3. Boyka: Undisputed IV (2016) 4/10 - глупи мачо дијалози, нереални акробатски тепачки, доброто е што филмот е краток
Офф: како го уредувате вака насловот со линк? Прост сум, незнам.3. Boyka: Undisputed IV (2016) 4/10 - глупи мачо дијалози, нереални акробатски тепачки, доброто е што филмот е краток
4. Support the Girls (2018) 1/10 - неројатно досаден филм, се е вештачко и усилено
5. Juliet, Naked (2018) 5/10 - можело да биде добар филм, има неколку добри сцени. музиката која е главна тема на филмот е ептен безвезална
6. Circle (2015) 1/10
7. Tallulah (2016) 8/10 конечно некој добар понов филм
bbcode e на форум, а не html.Офф: како го уредувате вака насловот со линк? Прост сум, незнам.
Пошто знам програмирање пробав вака: <a href="https://www.imdb.com/title/tt6921996/?ref_=nv_sr_1">Johnny English Strikes Again</a> ама не сака.
[URL='https://www.imdb.com/title/tt1639084/']Tallulah (2016)[/URL]
8. Albino Alligator (1996) 6/10 одлична екипа на глумци. филмот малку бавен, слабо сценарио1. Crazy, Stupid, Love. (2011) rewatch 7/10
2. Tadpole (2000) 8/10
3. Boyka: Undisputed IV (2016) 4/10 - глупи мачо дијалози, нереални акробатски тепачки, доброто е што филмот е краток
4. Support the Girls (2018) 1/10 - неројатно досаден филм, се е вештачко и усилено
5. Juliet, Naked (2018) 5/10 - можело да биде добар филм, има неколку добри сцени. музиката која е главна тема на филмот е ептен безвезална
6. Circle (2015) 1/10
7. Tallulah (2016) 8/10 конечно некој добар понов филм
4. Searching 7/10 Уникатен филм. Добра режија, добра глума, камера, непредвивлив крај.. Чиста седмица.Да ве дружам и јас годинава, добро друштво сте и во другана тема.
1. Johnny English Strikes Again - 2/10 Страшно досаден филм. Многу лоша режија а и Аткисон е веќе стар. Сакам да кажам - не е то шо беше.
2. Jurassic World: Fallen Kingdom - 4/10 Вчера го гледав и запав. Стварно заспав.
3. Smallfoot - 6.5/10 Анимираните ми се секогаш по кеф. Интересна приказна и тема за дебатирање. Че го гледам пак.
11. Man Up (2015) 1/10 ни смешен ни интересен. тропање глупости 300 на саат, ко сите во филмот на кокаин да се1. Crazy, Stupid, Love. (2011) rewatch 7/10
2. Tadpole (2000) 8/10
3. Boyka: Undisputed IV (2016) 4/10 - глупи мачо дијалози, нереални акробатски тепачки, доброто е што филмот е краток
4. Support the Girls (2018) 1/10 - неројатно досаден филм, се е вештачко и усилено
5. Juliet, Naked (2018) 5/10 - можело да биде добар филм, има неколку добри сцени. музиката која е главна тема на филмот е ептен безвезална
6. Circle (2015) 1/10
7. Tallulah (2016) 8/10 конечно некој добар понов филм
8. Albino Alligator (1996) 6/10 одлична екипа на глумци. филмот малку бавен, слабо сценарио
9. Split (2016) 5/10 одлична глума. Филмот добро почнува, ама понатаму како и самиот филм да има поделен идентитет и не знае што сака да биде
10. I Still See You (2018) 2/10 почна ок и набрзина се претвори во тешко клише