Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Мене ништо не ми значи енергетска етикета од веб сајт на Грее дилер во Македонија. Затоа што може да се манипулира со истата.
Доколку производителот Грее има лот 10 веб страна каде што поставува енергетски за своите производи тоа е веќе друго. Но во случајов нема.
....
Gree генерално не може да го има тоа (лот 10 веб страна) бидејќи произведуваат и уреди по барање на дилерот, според принципот колку пари - толку музика. Затоа некои модели се појавуваат само во една земја. Затоа има толку многу различни комбинации на надворешни и внатрешни единици, барем овде на Балканот. А за спецификациите во такви земји се може да се напише и да се залепи секоја налепница, бидејќи не постои строг стандард за увоз и контрола на квалитетот, а тоа е присутно и подоцна кога станува збор за контролите на малопродажбата. Се што нема Еуровент од нивните модели воопшто не вреди да се сфати сериозно. И секоја буква треба да се погледне внимателно. Ознаката на веб-страницата на Eurovent мора да биде 100/100 исто како и моделот што се продава овде. Овде на Балканот може да биде истото трговско име како на еуровент, но само една буква разлика и уредот нема двостепен, туку едностепен компресор.
Сето ова ми го кажа пријател кој е монтер во Gree.

Прашање за продавачите на Gree:
- Зошто овде на Балканот се продаваат некои модели кои ги нема никаде во светот?
- Зошто Gree, во САД, продава само уреди што имаат AHRI ?

итн итн
 
Gree генерално не може да го има тоа (лот 10 веб страна) бидејќи произведуваат и уреди по барање на дилерот, според принципот колку пари - толку музика. Затоа некои модели се појавуваат само во една земја. Затоа има толку многу различни комбинации на надворешни и внатрешни единици, барем овде на Балканот. А за спецификациите во такви земји се може да се напише и да се залепи секоја налепница, бидејќи не постои строг стандард за увоз и контрола на квалитетот, а тоа е присутно и подоцна кога станува збор за контролите на малопродажбата. Се што нема Еуровент од нивните модели воопшто не вреди да се сфати сериозно. И секоја буква треба да се погледне внимателно. Ознаката на веб-страницата на Eurovent мора да биде 100/100 исто како и моделот што се продава овде. Овде на Балканот може да биде истото трговско име како на еуровент, но само една буква разлика и уредот нема двостепен, туку едностепен компресор.
Сето ова ми го кажа пријател кој е монтер во Gree.

Прашање за продавачите на Gree:
- Зошто овде на Балканот се продаваат некои модели кои ги нема никаде во светот?
- Зошто Gree, во САД, продава само уреди што имаат AHRI ?

итн итн
Vakvi glupi prasanja moze da postavi samo neuk covek.
I zapomni veke ednas, Eurovent ne e nikakov oficijalen dokument koj e potreben za vnos vo EU!!!
Za EU e validen CE Declaration of Conformity !!!
So Eurovent mozes samo da se slikas, nisto poveke.
 
Прашање за продавачите на Gree:
- Зошто овде на Балканот се продаваат некои модели кои ги нема никаде во светот?
- Зошто Gree, во САД, продава само уреди што имаат AHRI ?
со кое прово се дрзнуваш ти да поставуваш вакви прашања на продавачите на бр.1 климите во мк и од каде таа самоувереност дека ќе добиеш одговор
 
@Sv B
Ок, не ни одговори ништо, а подобро да не си напишал повторно ништо. И затоа те казнуваат... :)
Ќе поставам повторно нови прашања:
- Дали SP Nordic моделот (Финска) е ист 100% како S Nordic моделот? (така напиша твојот колега)
- Ако се исти, дали ние како купувачи можеме да знаеме зошто и тука не се продава моделот SP ?

Благодарам :)
 
Gree генерално не може да го има тоа (лот 10 веб страна) бидејќи произведуваат и уреди по барање на дилерот, според принципот колку пари - толку музика. Затоа некои модели се појавуваат само во една земја. Затоа има толку многу различни комбинации на надворешни и внатрешни единици, барем овде на Балканот. А за спецификациите во такви земји се може да се напише и да се залепи секоја налепница, бидејќи не постои строг стандард за увоз и контрола на квалитетот, а тоа е присутно и подоцна кога станува збор за контролите на малопродажбата. Се што нема Еуровент од нивните модели воопшто не вреди да се сфати сериозно. И секоја буква треба да се погледне внимателно. Ознаката на веб-страницата на Eurovent мора да биде 100/100 исто како и моделот што се продава овде. Овде на Балканот може да биде истото трговско име како на еуровент, но само една буква разлика и уредот нема двостепен, туку едностепен компресор.
Сето ова ми го кажа пријател кој е монтер во Gree.

Прашање за продавачите на Gree:
- Зошто овде на Балканот се продаваат некои модели кои ги нема никаде во светот?
- Зошто Gree, во САД, продава само уреди што имаат AHRI ?

итн итн
Svaka ti je njegoševa, svaka čast ....
 
Svaka ti je njegoševa, svaka čast ....
Не ме зафркавај :), не треба многу мозок за обичен човек што не разбира ништо од клими да ги спои 2 и 2. Фала во секој случај :)

Исто би било на некој авто форум официјалните дилери за Dacia ги убедат луѓето дека е подобар од Мерцедес не само по цена туку и по квалитет - a за 80% моделите ги немаат тестовите што ги прават другите производители на автомобили. Па дури и Dacia ги тестира сите свои возила на неколку независни вообичаени тестови на автомобили, кои не се задолжителни и се обврзани со закон да се увезат во некоја земја.

Еве јас возим нов Duster, но многу добро знам зошто го купив и кои се неговите јаки и слаби страни. Иде исто 150 km/h како GL Mercedes, но не е ни 50% удобно како вториот. ... итн итн

Но, никогаш не ми се случило Duster да се гаси на 2000 rpm, и официјалниот продавач да ми каже дека мора така, затоа што Duster е наменет само за автопат, и дека не ја користам правилно. Или, да се вклучи темпоматот на 110, а автомобилот оди на 130, без никаква причина. Или да пиша во спецификациите дека Duster има 200 kW и може да оди и 250 km/h. Сите тие основни функции функционираат беспрекорно, а спецификациите се точни. Да Duster имаше такви основни проблеми, без многу размислување би го вратил на дилерот или би го турнал во реката.

И немаше да биде никакав проблем доколку вака не ги „рекламираат“ своите уреди претставници на Gree. Дека се и поевтини и поквалитетни од јапонските производители, а некои уредите имаат проблем со тие основни функции. Без официјални тестови, без само-направени и презентирани тестови, ... само празен празен ... разговор. Тоа е целата нивна приказна. И повеќето од членовите веќе не веруваат во тоа.

И тогаш ... нивната задача овде на форумот не е да продаваат некој уред, затоа што се свесни дека повеќето членови го забележале сето тоа во нивниот „маркетинг“, а за жал и работата на некои нивни уреди, ... туку да плукаат и навредуваат сите други ... и членови и брендови и да спречат било што друго да се пишува - oсвен тоа.

Да се надеваме дека сето ова ќе се смени еден ден :)
 
Не ме зафркавај
Ni na kraj pamet ne mi e, tuku mi se svide kolku ubavo vo dve rečenici sublimira se za samorangiraniot br.1.
Inače pozdrav za MERCEDES komu na irvas testot im se prevrte modelot od A segment so prvata šasija tamu nekade okolu 2000 god, toa beše neviden blam i sramota za firmata, go rešija tek posle nekolku godini so vtoriot update na šasijata. Mene mi e žal za sopstvenicite na ovie vozila koga gi gledam niz Tetovo, a gi ima stvarno mnogu, ne ni znaat ako na avtopat im se pojavi kuče na primer ako malce poveće trznat so volanot deka će završat vo endek, no toa si e MERCEDES.
Zborot mi e site bukvalno site patat od detski bolesti i tuka kaj klimive ima razni gluposti i od najrenomirani firmi. Toa e se poradi mnogu koopreanti i zakažuvanje, nebrežnost ili loš izbor na načinot na kontrola.
Jas imam sertifikat kako kontrolor za ISO 9000 ušte od dalečnata 1995 god i mnogu dobro znam kako funkcioniraat tie raboti....
 
Se slagam so poveketo od napisanoto i klimite se daleku od pljukni zalepi. Ja neam nekoe kojznae kakvo iskustvo so razni brendovi ama znam deka se izlazav so hitachito airhome 400. Zver na papir, rastura u evropa, brend u klimatizacija, eurovent itn itn, pa ne spustase pod 800w, (500w po prospekt) modulacija nula, auto fan mode tapa. Si ja vrativ si zemav toshiba seiya 2 i raboti kao mercedes u sporedba. Ista cena bea. Ama na pocetokot mokjnosta, performansite na papir i dual rotary kompresor me kandisaa za hitachito.
 
Mi smeta bukata vo treta brzina. Na najladnoto koa testitav vo vtora fiksna bez problem drzese 22c-22.4c. Ima deset metra pred nea cist prostor nema problem vozduhot da si cirkulira. Pred saat vreme ja upaliv i posle 20 min igranje pokraj eko ja staiv i na auto. Za cudo modlulirase 400-500w pola saat na min brzina. Ama koa padna temp (valjda) ja ubaci u treta i eve use modulira na 495w.
Pa eve ovde velis deka modulira vo EKO rezim pomegu 400 i 500w.Od kade izlegoja deka ne spusta pod 800w.
Citaj se nazad so imas pisuvano.
A Toshibata e poznata i specificna sto ima najdobatr auto fan po toa e prepoznatliva ,i daleku e Hitacito da ja meris so Toshibata za modulacija i vo auto fan,ama sepak spusta na 500w Hitacito no ne moze kako Toshibata na 150-200w.
Ne samo Hitacito i drugi vrvni brendovi ne si go merat so auto fan so Toshiba.Evo gledam i mitsu LN novava serija konecno si go popravi auto fanot i se doblizi do Toshiba,inace na starite modeli im bese katastofa,kako i na vleznite modeli.
Toshiba e Toshiba(y) koga se raboti za auto fan bez razlika dali e vlezen ili premium model.
Ne mi e celta da ja falam no vistinata e taa.
Neprikosnovena vo auto fan.
 
Pa ete sum pisal kolku i vo koi uslovi mi rabotela na 500w. Pola saat-saat. Prvata modulacija posle palenje bese takva, a otkoa ednas ke postignese i izgasese, posle gasenjata bea na 800w min. I auto fanot tapa bezveze mi saltase nepotrebno prva pa treta pa pak prva… sto ja praese klimata primetliva.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom