Најголеми грешки при оддржувањето на автомобилот е преценувањето на лугето при купување на автомобилот кој е далеку од нивниот буџет.Со увозот на половни автомобили од ЕУ лугето се залетаа по Ауди,Мерцедес,Бмв при тоа не размислувајки дека одржувањето на еден ваков автомобил чини мало богатство.Е од кога ке се случи дефект тогаш се прават сите можни импровизации кои се граничат со фантазијата.
Лугето не сакаат да разберат дека оддржувањето на еден автомобил е како да имаш уште едно дете дома.Те требало гуми,те регистрација,те сервис,итн.И да ја купите најскапата кола,и таа треба да оди на сервис еден ден.
Неквалитетното оддржување повлекува многу други работи.Се скратува векот на траење на моторот,на подзвозјето и по одреден период не сакајки да си признаат дека немаат пари за оддржување го кудат производителот дека не знае да произведува автомобили.
Без разлика дали се работи за Југо или БМВ навременото оддржување значи и продоложување на векот на сите склопови кои се наогаат во него.Прва и основна грешка која ја прават сите е да никој ама баш никој не го менува глицеринот(мислам комплетно)од системот за кочење по 4 години.Тоа го препорачува секој производител на автомобили,бидејки глицеринот има една мана,да апсорбира влага(хигроскопен).Е тогаш се намалуваат неговите карактеристики,па доага до пуштање на истиот,и следи една финансиска авантура која најчесто чини многу повеке од замената на истиот.
Сакаме да се возиме во луксузни автомобили,а кога треба да се сервисира е тогаш ни е скапо,па почнуваме со леви комбинации кои најчесто завршуваат со неколку илајди евра
Според стандардот и автомобилот.........