Може ли, Ве молам, некој од оние кои се против иконите да ни посочи пример на конкретно идолопоклонство од Светото Писмо Што се’ било дел од тој конкретен случај, освен поклонувањето на или пред конкретниот идол?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
епа јас кога одам во црква не и се молам на иконата како материјално нешто туку на образот што личноста го имала и ја замолувам и таа да се моли за мене пошто била многу помалце грешна од мене...:smir:
Годес оф чаос, значи иконите не се нацртани за да ти се тебе убави, значи има икони што покажуваат некој настан како оваа погоре кога ангелот и соопштува на Марија и икони каде што имаш еден светец, една од 10 божји заповеди е да не се поклонуваш на ништо што е на небото или на земјата само на Господ, а ние пак им се клањаме на иконите? Ќе се запрашаш зошто епа јас кога одам во црква не и се молам на иконата како материјално нешто туку на образот што личноста го имала и ја замолувам и таа да се моли за мене пошто била многу помалце грешна од мене...:smir:
Драг аgl, ми ја промаши поентата.
Мене иконите не ми се духовно озбилна ствар, бидејќи нешто многу не се чувствувам како христијанка, и затоа на оваа тема го споменав само уметничкиот аспект на православните и католичките икони, кој како културно наследство е доста интересна тема.
Така да, да, кога јас ќе влезам во црква, не се прекрстувам и не се молам пред иконите, туку гледам како се нацртани и која симболика ја пренесуваат.
Затоа, што се однесува до мене, ти можеш да се молиш на што сакаш синко, јас еве би ти препорачала пробај и на растенијата и на почвата.
Според тебе Бог ги создал, што значи можат да ти бидат подеднакво квалитетен канал, дури и подобар од клањање пред материјал насликан со бои.
Се сложувам со мислењето дека нема некоја особена смисла христијаните да се молат на икони, бидејќи сметам дека тоа не им е потребно за да постигнат конекција при молитва.
Но од друга страна, не треба да им се кажува на луѓето кои сакаат да се молат како да го прават тоа, нека го прават на оној начин кој нив лично им е удобен и сметаат дека ги носи најдиректно до посакуваниот ентитет.
Идиотско е некому да му го ограничуваш тоа.
А чекај бе.
Зар самото тоа народот воопшто изразува желба за продлабочување на врската со Бог, не треба да биде радосна вест за Црквата?!
Нели тоа беше најважно?
О, се извинувам. Не. Најважно беше тоа да биде според правилата.
Може ли, Ве молам, некој од оние кои се против иконите да ни посочи пример на конкретно идолопоклонство од Светото Писмо Што се’ било дел од тој конкретен случај, освен поклонувањето на или пред конкретниот идол?
2 Мојсеева 20/4 Не ќе си правиш врезан лик, ниту некаква слика на она што е горе во небото, или долу на земјата, или во водата под земја.Може ли, Ве молам, некој од оние кои се против иконите да ни посочи пример на конкретно идолопоклонство од Светото Писмо Што се’ било дел од тој конкретен случај, освен поклонувањето на или пред конкретниот идол?
Ако требало да имаме икони тоа Бог ќе го кажел али не го кажал. Еве моли се на некој од твојте икони па да видиме што ќе ти каже.Не може!
Но, затоа пак,имаш купишта прозиволни постови од формумџии кои сметаат дека иконите биле идолопоклонство, наводно, против втората Божја заповед, без притоа да го познатаат подлабокото значење на иконите и нивната улога во животот од верниците.
Просто кажано: она кое не е забрането-дозволено е!
Ако требало да имаме икони тоа Бог ќе го кажел али не го кажал. Еве моли се на некој од твојте икони па да видиме што ќе ти каже.
Да не испадне како Илија против оние 250 пагани кој го повикувале нивните богови за жртвите.
Ја ќе се молам на Исус кој е жив Бог а ти моли се на ти Икони кој се нацртани од луѓе и тие што се на сликата се мртви а ако сакаш можеме да се сретнеме и да се молиме па Бог да проговири ако сакаш.
Таман работа да се молиме на начинот од тебе наведен, Марјанчо! Уште малку, па ќе треба и духови да повикуваме, за да не убедат во некоја нивна вистина!
Патем кажано, православието веќе познава молитвни и кон Господа Исуса Христа, и кон мајката Божја, и кон Апостолите и кон сите Светии. Повеќе од тоа , барем мене лично, не ми е потребно.
А тоа дека ликовите на иконите биле мртви, тоа ќе го прифатам само како твој став, кој не кореспондира со православниот, кој вели дека Бог не е Бог на мртвите, туку е Бог на живите, оти во Бога, сите се живи, особено ликовите од иконите. Токму тие ликови се наши застапници пред Севишниот.
За непосредното обраќање кон Христа, веќе имам посочено пост со реален пример за опасноста од немањето потреба од посредници меѓу Бога и нас, смртниците.
Еден е посредникот помеѓу Бог и луѓето а тоа е Господ Исус Христос мене не ми треба друг посредник јас имам жив посредник на небото.Таман работа да се молиме на начинот од тебе наведен, Марјанчо! Уште малку, па ќе треба и духови да повикуваме, за да не убедат во некоја нивна вистина!
Патем кажано, православието веќе познава молитвни и кон Господа Исуса Христа, и кон мајката Божја, и кон Апостолите и кон сите Светии. Повеќе од тоа , барем мене лично, не ми е потребно.
А тоа дека ликовите на иконите биле мртви, тоа ќе го прифатам само како твој став, кој не кореспондира со православниот, кој вели дека Бог не е Бог на мртвите, туку е Бог на живите, оти во Бога, сите се живи, особено ликовите од иконите. Токму тие ликови се наши застапници пред Севишниот.
За непосредното обраќање кон Христа, веќе имам посочено пост со реален пример за опасноста од немањето потреба од посредници меѓу Бога и нас, смртниците.
Да додека биле живиЕден е Бог, а мајката божја не е бог, сигурно, туку е доволно достојна да биде споредлива и со херувимите и со серафимите. А Светиите не се богови, сигурно, туку Божји угодници.
За да видиме кој на кој Бог служи дали на ЖИВ БОГ или на насликан Дедо Боже со бела долга коса и долга бела брада.Таман работа да се молиме на начинот од тебе наведен, Марјанчо! Уште малку, па ќе треба и духови да повикуваме, за да не убедат во некоја нивна вистина!
Патем кажано, православието веќе познава молитвни и кон Господа Исуса Христа, и кон мајката Божја, и кон Апостолите и кон сите Светии. Повеќе од тоа , барем мене лично, не ми е потребно.
А тоа дека ликовите на иконите биле мртви, тоа ќе го прифатам само како твој став, кој не кореспондира со православниот, кој вели дека Бог не е Бог на мртвите, туку е Бог на живите, оти во Бога, сите се живи, особено ликовите од иконите. Токму тие ликови се наши застапници пред Севишниот.
За непосредното обраќање кон Христа, веќе имам посочено пост со реален пример за опасноста од немањето потреба од посредници меѓу Бога и нас, смртниците.
Еден е посредникот помеѓу Бог и луѓето а тоа е Господ Исус Христос мене не ми треба друг посредник јас имам жив посредник на небото.