Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување Време на започнување
Страв им е да седнат на иста маса со попаметен од нив и без намера за прифаќање улога на стадо.
 
Единствено решение е уште по масовни протести..
 
Ја пратам темава колку што можам, па еве накратко мислење. Глупостиве што ги замислуваат би можеле некогаш и негде, еден убав сончев ден да бидат имплементирани, нормално многу попаметно обмислени, тогаш кога: на факултетите ќе започне да се воведува практичен пристап на учење, кога наместо вежбите да ги гледам на видео бим, ќе ги работам(ветерина студирам), кога наместо ние студентите да мораме да си купуваме ракавици за во анатомија, патологија и лаборатории, кога наместо коњ да гледам на слики, буквално ќе видам и ќе работам со него, а не само да го учам во книгите. Доколку сакаат квалитетен кадар, мора да инвестираат во самиот образовен процес, а не во процесот на проверка на знаењето и ловење кој колку научил или препишал. На крај краева зошто ни се професориве, ако они можат да те оценат со еден обичен тест, литература денес колку сакаш, сами ќе си учиме. Дојде такво време кога во приватна фирма никој не го интересира со кој просек си завршил, го интересира колку ти сече лејката.

Го споменуваат медицинскиот факултет каде што се полагало државен испит, ама и самите сме сведоци какви доктори излегуваат денес од таму(без навреда за некој што студира медицина). Ова не е подобрување на високото образование, ова е лижење таму каде што се претходно засрало, со отварањето на факултети во секое село и буквално штанцањето на дипломи. За пример ќе го земам Ветеринарниот факултет во Битола. Реално Македонија нема потреба од 2 факултета за вет. медицина, бидејќи нема студенти. Една Словенија каде што има по 60-70 студенти во генерација нема два факултета, ние имаме. Се смешкаа Словенциве кога кажувавме. Но што се случи, откако го отворија таму, сите мои па и постари колеги кои не можеа да фатат услови овде, избегаа таму, и замислете одлично им иде.

Поентата на факултетот е колку толку да те подготви за работата, а теоријата не е доволна. Џабе ми е мене што ќе набубам како се става инекција ако во своето 6 годишно школување јас игла во рака дали 2х сум фатила. Кога државата ќе успее да обезбеди соодветно високо образование, тогаш и само тогаш може да се дрзни да бара проверки на знаењето и давање на своја оценка за студентите.
 
Ја пратам темава колку што можам, па еве накратко мислење. Глупостиве што ги замислуваат би можеле некогаш и негде, еден убав сончев ден да бидат имплементирани, нормално многу попаметно обмислени, тогаш кога: на факултетите ќе започне да се воведува практичен пристап на учење, кога наместо вежбите да ги гледам на видео бим, ќе ги работам(ветерина студирам), кога наместо ние студентите да мораме да си купуваме ракавици за во анатомија, патологија и лаборатории, кога наместо коњ да гледам на слики, буквално ќе видам и ќе работам со него, а не само да го учам во книгите. Доколку сакаат квалитетен кадар, мора да инвестираат во самиот образовен процес, а не во процесот на проверка на знаењето и ловење кој колку научил или препишал. На крај краева зошто ни се професориве, ако они можат да те оценат со еден обичен тест, литература денес колку сакаш, сами ќе си учиме. Дојде такво време кога во приватна фирма никој не го интересира со кој просек си завршил, го интересира колку ти сече лејката.

Го споменуваат медицинскиот факултет каде што се полагало државен испит, ама и самите сме сведоци какви доктори излегуваат денес од таму(без навреда за некој што студира медицина). Ова не е подобрување на високото образование, ова е лижење таму каде што се претходно засрало, со отварањето на факултети во секое село и буквално штанцањето на дипломи. За пример ќе го земам Ветеринарниот факултет во Битола. Реално Македонија нема потреба од 2 факултета за вет. медицина, бидејќи нема студенти. Една Словенија каде што има по 60-70 студенти во генерација нема два факултета, ние имаме. Се смешкаа Словенциве кога кажувавме. Но што се случи, откако го отворија таму, сите мои па и постари колеги кои не можеа да фатат услови овде, избегаа таму, и замислете одлично им иде.

Поентата на факултетот е колку толку да те подготви за работата, а теоријата не е доволна. Џабе ми е мене што ќе набубам како се става инекција ако во своето 6 годишно школување јас игла во рака дали 2х сум фатила. Кога државата ќе успее да обезбеди соодветно високо образование, тогаш и само тогаш може да се дрзни да бара проверки на знаењето и давање на своја оценка за студентите.
Само да ти кажам дека најверојатно ќе се отвара факултет за ветерина и во Тетово. :D Тоа ако не се лажам, се спремало уште од почеток на годинава.

Иначе, кажав претходно, баш за ветерина, колку исплатила државата на Ветеринарниот факултет, т.е. не исплатила ништо во последните многу години, а впрочем должи речиси 3 милиони евра. И нормално дека со котизација од 200/400 евра не може да се покрие студирањето на студентите.
 
Ме интересира само дали @Let 3 пријави слики од протестот во Битола
Се разбира и поддршка за студентите нека издржат на ова лудило
 
165053088b231a74da94ee0b9e65d63e.jpg
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: ION
Во дискусијата т.е. тензијата дали да има државен испит или не, мислам дека тезите од двете спротиставени страни се поставени на начин на кој не може да има компромис. Еве зошто:

Страна 1: Државен испит е потребен, затоа што тоа ќе осигура знаење и квалитет на универзитетите.

Страна 2: Државен испит е неприфатлив, затоа што не е вистинскиот начин да се обезбеди квалитет и, поважно, не постои доверба во институциите што ќе го спроведат.

И двете страни бараат квалитет и знаење (барем така се надевам); проблемот е што Страна 1 вика - ако не се слагаш со оваа форма на обезбедување квалитет, тогаш си против квалитет. Тоа е, најблаго кажано, догма. А ако универзитетите прифатат таква догма, тогаш си ја губат својата основна функција - да формираат профили кои имаат знаење, но и кои знаат критички да ја опсервираат стварноста околу себе. Критиката е основна за секое знаење и наука, во спротивно знаењето не е моќ, туку ноќ.

Во Данска нема екстерно тестирање, (во едно писание порано објаснив што има), но има доверба во институциите. Еве ти еден директен компаративен пример од оваа година. Во исто време и во Данска и во Македонија се откри листерија. Во Данска ја открија саламата од која доаѓа, ставија клуч на фирмата и немаше понатамошна дискусија околу тоа освен, секако кои превентивни мерки би се презеле кон другите фирми и во иднина. Во Македонија се посочи фирма која е извор на листерија, па се јавија оттаму дека ова им е местенка, дека некој моќник и мисли лошо на фирмата, дека Keyser Soze од The Usual Suspects сакал да ја купи и слично. Штом за една прецизна работа како што е лабораториски тест има политичко-економска расправија, тогаш што останува за една покомплексна работа, како што е проверка на квалитет на универзитетите.

Да се вратам на темата, како до осигурување на квалитет и проверка на знаење. Прво и основно, екстерно и објективно тестирање, како и постојана реевалуација, е нешто со кое постојано се соочува секој професор и истражувач. На пример, кога треба да публикуваме научен труд, го испраќаме во часописот, таму го презема уредник, го праќа на три или повеќе анонимни рецензенти, тие испраќаат мислење и уредникот одлучува дали да прифати да го публикува или не. Слично е и за барање научни проекти. Овој процес се вика "peer review", не е совршен, но е најдобриот што го знаеме и мора истиот да биде применет во евалуацијата на универзитетите за да се запази нивната автономија. Сите професори во Македонија кои активно истражуваат и публикуваат (а ги има многу, спротивно на тоа што Мирка го вели) се навикнати на тој процес и сигурно немаат проблем да прифатат нешто слично за образовниот процес на универзитетите.

За решавање на проблемот со квалитетот и проверката на знаење, треба најпрвин да се направи детална анализа на целосната универзитетска состојба и врз база на тоа да се направи акционен план. Не сум формално експерт за евалуација на универзитети, ова што ќе го напишам е базирано на некое работно искуство, како и евалуација на истражувачки проекти и центри (за што имам експертиза). Евен мој предлог:

1- Да се формира работна група која ќе направи детална евалуација на квалитетот на македонските универзитети. Во таа евалуација да се земат предвид и анкетирања на работодавачи во Македонија и странство, да се направи анализа на вработливост на кандидатите кои завршиле на одредени универзитети, колку од нив продолжуваат докторати на странски универзитети, и сл. Со тоа ќе се добие слика каде е проблемот со неквалитетот. Мене ме чуди што некои од приватните универзитети упорно ќутат и со тоа го прифаќаат државниот тест, а ако се спроведе како што треба, тие ќе треба први да се затворат (си знаат кои се, а ако не си знаат, нека ги прашаат приватните работодавачи во Македонија). Накратко, таквата работна група треба да излезе со прецизна дијагноза каде е проблемот, наместо да се даваат паушални проценки и да се обвинуваат сите за неквалитет.

2-Врз база на 1, како и врз база на анализа на работни места и потреби од профили, да се дефинира колкав треба да е процентот на запишани средношколци на факултет. Со тоа ќе се ревидира бројот на потребни универзитети, во кои треба да се стават високи критериуми за прием. А тоа дека треба да им се даде шанса на сите - да, ама шансата е прво во средно школо, а потоа може да постојат колеџи и или виши школи за професионално обучување (а не академско). Да не навлегувам во територии што не ги познавам доволно, само накратко да кажам дека висок квалитет на универзитетит нужно повлекува редукција на нивниот број и апсорбирање на другите средношколци директно на пазарот на труд или во некоја професионална обука во траење од 2-3 години.

3- Процесот на вработување на универзитетите да добие поголема транспаретност и објективност со вклучување на надворешни евалуатори на кандидатите. На пример, кога ме бираа тука од вонреден во редовен професор, имаше комисија од тројца за евалуација, од кои двајца беа од земји надвор од Данска. Тој процес автоматски ги евалуира и докторатите кои се под знак прашање, за кои во последно време доста се зборува кај нас. Но, за воља на вистината, тоа не е само кај нас - во Германија се открија плагијати на докторати за многу висококотирани политичари.

4- На крај, и можеби најважно од се', секој универзитет да има тело за самоевалуација во кое ќе учествуваат странски професори. Телата од сите универзитети во државата треба да формираат некое координативно тело за да ги усогласат начините на самоевалуација, но тоа тело да не биде избирано од министерство за образование, туку автономно. Министерството за образование може да делегира членови во истото, но никако да го бира.

Да заклучам: Проверка на квалитет и знаење мора да има, но базирано на "peer review", со комплетно респектирање на универзитетската автономија. Контролата на квалитет нужно ќе повлече и оптимизирање (намалување) на бројот на универзитети.



Ова е напишано од професор кој предава во Данска, го видов на фб. Ова нашите умни глави во министерство ко ќе го спроведат тилот ќе си го видам. А и професорите се криви, еве не пратам, колкав процент од професорите излегоа на протест, настрана тоа што меѓусебно одлучиле да го отфрлат државниот испит?
 
Во дискусијата т.е. тензијата дали да има државен испит или не, мислам дека тезите од двете спротиставени страни се поставени на начин на кој не може да има компромис. Еве зошто:

Страна 1: Државен испит е потребен, затоа што тоа ќе осигура знаење и квалитет на универзитетите.

Страна 2: Државен испит е неприфатлив, затоа што не е вистинскиот начин да се обезбеди квалитет и, поважно, не постои доверба во институциите што ќе го спроведат.

И двете страни бараат квалитет и знаење (барем така се надевам); проблемот е што Страна 1 вика - ако не се слагаш со оваа форма на обезбедување квалитет, тогаш си против квалитет. Тоа е, најблаго кажано, догма. А ако универзитетите прифатат таква догма, тогаш си ја губат својата основна функција - да формираат профили кои имаат знаење, но и кои знаат критички да ја опсервираат стварноста околу себе. Критиката е основна за секое знаење и наука, во спротивно знаењето не е моќ, туку ноќ.

Во Данска нема екстерно тестирање, (во едно писание порано објаснив што има), но има доверба во институциите. Еве ти еден директен компаративен пример од оваа година. Во исто време и во Данска и во Македонија се откри листерија. Во Данска ја открија саламата од која доаѓа, ставија клуч на фирмата и немаше понатамошна дискусија околу тоа освен, секако кои превентивни мерки би се презеле кон другите фирми и во иднина. Во Македонија се посочи фирма која е извор на листерија, па се јавија оттаму дека ова им е местенка, дека некој моќник и мисли лошо на фирмата, дека Keyser Soze од The Usual Suspects сакал да ја купи и слично. Штом за една прецизна работа како што е лабораториски тест има политичко-економска расправија, тогаш што останува за една покомплексна работа, како што е проверка на квалитет на универзитетите.

Да се вратам на темата, како до осигурување на квалитет и проверка на знаење. Прво и основно, екстерно и објективно тестирање, како и постојана реевалуација, е нешто со кое постојано се соочува секој професор и истражувач. На пример, кога треба да публикуваме научен труд, го испраќаме во часописот, таму го презема уредник, го праќа на три или повеќе анонимни рецензенти, тие испраќаат мислење и уредникот одлучува дали да прифати да го публикува или не. Слично е и за барање научни проекти. Овој процес се вика "peer review", не е совршен, но е најдобриот што го знаеме и мора истиот да биде применет во евалуацијата на универзитетите за да се запази нивната автономија. Сите професори во Македонија кои активно истражуваат и публикуваат (а ги има многу, спротивно на тоа што Мирка го вели) се навикнати на тој процес и сигурно немаат проблем да прифатат нешто слично за образовниот процес на универзитетите.

За решавање на проблемот со квалитетот и проверката на знаење, треба најпрвин да се направи детална анализа на целосната универзитетска состојба и врз база на тоа да се направи акционен план. Не сум формално експерт за евалуација на универзитети, ова што ќе го напишам е базирано на некое работно искуство, како и евалуација на истражувачки проекти и центри (за што имам експертиза). Евен мој предлог:

1- Да се формира работна група која ќе направи детална евалуација на квалитетот на македонските универзитети. Во таа евалуација да се земат предвид и анкетирања на работодавачи во Македонија и странство, да се направи анализа на вработливост на кандидатите кои завршиле на одредени универзитети, колку од нив продолжуваат докторати на странски универзитети, и сл. Со тоа ќе се добие слика каде е проблемот со неквалитетот. Мене ме чуди што некои од приватните универзитети упорно ќутат и со тоа го прифаќаат државниот тест, а ако се спроведе како што треба, тие ќе треба први да се затворат (си знаат кои се, а ако не си знаат, нека ги прашаат приватните работодавачи во Македонија). Накратко, таквата работна група треба да излезе со прецизна дијагноза каде е проблемот, наместо да се даваат паушални проценки и да се обвинуваат сите за неквалитет.

2-Врз база на 1, како и врз база на анализа на работни места и потреби од профили, да се дефинира колкав треба да е процентот на запишани средношколци на факултет. Со тоа ќе се ревидира бројот на потребни универзитети, во кои треба да се стават високи критериуми за прием. А тоа дека треба да им се даде шанса на сите - да, ама шансата е прво во средно школо, а потоа може да постојат колеџи и или виши школи за професионално обучување (а не академско). Да не навлегувам во територии што не ги познавам доволно, само накратко да кажам дека висок квалитет на универзитетит нужно повлекува редукција на нивниот број и апсорбирање на другите средношколци директно на пазарот на труд или во некоја професионална обука во траење од 2-3 години.

3- Процесот на вработување на универзитетите да добие поголема транспаретност и објективност со вклучување на надворешни евалуатори на кандидатите. На пример, кога ме бираа тука од вонреден во редовен професор, имаше комисија од тројца за евалуација, од кои двајца беа од земји надвор од Данска. Тој процес автоматски ги евалуира и докторатите кои се под знак прашање, за кои во последно време доста се зборува кај нас. Но, за воља на вистината, тоа не е само кај нас - во Германија се открија плагијати на докторати за многу висококотирани политичари.

4- На крај, и можеби најважно од се', секој универзитет да има тело за самоевалуација во кое ќе учествуваат странски професори. Телата од сите универзитети во државата треба да формираат некое координативно тело за да ги усогласат начините на самоевалуација, но тоа тело да не биде избирано од министерство за образование, туку автономно. Министерството за образование може да делегира членови во истото, но никако да го бира.

Да заклучам: Проверка на квалитет и знаење мора да има, но базирано на "peer review", со комплетно респектирање на универзитетската автономија. Контролата на квалитет нужно ќе повлече и оптимизирање (намалување) на бројот на универзитети.



Ова е напишано од професор кој предава во Данска, го видов на фб. Ова нашите умни глави во министерство ко ќе го спроведат тилот ќе си го видам. А и професорите се криви, еве не пратам, колкав процент од професорите излегоа на протест, настрана тоа што меѓусебно одлучиле да го отфрлат државниот испит?
Оф топик ама шириш дезинформа ија за фирмата што ширела листерија и тачно е тоа дека беше намештаљка.
 
Колку се избрукавме како држава во регионот а и опште во светот, срам ми е да кажам дека сум македонец, еден другар што го имам од Хрватска вчера баш ми рече, абе што е работата со вас ? Слушнав дека вашата влада немала доверба на македонските универзитети, па заради тоа сакале да ви воведат државни испити ? И продолжува да ме прашува, стварно ли е така ? Зошто студентските протести не се почитува кај вас ? Како може владата наеднаш без докази да ги клевети вашите универзитети?

Абе колку се засрамив немате престава, заради погрешните и идиотските политики на владата се избрукавме пред се како народ а и како држава на меѓународна сцена, ние сме единствена земја во светот што владата ги понижи универзитетите и студентите,а во едно и го уништи кредибилитетот на македонското образование. Замислете во иднина странски компании кога ќе треба да ги вработат нашите млади какво размислување ќе имаат кон дипломираните? Многу просто ќе се размислат,кога нивната влада нема доверба зошто пак јас како странец да имам? Замислитете кога нашите дипломирани ќе бараат работа во странство? Какво размислување ќе имаат странците према нас ?
Многу просто и едноставно, кога дома те понижуваат и те вреѓаат што остана кога ќе одиш кај комшијата или кај некој друг..

Со ова постапка на Владата фактички испадна дека секој дипломиран во Македонија е со купена диплома.. Абе АРАМ да им секој глас што сме ги изгласале.
 
Последно уредено:

Ако мислиш дека функцијата на форумот е наоѓање дупки во логиката на другите, добро. Твое право, твоја глава.
За Статутот, точно тоа е финтата. Да го има црно на бело. Па и ти и трублу се повикувате на Уставот и на прекршените права. Тоа не е документ колку да го има. Исто што и Статутот не е документ колку да го има. Како и секој друг закон, не е документ колку да го има. Најдете го, во деканат, во ректорат, во некојси регистар, во службен весник, итн. итн.

Го кријат и него, ги кријат и дискусиите, презакажуваат, итн итн итн. Ви реков јас дека извршната власт има ексклузивни мерки, финти, и многу ресурси да го дупи народот во здрав мозок. Епа искористете го тоа бе студенти. Толку ли не можете да формирате неколку гласила на интернет, на неколку различни јазици, контактирате амбасади, праќате информации на секаде. Правете сатира, собирајте информации, презентирајте ги, дефинирајте мислења, водете ја оваа држава во некој интелектуален правец. Проблемот не е во вас. Проблемот е што професорите ваши никогаш не мрднале со прст да ве направат малце проактивни. Затоа што и на сите професори, доценти, асистенти им се слатки фотељите. Затоа што на нив им е испод чест да чекорат заедно со студентите.

Ах бре деца, јас ли да ве учам како се прави револуција. Не ја муабетете револуцијата, живеејте ја. Или, како и секој друг попаметен човек, пасошот во џебот и ауфидерзен. :-)

пс. Јас сум за квалитет во образованието, јас сум за реформи во образованието, јас сум за државен испит (но не за овој циркуз-реално шоу-голем брат-фарма).
ппс. Не ме цитирај, ќе ја отераме до недоглед, а темата не е за кој ќе најде повеќе дупки.[DOUBLEPOST=1418887503][/DOUBLEPOST]
Во Хрватска сите бранители се пензионери. Во Македонија, бранителите мораа да одат платеници по светските боишта за да преживеат. Е тоа е разликата.

пс. Уште поголем ќе биде срамот. Само што од срам ни се умира, ниту пак се губи власт.
 
^ @Благоев не знам шо си како си, но чекај малку.
Ова реално држвавниов испит е ситница према сите оние глупости шо ги гледаме сите овие години.
И цело време ни кажувате, еј студенти ова бе направете, ова направете. Зошто и ти не се приклучиш и не поддржиш? Утре твоите деца нема да бидат студенти?
Прво да те потсетам, до пред маршот, ние студентите сме биле срам за државава. Тоа ни го викаа луѓе кои никогаш не биле студенти или биле и не мрднале со прст за да донесат некакви реформи, зошто на сите им одговараше да стават 500 марки во индекс и да положат предмет.
Тоа се истите луѓе кои не нарекуваат мрзливи луѓе, кои не нарекуваат неспособни за работа, истите тие на кои работното време им беше од 8 до 3, кои беа осигурани, им течеше стаж, одмори си користеа.
И ќе ти речат "На младинава не и се работи, во наше време сите работевме"
Слезете малку во реалноста и поддржете нешто што утре ако не удри по твој грб ќе удри по твоја фамилија.
Пошо од нивните реформи во образовен систем се видело.
Колку за пример, им текна лоши биле книгите, демек ќе правеле нови, подобрени.
Оди на е-учебници и провери шо е подобрено, како да ги има пишувано некој тард кој повторувал 3 пати една година во основно.

Така да не,ниту една реформа од владава во образование не донесе успех.
Ниту екстерното со ретардираните однапред даени прашања, ниту државната матура каде во некои класови се препишува на велико, во други не можи да се помрдни со главата, ниту сега ќе донесат некој успех.
Поготово кога таков неписмен министер зборува за реформи шо ќе ги носел,а не знае уште официјален јазик да зборува.
Кај и да ги пратиш се кријат ко глувци во дупка, што и да направиш ништо не можиш да ги најдиш,а тие пак носат закони, и просто што и да направиш ги игнорираат студентите.
Мене нема да ми ги реши проблемите ако ме поддржи некој студент со транспарент напишан од Зимбабве, требаш ти тука,ако си уште во Македонија да излезиш на улица заедно со другите, зошто како што кажав од овие ретардирани реформи можи само идиотизам да донеси меѓу младите.


Ако, не се лажам премиерот уште нема излезено со никаква изјава..
 
Моите деца нема да студираат во Македонија. Сум го напишал тоа пред неколку месеци во една друга тема. Мојата борба во Македонија е завршена од лични причини што не сакам да ги дискутирам со сите.

Да, и денес студентите се сеуште срам. Ама не за државата. И не, на студентите не им се работи. Затоа што ако им се работеше, ќе беа потготвени за бурата срања од извршната власт. А не кампањски да бараат права. Треба систематски.

Знам што има и на е Учебници, знам што има во книгите. Сум прелистал, сум видел. Тоа е тоа. Медиокритетот и идиотизмот се новите стандарди во Македонија. И нема да се сменат. Зошто? Затоа што на сите до еден им одговара. Од првооделенец до академиците.
 
Моите деца нема да студираат во Македонија. Сум го напишал тоа пред неколку месеци во една друга тема. Мојата борба во Македонија е завршена од лични причини што не сакам да ги дискутирам со сите.

Да, и денес студентите се сеуште срам. Ама не за државата. И не, на студентите не им се работи. Затоа што ако им се работеше, ќе беа потготвени за бурата срања од извршната власт. А не кампањски да бараат права. Треба систематски.

Знам што има и на е Учебници, знам што има во книгите. Сум прелистал, сум видел. Тоа е тоа. Медиокритетот и идиотизмот се новите стандарди во Македонија. И нема да се сменат. Зошто? Затоа што на сите до еден им одговара. Од првооделенец до академиците.

Се согласувам со тебе дека медиокритетот и идиотизмот се новите стандарди во Македонија, бидејќи повеќе од очигледно е дека те опфаќаат тебе како личност, со оглед на фактот дека од една страна велиш дека си ја завршил твојата борба во Македонија и дека твоите деца нема да студираат во Македонија, но затоа од друга страна не штедиш зборови за да генерализираш и да ги споредуваш денешните студенти со твојата генерација, Бог знае од која генерација си и кои биле вистинските стандарди во твое време.

Е па еве една новост за тебе и за твојата генерација:

Денешните студенти сакаат да се изборат за своите потреби, а не да молчат како што очигледно сте правеле ти и твојата генерација.

Денешните студенти ги искористуваат сите легални средства за да извршат притисок врз државата со цел подобрување на образованието не само за нив, туку и за идните генерации. Подобар доказ за ова немаш од самиот факт дека денешните студенти протестираат против екстрено тестирање/државен испит кој нема да ги опфати нив, туку идните генерации.

Ако на тебе толку многу ти е криво бидејќи денешните студенти се одлучни во својата борба од која ти и твојата генерација сте се откажале, тоа е твој проблем, но не е во ред да ја исфрлуваш твојата депресија врз тие кои всушност се обидуваат да предизвикаат некакви позитивни промени врз образовниот систем, за разлика од таквите како тебе кои очигледно воопшто не ни биле заинтересирани за такви промени.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom