ЈСП - случки, прашања, дискусии

  • Креатор на темата Креатор на темата демнач
  • Време на започнување Време на започнување
Ретко кој јавен превоз во светот работи без субвенции од градот/државата.
Нема зошто да имаме јавен превоз, тоа треба да им се даде на приватни фирми и одма ќе падне цената и ќе се зголеми квалитетот. Не е ова непрофитабилен бизнис. И кажав веќе ако на приватниците им се исплати да работат што има на ЈСП да им се плаќа субвенции. И покрај субвенциите пак прават огромни загуби.
 
Нема зошто да имаме јавен превоз, тоа треба да им се даде на приватни фирми и одма ќе падне цената и ќе се зголеми квалитетот. Не е ова непрофитабилен бизнис. И кажав веќе ако на приватниците им се исплати да работат што има на ЈСП да им се плаќа субвенции. И покрај субвенциите пак прават огромни загуби.

Да, ама приватниците можат да си ги бираат линиите кој ги возат. Јавниот превоз има голема мрежа која ја вози и на пример има лини кој не се профитабилни но сепак ги возат. Приватниците таквиите лини нема да ги возат и поради тоа еден дел од народот губи. И секако конкурентноста на приватните компании се „купува“ со помали трошкови во други сфери, на пример плати за возачите. Не зум против конкуренција и не викам дека можеби име превработеност во јавниот превоз но не е све толку црно.
 
Да, ама приватниците можат да си ги бираат линиите кој ги возат. Јавниот превоз има голема мрежа која ја вози и на пример има лини кој не се профитабилни но сепак ги возат. Приватниците таквиите лини нема да ги возат и поради тоа еден дел од народот губи. И секако конкурентноста на приватните компании се „купува“ со помали трошкови во други сфери, на пример плати за возачите. Не зум против конкуренција и не викам дека можеби име превработеност во јавниот превоз но не е све толку црно.
Тоа се решава со давање на пример на една фирма да вози да речеме 2 профитабилни и 1 непрофитабилна линија. Значи линиите идат во пакет. И ние се определивме за пазарна економија, реков дека е профитабилен бизнис, нема зошто возачите да имаат ниски плати.
 
Другар, потполно те поддржувам. За сите неинформирани, ЈСП е лоповска фирма со огромна превработеност напикана со партиски војници, така да шверцај се ич не му ја мисли, не заслужуваат да им платиш. Значи ти преку ДДВ и други даноци им плаќаш на ЈСП, така да нема потреба два пати да им плаќаш.

Инаку до пред 10 и повеќе години превозот со автобус бил многу поевтин, но него го вршеле приватници и имало конкуренција. Тогаш на партиите им текна дека преку ЈСП можат да перат пари и да вработуваат колку сакаат, им ги земаа на приватниците најпрофитабилните линии и им ги дадоа на ЈСП. И така се формира монопол онаму каде што монопол немаше.
И покрај постојаните донации во автобуси, пари и високи цени затоа што се монопол ЈСП и понатаму работи со загуби, загубите им ги покрива град Скопје.

http://bukvar.mk/news/najgolemi-zag...o-skopje-se-jsp-i-gradski-parking?newsid=Smtm
Нафтата пред 10 години беше 40 долари за барел сега е 90 долари битна разлика двојно поскапа ,инаку тоа што велиш плакаме данок и не треба да им плакаме на ЈСП па ајде да не плакаме и струја ,парно ,вода,интернет телефон и слични услуги .Се возиме во автобус ЈСП ни врши услуга не превезува од едно место до друго и за таа услуга треба да платиме истои за се друго.Како што напомна некој од членовите зар мислиш приватникот ке пушта линија да некое село каде едвај двајца тројца патници ке се возат неби рекол ретко кои од линиите кои ги одржува приватнициве можеш да се превезуваш околу 22 часот или во 5,30 сабајле додека ЈСП скоро сите градски линии ги има до 23 30 плус нокните дежурни сабајле првите во 5 .Друга е работата колку се редовни но сепак тук таму ги има.Незнам дали некад си се возел со приватна 9 од Скопје Север до ете да кажам Бит Пазар патува цели 40 минути а одалеченоста е само 6 км секоја бандера најмало камче застанува или пак недај боже 20 .Велиш исто и за шоферите приватен под 10 саати дневно не возат додека шоферите на ЈСП само 6 саати За еден автобус тројца вработени ЈСП има некаде 400 автобуси по тројца шофери 1200 потоа механичари електричари бравари и останат персонал сметководство кадрово и сл.кои се грижат автобусите да се исправни и колку толку чисти добро се согласувам и за партиските војници ги има и ке ги има во сите државни фирми да не се лажеме секаде тоа го има во светот пред неколку години зашто падна германскиот канцелар Хелмуд Кол чинам така се викаше поради партиски вработувања и собирање пари за партијата од провизии.
 
Другар, потполно те поддржувам. За сите неинформирани, ЈСП е лоповска фирма со огромна превработеност напикана со партиски војници, така да шверцај се ич не му ја мисли, не заслужуваат да им платиш. Значи ти преку ДДВ и други даноци им плаќаш на ЈСП, така да нема потреба два пати да им плаќаш.

Инаку до пред 10 и повеќе години превозот со автобус бил многу поевтин, но него го вршеле приватници и имало конкуренција. Тогаш на партиите им текна дека преку ЈСП можат да перат пари и да вработуваат колку сакаат, им ги земаа на приватниците најпрофитабилните линии и им ги дадоа на ЈСП. И така се формира монопол онаму каде што монопол немаше.
И покрај постојаните донации во автобуси, пари и високи цени затоа што се монопол ЈСП и понатаму работи со загуби, загубите им ги покрива град Скопје.

http://bukvar.mk/news/najgolemi-zag...o-skopje-se-jsp-i-gradski-parking?newsid=Smtm
Абе да те прашам струја плаќаш ти? Пошто немаш ПОЈМА колку лоповска фирма е елем!
Каде со муабетов бе дечко?
 
Абе да те прашам струја плаќаш ти? Пошто немаш ПОЈМА колку лоповска фирма е елем!
Каде со муабетов бе дечко?
Не бе таман работа, колку ќе побараат толку ќе им дадам дури им викам многу ефтина е струјата, дај качете ја 200%, за гревота е да работите за мали пари а и владава никакви субвенции на ви дава, треба барем 10% од парите од буџетот + нови возила да ви даде и фирми ќерки од типот на ЈСПтурс. А и Австрија е во криза.
 
Не бе таман работа, колку ќе побараат толку ќе им дадам дури им викам многу ефтина е струјата, дај качете ја 200%, за гревота е да работите за мали пари а и владава никакви субвенции на ви дава, треба барем 10% од парите од буџетот + нови возила да ви даде и фирми ќерки од типот на ЈСПтурс. А и Австрија е во криза.
Пошто не ме персираш претпоставувам се обраќаш на поширока маса на луѓе.
Бизнис план не изработувам, дадов осврт на твоето мислење дека не треба да се плаќа за услуга која ја користиме.
Мислам стварно, и на таксистиве што има да им плаќаме?
 
Добро бе само мене ли ми мириса чудно воздухот од климите у двокатните ?
И не дај боже да влезеш у нив испотен после тренинг, или работа. Здравје ти зимаат од шо дуваат јако....
 
Добро бе само мене ли ми мириса чудно воздухот од климите у двокатните ?
И не дај боже да влезеш у нив испотен после тренинг, или работа. Здравје ти зимаат од шо дуваат јако....
Епа како сакаш друже да мириса ти самиот си го даде одговорот испотен од тренинг 5-6 мина како тебе и ете .Истиот воздух во автобусот кој е `се лади и врти во самото возило и што друго да очекуваш на таков принцип работи секоја клима
 
Значи возачиве на ЈСП се легендарни. Се качувам денес на враќање кон дома во петка (инаку во кинез), седнувам и некако гледам топло ми доаѓа, а климата ко божем дува. Кога забележав тоа климата не ладно, туку топло дуваше, па така од 30 степени, колку што беше кога се качив, за само 6-7 минути стигна до 37. Жива среќа, некој му спомнал дека во автобусот не се дише, па пушти нормално да дува.
 
Значи возачиве на ЈСП се легендарни. Се качувам денес на враќање кон дома во петка (инаку во кинез), седнувам и некако гледам топло ми доаѓа, а климата ко божем дува. Кога забележав тоа климата не ладно, туку топло дуваше, па така од 30 степени, колку што беше кога се качив, за само 6-7 минути стигна до 37. Жива среќа, некој му спомнал дека во автобусот не се дише, па пушти нормално да дува.
Ладно му било на шоферот :icon_lol:
 
Среќа веќе не го користам. Порано кога живеев на другиот крај на Скопје, морав секој ден, до центар да идам со автобус. Гледав обично да е од новиве, оти посредени ми се, ама коа ке ми текне на тие приватните никаквите....ужаси. Коа ке ми оставеа отворена врата, па коао некој од патниците не сака да затвори прозорец, коа ке ги видам дека у 8 и пол носат кромид со нив, а јас сум се пицнала за на работа....Па реа од небањати коа ке ме удри...Па насабјале задремана додека извадам пари од ташна а автобусов се движи...
Среќа сеа можам пешки на работа, или со такси за 60-80 денари, и мислам дека у автобус ке се качам....за не дај Боже :)
 
Повторно се запалил автобус на ЈСП од украинските денес кај Јаја Паша околу 16 часот
 
Кој нема карта од сега вака :D
itW5r.gif
 
мислам дека у автобус ке се качам....за не дај Боже :)

Во автобус, градски може да те снајде нешто што може да се опише како "не дај Боже" ситуација. Да се качиш за не дај Боже....не би рекол. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom