Па очигледно има логика што не прифаќаат туку така заминување, ги гледам некако ми се запнаа мораш да кажеш за директорката на маркетинг да не губела време. Пошто техничкото мене ми рекоа трае саат и пол и изработка на брошура во InDesign, со патеки да те водат итн.. би отишол само да видам која плата би ја понудиле( навистина не знам ). иначе да се било платено, автомобили, стан дури некоја дневница според бугарските закони итн.. Сум бил на разни интервјуа обично оди тест па понатаму ќе видиме, овие обратно, прво дали ќе одиш на обука па после другото.. правеле тим ама мислам баш дека бараат ќоро и сакато само за да го направат.
Пребирливи се, имаат уште цела година за ваков тим да склопат. Они ќе си најдат екипа за се, но мене лично ако ме прашуваш мислам дека имаат друг проблем.
Единствено што јас мислам дека прават грешка е што на високи и одговорни позиции (менаџерски) вработуваат луѓе кои врска немаат со малопродажба и дисконт/маркети. Не разбираат како функционира овој бизнис
особено во Македонија, со македонски народ (да не го вреѓам ај, ме сфаќаш што сакам да кажам...).
На тие позиции имаат маркетинг директори, кои не викам не, од големи фирми се но никаква поврзаност со пазарот сега кој го работат. Они може да имаат и 20 години искуство во бренд и маркетинг менаџмент, ако не разбираш како функционира прехранбена индустрија, џабе ти е. Не е исто да си маркетинг/брнед менаџер на Сивус па сеа преку ноќ си во Кам. Имаш скроз нов пазар да учиш.
Прост пример: Се водат по „ЛИДЛ“ стандарди (но не глобални, туку регионални). Во Бугарија ваљда, одамна дефинирале дека вакум производ ќе биде прикажан по цена од 600 грама (гледам имаат и некаде 400 грама...). Нема логика таа политика тука да ја пренесеш. Ниту математички ниту логистички не е паметна.
Сите маркети, од кога знам за мене, се воделе по политика на:
-Цена на производ
-Цена на 100 грама
-Цена на 1КГ
И вработените и клиентите да имаат полесна организација. Посебно во делот за креирање цени.
Ама чим форсираш нешто кое ниту ќе ти помогне, ниту има логика, а менаџерот одговорен за ова пробува да „објаснува“ зошто е ова вака... џабе веземе. Тој или таа врска нема зошто е тоа така но јбг, така и кажале т.е така ја научиле тие од каде ја купуваат лиценцата. И на празно ќе зборите, во круг.