Абе друже жал ми е гледам дека си имал проблеми и те закрпиле. Мислам и дека сега нема што посебно можеш да направиш. Евентуално, гледам дека си пријавил сервис и доколку не го решат во рок од 30 дена треба да бараш замена за нов или да се испазариш да те исплатат. И при тоа очекувај смешни суми. За Хансолот кај мене кој го платив околку 40.000 и тоа во период кога мислам дека беше на попуст на некаков попуст, нудеа околку 10.000 ако добро се сеќавам.
Сега не знам што точно е пишано и испратено ама докажувањето дека производот не работи по спецификација ќе биде тешко.
Иначе овде на форумов има многу корисници кои имаат директно искуство со Грее и се незадоволни. Искрено ме интересира зошто баш се одлучи за Грее на толку корисници кои имаат негативно искуство?
Koga se odlucuvav se vodev od ponudenite specifikacii vo prodazniot salon na gree vo prilep ,a mi trebaa dva uredi so budjet do 40000 po ured koi trebase da posluzat godina i pol do preseluvanje i so plan da gi premestam na druga lokacija,i gledajki deka ima korisnici sto imaat dobri korisnicki iskustva ,no dobri od uredi gree sto nosele Sanyo compresor koj gi imale vo prodazba pred dve tri godini no ne sum go znael toa,no vo novive kanacki imaat gree compresor i nula modulacija i nacin na rabota sto nee ni priblizno do ponudata vo prodazen salon .
I koga dojdovme do instalacija na cevki maltarija trebase da odlucam dali gree so nikakva modulacuja i nula komfor ke gi montiram ili nesto drugo ,koga vidov deka nema komfor so niv ,a ima golemi oscilcii vo temperatura se resiv da gi batalam niv i kupiv mitsibushi multisplit, sto se nadevam po dva tri meseci ke mu dojdi red za montaza .
A vo odnos ma vrakanje na uredot nemam namera da se raspravam so nepismena bagra ,oti vremeto sto go gubam so niv za glupi objasnuvanja me cini pari i popametno mi e da se potrudam da osvestam sto poveke lugje deka GREE ne go biva i ne priznava garancija i podaleku od niv.
Nepismena velam zosto ,bidejki prvo bev prifaten vo salonot so revolt agresija od prodavacot ,pa po prepukuvanja pa servis i utvrduvanje na faktite resija ke gi demontiraat uredite i cekav no ,se prejavi prodavacot i mi rece da go posetam vo salon .
Pojdov vo salonot ,tamu prodavacot ovaj pat so posmiren ton i serviserot , prodavacot se slusna so nekoj skopjanec koj mu crekase nego kako uredot bil ok ispraven ,na sto prodavacot mi objasni deka nemalo da gi demontiraat bidejki bile ispravni uredite ama toj im bil nacinot na rabota i toa nemozelo da se popravi i deka negoviot AMBER isto taka rabotel ama smetkata mu bila ok ,i deka sledno e da si prijavam do pazarna inspekcija i iskreno nevredni se da si gubam vreme so nekoj sto gledam deka si priznava deka uredot taka raboti nema modulacija i djabe premontazi ,istoto go potvrdi monterot.
Najbitno i prodavacot i serviserot i jas sme svesni deka toj skap ured nee ni priblizno do specifikaciite i bitno so neprevzemanjeto na bilo kakov cekor namesto da imaat zadovolen klient ,tie kontinuirano gubat klienti ,kako sto moj prijatel go batali amber za mitsibushi .
Sent from my SM-N975F using Tapatalk