- Член од
- 14 октомври 2010
- Мислења
- 5.124
- Поени од реакции
- 15.950
1. Brooklyn (2015) - 9/10
2. Papillon (2017) - 6/10
3. Green book (2018) - 9/10
4. Perfume: The story of a murderer (2006) - 8/10
5. The favourite (2018) - 5/10
6. 101 dalmatians (1996) - 7/10
7. What they had (2018) - 7/10
8. Unbreakable (2000) - 6/10
9. Split (2016) - 9/10
10. Bohemian rhapsody (2018) - 10/10
11. Glass (2019) - 8/10
12. The road to El Dorado (2000) - 8/10
13. Bumblebee (2018) - 7/10
14. Widows (2018) - 7/10
15. Polar (2019) - 8/10
16. Kate & Leopold (2001) - 8/10
17. Wicker park (2004) - 8/10
18. Can you ever forgive me? (2018) - 8/10
19. Mary Queen of Scots (2018) - 6/10
20. Robin Hood (2018) - 6/10
21. Serenity (2019) - 5/10
22. Instant family (2018) - 7/10
23. Green book (2018) - 9/10
24. Spider-man: Into the Spider-verse (2018) - 8/10
25. Isn't it romantic? (2019) - 7/10
26. Mary Poppins (1964) - 9/10
27. Mary Poppins returns (2018) - 7/10
28. Defiance (2008) - 7/10
29. Chef (2014) - 6/10
30. In the line of fire (1993) - 7/10
31. George Carlin: Back in town (1996) - 9/10
32. The whole nine yards (2000) - 8/10
33. High fidelity (2000) - 6/10
34. The birdcage (1996) - 8/10
35. Network (1976) - 8/10
36. Remember Sunday (2013) - 5/10
37. Five feet apart (2019) - 7/10
38. On the basis of sex (2018) - 8/10
39. Always be my maybe (2019) - 7/10
40. Second act (2018) - 6/10
41. The nutcracker and the four realms (2018) - 7/10
42. What we do in the shadows (2014) - 8/10
43. The real McCoy (1993) - 6/10
44. Murder mystery (2019) - 5/10
45. Daylight (1996) - 8/10
46. The color purple (1985) - 8/10
47. Paddleton (2019) - 7/10
48. Prisoners (2013) - 10/10
49. 500 days of Summer (2009) - 7/10
50. In the mood for love (2000) - 8/10
51. Shazam! (2019) - 7/10
52. Long shot (2019) - 7/10
53. The talented Mr. Ripley (1999) - 6/10
54. The last of the Mohicans (1992) - 6/10
55. Aladdin (2019) - 8/10
56. King Kong (2005) - 7/10
57. Kong: Skull island (2017) - 7/10
58. Gangs of New York (2002) - 9/10
59. The hustle (2019) - 5/10
60. Dumbo (2019) - 7/10
61. There will be blood (2007) - 5/10
62. The sessions (2012) - 7/10
63. Late night (2019) - 7/10
64. Untamed heart (1993) - 7/10
65. Missing link (2019) - 5/10
66. Down with love (2003) - 6/10
67. Anna (2019) - 3/10
68. Eurotrip (2004) - 6/10
69. Zootopia (2016) - 10/10
70. Yesterday (2019) - 6/10
71. Between two ferns: the movie (2019) - 4/10
72. The other Boleyn girl (2008) - 6/10
73. Stuber (2019) - 6/10
74. On Chesil beach (2017) - 7/10
75. Toy story 4 (2019) - 7/10
76. G.I. Jane (1997) - 7/10
77. El camino: A Breaking bad movie (2019) - 8/10
78. John Wick (2014) - 8/10
79. John Wick: Chapter 2 (2017) - 8/10
80. John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019) - 6/10
81. Dutch (1991) - 3/10
82. Ray Romano: Right here, around the corner (2019) - 8/10
83. The ultimate gift (2006) - 5/10
84. Cabaret (1972) - 7/10
85. The kitchen (2019) - 6/10
86. The secret life of pets 2 (2019) - 9/10
87. Bend it like Beckham (2002) - 6/10
88. Frozen (2013) - 7/10
89. Mulan (1998) - 10/10
90. The farewell (2019) - 8/10
2. Papillon (2017) - 6/10
3. Green book (2018) - 9/10
4. Perfume: The story of a murderer (2006) - 8/10
5. The favourite (2018) - 5/10
6. 101 dalmatians (1996) - 7/10
7. What they had (2018) - 7/10
8. Unbreakable (2000) - 6/10
9. Split (2016) - 9/10
10. Bohemian rhapsody (2018) - 10/10
11. Glass (2019) - 8/10
12. The road to El Dorado (2000) - 8/10
13. Bumblebee (2018) - 7/10
14. Widows (2018) - 7/10
15. Polar (2019) - 8/10
16. Kate & Leopold (2001) - 8/10
17. Wicker park (2004) - 8/10
18. Can you ever forgive me? (2018) - 8/10
19. Mary Queen of Scots (2018) - 6/10
20. Robin Hood (2018) - 6/10
21. Serenity (2019) - 5/10
22. Instant family (2018) - 7/10
23. Green book (2018) - 9/10
24. Spider-man: Into the Spider-verse (2018) - 8/10
25. Isn't it romantic? (2019) - 7/10
26. Mary Poppins (1964) - 9/10
27. Mary Poppins returns (2018) - 7/10
28. Defiance (2008) - 7/10
29. Chef (2014) - 6/10
30. In the line of fire (1993) - 7/10
31. George Carlin: Back in town (1996) - 9/10
32. The whole nine yards (2000) - 8/10
33. High fidelity (2000) - 6/10
34. The birdcage (1996) - 8/10
35. Network (1976) - 8/10
36. Remember Sunday (2013) - 5/10
37. Five feet apart (2019) - 7/10
38. On the basis of sex (2018) - 8/10
39. Always be my maybe (2019) - 7/10
40. Second act (2018) - 6/10
41. The nutcracker and the four realms (2018) - 7/10
42. What we do in the shadows (2014) - 8/10
43. The real McCoy (1993) - 6/10
44. Murder mystery (2019) - 5/10
45. Daylight (1996) - 8/10
46. The color purple (1985) - 8/10
47. Paddleton (2019) - 7/10
48. Prisoners (2013) - 10/10
49. 500 days of Summer (2009) - 7/10
50. In the mood for love (2000) - 8/10
51. Shazam! (2019) - 7/10
52. Long shot (2019) - 7/10
53. The talented Mr. Ripley (1999) - 6/10
54. The last of the Mohicans (1992) - 6/10
55. Aladdin (2019) - 8/10
56. King Kong (2005) - 7/10
57. Kong: Skull island (2017) - 7/10
58. Gangs of New York (2002) - 9/10
59. The hustle (2019) - 5/10
60. Dumbo (2019) - 7/10
61. There will be blood (2007) - 5/10
62. The sessions (2012) - 7/10
63. Late night (2019) - 7/10
64. Untamed heart (1993) - 7/10
65. Missing link (2019) - 5/10
66. Down with love (2003) - 6/10
67. Anna (2019) - 3/10
68. Eurotrip (2004) - 6/10
69. Zootopia (2016) - 10/10
70. Yesterday (2019) - 6/10
71. Between two ferns: the movie (2019) - 4/10
72. The other Boleyn girl (2008) - 6/10
73. Stuber (2019) - 6/10
74. On Chesil beach (2017) - 7/10
75. Toy story 4 (2019) - 7/10
76. G.I. Jane (1997) - 7/10
77. El camino: A Breaking bad movie (2019) - 8/10
78. John Wick (2014) - 8/10
79. John Wick: Chapter 2 (2017) - 8/10
80. John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019) - 6/10
81. Dutch (1991) - 3/10
82. Ray Romano: Right here, around the corner (2019) - 8/10
83. The ultimate gift (2006) - 5/10
84. Cabaret (1972) - 7/10
85. The kitchen (2019) - 6/10
86. The secret life of pets 2 (2019) - 9/10
87. Bend it like Beckham (2002) - 6/10
88. Frozen (2013) - 7/10
89. Mulan (1998) - 10/10
90. The farewell (2019) - 8/10
91. Anastasia (1997) - 9/10
92. Jenny Slate: Stage fright (2019) - 3/10
93. Seth Meyers: Lobby baby (2019) - 9/10 Ептен си го сакам Сет, мислам дека од водителиве на ток шоуа и општо од комичари, највеќе ми се допаѓа и се поврзувам со неговиот хумор. Он ми е комик краш дефинитивно.
94. Good boys (2019) - 7/10
95. Lady and the tramp (2019) - 6/10 Оригиналот ми е еден од омилените цртани, така што ова не е лошо, ама не е ни ептен за пофалба.
96. The art of racing in the rain (2019) - 7/10
97. Joker (2019) - 9/10
98. Noelle (2019) - 6/10
99. Once upon a time in Hollywood (2019) - 8/10 Дефинитивно не најдобар, но не и најлош на Тарантино. Искрено не ме ни занимаше преценетата Менсон прича и неговите лудаци па да им се посвети повеќе време, читав дека многу за тоа му замеруваат. ДиКаприо и Пит имаа некој шмек заедно, баш изгледаа ко другарчиња.
100. Klaus (2019) - 9/10