КАЈГАНА ТОП 250 (read only)

  • Креатор на темата Креатор на темата Zlatikevichius
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
206. Finding Nemo (Andrew Stanton, Lee Unkrich, 2003)

206.jpg
Првиот двд филм во мојата колекција беше Finding Nemo :).
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
205. No Country for Old Men (Ethan Coen, Joel Coen, 2007)

205.jpg
Ретко пишувам рецензии, иако гледам многу филмови. Единствена до сега ми беше онаа за The Game. Исто како и тогаш, сметам дека овој филм заслужува рецензија (не сум видел ни една за него во поскоро време).
Се работи за оскаровецот на браќата Коен - No Country for Old Men

Веќе подолго време имав намера да го гледам, но дури вчера го изгледав. 2 часа искористени правилно. Филмот ми остави многу добар впечаток. Полн е со сцени за паметење (особено онаа со паричката - ќе знаете за која сцена зборувам, кога го погледнете).
Филмот започнува со вовед од главниот лик - шерифот Ед (Томи Ли Џонс), кој зборува за неговата професија и за историјата на семејството. Од таму дејството се префрла во "дивината", каде еден ловец, после неуспешниот лов на дивеч, ќе најде нешто неочекувано - остатоци од трговија со дрога која тргнала наопаку. Сите учесници се мртви, само еден е ранет. Ловецот ќе го пронајде преживеаниот, но ќе го остави. Исто така ги наоѓа и парите со кои требало да биде купена дрогата - 2 милиони. Ги зема и си оди. Доцна вечерта се враќа на местото, за да го спаси преживеаниот, иако знае дека тоа не е ни малку паметно. Но кога се враќа човекот е веќе мртов - убиен. Од тука почнуваат неговите проблеми... А неговиот проблем има име - се вика Антон (Хавиер Бардем) еден од најголемите психопати кој некогаш бил претставен на филмското платно. Што се ќе се случува понатаму - оставам на Вас да дознаете.
Од мене, топла препорака за филмов.
Оцена: 9, IMDb: 8.2
Филм со одлична глума и оригинална идеја... браќава Коен се добри кога ги прават приказниве :)
Интересен филм пред се но не го препорачувам на тие кои сакаат хепиенд приказни и херои... незнам можеби е субјективно но како што почна филмов од него очекував многу... вака можам само 8/10 и тоа поради одличната глума.
90% од филмоманиве го имате глеано но тие 10 % мора да го гледаат :)...заслужени 4 оскари,браќата Коен се имаат самите надмашено во филмов а да и глумата на лепиов(види слика :)) феноменална(стварно треба да си откачен да одглумиш така :)
Приказната-Виетнамски ветеран во 30тите години оди на лов и случајно ке налета на завршена престрелка во која има едвај еден (полу)преживеан,а причина на престрелката е лошата размена на парите и дрогата помеѓу мафиите...И ветеранов како и секој човек ке се полакоми по парите и....
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
204. American Psycho (Mary Harron, 2000)

204.jpg
Дојде на ред, да го изгледам според многумина најдоброто од Кристијан Бејл. Доцнам само 10 години, ама хеј има филмови за кои доцнам уште повеќе. Всушност многу наслови намерно ги оставам за вакви пeриоди кога добрите филмови се бројат на прсти. Не знам дали е најдоброто, но дека е добро тука нема сомнеж. Ма одлично е. Во секој случај, секој филм го оценувам преку две работи: Прво, приказната, второ, изведбата на главниот актер. Кога одат едно со друго тоа е целосен пакет. Па така и во случајов, одлично изведено сценарио и извонредна изведба. Бејл е полн погодок за улогава. Читав дека многумина му велеле дека не му е најпаметен потег да ја прифати улогава, бидејќи би можела да значи самоубиство за неговата кариера, но ја прифатил токму заради тоа.

Патрик Бејтмен е социолошки феномен. Човек со навидум совршен живот, русокоса свршеница, убав апартман и дебела сметка. Човекот пати по совршеност, не смее да има дамки никаде, станот му е целосно бел, а тој самиот не сака да го допираат. Патрик е психолошки нестабилен. Комплетно неурамнотежена личност, која не може да го поднесе туѓиот успех и токму таа компетитивност го буди садистот во него. Бејл со изведбата ме натера да чувствувам одвратност. Токму тоа е она што го прави филмов добар. Не начинот на кој постапува, ниту зошто, ниту како. Мене цело време вниманието ми го одземаше неговиот став. Не знаеше што да прави со себе. Единствено нешто што му беше својствено за цело време беше самољубието. Буквално секој негов потег беше одраз на тоа самољубие. Прашањата кои ги поставуваше беа исто така поврзани само со него. Патрик Бејтмен е навистина уникатен лик. А таков е најмногу заради изведбата на Бејл. Мајко моја какво лудачиште...:)

Кој не го гледал филмов нека не ја гледа сценава. Не е некој голем спојлер ама сепак подобро да не се гледа. Ова е најсмешната хорор сцена на сите времиња. Моментот кога ќе заигра е прајслес.

Култен психолошки трилер од 2000 година. Во главнта улога Кристијан Бејл како Патрик Бејтмен. Името и самиот постер доволно кажуваат. Филмот прикажува краток сегмент од животот на еден млад американски бизнисмен. На само 27 години Патрик е влијателен и почитуван човек, потпретседател на голема корпорација, се дружи со определна елита, се движи на ексклузивни места и живее прилично боемски живот без да поднесува сметки за тоа. Но, тој не е задоволен. Режисерот преку неговиот лик опишува цела една елита на новопечени млади богаташи во САД кои во борбата за поголемо внимание во се поголемата конкуренција.. се мрднуваат од умот. :)
Додека сме кај Бејл, јас би ви го препорачал American Psycho. Филмов е адаптација на роман од Bret Easton Ellis.
Кристијан Бејл глуми навидум успешен бизнисмен, а во слободно време е психопат. Јако а? :)

Не очекувајте се да ви се разјаснат заплетите во филмов по неговиот крај, едноставно ова е филм кој треба да го завршите со вашата имагинација.
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
202. The Exorcist (William Friedkin, 1973)

202.jpg
Exorcist е ПРАВ хорор! :cuc: Ако некој не го глеал обавезно да го глеа.
Најдобар хорор на сите времиња - The Exorcist
20 години го држеше првото место за најстрашен филм
Многу, многу добар!:cuc:
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
201. Star Wars: Episode IV - A New Hope (George Lucas, 1977)

201.jpg
Никогаш не сум им обрнал големо внимание бидејќи научната фантастика не ме интересираше. Со ликовите бев запознаен пред се поради огромната популарност која ја има серијалот низ годините, како и комерцијализацијата на секое можно поле. Поради тоа знаев некои битни работи за Дарт Вејдер и Лук Скајвокер. Не верувам дека има некој како мене заборавен што не гледал барем дел од серијалот... Ок, рецензија. Станува збор за време во кое стапнувањето на Месечинат повеќе не е некоја сатисфакција. Време во кое границите на универзумот се во наши раце. Кога значењето на цивилизацијата добива друга димензија а интелигенцијата се јавуа во различни форми. На почетокот се наоѓаме на половина пат од приказната кога злото преовладува и кога се јвува првиот отпор против него. Серијалот почнува со епизода 4, наместо со епизода 1. Не знам каква била целта на режисерот, но доколку уште на почетокот му биле во план последните 3 продолженија, тогаш успешно ја формулира целоната приказна. Со оглед на тоа дека станува збор за идеја стара 35 години, во време кога изработката на специјални ефекти била многу покапа и потешка, завршена е одлична работа! Се изненадив што за првиот дел се вложени 11 милиони долари... споредено со 200-те милиони на Камерон за Титаник. :tapp:
Приказна: 10/10
Музика: 10/10 :cuc:
Ефекти: 10/10 :cuc::cuc:
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
200. E.T. The Extra Terrestrial (Steven Spielberg, 1982)

200.jpg
Мега популарниот мал вонземјанин на Спилберг, еден од филмовите кои оставија силен печат во овој жанр. E.T. Филм кој посебно го обожаваа децата и оние кои тоа сакаат да бидат, и филм во кој за прв пат ја видовме Drew Barrymore.
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
199. Chinatown (Roman Polanski, 1974)

199.jpg
Дефинитивно е на врвот Chinatown кога станува збор за noir жанрот.
Jack Nicholson in his prime, Faye Dunaway исто, John Huston како негативец. И филмот совршено го доловува она што е најважно за филмовите од овој жанр, атмосферата. Начинот на кој што се прикажува L.A. како мало гратче во подем, место во кое што сите се знаат, корумпираноста на властите, песимистичкиот светоглед, џез музиката во позадина која што совршено се вклопува со останатите елементи на филмот. Тука се сите карактеристики што го красат жанрот и се функционира беспрекорно.
Мислам единствена причина да го сметаш филмов за преценет е да не ти се допаѓа жанрот.
Мислам дека имаше некое правило во Noir филмот, а тоа е главниот протагонист да го има во секоја сцена.
Мене најомилен филм од тие ми е Chinatown. Па можам слободно да кажам дека е еден од најдобрите филмови воопшто.
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
198. Vertigo (Alfred Hitchcock, 1958)

198.jpg
Велат дека додека се извршува некоја важна работа или истражување,па макар и кога се завзема став за одредена тема во дискусија од поголем размер,разумот е секогаш тој кој што треба да преовладува.Но,што ако некој макар за момент го занемари тоа правило?​
“Vertigo” е ,според многумина критичари,најинтимно дело на Алфред Хичкок ,во самиот срж составен од неговите чувства,стравови,од неговото скршено срце и празни утехи.Приказната се однесува на Џон “Скоти” Фергусон,еден невин човек кого го мачат внатрешни стравови и туѓи сурови обвинувања.При несреќа дознава дека има акрофобија(страв од височина),па се пензионира од функцијата,понатаму поминувајќи го повеќето од времето со бившата свршеница Миџ Вуд. Еден стар пријател,Гевин Елстер му побарува услуга. Сака Скоти да ја следи жена му , Маделин , за која тврди дека ја поседува духот на нејзината пра-баба, Карлота Валдес.
Скоти почнува да истражува и открива дека навистина се однесува чудно,па ја следи до Заливот кај Сан Франциско,каде таа скока во водата. Тој ја спасува и ја носи во неговиот дом,од која појдовна точка во филмот веќе никогаш повторно не е можно да се отстапи. Таа доаѓа кај него,му раскажува за чудни соништа кои ги има. Се гледа себеси како оди во ходник со огледало на крајот. И,кога се приближува до огледалото,се наоѓа во мрак. Но,никогаш не се обидела да помине преку огледалото,освен дента кај заливот. Скоти ја теши и прегрнува,давајќи и надеж и излез од лудилото,кое таа го прифаќа со сета душа.
Перипетијата се содржи во настанот кај една црква,од каде еден дијалог помеѓу нив гласи:
-Дали веруваш дека те сакам?
-Да.
-Доколку е навистина така, ќе знаеш дека дури и да би ме изгубил ќе продолжам да те сакам.
-Нема да те изгубам!
За жал,Скоти не го одржа зборот. Таа истрча до врвот на црквата ,но Скоти поради неговиот психички хендикеп заостана и ја виде преку прозорецот,кога почна да го јаде гадост кон себеси. Моментот кога на човека му е остварен најголемиот страв...
Депримиран,тој продолжува да оди на местата каде таа одеше,замислувајќи дека воопшто и не прекинала. Но,залудно. Тој сепак успеа да најде утеха во една девојка наречена Џуди Бартон,тајната Маделин. Таа продолжува,иако овој пат не по своја волја,да си игра со него,дозволувајќи му да ја користи како модел за неговата идеална жена,само за да може да биде заедно со него. Кога го достигнува врвот во тоа,двајцата остануваат со распукани срца,се по вина на алчниот и несовесен бродоградежник Гевин. По еден ѓердан кој Маделин го носеше,сега сместен на вратот на Џуди, на Скоти му станува јасно цело Гевиново сценарио,по што ја носи Џуди кај црквата,и туркајќи ја кон врвот,ја соголува болната вистина до кожа која го боди во срцето како катана. На самиот завршеток,сепак и простува во изблик на непреболена љубов,иако знае дека е предоцна,затоа што веќе сонот му е уништен. Тогаш,од мракот се отелотворува свештеничка и Скоти ја губи втората шанса засекогаш,занемен од трауми,исцрпен од љубов,оставен во вечно лудило.
Се стокмив по толку туфкање да го изгледам Вертиго на Хичкок.
Што да кажам освен тоа ако го немате гледано веднаш да го симнете. Ова е трилерот што служи како основа за сите денешни трилери.
Атмосферата е одлична, филмот е преполн со сомнеж, со тензија, одлична глума, и сцени што ќе ве натераат да мислите на нив со часови.
Јас мислам дека не е доволно 1 гледање, па наскоро ќе го погледнам уште еднаш.
10/10
Пензионираниот детектив John "Scottie" Ferguson од Сан Франциско кој што страда од акрофобија е задолжен од страна на неговиот пријател да ја следи неговата жена и да го информира за сите нејзини активности во текот на денот, но тој станува опседнат со неа...
Дефенитивно еден од најубавите филмови на Алфред Хичкок, филм кој што мора да се изгледа, доколку сте љубител на мистерија тогаш филмов убаво ќе ви легне, мора да одвоите два саата време за да го погледнете, нема да зажалите!
"Не гледајте трејлер за филмов, само пуштете го и уживајте".
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
197. Ex Machina (Alex Garland, 2015)

197.jpg
ex machina posteno si rasturi 8-10 i ne kur probuvajte da go butate u isti agol so under the skin solidna komparacija e ''her''

lokacijata neverojatna,crvenata boja,dijalozite odlicno (y)
ex machina - thought provoking е, јако напишана скрипта, јака глума
мал(евтин) сет - нема широк кадар, повеќе е психолошки трилер
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
196. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (Stanley Kubrick, 1964)

196.jpg
Mein Führer! I can walk!

Фантастична комедија прикладна за времето кога е снимена, за паранојата која владеела за време на студената војна, еден куп откачени ликови, кој од кој позабеган.

Нема многу да ја растегнувам оваа рецензија, оцената што ја има на IMDb e сосем реална и заслжуена и кореспондира со мојата оцена на филмот 8.5
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
195. Casino (Martin Scorsese, 1995)

195.jpg
Конечно стигнав до филм за кој никој нема напишано ни збор на форумов. Очекувам рецензија од некого, а потоа @wot и @џимеј да го избришат ова и да ја вметнат рецензијата.
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
Последно уредено:
192. Network (Sidney Lumet, 1976)

192.jpg
И подобар од сите пофалби кои ги добил, Network (1976) е филм што ме освои на прва. Филм за алчноста на големите корпорации кои засекогаш ја презедоа и уништија телевизијата, претворајќи ја во пропагандна машинерија која манипулира со луѓето онака како што сака. Приказна за смртта на вистинското, чесно новинарство и почетокот на крајот на вистинските вредности.

Ќе позајмам еден цитат:

Се започнува кога на еден респектабилен новинар, Howard Bеаle, водител на вести во една не така популарна телевизија, му соопштуваат дека ќе добие отказ од куќата во која работел цел живот. Разочаран од тоа, Howard во вестите најавува дека ќе биде отпуштен, и дека во последната своја емисија ќе изврши самоубиство!

“I would like at this moment to announce that I will be retiring from this program in two weeks' time because of poor ratings. Since this show is the only thing I had going for me in my life, I've decided to kill myself. I'm going to blow my brains out right on this program a week from today. So tune in next Tuesday. That should give the public relations people a week to promote the show. You ought to get a hell of a rating out of that. 50 share, easy...“

Одеднаш оваа вест станува сензација а тоа го искористуваат алчните корпорациски умови, кои понатаму се обидуваат да ја искористат душевната состојба на својот новинар за зголемување на сопствениот рејтинг и заработка...

Филмот, кој е снимен во 1976, комплетно ја опишува телевизијата каква што ја знаеме денес. Еден вид на пророштво ако сакате. Од мене, чисти 10/10. Сигурно во најдобрите 100 филма кои сум ги гледал.
Не знаев за филмот дури не видов некои инсерти во Zeitgeist и после долго одлагање го изгледав. Дефинитвно не е за сечиј вкус, ама мое мислење е дека филмот е брилијантен.

Приказна за бизнисот шо се врти во телевизискте куќи и шо мојш да постигниш со ставање на лудак на телевизија на primetime.

Final verdict 9/10.
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom