Како вие би се однесувале кон учениците кога би биле професор/ка

  • Креатор на темата Креатор на темата The Man
  • Време на започнување Време на започнување
Многу строго во однос на учењето....На одморите пријателски
Исто и овде :helou:

Треба да се прави разлика помеѓу учење и дружење. Строгоста и авторитетноста се покажува со цел да се воспостави навика за учење и да се стекне со знаење.
Одморите и слободното време се порелаксирани за зближување и воспоставување попријателски контакт и однос.
 
Два три ненајавени тестови, по некој кец и уште некоја евентуална казна при непочитување, се ова со најдобра намера за да си подигнам авторитет со цел едноставно да имам мир на часовите (се разбира ќе им ги поправам кецовите но барем малку да ги приморам да фатат книга). За време на одмори сепак би се држел на некое ниво, едноставно да ги оттргнам лижачите.
 
Јас сум професорка во приватно школо за странски јазици. Е, сега поинакво е да си во државно училиште, нели ? Како и да е, ако не можеш да се спријателиш со учениците, ти можеш да бидеш не знам каков предавач, ама не значи дека ќе бидеш и добар педагог.Треба да покажеш авторитет, тоа секако, ама и да бидеш пријател со учениците. Ако го утнеш второто, никако нема да можеш да се поврзаш со нив. Едноставно НЕМА ДА ТЕ САКААТ! Ако работам со средношколци (а да признаам, омилени ми се) тогаш ќе се чувствувам како да сум на нивна возраст, ќе зборувам за теми кои нив ги интересираат (хехе, во граници на нормалата, се разбира). А за строгост, хм, па би барала многу да се учи и да се знае најважното, би барала оригиналност и спремност, но не би била скржава за оценки. Впрочем не се учи за тоа, туку за знаење.
 
Јас не би можела да бидам професорка зошто незнам да бидам строга и на сите ке им попуштам.така да ке ми се качуват на глава и ништо нема да знаат по мојот предмет:pos2:
 
eee, zatoa ke gi primenis starite metodi od vreminjata na Monarhijata - stapot vo kjosot, deset "da zivee" pred slikata na caro, i muva da se cue ako preleta:pos2:

Јас не би можела да бидам професорка зошто незнам да бидам строга и на сите ке им попуштам.така да ке ми се качуват на глава и ништо нема да знаат по мојот предмет:pos2:
 
Абе и за тоа треба да те бива.Некој кога не го бива не го бива :toe:
 
Не би била строга ама ќе ги разграничам поимите учење и дружење.
 
Па би разговарала со учениците, би ги поттикнувала да прават проектчиња во врска со лекциите/темите (значи да бараат од други книги, интернет, да направат нешто интересно, да им се поттикне креативност), ама да сфатат дека ако сакаат добра оценка ќе треба и да си научат како што треба, да го сфаќаат тоа што го зборуваат, не само напамет да набубаат се. Не би испрашувала до детали туку главните работи, што значат и зошто е тоа така.
А за време на тестови како вујко ми ќе правам- столицата горе на катедра и горе седнувам- и имаш поглед кон сите, и да мрдне некој ќе го заприметиш. :pos2:Ама ќе ги казнувам само оние што навистина ептен претеруваат со препишување (пример казна- една оценка минус или дополнително одговарање). Сепак и јас сум препишувала на времето понекогаш, па оние онака нешто малце ќе препишат, од рака или од некој до него ќе го оставам и ќе го опоменам само.
 
Еј, F84EVER голем поздрав витезу! :helou: Каде се тие стари добри времиња
кога се почитуваа професорите, па сите стануваа кога професорот ќе влезеше во училницата и со страв и трепет го гледаа кога врти по дневникот. Ех, уживанција за професорот, хехе, тортура за децата. :nenene:
Хехехе, ова со методите во Монархијата ти се топ! Абе човече имаш неверојатен смисол за хумор! Поздравче.


eee, zatoa ke gi primenis starite metodi od vreminjata na Monarhijata - stapot vo kjosot, deset "da zivee" pred slikata na caro, i muva da se cue ako preleta:pos2:
 
eee, zatoa ke gi primenis starite metodi od vreminjata na Monarhijata - stapot vo kjosot, deset "da zivee" pred slikata na caro, i muva da se cue ako preleta:pos2:

Ееееех ќе ти испаднат две работи од тоа или ќе постигнеш мир на часовите или експресно ќе се најдеш себеси како им предаваш дома на столовите се разбира во најдобар случај тоа, ако некој од учениците немал близок роднина адвокат(:pusk:):toe:
 
Ништо не се постигнува со пријателски однос и попуштање. За таквите професори ќе кажам дека згрешиле професија. Ако сакаш да бидеш професор треба да имаш лидерски способности, да бидеш авторитетен и строг. Боље е да се плашат од тебе, отколу да те исмеваат. Ќе бидам строга ама тоа не значи би лечела комплекси на учениците, кој што си заслужил, тоа ќе го добие.
 
Порано мислев да бидам строг :pos2:, сега кога гледам дека учениците не ги обожаваат баш строгите професори сватив дека подобро би било да сум добар, да им попуштам, зошто би им ги уништил најубавите средношколски години децата, ама не до толку добар, барем да има контрола на часот т.е да не го изгубам авторитетот.
А во врска со оцените, па би им прогледнувал низ прсти посебно на тие со послаби оценки, ме нервираат професори некој ќе го испрашаат 1-2 пати и тој појма нема и нормално добива единица и сега цела година ќе го мачи за една ќелава двојка а некој што ќе добие петка од прва ќе си уживка по 2-3 месеци. Јас повеќе би ги испрашувал петките за да видам дали вредат а не ќецовите, тој 2-3 пати неможел да научи па сега од еднаш сака се да знае.
 
Професионално.Ќе им покажам дека сум од крв и месо и дека имам малку милост,ќе испрашувам умерено и ќе им докажам дека и не е толку досадно да се научи нешто повеќе.Во никој случај нема да правам нешто што не им се допаѓа значи нема да бидам досадна,ама ќе мора да ме почитуваат таква и ќе мора да го ценат мојот труд!

Се ова може да се постигне.Земам пример од мојот професор по историја rispect:pipi:,го обожавам!!!Проф. Драган е еден смирен човек кој си ја знае работата,влага на час запишува одсутни,почнува да диктира план и сите сме мирни,знаеме што не чека:).Ни диктира и пропратно не смее и ни зборува...Кај него се знае од кога до кога се испрачува и како се испрашува.Има некој ред.Среќна сум што имам барем еден нормален професор,и затоа го сакам и ценам најмногу:pipi:
 
Da sum profesor vo sredno prvo bi se izborila klasovite da se so 20 ucenici i ni eden poveke.Bi vospostavila pravila od prv den-koj gi narushi nadvor. Bi rabotela so celosna vklucenost na ucenicite. Odnapred kazano shto ke se uci naredniot cas i ucenje doma. Na cas bi gi rabotele samo problemite koi ucenicite sami ne bi mozele da gi razberat, nadminat. Se shto ke se uci mora da najde prakticna primena vo zivotot. teorijata da se povrze so praktikata, a i mnogu prakticna-terenska nastava.Ocenuvanjeto bi bil po princip- tajno ocenuvanje na poedinecot od sam sebe i od celiot klas....fantazija, samo ushte da se realizira.
 
Е не ни сакам во средно да предавам оти неќам
да кинам нерви со пубертетлии, затоа одбрав да предавам од I-IV тие не се проблематични кој знај колку.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom