Inception (Можни спојлери!)

  • Креатор на темата Креатор на темата paraglajder
  • Време на започнување Време на започнување
Филмов има интресна идеа ама мислам дека можеше приказната да биде подобро изведена. Некои работи некако не се убаво објаснети како што треба да се. За споредба ќе го земам првиот дел на Матрикс каде што целото дејство пред прикзаната на филмот беше добро објаснето. Наеднаш имаме луѓе кои влегуваат в соништа а како се поврузваат со човекот и не беше баш најубаво објансето. Секој мора да се буди ниво погоре но сепак на крај Коб се разбуди директно од четвртото ниво ?....Неговиот тотем кога е во сон се врти цело време а кога не е паѓа по некое време ?....Девојката што и прави нејзиниот тотем игра фигурата во сон а во реалност мирува. Сума сумарум интересна по малку и оригинлна тема, добри ефекти, приказна просечна со некои недоследности, и на моменти филмот е прилично спор. Се на се после гледањето се осеќаш како непто да е недокажано, дека можеле истата приказна да ја направат далеку подобра. Но сепак чим филмот развил толкава дискусија значи дека сепак е еден од подобрите што последниве години излегле од Холивуд.
 
Идејата на филмот како и многу други филмови од ваков вид доаѓаат од сериските филмови наречени Star Trek ! ...ајт.
 
Филмов има интресна идеа ама мислам дека можеше приказната да биде подобро изведена. Некои работи некако не се убаво објаснети како што треба да се. За споредба ќе го земам првиот дел на Матрикс каде што целото дејство пред прикзаната на филмот беше добро објаснето. Наеднаш имаме луѓе кои влегуваат в соништа а како се поврузваат со човекот и не беше баш најубаво објансето. Секој мора да се буди ниво погоре но сепак на крај Коб се разбуди директно од четвртото ниво ?....Неговиот тотем кога е во сон се врти цело време а кога не е паѓа по некое време ?....Девојката што и прави нејзиниот тотем игра фигурата во сон а во реалност мирува. Сума сумарум интересна по малку и оригинлна тема, добри ефекти, приказна просечна со некои недоследности, и на моменти филмот е прилично спор. Се на се после гледањето се осеќаш како непто да е недокажано, дека можеле истата приказна да ја направат далеку подобра. Но сепак чим филмот развил толкава дискусија значи дека сепак е еден од подобрите што последниве години излегле од Холивуд.
Она знае колку точно е тежок тотемот, ја знае неговата форма, знае се за него. Затоа она сама треба да си го избере тотемот. Памтиш овој помошников на Ди каприо кога и рече дека и треба тотем и и ја покажа таа коцката и рече дека знае точно колку тежи коцката, а ваљда во соновите тотемот тежи повеќе/помалку.

Добар филм, за убивање 2 и пол саата и повеќе од добар. Добра приказна, нешто какво што немало последниве години во Холивуд. Можеби не е толку добар за да биде 4ти на вечната листа, ама сепак јас би го ставил во топ 10.
 
Она знае колку точно е тежок тотемот, ја знае неговата форма, знае се за него. Затоа она сама треба да си го избере тотемот. Памтиш овој помошников на Ди каприо кога и рече дека и треба тотем и и ја покажа таа коцката и рече дека знае точно колку тежи коцката, а ваљда во соновите тотемот тежи повеќе/помалку.

Добар филм, за убивање 2 и пол саата и повеќе од добар. Добра приказна, нешто какво што немало последниве години во Холивуд. Можеби не е толку добар за да биде 4ти на вечната листа, ама сепак јас би го ставил во топ 10.
Многу е. Може заслужува да е на топ 250 листата, ама таму доле некаде, меѓу последните. Штом е пред филмови како Спејс Одисеј, Фајт Клаб, Стар Ворс трилогијата, Матрикс ... нешто не штима во целата таа исфорсирана листа.
 
Ма какви топ 10, не зезајте... :)

Има еден голем проблем со овој филм. Може и два. За разлика од повеќето блокбастери, филмов нема негативец. Тоа е помалиот проблем. Поголемиот е што приказната не е од никакво значење за ние да заземеме страна, да се плашиме од евентуалниот неуспех на главните јунаци и да исчекуваме нешто. Во Dark Knight го имавме Џокерот. Не дека повеќето не навивавме баш за него, ама барем јасно беше исцртана борбата помеѓу доброто и злото, па се тресеа луѓето во кино салите од помислата дека Џокерот ќе ги дигне бродовите во воздух итн... Се разбира, доброто победи, Бетмен е најјачи и се тоа. Важно борба имаше. Во повеќето епик блокбастери има. Пример број еден, Војна на Ѕвездите, вечната пресметка помеѓу доброто и злото. Сите блокбастери со стрип-јунаци. Матрикс, Нео против остатокот на светот. Кристиан Бејл во Еквилибриум. Брус Ли и Чак Норис. Ѓорѓи Колозов, некогаш на оваа, некогаш на онаа страна. И така натаму.

Што имаме во Inception?
Главниве наши јунаци треба да влезат во сон, да всадат идеја со која некој си типац ќе ја растури компанијата на татко му, затоа што ако не, таа компанија ќе станела број еден и ќе имала монопол! Ноу шит! Ебате каузата. Па и ЕСМ има монопол и не дере од кога памтиме па никому ништо. И од кај да знам јас дека оној јапонецот со неговата компанија не е 10 пати полош? Од кај да знам за кој да навивам, јест да некогаш навивам за злото, ама појма немам кое е злото овде. Збунет сум. Не ми е јасно. И не ми е гајле.

Не знам како му избега оваа ситница на Нолан. Се можеше да биде исто. Ама влегувајќи во сонот, целта требаше да биде поинаква, да биде од пошироки, посериозни размери. Да ја почувствуваме, да се плашиме од неуспехот, да мора Лео наш да победи по секоја цена и да го спаси човештвото ебате беља. Зошто ако не одиш со клише, ондак треба да имаш стварно добра и оригинална приказна. Inception ја нема.
 
На темава е потенцирано за спојлерите па не верувам дека некој би ја отворил истава без да го гледа филмов, нема да го покријам текстот од доле али ке потенцирам, има гаден спојлер !

Е сега он:
Така ви е кога не сте земале од дрогата на Линч, па и хаце гледање на Лост ...

Има работи кои Нолан ''сакал'' да ги видиме ( за разлика од кај Линч, овде беше многу лесно ), ти ги потенцирал а не си ги приметил, пример, во една од првите сцени во филмот пред првиот дијалог помеѓу главниот лик и стариот човек, кога се движеше камерата од чинијата од која јадеше Лео кон неговата фаца навидум ништо чудно а всушност типот има прстен на рака ( кога сега би ја погледнале истата сцена премногу очигледно ке ви биде дека се потенцира всушност тој детал ), потоа, кога приказната почнува од старт, кога Лео е повторно во сон, на крајот од истиот кога беше '' поплавен '' a во реалноста падна во када, повторно се потенцира моментот со левата рака при будењето каде нема прстен,и така во секој сон, Лео има прстен на левата рака, детал кој го нема кога он не сонува.
На истава тема, при крајот тотемот кога се вртеше пред да ги отвори очите и да излезе од лимбото, неколку моменти подоцна документите на аеродромот ги даде со левата рака каде прстенот не е присутен, уште 1 хинт од Нолан кој ете, не сте го приметиле и теравте на филозофии и слично дали е крајот сон или не ...

Филм ко филм, 7 од 10 има од мене, најмногу поради глумата и ефектите, но приказната е .... па што знам, мислиш за трета светска војна се работи а тоа всушност е ставање на идеја во нечија глава која има хардкор одбранбен систем, seriously, ставање на идеја во глава со хардкор одбранбен систем, мислам дека мал број на луѓе по крајот беа свесни за ова и првичната реакција им беше Вооооууув, а всушност, приказната е таа, влегување во глава со сон у сон у сон за да се стави една мочана идеја од човек кој се смета за загрозен од конкуренцијата па на тој начин се решил да го средува овој проблем на неговата корпорација. :toe:
 
^ Во контекст на ова со прстенов. Колку што има вакви детаљи кои што одат во прилог на тоа дека не сонува, постојат и детаљи кои што наведуваат дека сонува. На крајот кога повторно си ги гледа децата тие се потполно исти баш како од неговите сеќавања, онака како што последен пат ги виде, дури ја носат и истата облека па дури се и физички непроменети, без оглед на тоа што поминале веќе неколку години од нивната последна средба. Мојата поента е дека Нолан сакал да подигне дискусија околу тоа дали се работи за сон или пак не, што очигледно и го постигна. Иако јас си останувам на тврдењето дека се работи за реалност и тоа поради неколку работи:
Во лимб си осамен и не можеш да се сеќаваш на се она што ти се случувало претходно. Лимб можеш да го делиш само со оние луѓе со кои сте умреле во сонот а притоа сте го делеле истиот сон.

Баш поради сите овие детали Нолан малце се има зезнато т.е има дупки во сценарио. На почетокот има една сцена каде што Коб го упуцува другар му во чело по што овој се разбудува во пониското ниво на сонот, што според правилата е неможно бидејќи секој кој што умира во сон оди во лимб. Друга дупка која што ја приметив е тоа што во еден момент кога Коб и збори на жена му и вика дека тие остареле заедно во нивните соништа алудирајќи на тоа дека поминале 50 години во лимб, по што ги дадоа и двајцата како старци. За да после во една наредна сцена, кога и двајцата го чекаа возот за да се самоубијат, беа пак млади. Како и да е пак ќе кажам Инсепшн не би го нарекол просечен филм, но сигурно не е ниту легендарен, ниту пак за во топ десет.
 
околу сценариото , да , може има дупки , но кој филм е совршен , секаде може да се најдат грешки , посебно во вакви филмови , со ваква тематика. филмот си е супер , големо освежување за мизернава година ( на филмско поле) и ќе бие јака битка со The Kings Speech за оскарот .

и не се замарајте толку со рејтинзи де , кој бил 4ти а требало да биде 223 , кој бил 100ти а требало да биде 8ми. секој си има вкус , јеби га , и јас би го спуштил кум двојката за 0.5 оцена оти ми нема логика да се рамни со кецот .
 
^^
Тоа сакав да го спомнам дур го пишував постот али ме мрзеше да едитирам, така да, сигурен си дека се исто облечени ? :)
Или и тоа е уште 1 детал кој Нолан '' сакал '' да го видиме али ете, не сме го приметиле. Примети ги ракавите кај девојчето и патиките кај детето ( има гарант и други преситни детали во тој контекст кои само со споредба на 2 слики ке ги видиме ) ...
Друг исто така ситен детал, е должината на косата на малиот која е за нијанса поголема, а и башка, ако не се лажам, никаде не е потенцирано колку долго не ги видел, нели ? ( oва никаде не е посочено, може е месец, два, три, доволно да изгледа како цела вечност за родител кој си укотвил у глава дека никогаш нема да има прилика да ги види децата )

Е сега уште еден лош дел од приказната, а не ги памтам добро тие дијалози па во случај да грешам поправете ме ...
Коб неможе да се врати во Америка поради убиството на неговата жена т.е., поради тоа што како што он вели, стравот да биде обвинет за истото, иако, она се фрли од спротивниот прозор а не од собата во која влезе тој, нешто што он многу лесно може да го докаже во денешно време, постојат камери од хотел, кој каде влегол кој каде се наоѓа и слично, може да го докаже своето присуство во едната соба и присуството на жената во другата ...
И сега зашто он го прави '' невозможниот '' inception ? Зашто добива прилика да си ги види децата пак, ок, секој татко тоа би го направил, но пак ке кажам, причината поради која не сака да ги види презентирана од Нолан е бедна и сериозно, не ни треба некој моќник за да го среди тоа ...
Oва дури и несериозно делува. :toe:
 
^ Што е уште 1 показател дека сепак
не се работи за сон
еден од многуте. :)

p.s. Магнус Нолан, овој претпоставувам му е син на Нолан.
 
^ Во контекст на ова со прстенов. Колку што има вакви детаљи кои што одат во прилог на тоа дека не сонува, постојат и детаљи кои што наведуваат дека сонува. На крајот кога повторно си ги гледа децата тие се потполно исти баш како од неговите сеќавања, онака како што последен пат ги виде, дури ја носат и истата облека па дури се и физички непроменети, без оглед на тоа што поминале веќе неколку години од нивната последна средба. Мојата поента е дека Нолан сакал да подигне дискусија околу тоа дали се работи за сон или пак не, што очигледно и го постигна. Иако јас си останувам на тврдењето дека се работи за реалност и тоа поради неколку работи:
Во лимб си осамен и не можеш да се сеќаваш на се она што ти се случувало претходно. Лимб можеш да го делиш само со оние луѓе со кои сте умреле во сонот а притоа сте го делеле истиот сон.

Баш поради сите овие детали Нолан малце се има зезнато т.е има дупки во сценарио. На почетокот има една сцена каде што Коб го упуцува другар му во чело по што овој се разбудува во пониското ниво на сонот, што според правилата е неможно бидејќи секој кој што умира во сон оди во лимб. Друга дупка која што ја приметив е тоа што во еден момент кога Коб и збори на жена му и вика дека тие остареле заедно во нивните соништа алудирајќи на тоа дека поминале 50 години во лимб, по што ги дадоа и двајцата како старци. За да после во една наредна сцена, кога и двајцата го чекаа возот за да се самоубијат, беа пак млади. Како и да е пак ќе кажам Инсепшн не би го нарекол просечен филм, но сигурно не е ниту легендарен, ниту пак за во топ десет.
Беа на тешка хемија, па затоа кога ќе умреа одеа во лимб, додека Коб и другарот со лижената коса во првиот сон беа со апаратура, не со дрога.:)
Друго, во лимбот Туристот беше стар, а Коб пак на иста возраст.
Одлична забелешка за возот, тоа не го имав забележано.
Децата се млади пак, ама тие не ни имаат кажано колку време имало поминато откога он е во бегство.
Татко му на Коб (Кејн) го пречекува во Америка, а претходно е спомнато дека лета од Франција во САД.
 
^^
Тоа сакав да го спомнам дур го пишував постот али ме мрзеше да едитирам, така да, сигурен си дека се исто облечени ? :)
Или и тоа е уште 1 детал кој Нолан '' сакал '' да го видиме али ете, не сме го приметиле. Примети ги ракавите кај девојчето и патиките кај детето ( има гарант и други преситни детали во тој контекст кои само со споредба на 2 слики ке ги видиме ) ...
Друг исто така ситен детал, е должината на косата на малиот која е за нијанса поголема, а и башка, ако не се лажам, никаде не е потенцирано колку долго не ги видел, нели ? ( oва никаде не е посочено, може е месец, два, три, доволно да изгледа како цела вечност за родител кој си укотвил у глава дека никогаш нема да има прилика да ги види децата )

Е сега уште еден лош дел од приказната, а не ги памтам добро тие дијалози па во случај да грешам поправете ме ...
Коб неможе да се врати во Америка поради убиството на неговата жена т.е., поради тоа што како што он вели, стравот да биде обвинет за истото, иако, она се фрли од спротивниот прозор а не од собата во која влезе тој, нешто што он многу лесно може да го докаже во денешно време, постојат камери од хотел, кој каде влегол кој каде се наоѓа и слично, може да го докаже своето присуство во едната соба и присуството на жената во другата ...
И сега зашто он го прави '' невозможниот '' inception ? Зашто добива прилика да си ги види децата пак, ок, секој татко тоа би го направил, но пак ке кажам, причината поради која не сака да ги види презентирана од Нолан е бедна и сериозно, не ни треба некој моќник за да го среди тоа ...
Oва дури и несериозно делува. :toe:

Гледам сте се фатиле за децата, различни биле, ова биле....

На IMDB јасно се гледа дека имаат по две деца за ДВЕ РАЗЛИЧНИ ВОЗРААСТИ т.е.:

Claire Geare ... Phillipa (3 years)

Magnus Nolan ... James (20 months)

Taylor Geare ... Phillipa (5 years)

Johnathan Geare ... James (3 years)

Да, знаев дека се работи за различни актери. Помалите деца се тие кои што Коб ги има во сеќавањата заедно со неговата сопруга додека е сеуште жива, додека поголемите деца се оние на кои што Коб се сеќава од моментот кога ги гледа за последен пат. Она што јас го немав приметено е должината на косата на синот на Коб кога го гледа за последен пат, се друго е исто, па дури и нивната облека. Има една сцена на почетокот кога Коб си го врти тотемот, каде што тотемот паѓа. После го зема пиштолот ко да сака да си го стави на глава, и на крај го зема телефонот и им се јавува на децата. Во исто време тој почнува да си ги замислува децата, син му носи карирана кошула со кратки ракави а ќерка му носи розев фустан. По втор пат овие деца Коб ги гледа во неговиот сон со Аријадне, во сцената кога добива покана за работа и кога за последен пат ги гледа. Тогаш децата исто така ја носат истата облека. Во последната сцена од филмот овие деца пак ја носат таа облека што може да укажува на фактот дека се работи за сон. Единственото нешто кое што ја прави ова сцена поразлична од останатите две сцени е тоа што синот на Коб тука има подолга коса и тоа е еден од детаљите што ни покажува дека не се работи за сон, меѓутоа е јасна намерата на режисерот да ја поттикне дилемата. На крај краева кој би се замарал со толку ситни детаљи како што е должината на косата на детето.

PS а да сега видов и дека девојчето нема бели ракави под фустанот


--- надополнето ---

Беа на тешка хемија, па затоа кога ќе умреа одеа во лимб, додека Коб и другарот со лижената коса во првиот сон беа со апаратура, не со дрога.:)
Друго, во лимбот Туристот беше стар, а Коб пак на иста возраст.
Одлична забелешка за возот, тоа не го имав забележано.
Децата се млади пак, ама тие не ни имаат кажано колку време имало поминато откога он е во бегство.
Татко му на Коб (Кејн) го пречекува во Америка, а претходно е спомнато дека лета од Франција во САД.

Па тоа е така затоа што во Лимб времето тече побрзо и додека Коб да стигне во Лимб кинезот више остаре
 
Не се исто облечени на крајот децата ... ^
Tи посочив погоре.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom