- Член од
- 5 септември 2007
- Мислења
- 3.848
- Поени од реакции
- 960
- Локација
- Скопје
- Веб-сајт
- evangelos.blog.mk
Ајде, штом морам, ќе се повторам.
Ете, ја тргнав мојата слика-аватар. Ајде сега да видам на кој начин ќе се обидувате да ја заматувате дискусијата и на кој начин ќе фаќате кривини како што секогаш и на секоја тема правите: штом ќе се најдете во аргументиран ќорсокак, веднаш зборувте за Чорбаџија, а не за тековната дискусија.
Тоа не е икона, туку слика-аватар. Мојот аватар не е осветен, јас не сум го купил од некој иконопицес, не му палам кандило, не му се клањам, не му се молам итн. Се надевам конечно ја сфати разликата меѓу уметничките слики и православните идолопоклонски икони.
Бог не е против уметноста, напротив, Бог е најголемиот Уметник. Но Бог е против тоа да користиме слики (и идоли) како медиуми при нашата комуникација со Него. Тоа јасно е кажано во Втората Божја Заповед.
Тоа било јасно видливо и од Христос Кој никогаш не користел икони. Тоа било јасно сфатено и од апостолите кои никогаш не користеле икони.
Единствена икона што е спомната во Новиот Завет е "Иконата на Ѕверот", па сега вие размислете на чија страна сте со вашето иконопоклонство.
Ете, ја тргнав мојата слика-аватар. Ајде сега да видам на кој начин ќе се обидувате да ја заматувате дискусијата и на кој начин ќе фаќате кривини како што секогаш и на секоја тема правите: штом ќе се најдете во аргументиран ќорсокак, веднаш зборувте за Чорбаџија, а не за тековната дискусија.