Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Stanot vkupno e 65 kvadrati (so terasi toalet itn.), a grejnite prostorii se:
dnevna + kujna ~25 m^2
spalna ~11 m^2
detska ~10 m^2
Автоматски споено мислење:


Fala za predlogot, ipak mislam od estetski aspekt ne bi odel so radijator ne znam zosto, mozda toa bi se smenilo vo sledniot period no momentalno razmisluvam za fenkojleri.

Vo vrska so koristenje na toplinskata pumpa samo vo zima, isto toa ne bi mozel da go napravam bidejki ima samo 1 mesto predvideno za nadvoresna edinica na terasa, so sto dokolku bi stavil drugi 2 klimi za ladenje kako sto velis bi trebalo da baram soglasnost od stanari bla bla, i zatoa baram kako "ultimate" resenie sto da mozda ne e najidealno i sekako ima podobro opcii no takva e situacijata.
Ги разгледав сликите подобро, да ти имаш цевки за вода спроведени надвор што значи инсталацијата е предвидена за моноблок топлинска пумпа а внатре фенкојлери.

Види тоа ти е најлуксузно а и наједноставно решение во твојот случај бидејќи си ограничен со простор. Ќе работи системот 24/7 лето зима... топ ќе биде.
Во зима МОРА да работи 24/7 во спротивно може да замрзне водата...
 
zdravo imam gree klima 3.5 problem e ne ja postiga zadadenata temperatura ovoj problem go imav so istava klima pred nekolku meseci dojdia serviserite mu napravia kalibracija i rabotese dobro dali nekoj znae kako se pravi kalibracija bidejki sega serviserite se javuvam ne mi digat tel poz ako nekoj znae da mi objasni
Е сега брат има да те блокираат :icon_lol: . Како е можно да имаш проблеми со нејзиното височество gree:pos:
 
Eve go istiot samo mesto 18 kaj mene e 21kw.Go kristam 28god,Made in Germany.
Vidi go greacot nema nikakov dodir so vodata,zalemen e na bakarnata cevka,i montirano vo kujna a go opsluzuva i kupatiloto.
Оф леле филипинец... оф-топик сум, ама ајде...
Прво биди среќен што имаш таков бојлер со "надворешни" греачи!
Последниве триесет години, сите се со уронети греачи поради "ефикасност"!
Нешто што по ЈУС било забрането и не се произведувало во Југославија..
Ама ете, се сменија стандардите кон полошо! (нели ЕУ ова-она)
Plus ima i zastitna sklopka,pa i vo kuknata instalacija si imas + fid sklopka za nedaj boze i reagira vo mili sekundi vo mili amperi,racunaj dve zastitni sklopki.
Убаво што имаш ФИД склопка, па дури и посебна за бојлерот... така треба!
Арно ама немаш појма како она функционира, и од што штити!

Прво не се расфрлај со милиампери кога не рабираш!
Тоа е само осетливоста на склопката (диференцијална разлика во струјата)
Пукне ли греач на проточен, ти гледаш 25-30А ко од шала!
Тука не мења многу тоа што склопката ти е осетлива!
Многу побитно ти е времето на исклучување на истата!
Кај најдобрите тоа е 20-30ms, кај други и 200ms треба..
Едноставно, електромеханички уред на кој му треба време да прекине...
Тоа време што е помало од трепнување на око, ти си со гол газ (извинение на изразот), во вода... што е подобар спроводник него ли пластиките на поновите бојлери, и пвц цевките кои ја носат таа вода.
Tolku e ubavo smisleno sto i duri bez uzemljene e posigurno od kolku kaj greacite na klasicnite boljeri duri i so uzemlnjene.
Apsolutno ne se slagam so tebe.
Со ова кажано, мој совет, никад во живот не чепкај струја, дури ни штек да смениш!

Обичен бојлер бар има прекидач што ја прекинува фазата, и крај на муабетот!
Секој производител јасно кажува, а и треба да биде логично на секој со две мозочни клетки да не се бања со уклучен бојлер!

Ама оти имам сега време, ете ќе ти објаснам и што ќе се деси ако некој се бања со уклучен обичен, и пукне греачот!
Струјата си го наоѓа најмалиот отпор (најлесниот пат) секогаш!
Ај прашање за двојка!
Кој има помал отпор?
а) водата
б) металниот казан

Точен одговор е б)
казанот кој бтв е директно поврзан уземљењето..
За разлика од проточните каде казанчето е пластично, па таму размисли кај е најмалиот отпор за домашно.

A dokolku imas prekin na uzemjenje normalno deka ke se krstis i na site el.aparati sto se so uzemjenje,ne samo na protocniot.
Znaci uslovot e samo da nemas prekin na uzemlenje.
Кога последен пат си го измерил отпорот на уземљењето??!
Како знаеш колку е? 20Ω? 4Ω? 0.2Ω?
Кога последен пат си ја измерил инсталацијата? Изолација, отпор, време на реагирање на фидот..?
Еве јас ќе ти кажам за мене..
Никогаш!
Иако треба. Ама се мери со Флук што кошта 4-5000€, и зимаат од 150€ нагоре за да дојде сертифициран електричар баш за тоа..
Nemoj da stvaras fobija za el.protocen boljer bez nikakvo pojasnuvanje.
Ne e tolku strasno kako sto velis.
Pomalce e bezbeden klasicniot boljer za mene.
Последниов пасус е објаснет веќе..

А и да дополнам..
Во земја со 300 сончеви денови, да живееш во куќа, и да "штедиш" со проточен бојлер, е нон-сенс.
Обичен плус соларен, и исклучен при бањање.
Толку просто и безбедно.
 
Последно уредено од модератор:
zdravo imam gree klima 3.5 problem e ne ja postiga zadadenata temperatura ovoj problem go imav so istava klima pred nekolku meseci dojdia serviserite mu napravia kalibracija i rabotese dobro dali nekoj znae kako se pravi kalibracija bidejki sega serviserite se javuvam ne mi digat tel poz ako nekoj znae da mi objasni
Калибрација?
Секоја клима си има скриено мени до кое се пристапува со притискање на одредена комбинација на копчиња од далечинското.
Таму може за неколу степени да се зголеми или намали тој offset кога термостатот исклучува.
 
Барем едно е сигурно кај белиот народ, Дизни нема муда Тарзан да го глуми црнец , пошто мора да збори со мајмуните, а знаете расизмот кај нив е високо ново
 
Оф леле филипинец... оф-топик сум, ама ајде...
Прво биди среќен што имаш таков бојлер со "надворешни" греачи!
Последниве триесет години, сите се со уронети греачи поради "ефикасност"!
Нешто што по ЈУС било забрането и не се произведувало во Југославија..
Ама ете, се сменија стандардите кон полошо! (нели ЕУ ова-она)

Убаво што имаш ФИД склопка, па дури и посебна за бојлерот... така треба!
Арно ама немаш појма како она функционира, и од што штити!

Прво не се расфрлај со милиампери кога не рабираш!
Тоа е само осетливоста на склопката (диференцијална разлика во струјата)
Пукне ли греач на проточен, ти гледаш 25-30А ко од шала!
Тука не мења многу тоа што склопката ти е осетлива!
Многу побитно ти е времето на исклучување на истата!
Кај најдобрите тоа е 20-30ms, кај други и 200ms треба..
Едноставно, електромеханички уред на кој му треба време да прекине...
Тоа време што е помало од трепнување на око, ти си со гол газ (извинение на изразот), во вода... што е подобар спроводник него ли пластиките на поновите бојлери, и пвц цевките кои ја носат таа вода.

Со ова кажано, мој совет, никад во живот не чепкај струја, дури ни штек да смениш!

Обичен бојлер бар има прекидач што ја прекинува фазата, и крај на муабетот!
Секој производител јасно кажува, а и треба да биде логично на секој со две мозочни клетки да не се бања со уклучен бојлер!

Ама оти имам сега време, ете ќе ти објаснам и што ќе се деси ако некој се бања со уклучен обичен, и пукне греачот!
Струјата си го наоѓа најмалиот отпор (најлесниот пат) секогаш!
Ај прашање за двојка!
Кој има помал отпор?
а) водата
б) металниот казан

Точен одговор е б)
казанот кој бтв е директно поврзан уземљењето..
За разлика од проточните каде казанчето е пластично, па таму размисли кај е најмалиот отпор за домашно.


Кога последен пат си го измерил отпорот на уземљењето??!
Како знаеш колку е? 20Ω? 4Ω? 0.2Ω?
Кога последен пат си ја измерил инсталацијата? Изолација, отпор, време на реагирање на фидот..?
Еве јас ќе ти кажам за мене..
Никогаш!
Иако треба. Ама се мери со Флук што кошта 4-5000€, и зимаат од 150€ нагоре за да дојде сертифициран електричар баш за тоа..

Последниов пасус е објаснет веќе..

А и да дополнам..
Во земја со 300 сончеви денови, да живееш во куќа, и да "штедиш" со проточен бојлер, е нон-сенс.
Обичен плус соларен, и исклучен при бањање.
Толку просто и безбедно.
Apsolutno so se se složuvam.
Malo dopolnuvanje, proverka na zazemjuvanjeto može sekoj da si napravi so običen volt metar.... faza-nula treba da e 230V, faza-zemja pak 230V i nula-zemja mora da e okolu nula naponot. Ako e nad 30-40V ne e vo red zemjovodot na toj šteker.
Da ne zborime što vo postarite objekti se koristi nulata za zazemjuvanje. Vo slučaj na prekin na nulata od distributerot ( trafostanica, bandera.....) stanuva igranka vo kućata, site vklučeni potrošači vo momentot dobivaat po 400V i gorat kako čibritčinja.
 
Последно уредено:
Apsolutno so se se složuvam.
Malo dopolnuvanje, proverka na zazemjuvanjeto može sekoj da si napravi so običen volt metar.... faza-nula treba da e 230V, faza-zemja pak 230V i nula-zemja mora da e okolu nula naponot. Ako e nad 30-40V ne e vo red zemjovodot na toj šteker.
Da ne zborime što vo postarite objekti se koristi nulata za zazemjuvanje. Vo slučaj na prekin na nulata od distributerot ( trafostanica, bandera.....) stanuva igranka vo kućata, site vklučeni potrošači vo momentot dobivaat po 400V i gorat kako čibritčinja.
Унимерот може да измери само потенцијал (разлика) меѓу две точки.
Никогаш нема да измери вистински отпор на земјата. За тоа ти треба посебен уред со сонди кои се забуцуваат на 10 и 20 метра од заземјувањето, па го тестира вистинскиот отпор на земјата...
Многу подобар (и стар) електричарски трик, се две сијалици во серија (бар 150w), и ги допираш фаза-земја. Ако светат како што треба, добро е уземљењето. :)
Друго се си во право.

А дека и во југа знаеле што прават..;)
Еве едно видео
 
Ја разбирам дек сакаат да воведат новитети, ама воведување без везе категории само како би имале новитети е глупо. Поготово што кастинг не можеш да оцениш, може да избереш најдобрите глумци со Оскари изнакитени, ама да не изглумат ништо ради дупка сценарио.
 
Унимерот може да измери само потенцијал (разлика) меѓу две точки.
Taka e, no i toa e dovolno za proverka. Eve kaj mene na eden šuko šteker koj sekojdnevno se koristi vo kujna izmeriv napon od 180V, debelo ne beše dobro na nego uzemjuvanjeto, posle čistenje na vodot za zemja (makar što ne izgledaše deka treba da se čisti ) se sredi.
 
Калибрација?
Секоја клима си има скриено мени до кое се пристапува со притискање на одредена комбинација на копчиња од далечинското.
Таму може за неколу степени да се зголеми или намали тој offset кога термостатот исклучува.


poz drugar a dal go zanes toa skrieno meni kako sto kazuvas ako go znaes bi bilo dobro da go spodelis da ni objasnis ke ne spasis cekajcigi serviserite po nekolku nedeli poz se najdobro
 
Apsolutno so se se složuvam.
Malo dopolnuvanje, proverka na zazemjuvanjeto može sekoj da si napravi so običen volt metar.... faza-nula treba da e 230V, faza-zemja pak 230V i nula-zemja mora da e okolu nula naponot. Ako e nad 30-40V ne e vo red zemjovodot na toj šteker.
Da ne zborime što vo postarite objekti se koristi nulata za zazemjuvanje. Vo slučaj na prekin na nulata od distributerot ( trafostanica, bandera.....) stanuva igranka vo kućata, site vklučeni potrošači vo momentot dobivaat po 400V i gorat kako čibritčinja.
Mi otvoras sega rabota da proveruvam toa :)
 
Оф леле филипинец... оф-топик сум, ама ајде...
Прво биди среќен што имаш таков бојлер со "надворешни" греачи!
Последниве триесет години, сите се со уронети греачи поради "ефикасност"!
Нешто што по ЈУС било забрането и не се произведувало во Југославија..
Ама ете, се сменија стандардите кон полошо! (нели ЕУ ова-она)

Убаво што имаш ФИД склопка, па дури и посебна за бојлерот... така треба!
Арно ама немаш појма како она функционира, и од што штити!

Прво не се расфрлај со милиампери кога не рабираш!
Тоа е само осетливоста на склопката (диференцијална разлика во струјата)
Пукне ли греач на проточен, ти гледаш 25-30А ко од шала!
Тука не мења многу тоа што склопката ти е осетлива!
Многу побитно ти е времето на исклучување на истата!
Кај најдобрите тоа е 20-30ms, кај други и 200ms треба..
Едноставно, електромеханички уред на кој му треба време да прекине...
Тоа време што е помало од трепнување на око, ти си со гол газ (извинение на изразот), во вода... што е подобар спроводник него ли пластиките на поновите бојлери, и пвц цевките кои ја носат таа вода.

Со ова кажано, мој совет, никад во живот не чепкај струја, дури ни штек да смениш!

Обичен бојлер бар има прекидач што ја прекинува фазата, и крај на муабетот!
Секој производител јасно кажува, а и треба да биде логично на секој со две мозочни клетки да не се бања со уклучен бојлер!

Ама оти имам сега време, ете ќе ти објаснам и што ќе се деси ако некој се бања со уклучен обичен, и пукне греачот!
Струјата си го наоѓа најмалиот отпор (најлесниот пат) секогаш!
Ај прашање за двојка!
Кој има помал отпор?
а) водата
б) металниот казан

Точен одговор е б)
казанот кој бтв е директно поврзан уземљењето..
За разлика од проточните каде казанчето е пластично, па таму размисли кај е најмалиот отпор за домашно.


Кога последен пат си го измерил отпорот на уземљењето??!
Како знаеш колку е? 20Ω? 4Ω? 0.2Ω?
Кога последен пат си ја измерил инсталацијата? Изолација, отпор, време на реагирање на фидот..?
Еве јас ќе ти кажам за мене..
Никогаш!
Иако треба. Ама се мери со Флук што кошта 4-5000€, и зимаат од 150€ нагоре за да дојде сертифициран електричар баш за тоа..

Последниов пасус е објаснет веќе..

А и да дополнам..
Во земја со 300 сончеви денови, да живееш во куќа, и да "штедиш" со проточен бојлер, е нон-сенс.
Обичен плус соларен, и исклучен при бањање.
Толку просто и безбедно.
Znaci vazen e konstukciskiot del na protocniot bolje.
Barajte protocen boljer so vakov pobezbeden sistem greac kako na videovo https://www.youtube.com/watch?v=iOwj4siY8rs
namsto protocen el.boljer sto grejacite mu se vo plastila ili vo rezervar so voda kako na videovo
.
Mislam toa kako sto go imam jas se poskapi ca 100-200 evra od ovie so plastika ama se pokvalitetni.
Inace mene ne mi e poznato nekoj da poginal od protocen boljer,a od klasicen boljer sum slusnal.
Germanec go konstruiral,a kinez go falsifikuval so plasticni greaci.
Zborime za SIMENS orginal Germanski a ne Kineski Turski plagijati so plastini greaci i rzervari za voda,kade vo kanalite na plastikata ili rezervarot protok ima na voda i se montirani grejacite kade sto pri probivanje na greacot doaga vo dodir so vodata.
Vo videata vi gi pustiv u dvata tipa a ima mozi i drugi modeli na plagijati.
Taka da so kvaliteten el.proocen boljer nemas problem od strana na bebednost,samo obavezno kvalitetna FID sklopka.
Licno iskustvo 28 god.
 
Znaci vazen e konstukciskiot del na protocniot bolje.
Barajte protocen boljer so vakov pobezbeden sistem greac kako na videovo https://www.youtube.com/watch?v=iOwj4siY8rs
namsto protocen el.boljer sto grejacite mu se vo plastila ili vo rezervar so voda kako na videovo
.
Mislam toa kako sto go imam jas se poskapi ca 100-200 evra od ovie so plastika ama se pokvalitetni.
Inace mene ne mi e poznato nekoj da poginal od protocen boljer,a od klasicen boljer sum slusnal.
Germanec go konstruiral,a kinez go falsifikuval so plasticni greaci.
Zborime za SIMENS orginal Germanski a ne Kineski Turski plagijati so plastini greaci i rzervari za voda,kade vo kanalite na plastikata ili rezervarot protok ima na voda i se montirani grejacite kade sto pri probivanje na greacot doaga vo dodir so vodata.
Vo videata vi gi pustiv u dvata tipa a ima mozi i drugi modeli na plagijati.
Taka da so kvaliteten el.proocen boljer nemas problem od strana na bebednost,samo obavezno kvalitetna FID sklopka.
Licno iskustvo 28 god.
Јас ти реков... биди среќен што имаш таков старски бојлер. И џабе препорачуваш, такви веќе нема 30год, германски уште помалце.

А тоа што не си чул никој да загинал од проточен за разлика од обичен, не значи апсолутно ништо! Бтв кога сме веќе на оваа тема.. си чул ли некој мајстор да загинал со поправка на клима или ТП? (јас да, ама моето и твоето слушање не е релевантно).

Во однос на принципот на работа на бојлерите, јас кажав што имам да кажам. Неисправна инсталација и бањање со уклучен бојлер е нешто друго...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom