Лада Нива

  • Креатор на темата Креатор на темата dzonyb
  • Време на започнување Време на започнување
Тојотата не ни тргна од старт се закопа.
Еве уште едно екстремно видео


И за крај на овој пост Хамер против Лада нива Американец против Русин.

 
Последно уредено:
Ако човек бара возило кое ќе му биде сопатник за авантура низ планини, долини и останати тешки патишта, а притоа да не е скап, оваа кола е вистинскиот избор.
Мана и е тоа што има лоша лимарија, но ете се произведе и новата Лада Нива Урбан 4х4 која изгледа ептен подобро, но мислам дека ја нема кај нас сеуште:)
 

Еве на дело што значи Лада нива и на снег мука нема додека останатите богами се намачија да се искачат :D
 
И ентериерот е антички.
Не е безбедно возило.
Вожњата (не викам комфор затоа што е срамота) е гомно.
Моторот е тромав, со стара технологија и троши како ламја.

Единствена позитивна страна е цената, но откако излезе Дастерот треба да си умноболен за да купиш нова Нива.

Зборувам стрикно за стариот модел, за новиот живи били па видели.
Mешаш работи!
1. Дастерот е демек СУВ... не е теренско возило како што е Нивата. Дастерот неможе ни да се приближи таму кајшто Нивата ќе помине.
2. Нивата е дизајн и технологија од 1975 година, а ни тогаш, како и денес, не била замислена за возење по автопат или дејли драјвер по град. Се знае - теренот е нејзиното место... руски тајги и сл. Шминка нема тука... спартанско возило за тешки предели.
3. Бидејќи Нивата има три диференцијали, редуктор и доста комплициран пренос е трома и троши многу, ама тоа е нејзината суштина - да оди насекаде. Конфор и ербег и такви тракатанци немаат смисла кај такво возило.
4. Ако сакаш шминка, тогаш купи си Дастер. Ако сакаш да акаш по беспаќа - купи си Нива.
Нива имам возено пред едно 10-на години, модел од 2003-та со 1,7 мотор, и тоа баш таму кај што треба - по Беласица и Огражден. По козји патеки, по кал, по камења, по води по се... оди... не застанува... чат-пат сака малку редукција, ама излегува :)
 
Англиски тест за Нивата од 2011, сосема го потврдува тоа што сите (повеќето) го мислиме за Нивата, не е нешто многу удобна, лимот е поефтин (ама па и не се потресуваш ако го изгребеш) ама вози и не застанува. За планини и калишта кому му е гајле за воздушно перниче и други тракатанци. Новата како што читав е со нов дизајн и со мотор на Пежо.

http://www.autocar.co.uk/car-review/lada/niva/first-drives/lada-niva
 
048077-gm-avtovaz-exhibits-chevrolet-niva-with-additional-off-road-equipment.1-lg.jpg

Еве излезе новата генерација НИВА но овојпат се вика Шевролет бидејќи Јужна Кореја поранешниот Даеву сега се вика Шевролет го купија Лада поточно Нива и ништо не е сменето освен некои електрики и систем за согорување на гориво како што е инџекшн или турбо
 
Mешаш работи!
1. Дастерот е демек СУВ... не е теренско возило како што е Нивата. Дастерот неможе ни да се приближи таму кајшто Нивата ќе помине.
2. Нивата е дизајн и технологија од 1975 година, а ни тогаш, како и денес, не била замислена за возење по автопат или дејли драјвер по град. Се знае - теренот е нејзиното место... руски тајги и сл. Шминка нема тука... спартанско возило за тешки предели.
3. Бидејќи Нивата има три диференцијали, редуктор и доста комплициран пренос е трома и троши многу, ама тоа е нејзината суштина - да оди насекаде. Конфор и ербег и такви тракатанци немаат смисла кај такво возило.
4. Ако сакаш шминка, тогаш купи си Дастер. Ако сакаш да акаш по беспаќа - купи си Нива.
Нива имам возено пред едно 10-на години, модел од 2003-та со 1,7 мотор, и тоа баш таму кај што треба - по Беласица и Огражден. По козји патеки, по кал, по камења, по води по се... оди... не застанува... чат-пат сака малку редукција, ама излегува :)
Го споредив со Дастерот поради цената, да не ме сфатите погрешно.
И тоа дека „оди секаде“ е во ред, не спорам, ама навреда е за мене да издвојам 10.000 евра за возило кое во нормални услови има возни карактеристики на Застава 101.
 
Го споредив со Дастерот поради цената, да не ме сфатите погрешно.
И тоа дека „оди секаде“ е во ред, не спорам, ама навреда е за мене да издвојам 10.000 евра за возило кое во нормални услови има возни карактеристики на Застава 101.

ти уште не разбираш што е разликата меѓу сув и прав теренец. Со лада нива може да споредиш Мерцедес Г класа, Ленд Ровер Дефендер а не BMW X5 и Дачија дастер
 
Го споредив со Дастерот поради цената, да не ме сфатите погрешно.
И тоа дека „оди секаде“ е во ред, не спорам, ама навреда е за мене да издвојам 10.000 евра за возило кое во нормални услови има возни карактеристики на Застава 101.
Не ја навредувај З101 која дури како стандард со 1,1 мотор има многу подобри возни карактеристики од Нива :) За 1,3 Специал па да не правиме муабет хехехе...
Да си некој што е шумар, ловџија... или има викендичка на врв на некоја вукојебина, сигурно не би купил Туарег.
Суштината на Нивата не е град. Не е замислена за таму. Нивата е за терен... Она не изгледа убаво, изгледот не е битен... Нејзината суштина е да те однесе кај си наумил.
 
ти уште не разбираш што е разликата меѓу сув и прав теренец.
Јас сосема разбирам оти патот за НИВА-та продолжува таму каде што другите џипови застануваат :D Освен некои исклучоци :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom