Kia Ceed, Opel Astra GTC или Seat Ibiza?

  • Креатор на темата Креатор на темата Efendi Cande
  • Време на започнување Време на започнување
Од овие, гласам за Ибицата. Опелот е тиња. . . имав GTC, ја шитнав на 15.000 км!
 
Викаш Опел не е германски? Можеби е француски, не сум знаел.
Da deka korenjata se germanski za prv pat formirana 1862g od Opel Adam No dokolku pocnuva so proizvodstvo na masini za sienje i velosipedi.
Podocna posle negovata smrt 1900g.negovite sinovi vlagaat vo sorabotka so Drracq (F) i so pedcite na Alfa Romeo (I). i gi pravat prvite motori na Opel dokolku ostanatoto ne e nivno.30tina g. podocna stanuva 50% del na GM General Motors. sto do den denesen e taka.......site auto od opel so gi poznavame denes i od minatoto znaci se pogolem % se made in USA taka so nemoze da se kaze deka opel e germanski....mada e roden vo Ger.
Edinstvenata marka na auto (OPEL) sto ima mn. iminja zavisi u koj del od svetot se gledaat..........
1.OPEL-Anglia - Vauxhall
2.OPEL-Australia - Holden
3.OPEL-USA - GM
4.OPEL-Juzna Amerika - Chevrolet

http://it.wikipedia.org/wiki/Opel
 
Једино за Ибицата сега сум сигурен дека се прави само во Шпанија... иначе за другото, изглед има ептен добар ова новата...
 
Opel Astra GTC дефинитивно без размислување.А инаку предходниот модел на ибица ми е поубав од сегашниот.Сегашниот ми изгледа како некој фен за коса :))).
 
и јас сум за GTC (поготово новата GTC)

motori763g_1.jpg
 
Шкарт материјали(пластики и сл.), шкарт завршна обработка....
воглавно проблеми со пластичните делови...
опел како фирма, отсекогаш имал проблеми со контролата на квалитетот на неговите волзила....старите вектри страдаа од шкарт ребрасти каиши(катастрофален проблем), шкарт LCD дисплеи....астрите стари имаа проблеми со седиштата, вратите не се затвараа после 10 000 km...смешно за таква фирма...
Иначе 5-те звезди на NCAP не значат нишо за квалитетот на возилото...денеска секое 2-ро возило има 5 звезди.....[/


Браво за напишаното се е шкартно на неа! Пошто имам опел астра и можам да кажам дека пластиката е на нај ниско ниво и завршна обработка тапа! А за моторот немам збор не е за спортско возенје али ок е за мараклии.
 
Моторот на Астрата ( за класик зборувам) и не е така лош но пластиката стварно не е на завидно ниво лесно се оштетува и крцка, а рачките за прозор испаѓаат, но за тие пари е сосема задоволителна кола.
 
За ибизата незнам, не сум се заинтересирал што како, ама за другиве две знам дека имаат доста сериозни маани.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom