КАТАЛИЗАТОР

  • Креатор на темата Креатор на темата sveto4aki2
  • Време на започнување Време на започнување

Ако не се еколошките својства,кои негативни или позитивни ствојства ги има

  • Скап е за одржување

    Гласови: 4 25,0%
  • Го гуши моторот и постој опаснос за дефект

    Гласови: 5 31,3%
  • Ја зголемува потрошувачката

    Гласови: 3 18,8%
  • Зголемен звук на моторот

    Гласови: 2 12,5%
  • Ако се извади подобро е за моторот

    Гласови: 5 31,3%
  • Друго

    Гласови: 6 37,5%

  • Вкупно гласачи
    16
  • Гласањето е завршено на .

sveto4aki2

РОДИТЕЛ
Член од
17 јануари 2009
Мислења
268
Поени од реакции
37
Мислење од форумот во врска со катализаторот ,дали е потребен освен за екологија,дали има негативни дејства ако се наполни,како може да се познае дали е полн ,каде може да се среди тој проблем и слични работи.......
 
катализаторот е потребен за намалување на штетните влијанија од издувните гасови. кај коли со по моќни мотори,не ретко се дешава после некое време тој да биде стопен, поготово ако возачот е “стискач“ или обожавател на високи туражи. тој во суштина се мењава на мислам дека беше од 80 до 120 илјади пројдени, ама со нашево гориво и порано. во суштина, кога ке се извади ке качи малку на потрошња, ама па моторот и ке добие одредена снага т.е. ке добие малку на коњажа. затнат катилзатор пак исто може да качи потрошња, неправилно работење на моторот и колку и да у се чудат обични сервисери нема д аможе да му го најдат крајот на моторт зашто трокира и што е во дефект...

препорачувам, сите што возат на плин, да го извадат, поготово ако колите им проагаат веке 70 илјади па нагоре. ке осетат живост поголема наколата а звукот мааааалку, сосем малку ке се смени на поостар. јас одамна го извадив и се си е топ. вадењ ена катализатор не подразбира цечење и заварување на цевки (иако и тоа може) туку се демонтира лонецот со ланда сондата, и со чекан се решава тоа... се искршува ситото во лонецот и после пак се врака назад. се ена стеги и штрафови, апарат за варење не се употребува...
 
Катализатор? НЕ, фала. Еднаш имав, па ми се случи да се запуши од "квалитетот" на нафтата и тоа бев на подолг пат. Ризикував и возев за да стигнам до најблискиот мајстор влечејки се по патот со 40 км/ч. Колата можела да се запали, тибам рафинеријата со "квалитетот".
Слушам дека катализаторот ја намалувал потрошувачката на гориво, ама малку само се забележува разлика.
 
Во некои земји е строго забрането вадење на катализаторот, меможеш да поминеш на технички. Кај нас гола вода. Извадил ли некој катализатор на кола со две ламда сонди. Јавува ли check engine light после тоа, пошо му се острам да го исфрлам.
 
Другар, дека некој ќе ти го патчне софтверот.... не си го лажи умот... Треба да видиш кој им е распонот на отпорност на сондите во кој нема да ти се пали МИЛ лампица, и малце чири бу чири ба со леткумот и два три отпорника и решен проблем:) И ако случајно возилото ти е дизел и има ДПФ филтер, не помислувај на такво нешто!
 
ке го патчне... или чипува... има кој да го прави тоа и кај нас... ама поедноставно е да го измериш отпорот на секоја од нив, поточно измери го само оној после катализаторот што иде, тој те интересира... запали колата, дај гас до 3000 обртаи, измери отпорност на загреан мотор. извади катализаторот, направи го истото и види ја разликата... соодветно земи отпорник, додади го сериски на едната жица и ВОАЛА ке го излажеш компјутерот дека има катализатор... чича мича готова прича за работа од 10 минути и инвестиција од 5 денари...
 
Е па пошто работам во Johnson Matthey, а таму се произведуваат катализатори можам да ви кажам само нешто. Катализаторот има рок на траење околу 100000 км потоа треба да се менува. Може и многу подолго да издржи ама предвидениот рок му е толку. Во западните земји ако имаш поминато 100000км а го немаш сменето не можеш да ја регистрираш колата. Кај нас многу луѓе ги извадија ама кај да е и тој закон ке дојде кај нас па не знам како ке биде. Инаку се случува од нечисто гориво катализаторот да се запуши и понекогаш смрди како на расипани јајца ама тоа е само физичко оштетување, во тој случај е најдобро на автопат убаво 5-10 минути колата да се издува на околу 150км/h ако и така нејке може да се извади и на компресор да се издува. А ако има хемиски оштетувања мора да се менува.
 
ама нај убаво е да го нема... помалку главоболки со колата во секој случај...
 
Drugar ke menjam i ja na 100 000 koa ke mi daat kvalitetno gorivo i ke izdrzi 100 000 i kolata ke mi trosi litro pomalce i ke raboti top i nema da imam nikakvi problemi. vaka so ova gorivo nema so da praime muabet
 
Затоа јас си го чувам. Крени 2000 обртаи, смени брзина. На автопат 2500-3500 обртаи (90-140км/ч). 120 000км и како солза е!
Ако некогаш ме фати желба (ко последниов викенд) за цедење, 3800-5900rpm :D и после тоа, ко да пуфнал некој (а.к.а скапани јајца).
Како што кажа алхемичарката Ивка ќе ја издувам и воала :)
 
Другар, дека некој ќе ти го патчне софтверот.... не си го лажи умот... Треба да видиш кој им е распонот на отпорност на сондите во кој нема да ти се пали МИЛ лампица, и малце чири бу чири ба со леткумот и два три отпорника и решен проблем:) И ако случајно возилото ти е дизел и има ДПФ филтер, не помислувај на такво нешто!

Така е. Со неколку отпорници, „унимер“ и леткум се рашава проблемот, софтверски тешко дека некој ќе направи пач. А ако е дизел во прашање со ДПФ филтер, можеш само да се сликаш со извадениот катализатор за спомен и долго сеќавање зашто сигналната лед диода нема начин да ја угасиш...освен да ја одкорнеш од шалт-табла :)
 
ке го патчне... или чипува... има кој да го прави тоа и кај нас... ама поедноставно е да го измериш отпорот на секоја од нив, поточно измери го само оној после катализаторот што иде, тој те интересира... запали колата, дај гас до 3000 обртаи, измери отпорност на загреан мотор. извади катализаторот, направи го истото и види ја разликата... соодветно земи отпорник, додади го сериски на едната жица и ВОАЛА ке го излажеш компјутерот дека има катализатор... чича мича готова прича за работа од 10 минути и инвестиција од 5 денари...

Доколку сакаш да ја извадиш сондата има едни симулатори кои се поврзуваат наместо сондата тешко со отпорници да се сврши таа работа. Муабето ми беше да си останат сондите таа пред катализаторот и после катализаторот. Еднаш ми беше скинато панцир цревото па јавуваше CEL (кој код не ми текинја).

Еве слика на о2 симулатор
Universal_full_D.jpg

А еве и шема на ова линкче за о2 симулатор http://www.mkiv.com/techarticles/oxygen_sensor_simulator/ ништо сложено да се направи.
 
јас го извадив на голфот за да оди повеќе некако слап ми беше сега корне :)
ич не му ја мислете вадете го ке оди повеќе колата :tv:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom