Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Mislam deka ne sme se razbrale, mojot post kade se obiduvam da ja dolovam kompletnata cena na strujata e da prikazam deka tuka so ovie cenovni modeli i ceni e mozebi razumen poteg da se kupi poskapa klima koja bi bila poekonomicna zasto pobrzo bi se vratila taa pocetna investicija.

Za razlika od mkd kade cenovniot model e dosta poednostaven i smetam deka seuste e podobro da se kupi poeftin ured so pogolema potrosuvacka odkolku dosta skap ured so poniska potrosuvacka.
Taa razlika pomegu eden pristoen ured od sredna klasa i ovie od visoka klasa ke bide kolku 15-20% poekonomicen da e skapiot(iskreno ne veruvam deka ke e i tolku visoka ama ajde neka e). Vo ovie uslovi eve ke zemam uste povisoka stapka od 25% podobra efikasnost, i ke pretpostavime deka greeme prostor od 40-50m2 kolku sto e navedeno deka ke postigne edna 3.5 inverter klima
Na 4000 denari konzumirana struja kolku sto bi bilo za ocekuvanje da potrosi skapiot ured vo normalno izolirana prostorija so ok dograma, eftiniov ke potrosi 1000ka poveke neli 25% rekovme posla efikasnost. Znaci vo eden zimski period ajde da go broime 6 meseci, skapiot ured ke zastedi 6000 denari. Pod pretpostavka deka eftiniov e 30000denari, dodeka skapiov e kolku da receme 60000k (iskreno ne znam kolku se dvizat cenite vo mkd), toa se 30000k razlika za koi bi ni trebalo 5 godini da gi potrosime na struja pred da pocneme da gledame pridobivki.
Ama koga ke se presmeta deka za toj skapiot ured edno prosecno semejstvo ke treba da zeme kredit pa da plaka kamata na bankata toa ja pravi skapata klima pomalku ekonomicna sto znaci deka benefitite ke pocnat da se osekaat podocna.

Od druga strana tuka razlikata pomegu eftina i skapa klima mi se isto golemi da, ama ne moram da zemam kredit od banka za bilo koja od niv, i so cenovniot model na struja vo zavisnost od dvizenjeto na cenata benefitot bi pocnal da go osekam pobrzo, barem toa e moe mislenje sto ne znaci deka e tocno.

Pak ke recam celta na postot e da dolovam kolku mozam porealno sostojbata tuka, a ne da navlekuvam lugje da frlaat 1-2k evra na klimi ili 50k na podno greenje :D
Ќе испадне оти во Мк сите немаат леб да јадат..оди и види ги кафеаните и спортските кладилници се е полно..сите се по одмори по грчка..
А и коли возат ..нема семејство без 2 автомобила..
 
Дали може да ми предложите некој сервис за клими кој поправа електроника на клима по можност да доаѓа на лице место станува збор за клима хаиер 5.5 кв која почнува да работи доколку се исклучи од 220 в и после некое време пак се вклучи во 220в при што работи некое време после кое јавува грешка Е7. Се случува да ја загрее просторијата на дадена температура а после сама од себе да почне да ја намалува температурата.
 
Тешко е да преметаш колку би била разликата зашто ретко некој да смени клима за да греее ист простор па да пресмета разлика.

Еве најдов еден мој пост кај што сум опишал дека за приближно иста потрошна (ги мерев двете клими засебно со мерачи и беа двете грубо испод 2000ден месечно) во 2020 сум греел 3x просторија со Mitsubishi-то споредено спрема другата клима.
Имам пишувано повеќе пати тука, слободно враќај на квотираниов пост и читај...
Последниве 2 години највисока сметка ми била 5800денари со 2те клими ем на спратот греам дупло повеќе соби неголи пред да ја купам климата.
Тогаш греев само една соба со термопечка и во 2018та зимото сум имал сметки од скоро 8000 денари.

Ако правам споредба со тоа дека сега го греам цел спрат од 65м2... и покрај сите поскапувања ни оваа година не очекувам да имам толкава висока сметка колку што сум имал во 2018, па можам да сметам дека мене инвестицијата во климата веќе после трета сезона греење ми се исплати.





За ова со електричниве возила не сум многу информиран, немам биџет за такви сонови засега... ама можеби некој base модел по 5-6 години.
Колку што знам од што сум следел аутопилотот на тесла е функционален, се разбира на добро обележани патишта.... кај нас не.
Инаку сепак мислам дека Тесла е бар цела декада пред сите останати зашто има да понуди и уред и мрежа.... и тоа сега, денес..... не во 2025.

Прегледај го приврзокот 353993

Дај ваква мапа на покриеност со FastChargers од Мерцедес... или од NIO, XPENG од кинеските опции.
Ете значи си ги споредил двата уреда и можеш да споделиш барем некое искуство, нормално дека не е лесно точно да одредиш и сам кажуваш дека не работеле во исти услови ама имаш некоја референца. Тој Хансол што го спомна (нормално нели милион изведби другариве од Грее го имаат) додека бев во мкд инсталиран летото 2016 до есента 2017 кога си заминав (значи една зима) без проблеми ми грееше 50-55м2 и сметката ми се движеше околу 5500-6000, мораше да го греам со неа цел спрат зашто другата Грее(не се сеќавам кој модел) абе до толку не ја бива што не ми се исплати да платам да ја извадат да им ја рекламирам.

Ова со точкиве (полначи) воопшто не разбирам што сакаш да ми доловиш. На истите овие полначи на тесла можеш да полниш било кое возило па макар било и застава ако е електрична. Приклучокот е компатибилен низ цела европа.

Работава ако макпетрол почне да прави коли најболје ке бидат у мкд зашто имаат најмногу бензински :)
Автоматски споено мислење:

Ќе испадне оти во Мк сите немаат леб да јадат..оди и види ги кафеаните и спортските кладилници се е полно..сите се по одмори по грчка..
А и коли возат ..нема семејство без 2 автомобила..
Друже кладилница има тема, ако треба и за кафана ќе отвориме и таму ќе ги дискутираме тие работи.
Тука вика најекономично греење, а 100% поголема инвестиција на старт за да добиеш 10% заштета на месечна потрошувачка не е воопшто економично.
 
Ова со точкиве (полначи) воопшто не разбирам што сакаш да ми доловиш. На истите овие полначи на тесла можеш да полниш било кое возило па макар било и застава ако е електрична. Приклучокот е компатибилен низ цела европа.

Работава ако макпетрол почне да прави коли најболје ке бидат у мкд зашто имаат најмногу бензински :)

Што знам... некако не ми звучи баш вероватно за Тесла... ели ете може... кажав дека не сум многу многу информиран на темава.
Толку си сигурен дека ќе можеш да ја полниш кинеската Nio ET7 на брендираните Tesla SuperChargers низ Шведска или Европа?
Ама сепак за она со swap на батериите ќе треба да прават инфраструктура....
 
Што знам... некако не ми звучи баш вероватно за Тесла... ели ете може... кажав дека не сум многу многу информиран на темава.
Толку си сигурен дека ќе можеш да ја полниш кинеската Nio ET7 на брендираните Tesla SuperChargers низ Шведска или Европа?
Ама сепак за она со swap на батериите ќе треба да прават инфраструктура....
Од фебруари годинава во шведска можеш која сакаш кола да ја полниш на Тесла чарџер која е цената на нив појма немам, имаш чарџери на многу бензински исто така таму е 7сек за киловат (35 денари од прилика) последен пат кога поминав да видам, плус на многу паркинзи од ресторани, трговски и слично имаш полначи така што полнењето не е голем проблем

Тоа што го пиша Тзлатко е далеку од реално во моментов, иако го имаат разгледувано не е дека е нешто ново

Инаку кога ја спомнав тесла не целев на електрицните возила на автономното возење целев, јас лично сум против електричните возила, далеку од тоа дека се подобри за околината од мотор со внатрешно согорување ама не се прашувам јас а големите им требаше „иновација“ за да дигнат цени :)
 
Ете значи си ги споредил двата уреда и можеш да споделиш барем некое искуство, нормално дека не е лесно точно да одредиш и сам кажуваш дека не работеле во исти услови ама имаш некоја референца. Тој Хансол што го спомна (нормално нели милион изведби другариве од Грее го имаат) додека бев во мкд инсталиран летото 2016 до есента 2017 кога си заминав (значи една зима) без проблеми ми грееше 50-55м2 и сметката ми се движеше околу 5500-6000, мораше да го греам со неа цел спрат зашто другата Грее(не се сеќавам кој модел) абе до толку не ја бива што не ми се исплати да платам да ја извадат да им ја рекламирам.

Ова со точкиве (полначи) воопшто не разбирам што сакаш да ми доловиш. На истите овие полначи на тесла можеш да полниш било кое возило па макар било и застава ако е електрична. Приклучокот е компатибилен низ цела европа.

Работава ако макпетрол почне да прави коли најболје ке бидат у мкд зашто имаат најмногу бензински :)
Автоматски споено мислење:


Друже кладилница има тема, ако треба и за кафана ќе отвориме и таму ќе ги дискутираме тие работи.
Тука вика најекономично греење, а 100% поголема инвестиција на старт за да добиеш 10% заштета на месечна потрошувачка не е воопшто економично.
Па незнам дали е 10% но може да биде и 30%проценти заштедата помеѓу врвен климатизер и некој никаков кој нема ни еуровент ни ништо..или разлика во Cop Како кај ја Митсу дајмонд клима 22000btu со Cop 4.33 и клима со коп од 3.3,и зависи од големината на просторијата која се грее..
Секако не е исто доколку грееш шупа и некој голем простор..
И на крајот Комфорот на греењето , и мнозина шупци ќе речат вреди ли 80.000-100.000 за клима кога имам поефтина..Па вреди ли скапа кола кога имаш Тико,Југо.
Одговорот е да вреди за клима и тоа многу повеќе од автомобил..
Оваа е толку јасно што и мали деца може да го разберат и нема што понатака да се дискутира..оти тоа не би било дискусија туку: Млатење Празна Слама-Или завист од препирање..
 
Инаку кога ја спомнав тесла не целев на електрицните возила на автономното возење целев, јас лично сум против електричните возила, далеку од тоа дека се подобри за околината од мотор со внатрешно согорување ама не се прашувам јас а големите им требаше „иновација“ за да дигнат цени :)
Светот порано или покасно мораше да се оттргне од фосилните горива...
Треба да остане нешто од полесно достапното фосилно гориво и за недајбоже на човештвото...
Изгледа му дојде времето... да се почне де... па за едно 50години ...
 
Тоа што го пиша Тзлатко е далеку од реално во моментов, иако го имаат разгледувано не е дека е нешто ново
Da znaeš samo kolku grešiš.
Ne možeš da meriš niz prizma na šveđanite.
Kinezite si gradat vakva infrastruktura sega za sega za tovarni vozila, otom potom.
Inače Tesla ni napravil sovršen motor, ovie so vnatrešno se horor, pa uspeaja da ni se nametnat celi 100 god, ponataka sekako će se pojavat i ekološki baterii ne se sekiraj.
 
Светот порано или покасно мораше да се оттргне од фосилните горива...
Треба да остане нешто од полесно достапното фосилно гориво и за недајбоже на човештвото...
Изгледа му дојде времето... да се почне де... па за едно 50години ...
Фосилните гориво го наметнаа владарите на светот..и наместо ел.возила инвестираа во Валканите и нечисти мотори со внатрешно согорување.Па и заради тоа фосилно гориво Сад се светска економска сила..
Ниту се откажале ниту ќе се откажат од употребата овие горива..
Ниту пак е причина. за климатските промени ..туку тука лежи теолошки проблем..
 
Da znaeš samo kolku grešiš.
Ne možeš da meriš niz prizma na šveđanite.
Kinezite si gradat vakva infrastruktura sega za sega za tovarni vozila, otom potom.
Inače Tesla ni napravil sovršen motor, ovie so vnatrešno se horor, pa uspeaja da ni se nametnat celi 100 god, ponataka sekako će se pojavat i ekološki baterii ne se sekiraj.
Ne ja gledam problematikata od prizma na svedzanite, ja gledam od aspekt na mojata struka i site raboti koi treba da se zapazat za ova da bide izvodlivo.
Podole poveke.
Светот порано или покасно мораше да се оттргне од фосилните горива...
Треба да остане нешто од полесно достапното фосилно гориво и за недајбоже на човештвото...
Изгледа му дојде времето... да се почне де... па за едно 50години ...
Treba da se trgneme od fosilnite goriva, kompletno se slozuvam so toa.
Dali elektricnite vozila se bas onaa promena koja ni e potrebna e diskutabilnoto.

Elektricniot motor (koj sakas zemi go ne samo toj na tesla) e svetlosni godini napred vo pogled na efikasnost na energijata sporedeno so motor na vnatresno sogoruvanje. Problemot doaga vo bateriite. Momentalnite baterii se daleku od dobri za namenata koja ja barame, ne od pogled na kapacitetot, poleka stigaat i vozila so domet od 500+km pa duri i nekoj vetuvaat 1000km avtonomija koja e na slicno nivo so nivnite konkurenti.

1. Momentalnite baterii voopsto ne se dobri za okolinata od proizvodstvo pa se do recikliranje (da se podobruva konstantno no vo momentov e golem problem)
2. Problemot vo nivniot kapacitet, kako i inventer uredite kako opaga temperaturata taka i nivniot kapacitet se namaluva i imaat golemi zagubi. Greenjeto ne e izgovor, zimo gree i trosi, leto ja pak klimata upalena i ladi taka sto postojano raboti toj del.
3. Nagla promena kon elektricni izvori za vozenje a nemanje tolku golemo proizvodstvo, pa uste i EU si puka vo koleno ke zatvorale nuklearni centrali a sekade zborat za kriza so elektricna energija (ne vikam poveke nuklearni centrali, ama od druga strana tie se superiorni i vo pogled na efikasnost i od ekoloski aspek sporedeno so termo centrala na jaglen), zgolemenata pobaruvacka na el.energija za vozila a nemanjeto tolku proizvodstveni kapaciteti donese da cenata raste a toa ima impakt primer na domakinstvata ne samo na soobrakjajot.
4. Vremeto na polnenje na momentalnite baterii voopsto ne e problem 30-40 min na brz polnac i imas 400-500km da pomines sto e super. Sekako ti treba pauza na odreden period, ke jades ili kafe ili nesto dodeka polnis i si zavrsil rabota.
5. Konceptot sto go spomna @tzlatko so promena baterija namesto polnenje da toa e dobar koncept pogotovo koga bi imale podobra tehnologija za avtonomno vozenje pa vozacot ke nema zamor i slicno nema da ima potreba od pauza. Kako sto i samiot potencirase kinezite gradat veke takvi stanici za tovarni vozila, ama ne napomena deka na istite tie tovarni vozila momentalno i bateriite a porano rezervoarite im se naogaat nadvor od kabinata. Poradi gabaritnosta na samoto vozilo istite se pricvrsteni od nadvor i se lesno dostapni.
Za razlika od tovarnite vozila, kaj patnickite vozila ne raspolagame so tolkav prostoren kapacitet za da si igrame. Rezervoarot za benzin e vgraden vo samoto vozilo ispod kabinata, ist e i slucajot za baterijata. Nemame tolku prostor kako na kamion da ja stavime nadvor i seuste da ima odlicna zastita za da bide bezbedna, a za da se napravi lesno dostapna i promenliva so momentalnata konstrukcija znaci e po cena na bezbednost na samata ramka od voziloto.
Momentalen stav na proizvoditelite e deka ne bi ja zrtvuvale bezbednosta za da dobijat na brzina na polnenje na baterijata.

Mislam deka ovaa tema moze da se zboruva uste mnogu, zatoa sto ima ogromni prednosti sporedeno so momentalnata tehnologija, no ima i nedostatoci, ama toa ne e povrzano so greenje/zatopluvanje na domakinstvata i odime dosta nadvor od temata. Moze e podobro toa da se diskutira vo druga tema a ne tuka. Osven ako ne se zadrzime samo na bidirectional moznosta koja nekoi vozila ja nudat a toa e vo odreden period ja polnis baterijata od voziloto (primer navecer koga e eftina strujata), a vo drug period koga ne go koristis voziloto ja koristis energijata od baterijata za pootrebite na domakinstvoto.
 
Osven ako ne se zadrzime samo na bidirectional moznosta koja nekoi vozila ja nudat a toa e vo odreden period ja polnis baterijata od voziloto (primer navecer koga e eftina strujata), a vo drug period koga ne go koristis voziloto ja koristis energijata od baterijata za pootrebite na domakinstvoto.
Преку ден ја полниш Теслата (или кое било друго EV) од фотоволтаици, како и сите други куќни апарати...
По зајдисонце климите/греењето се свича со напојување од фотоволтаичен систем на батеријата од Теслата.... и после 22 часот и теслата и греењето се свичаат on-grid на ефтина тарифа xD
Еутопија :)
 
Ne ja gledam problematikata od prizma na svedzanite, ja gledam od aspekt na mojata struka i site raboti koi treba da se zapazat za ova da bide izvodlivo.
Podole poveke.

Treba da se trgneme od fosilnite goriva, kompletno se slozuvam so toa.
Dali elektricnite vozila se bas onaa promena koja ni e potrebna e diskutabilnoto.

Elektricniot motor (koj sakas zemi go ne samo toj na tesla) e svetlosni godini napred vo pogled na efikasnost na energijata sporedeno so motor na vnatresno sogoruvanje. Problemot doaga vo bateriite. Momentalnite baterii se daleku od dobri za namenata koja ja barame, ne od pogled na kapacitetot, poleka stigaat i vozila so domet od 500+km pa duri i nekoj vetuvaat 1000km avtonomija koja e na slicno nivo so nivnite konkurenti.

1. Momentalnite baterii voopsto ne se dobri za okolinata od proizvodstvo pa se do recikliranje (da se podobruva konstantno no vo momentov e golem problem)
2. Problemot vo nivniot kapacitet, kako i inventer uredite kako opaga temperaturata taka i nivniot kapacitet se namaluva i imaat golemi zagubi. Greenjeto ne e izgovor, zimo gree i trosi, leto ja pak klimata upalena i ladi taka sto postojano raboti toj del.
3. Nagla promena kon elektricni izvori za vozenje a nemanje tolku golemo proizvodstvo, pa uste i EU si puka vo koleno ke zatvorale nuklearni centrali a sekade zborat za kriza so elektricna energija (ne vikam poveke nuklearni centrali, ama od druga strana tie se superiorni i vo pogled na efikasnost i od ekoloski aspek sporedeno so termo centrala na jaglen), zgolemenata pobaruvacka na el.energija za vozila a nemanjeto tolku proizvodstveni kapaciteti donese da cenata raste a toa ima impakt primer na domakinstvata ne samo na soobrakjajot.
4. Vremeto na polnenje na momentalnite baterii voopsto ne e problem 30-40 min na brz polnac i imas 400-500km da pomines sto e super. Sekako ti treba pauza na odreden period, ke jades ili kafe ili nesto dodeka polnis i si zavrsil rabota.
5. Konceptot sto go spomna @tzlatko so promena baterija namesto polnenje da toa e dobar koncept pogotovo koga bi imale podobra tehnologija za avtonomno vozenje pa vozacot ke nema zamor i slicno nema da ima potreba od pauza. Kako sto i samiot potencirase kinezite gradat veke takvi stanici za tovarni vozila, ama ne napomena deka na istite tie tovarni vozila momentalno i bateriite a porano rezervoarite im se naogaat nadvor od kabinata. Poradi gabaritnosta na samoto vozilo istite se pricvrsteni od nadvor i se lesno dostapni.
Za razlika od tovarnite vozila, kaj patnickite vozila ne raspolagame so tolkav prostoren kapacitet za da si igrame. Rezervoarot za benzin e vgraden vo samoto vozilo ispod kabinata, ist e i slucajot za baterijata. Nemame tolku prostor kako na kamion da ja stavime nadvor i seuste da ima odlicna zastita za da bide bezbedna, a za da se napravi lesno dostapna i promenliva so momentalnata konstrukcija znaci e po cena na bezbednost na samata ramka od voziloto.
Momentalen stav na proizvoditelite e deka ne bi ja zrtvuvale bezbednosta za da dobijat na brzina na polnenje na baterijata.

Mislam deka ovaa tema moze da se zboruva uste mnogu, zatoa sto ima ogromni prednosti sporedeno so momentalnata tehnologija, no ima i nedostatoci, ama toa ne e povrzano so greenje/zatopluvanje na domakinstvata i odime dosta nadvor od temata. Moze e podobro toa da se diskutira vo druga tema a ne tuka. Osven ako ne se zadrzime samo na bidirectional moznosta koja nekoi vozila ja nudat a toa e vo odreden period ja polnis baterijata od voziloto (primer navecer koga e eftina strujata), a vo drug period koga ne go koristis voziloto ja koristis energijata od baterijata za pootrebite na domakinstvoto.
Aj koga mu ja fativme.
Potpišuvam za gore kažanoto oven deka za avtomobilite e problem da imat brzoizmenliva baterija.
Ne go gledaj segašniov avtomobil so motor, transmisija, rezervoar, auspuci, lonci ,dpf-i, katalizatori i ušte eden kup nepotrebni drebulii, ne go gledaj ovoj segašen izgled, mesto ima za promenliva baterija i cvrsta samonosečka konstrukcija kolku sakaš. Ušte pred 20 godini e usvoen tipično unificirano samonosečko podvozje za idnite el. avtomobili.... Najmal problem e konstrukcija za izmenliva baterija, eve vo momentov imam dve vo glavava....
Moe mislenje, ne mora da e točno:
Razvieniov svet, pogotovo EU se mnogu, mnogu inertni i birokritizirani, preglomazen aparat koj edna Bugarija može da go koči do besvest..... ne možat so godini priklučok tip C za polnenje mobilni da go usvojat kako standard za site, posle 5 god. ubeduvanje se donese nekako, a kamo li nešto poozbilno.

Kina taka ne funkcionira. Ako ima nekoj kako mene na koj mu bendisuva konceptov so izmenlivi baterii, se usvojuva na prvata sednica i vednaš počnuva so realizacija.
Avtohtoni se imaat se što im treba vo momentov od tehnologija, nauka, resursi do ogromen pazar.
Jas kaj niv go gledam napredokot i siguren sum deka od tamu i će doađa vo naredniov period.
 
Преку ден ја полниш Теслата (или кое било друго EV) од фотоволтаици, како и сите други куќни апарати...
По зајдисонце климите/греењето се свича со напојување од фотоволтаичен систем на батеријата од Теслата.... и после 22 часот и теслата и греењето се свичаат on-grid на ефтина тарифа xD
Еутопија :)
Najgolem del od elektricnite vozila ja imaat taa poddrska, da zvuci kako utopija ama poddrskata e tuka. Toa sto e tesko izvodlivo u praksa e drugo.
Sega ke se pojavi likot sto mi objasni deka puni se kafanite i kladilnicite znaci mkd e bogata zemja. Vo istata taa bogata zemja lice koe samo zivee bez familija 5 koli da ima na site 5 ima da im vrti 100km dnevno, ne deka ima potreba ama taka treba. Znaci nikad nema da ima polna baterija na kolata koja ke moze da ja koristi za domakinstvoto

Ete jas go kazav pred da mi go posocat drugi :)

Aj koga mu ja fativme.
Potpišuvam za gore kažanoto oven deka za avtomobilite e problem da imat brzoizmenliva baterija.
Ne go gledaj segašniov avtomobil so motor, transmisija, rezervoar, auspuci, lonci ,dpf-i, katalizatori i ušte eden kup nepotrebni drebulii, ne go gledaj ovoj segašen izgled, mesto ima za promenliva baterija i cvrsta samonosečka konstrukcija kolku sakaš. Ušte pred 20 godini e usvoen tipično unificirano samonosečko podvozje za idnite el. avtomobili.... Najmal problem e konstrukcija za izmenliva baterija, eve vo momentov imam dve vo glavava....
Moe mislenje, ne mora da e točno:
Razvieniov svet, pogotovo EU se mnogu, mnogu inertni i birokritizirani, preglomazen aparat koj edna Bugarija može da go koči do besvest..... ne možat so godini priklučok tip C za polnenje mobilni da go usvojat kako standard za site, posle 5 god. ubeduvanje se donese nekako, a kamo li nešto poozbilno.

Kina taka ne funkcionira. Ako ima nekoj kako mene na koj mu bendisuva konceptov so izmenlivi baterii, se usvojuva na prvata sednica i vednaš počnuva so realizacija.
Avtohtoni se imaat se što im treba vo momentov od tehnologija, nauka, resursi do ogromen pazar.
Jas kaj niv go gledam napredokot i siguren sum deka od tamu i će doađa vo naredniov period.
Epa toa e problemot, sto ne idat taka lesno rabotite za unificiranje. Ne e unificiranje da se ima zakonsko resenie i jas da go pravam i primenuvam toa a drugite da pocnat da go koristat za 5 godini od sega.
Zatoa i potencirav deka momentalnite patnicki vozila. Kako ke bide vo idnina i vo koja nasoka se ova ke se dvizi ima drugi koj go dumaat problemot. Jas mojot del od rabotata samo si go rabotam. :)
Koga rabotatam de toa u slobodno vreme da ne mi e dosadno celo vreme na forum.

Vreme e da ja zatvorime temava jas stvarno ne komentiram za el vozila veke tuka, ostavam da se proveri uste ednas usis/izdov i da zaklucime koj e No.1 ili da platime za dijamantskite od 22000 sto i da bea tamu za u penthauso od 60m2
 
Ne ni se pošuva ništo ubavo. Posle nad 120 godišno temelno zagaduvanje na vozduhot so fosilnive goriva sega so litiumskive baterii na red e vodata i zemjišteto narednite xx godini, se za zadovolstvata od profitite na desetina izbrani familii.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom