Иконите

Каква врска има таа регулатива за Назарените со Господ Исус Христос? :) Па зарем не ви објасни matetes дека Назареец и Назареќанец не е едно те исто :pos2:

Признавам, исмејувањето одсекогаш сум го сметал за јак „аргумнет„, нема што! А повеќе е од јасно, дека на форумов, кому му недостасува конра-аргумне, веднаш се впушта во измејување на соговорникот, така!? Е јак му е аргументот...

Солидно аргументирано matetes, браво!
smiley32.gif
Уживам да ги читам твоите аргуменитрани матирања со помош на Божјото Слово. Впрочем, зборот "мат" е дел од твоето корисничко име matates што изгледа не е случајно :)

Нејсе, ме интересира што мислат другите. Дали Исус имал дога или кратка коса?
Ако имал долга коса, тогаш како си дозволува апостолот Павле да вели дека самата природа не учи дека е срамно за мажот да има долга коса? (1 Коринтјаните 11:14)

А ако пак имал кратка коса, тогаш зошто на сите православни икони Тој е насликан со долга коса?

Дали ова е уште еден доказ фалсификатот на иконите и доказ дека тие се само една бујна фантазија на одредени уметници со цел да заработат нешто од иконопоклониците?
Јас мислам да, а вие? Секое мислење е добредојдено.
moz-screenshot.jpg


Чорбаџи, а според твоето приватно толкување на Писмото. што ти мислиш. каква коса има(л) Исус, кратка или долга? Ако имал долга, зашто долга а ако имал кратка, зашто кратка? И секако, тоа толкување да биде во твој препознатлив стил: богато поддржано со цитати од Новиот Завет во кои јасно и гласно е кажано дека Исус ила(л) таква и таква коса а не да се повикуваш на апостолски цитати кои немаат блага вркска со костата Хриостова.

Каква врска има таа регулатива за Назарените со Господ Исус Христос? :) Па зарем не ви објасни matetes дека Назареец и Назареќанец не е едно те исто :pos2:

Не , од изузетно содржајниот пост од „матетес„ ништо не е јасно,. Нека се потруди чловекот малку повеќе во неговата јаснотија. Се наедвам дека тоа ќе го стори сп богата поддршка од областа на синтаксата, граматиката семантиката, лингвистиката, лексиката и све то...
 
Miki друже користи ја опциjата мултицитат..го потрошив лепилото.. :)
 
О.К. Ја прифаќам забелешката.
 
Признавам, исмејувањето одсекогаш сум го сметал за јак „аргумнет„, нема што! А повеќе е од јасно, дека на форумов, кому му недостасува конра-аргумне, веднаш се впушта во измејување на соговорникот, така!? Е јак му е аргументот...


moz-screenshot.jpg


Чорбаџи, а според твоето приватно толкување на Писмото. што ти мислиш. каква коса има(л) Исус, кратка или долга? Ако имал долга, зашто долга а ако имал кратка, зашто кратка? И секако, тоа толкување да биде во твој препознатлив стил: богато поддржано со цитати од Новиот Завет во кои јасно и гласно е кажано дека Исус ила(л) таква и таква коса а не да се повикуваш на апостолски цитати кои немаат блага вркска со костата Хриостова.



Не , од изузетно содржајниот пост од „матетес„ ништо не е јасно,. Нека се потруди чловекот малку повеќе во неговата јаснотија. Се наедвам дека тоа ќе го стори сп богата поддршка од областа на синтаксата, граматиката семантиката, лингвистиката, лексиката и све то...
A Kade pisuva deka Isus imal dolga kosa kostyenliva bil premnogu ubav???
Vo Isaija 53 glava mislam deka bese ubavo pisuva kakov bese Isus koga go nosea na Golgota ako imal dolga ili kratka kosa ke potenciran avtorot.
A sto ima vrska kakva kosa imal dali toa e vazno za SPASENIE na gresnikot ???
 
Можам да се согласам дека косата е небитна за спасението. Но, прашањето ми беше: кој е новозаветниот цитат, или цитати, кои ТОЧНО и НЕДВОСМИСЛЕНО укажуваат на тоа дека Исус ИМАЛ или НЕМАЛ долга коса!?
 
marijancho, дали Исус имал долга или кратка коса тоа нема никаква врска со спасението, но има врска со разобличување на фалсификатите на иконите на кои Тој е нацртан со долга коса.
Павле вели дека е срамно за мажот да има долга коса. Јас на ова поставив едно реторичко прашање: Ако Исус имал долга коса, како што е импровизиран на иконите, тогаш како можел Неговиот следбеник - апостол Павле - да пишува дека е срамно за мажот да има долга коса?

Смешно посочениот цитат од Броеви 6:5 се однесува исклучиво за Назиреите т.е. на оние мажи кои се заветуваат на Назирејство.
Покрај нестрижењето на косата, Назиреите исто така се обврзуваат да не пијат вино, ниту пак да јадат грозје или пак да пијат било каков сок од грозје, ни ферментирано, ни неферментирано.

"Зборувај им на Израелевите синови и кажи им: ‘Ако некој, било маж или жена, се заветува за назирејство па ако Му се посвети на Господа, нека се воздржува од вино и од секаков жесток пијалак. Нека не пие ни скиселено вино ниту скиселен опоен пијалак; а нека не пие ни некаков сок од грозје, нека не јаде грозје, ни свежо ни суво"
(Броеви 6:2-3)

Додека пак за Исус е познато дека пиел вино (гроздов плод).

"Зашто дојде Јован Крстител, ниту јаде леб, ниту пие вино, а велите: „Бес има!” Дојде Човечкиот Син, Кој јаде и пие, а велите: „Ете, јадач и пијаница, пријател на цариниците и грешниците!"
(Исус Христос во Лука 7:33-34)

Од ова следува дека Исус немал Назирејски завет, а со тоа паѓа во вода и смешно посочениот цитат од Броеви 6:5 кој воопшто не се однесува на Исус.
 
Зошто Јуда го бакнал Исус, ако тој бил единствениот со долга коса?

Ех, така е тоа, кога ќе се западне во една лага, мора и многу други лаги да се кажат, за да се подржи таа лага. Затоа не лупајте глупости, oти да се лаже е грев во сите религии и вери, а ваљда не сте овде некои сотони.
 
А коментарот од Апсотолот Павле, за неносење долга коса од страна на мажите, е упатен токму до Христа, по твојата логика!?
 
А коментарот од Апсотолот Павле, за неносење долга коса од страна на мажите, е упатен токму до Христа, по твојата логика!?
Веројатно мисли врз основа на косата на Христа..чисто онака од страна кога ја гледам дискусијата
 
Тешко дека така мисли...
 
Тешко дека така мисли...
О.К. нека каже сам..мене искрено воопшто не ме интересира дали имал Исус долга или кратка коса..важна е асм неговата жртва..ниту пак како е претставен на иконите..
 
О.К. нека каже сам..мене искрено воопшто не ме интересира дали имал Исус долга или кратка коса..важна е асм неговата жртва..ниту пак како е претставен на иконите..

Е ова ти е многу паметно и го почитувам. Се согласувам дека наместо некој да се концентрира на Неговиот изглед, треба да се концентрира милион пати повеќе на жртвата која Господ ја даде за нас и на своето спасение.:smir:
 
Е ова ти е многу паметно и го почитувам. Се согласувам дека наместо некој да се концентрира на Неговиот изглед, треба да се концентрира милион пати повеќе на жртвата која Господ ја даде за нас и на своето спасение.:smir:

Ова да им го кажеш на православните кои наместо да проповедаат за жртвата која Господ ја даде за нашето спасение, тие се преокупирани со измислување слики и лажни претстави за Исус и нивно закачување по храмовите, на нивно продавање, осветување, поклонување, молење, палење кандила итн.
 
ЕвАнгелос, дистанцирај се од мене. Твоите мислења за мојата вера не ме интересираат, со оглед на тоа што јас во православието научив што е Христовата жртва, а не додека бев протестантка.
Така да, гледај ти за себе, а јас за себе си знам. Поучувај ги твоите браќа, а не „идолопоклоникот“ Маран Ата.
 
Vo Isaija 53 glava mislam deka bese ubavo pisuva kakov bese Isus koga go nosea na Golgota...

Браво marijancho, Исаија 53-тото поглавје е единственото место во целата Библијата кое кажува минимално нешто за Исусовиот изглед.

"Немаше на Него ни убавина ни блесок за да би сме се загледале во Него, ни милозливост за да би ни се допаднал."
(Исаија 53:2)

Епа сега неизбежно се поставува прашањето зошто Исус на православните икони е насликан како убав, мил, допадлив?
Зарем не е ова уште еден доказ дека иконите се измислени фалсификати наменети за суеверните и иконопоклонички муштерии на некои ткн. "цркви"?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom