многу фанатици и забеготини кои што ставиле спојлер-два на голф 1 и го пишале дека е GTI...Па јас сега ве прашувам дали има во нашава држава голф гти?не мора да е кецот.Онака разгледував оти ме интересираше цената на таа машина.Се што најдов е забеготини и уништени добри примероци:toe::toe:

Има ГТИ тројки, ги земаат од Бугарија за 3-4000 евра. Во Кавадарци нема, во поголемите градови верувам дека има... Имаше огласено еден од Скопје на наши таблици (тројка), со 4 врати. 5ки има колку сакаш, и ГТИ и ГТ едишн.
 

JerryMK

Sexy Girls in your town for night
Член од
5 мај 2009
Мислења
259
Поени од реакции
12
vo MK ne sum siguren samo dali ima 6 gti a od drugite generacii ima sigurno gti
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
На пазар3 гледам многу фанатици и забеготини кои што ставиле спојлер-два на голф 1 и го пишале дека е GTI...Па јас сега ве прашувам дали има во нашава држава голф гти?не мора да е кецот.Онака разгледував оти ме интересираше цената на таа машина.Се што најдов е забеготини и уништени добри примероци:toe::toe:
Сакаш да кажиш како да познаеш GTI од обичен? Лесно се познава, еве ти неколку совети.

Прво, GTI моделите од првата генерација на кец (некаде 1977- 1979) се со тркалезен километражник во десниот дел од таблата, додека во левиот се наоѓаат обртомер, економ и покажувач за горивото, и трокрак волан (види слика)




GTI моделите од првата генерација на кец со големи штопови (1980 па натаму) графиран е 220 км/ч, исто така има обртомер економ и покажувач за гориво (види слика)



Е сега како ги фалшираат? Моделите 1.3 и 1.1 се потешки за преработување бидејки во маската им фали обртомер, наместо тоа имаат саат. Но има серија 1.6 карбураторски кои имаат обртомер но се графирани 200 наместо 220 км/ч и им недостига економот, другото се останато е идентично.

Втората и третата генерација не се познаваат, бидејки ги има многу и лесно се престава еден мотор на друг, а таблата само се преспојува и се работи.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Значи мистериозниот волан на мојата Махиндра е од Голф ГТИ кец... Супер :vozbud:
хихи, на махиндрата имаше мистериозен волан? немој да ми речиш дека тоа волкот во средина не те асоцираше на кец (освен ако е изваден).

Инаку, имам едно 2-3 гигабајти со слики од возила по компјутеров, ако ги прочачкаш сигурно ке решиш уште некоја мистерија :smir:
 

VIP

Член од
20 мај 2009
Мислења
100
Поени од реакции
24
се би дал за вакво нешто
Mustang
Еее незнаеш ни ти шо сакаш :):)
Иначе баш би сакал да чујам мислење од поискусниве, колку би чинел (груба пресметка) еден ваков мустанг, со ганц нов мотор праен по порачка, ентериери екстериери све стегнато? ... Се разбира во цената да биде вклучен и превозот до тука и царинење и се.

Благодарам.
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
хихи, на махиндрата имаше мистериозен волан? немој да ми речиш дека тоа волкот во средина не те асоцираше на кец (освен ако е изваден).

Инаку, имам едно 2-3 гигабајти со слики од возила по компјутеров, ако ги прочачкаш сигурно ке решиш уште некоја мистерија :smir:
И тука има мистерија, како логото на Universal Jeep се вклопило во воланот. Згора на се, од кај го набавиле бе? Ова никогаш не било користено од американците туку индијците си го присвоиле како свое.



Еее незнаеш ни ти шо сакаш :):)
Иначе баш би сакал да чујам мислење од поискусниве, колку би чинел (груба пресметка) еден ваков мустанг, со ганц нов мотор праен по порачка, ентериери екстериери све стегнато? ... Се разбира во цената да биде вклучен и превозот до тука и царинење и се.

Благодарам.

Ќе пробам да ти објаснам накратко како оди кај соседите, без да влевам во детали. Прво колата ќе те кошта од 20 илјадарки па нагоре (среден автомобил), во зависност од моделот, состојбата, историјата. Можиш да донесиш и канта, ама тука нема делови со кои би ја реставрирал. Транспортот со брод се наплаќа oд 50 центи до долар по милја со тоа што имаш ограничена маса во контејнерот. Значи ако колата е 2 тона, имаш на располагање 8 и плаќаш за тие 8 тона. Со останатите 6 тона колата можеш да ја затрупаш со што сакаш, нема да ти царинат ниту наплатат превоз. Најбитното е некој во Америка да ти ја донесе до пристаниште кое е најблиску, пример Њу Јорк или Њу Џерси. Поскапо е колата од Калифорнија да ја донесат до Њу Јорк, отколку од Њу Јорк до Солун на пример...

Откога ќе поминат сите тие процедури, ќе се олесниш неколку илјади долари, стига вистинското тормозење. Ако е стара колата логично е дека не можеш да ја увезиш. Е сега, дали има комисија од машински или од некој музеј која може да ја потврди автентичноста и оригиналноста на колата, тоа појма немам. И да имаш пари, во нашата држава од закони и глупости ќе ти здосади и кола и се. Па А-тест, регистрација и други глупости... Не дај боже да ти ја заробат колата, рачунај така ќе пропадне.

Третата работа е самата кола. Треба одржавка, значи за најмалиот дел ќе треба да чекаш долго време да дојде од Грција или евентуално САД. Регистрација и потрошња не спомнувам затоа што земам во предвид дека за да пробаш сега да увезиш ваква кола мора да имаш бааги вишок кеш.


Плус, немаме ние широки улици за коливе. :) Имаш ли претстава колку е тешко да возиш и да паркираш волку долг и широк автомобил, макар и да има серво? Зборуваме за американци, па и комфорот и уживањето во споредба со европските автомобили од тој период не може да се споредува...
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: VIP
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
Кога сме кај мустанг,имам видено во Скопје ваква генерација '67...мислам дека не беше во возна состојба,инаку го видов близу фабрикава за шахти,цефки што е,не ми текнува името...Сигурен сум дека беше Мустанг,добро ги видов штоповите:smir:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom