Култот на Марија

Evangelieto po Jovan (2:3,4), e dobar primer deka Bogorodica se zastapuvala za potrebite na lugjeto pred Hrista, ushte vo vreme na nejziniot zemen zhivot.

Аха, демек тоа што Марија во дадената ситуација констатирала дека се потрошило виното на свадбата, тоа сега вам ви е доказ дека таа сега има некаква застапничка улога на Небото и дека е главниот посредник меѓу Бога и луѓето? До каде ли оди пародијава со православните догми базирани на вакви несодветни стихови?
Па зар е она единствената што побарала нешто од Христос? Зошто не му се моите на Мојсеј или на старозаветниот Јосиф? Па тие цел живот го потрошиле застапувајќи се за својот народ пред Бог, но јас сеуште немам сретнато православец да упатува молитва до Мојсеј или Јосиф да ги застапуваат пред Бог, но затоа пак сите и се молите на Марија која само во дадената ситуација констатирала дека се потрошило виното :)

A "zhena" e titula na pochest i posebnost. Imeno, Hristos i dava golemo dostoinstvo na zhenata.

Јас никаде не реков дека Христос ја навредил блажената Марија кога и се обратил со "жено", туку само потенцирав дека тој, ниту таму, ниту пак во некоја друга ситуација, не и се обратил со зборовите "мамо", "мајко" и сл.
Факт е дека Исус и се обраќал на блажената Марија онака како што се обраќал и кон другите жени кои не му биле крвни роднини - со зборот "жено".

Vo sledniot stih, Bogorodica, znaejki deka Hristos kje go ispolni nejzinoto baranje, im veli na slugite: "Shto kje vi reche Toj, toa napravete" (Jov.2:5). A Hristos ja ispolnuva molbata na Svojata Majka. Toa e ushte edna potvrda, deka Hristos gi slusha i ispolnuva molitvite na Bogorodica.

Да расчистиме нешто. Во дадената ситуација, блажената Марија никаде не искажува изричита молитва до Христос за претворање на водата во вино, таа никаде не го замолува Тој да го направи тоа, туку таа само констатира дека привршило виното, но сепак остава Тој да реши дали и што ќе прави.
„Кога сврши виното, Му рече на Исуса Неговата мајка: „Немаат вино.” Исус и одговори: „Што имам Јас со тебе, жено? Уште не дошол Мојот час.“
(Јован 2:3-4)

Но дури и да го сфатиме ова како некоја индирекна или имплицитна молитва. Што докажува тоа? Зарем е Марија единствената која го помолила нешто Христос?
Па во Библијата има еден куп примери каде што одредени личности изричито и експлицитно го замолуваат Исус и Тој им одговара на молитвите.
Таков е на пример случајот со римскиот офицер кој Го замолил за исцелување на неговиот син, потоа апостолите кои го молеле за се и сешто, потоа случајот со самарјанката која Го замолила да и даде жива вода, Хананејката која Го замолила за исцелување на нејзината ќерка опседната од демон, потоа Самарјанците кои го замолиле да остане во нивниот крај, па дури и од демоните кои го замолиле да ги прати кај свињите.
Оттука гледаме дека Христос бил отворен кон молитвите на сите луѓе и Библијата не остава простор за некаков ексклузивитет на Марија во ова поле.

Poentata na ovaa propoved, e deka duhovnoto rodstvo e povisoko od krvnoto, shto se odnesuva na siot chovechki rod, a ne bukvalno na Hrista i Negovata majka.

Па тоа и јас цело време го велам (само што јас не велам "сиот човечки род", туку само Христовите ученици).
Конечно да се сложиме во нешто :smir:
 
Аха, демек тоа што Марија во дадената ситуација констатирала дека се потрошило виното на свадбата, тоа сега вам ви е доказ дека таа сега има некаква застапничка улога на Небото и дека е главниот посредник меѓу Бога и луѓето? До каде ли оди пародијава со православните догми базирани на вакви несодветни стихови?
Па зар е она единствената што побарала нешто од Христос? Зошто не му се моите на Мојсеј или на старозаветниот Јосиф? Па тие цел живот го потрошиле застапувајќи се за својот народ пред Бог, но јас сеуште немам сретнато православец да упатува молитва до Мојсеј или Јосиф да ги застапуваат пред Бог, но затоа пак сите и се молите на Марија која само во дадената ситуација констатирала дека се потрошило виното :)



Јас никаде не реков дека Христос ја навредил блажената Марија кога и се обратил со "жено", туку само потенцирав дека тој, ниту таму, ниту пак во некоја друга ситуација, не и се обратил со зборовите "мамо", "мајко" и сл.
Факт е дека Исус и се обраќал на блажената Марија онака како што се обраќал и кон другите жени кои не му биле крвни роднини - со зборот "жено".



Да расчистиме нешто. Во дадената ситуација, блажената Марија никаде не искажува изричита молитва до Христос за претворање на водата во вино, таа никаде не го замолува Тој да го направи тоа, туку таа само констатира дека привршило виното, но сепак остава Тој да реши дали и што ќе прави.
„Кога сврши виното, Му рече на Исуса Неговата мајка: „Немаат вино.” Исус и одговори: „Што имам Јас со тебе, жено? Уште не дошол Мојот час.“
(Јован 2:3-4)

Но дури и да го сфатиме ова како некоја индирекна или имплицитна молитва. Што докажува тоа? Зарем е Марија единствената која го помолила нешто Христос?
Па во Библијата има еден куп примери каде што одредени личности изричито и експлицитно го замолуваат Исус и Тој им одговара на молитвите.
Таков е на пример случајот со римскиот офицер кој Го замолил за исцелување на неговиот син, потоа апостолите кои го молеле за се и сешто, потоа случајот со самарјанката која Го замолила да и даде жива вода, Хананејката која Го замолила за исцелување на нејзината ќерка опседната од демон, потоа Самарјанците кои го замолиле да остане во нивниот крај, па дури и од демоните кои го замолиле да ги прати кај свињите.
Оттука гледаме дека Христос бил отворен кон молитвите на сите луѓе и Библијата не остава простор за некаков ексклузивитет на Марија во ова поле.



Па тоа и јас цело време го велам (само што јас не велам "сиот човечки род", туку само Христовите ученици).
Конечно да се сложиме во нешто :smir:

Zarem svojata infantilna demonstracija na neznaenje ja smetash za nekakov argument ili dokaz? Ti si tipichen primer na zabluden (programiran) chovek vo sekta, koj ne e vo sostojba da vidi i chue nishto drugo osven svoite zborovi. Zhalosno...

Evangelieto po Jovan (2:3,4), e dobar primer deka Bogorodica se zastapuvala za potrebite na lugjeto pred Hrista, ushte vo vreme na nejziniot zemen zhivot. A "zhena" e titula na pochest i posebnost. Imeno, Hristos i dava golemo dostoinstvo na zhenata. Vo svojot odgovor kon Negovata majka, Hristos ne go otkazhuva baranjeto na Marija, nitu ja posramuva, no ja potsetuva deka ushte ne doshol Negoviot chas. Vo sledniot stih, Bogorodica, znaejki deka Hristos kje go ispolni nejzinoto baranje, im veli na slugite: "Shto kje vi reche Toj, toa napravete" (Jov.2:5). A Hristos ja ispolnuva molbata na Svojata Majka. Toa e ushte edna potvrda, deka Hristos gi slusha i ispolnuva molitvite na Bogorodica.

Vo Evangelieto na ruski jazik, Hristos se obrakja kon Svojata Majka so zborovite: "Chto Mne i Tebe, Zheno", na angliski: "Woman, what does your concern have to do with Me". A makedonskiot prevod e najverojatno nepravilen. Mislam deka bi trebalo da bide: "A shto mi e Mene i Tebe, Zheno" ("Mene", "Tebe" i "Zheno", - so golemi pochetni bukvi), vo smisla, od kakva grizha e za niv nedostatokot na vino. Odnosno, Hristos bukvalno ja prashuva Svojata Majka, shto ima nejzinata grizha (nedostatok na vino) so Nego, bidejki Negoviot chas za potpolno i javno otkrivanje ushte ne doshol. Sepak, po molitvata na Bogorodica, Hristos izvrshuva chudo, i ja preobrazuva vodata vo vino na svadbata vo Kana, kade shto Negovata Majka bila pokaneta kako gostinka (rodnina na nevestata ili mladozhenecot).


Evangelieto po Mateja (12:46 -50), voopshto ne se odnesuva na Bogorodica i Hrista. Naprotiv, Hristos ne samo shto e krvno povrzan so Svojata Majka, ami nivnata duhovna vrska e neraskinlia. Poentata na ovaa propoved, e deka duhovnoto rodstvo e povisoko od krvnoto, shto se odnesuva na siot chovechki rod, a ne bukvalno na Hrista i Negovata majka. Odnosno, Hristos retorichki se prefrla od edna na druga tema, koga vo tekot na propovedta nekoj mu soopshtuva deka majka Mu i brakjata Negovi stojat nadvor, i sakaat da zboruvaat so Nego. Toj ne ja prekinuva propovedta, tuku efektivno ja iskoristuva javno soopshtenata poraka, za da go pouchi narodot deka duhovnoto rodstvo e pobitno od krvnoto. Spomenatite "brakja" na Hristos se deca na pravedniot Josif od prviot brak, no bi mozhele da bidat i bratuchedi, bidejki vo aramejskiot jazik ne postoi oddelen zbor za "bratuched", a bratuchedite se brakja, kako vo srpskiot i drugi jazici.
 
Неееее, работата е во тоа што ВИСТИНАТА не смее да се скрие...
 
Неееее, работата е во тоа што ВИСТИНАТА не смее да се скрие...
Кога сме кај вистината ..Мики се молиш ли ти на Марија? За некои други веќе прочитав... нема потреба да ги прашувам?
 
Мислам дека на сите ви треба модератор..
п.с. Ете..назад на темата..
 
Кога сме кај вистината ..Мики се молиш ли ти на Марија? За некои други веќе прочитав... нема потреба да ги прашувам?

Да, Маркус. Дел од вечерните молитви, насочени се кон мајката Божја.
 
Да, Маркус. Дел од вечерните молитви, насочени се кон мајката Божја.
Ме интересира оти кога го прашуваат Исус како треба да се молиме и кому тој вели:

Затоа, молете се вака: ,Татко наш, Кој си на небесата: нека се почитува Твоето Име!

На друго место пак вели:

Во тој ден ќе барате во Мое име и не ќе има потреба Јас да Го молам Таткото за вас,зашто, Таткото и Самиот ве сака, бидејќи вие Мене Ме засакавте и поверувавте дека Јас дојдов од Бога.

Исус ни вели да се молиме директно на Таткото во негово име вели дека дури ни тој не мора да се моли за нас..тој нема потреба од тоа..Бога не сака..одговара на нашите молитви..Ако дури не ни е потребен Исус да се моли за нас колку ни е потребна Марија(или било кој светец)...Треба да одиш директно кај Таткото...

п.с. Ме интересира што мислиш..дали Марија била родена како безгрешна..

модератосрка забелешка:Asya..држи се до темата...
 
„Оче наш...„ е Господовата молитва. „Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј ме мене грешниот„ е Исусовата молитва. А Светите, во својот покајнички подвиг, ни оставија и други молитви, за одредени потреби. Како што имам веќе посочено, Писмото НЕ Е единствениот извор на вистини, па ни на молитви за православните верници.
 
„Оче наш...„ е Господовата молитва. „Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј ме мене грешниот„ е Исусовата молитва. А Светите, во својот покајнички подвиг, ни оставија и други молитви, за одредени потреби. Како што имам веќе посочено, Писмото НЕ Е единствениот извор на вистини, па ни на молитви за православните верници.
Добро..не знаев дека постојат и други вистини освен Писомото...Секому според верата јас само сакав да укажам... Бог со тебе..

п.с.
случајно ги најдов сите имиња со кои била наречена Марија од страна на Католичката црква(ќе послужи и за овој случај)..се извинувам што се на англиски ќе ми требаше време да ги преведувам...Инаку ги има толку многу што дури се запрашав дали Исус има толку титули...
Морав да болдирам неколку кои стварно ми западнаа во очи..

  • [FONT=Trebuchet MS, Arial, Helvetica][/FONT][FONT=Trebuchet MS, Arial, Helvetica]
    [*]Holy Mary
    [*]Vessel of honour
    [*]Holy Mother of God
    [*]Vessel of singular devotion
    [*]Holy Virgin of Virgins
    [*]Mystical rose
    [*]Mother of Christ
    [*]Tower of David
    [*]Mother of Divine grace
    [*]Tower of ivory
    [*]Mother most pure
    [*]House of gold
    [*]Mother most chaste
    [*]Ark of the Covenant
    [*]Mother undefiled
    [*]Gate of heaven
    [*]Mother untouched
    [*]Morning star
    [*]Mother most amiable
    [*]Health of the weak
    [*]Mother most admirable
    [*]Refuge of sinners
    [*]Mother of our Creator
    [*]Comforter of the afflicted
    [*]Mother of our Redeemer
    [*]Help of Christians
    [*]Virgin most prudent
    [*]Queen of Angels
    [*]Virgin most venerable
    [*]Queen of patriarchs
    [*]Virgin most renowned
    [*]Queen of prophets
    [*]Virgin most powerful
    [*]Queen of Apostles
    [*]Virgin most merciful
    [*]Queen of martyrs
    [*]Virgin most faithful
    [*]Queen of confessors
    [*]Mirror of justice
    [*]Queen of Virgins
    [*]Seat of wisdom
    [*]Queen of all saints
    [*]Cause of our joy
    [*]Spiritual vessel.
    [/FONT]
  • Ова мене не ми изгледа на истата онаа Марија од Библијата..ова ќе да нешто "ново"...
 
Како што имам веќе посочено, Писмото НЕ Е единствениот извор на вистини, па ни на молитви за православните верници.

Апсолутно е така. На пример во Библијата никогаш не е дадена формулата на гравитацијата, ниту пак објаснување за кумулативните облаци.

Проблем настанува кога тие „други вистини“ се во спротивност, т.е. во контрадикција со вистината на Св. Писмо. Е тогаш, мора да се бира, што навистина е вистина, а што погрешно.
 
Религијата (христијанска) се занимава со духовни а не со материјални категории. Духот, кој не е материјален, не ни може да биде подложен на физички влијанија, како што е гравитацијата. А тоа дека „другите вистини„ му противречат на Писмото, тука грешиш, а за тоа веќе подоста пишувано на форумов. А тие „други вистини„ се произлезени од оние „првите„ вистини, т.е. се последица/искуства собирани од Црквата.
 
А тие „други вистини„ се произлезени од оние „првите„ вистини, т.е. се последица/искуства собирани од Црквата.


Една е вистината!Нема вистини произлезени од други вистини.

Почитувај ја "вистината" во првобитната форма немој да додаваш или одземаш од истата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom