Ве пратам овде и се смеам,море како ме потсеќате на мене кога бев на ваша возраст,со какви ситници се замарате кога пола нација не може да си дозволи Југо да вози а вие се замарате со ЕСП,шестостепен мењач и триста др.курци фалци.Абе деца(не сум некој дедо не се секирајте :icon_bigg)од моето долгогодишно искуство како возач сфатив дека:
1.Најдобри коли се јапонските и сличните на нив во кои можеш да имаш поверение дека нема да те заебе некаде на пат во сред јануари на -15.Пример,еден мој братучед ја скина од возење Примерата од 1998 со 2.0 TD мотор(300.000 и кусур км) и само мени уље и става нафта без никакви пропратни заебанции.
2.Најбитна ствар во целата кола е да го погодиш моторот,другото како тоа дали имаш електрични прозори назад е сосема нерелевантно а и непотребно.Бирај коли со оние мотори кои се докажани и кај кои се отстранети сите "детски" болести.Еве на пр.зошто при тестот на Дачија Сандеро на хрватскиот Аутоклуб-не се појавиле никакви дефекти на моторот и се поминало во најдобар ред со 100.000 изминати километри?
http://autoklub.jutarnji.hr/dacia-sandero-1-4-laureate---100-000-km-/883274/ И самата редакција е изненадена од тоа. Одговор? Па затоа што возеле Сандеро со 1.4 бензински мотор,едно брегасто вратило и 8 вентили ,ете затоа.Кај тој тип на мотор низ текот на долгогодишната експлоатација во Клио,Меган итн. се отстранети сите маани и е наштелуван до оптимум,плус фактот дека е со проста и некомплицирана конструкција на која ретко нешто може да откаже.Или примерот со Мондеото кадешто сите се залетуваат по TDCi моторот.Да тоа е добар мотор,но дали сте прашале некој каков е кога ќе се приближи на 150.000 км,или зошто сецка,па не пали на ладно,па му светнала сијаличката за неисправност на common-rail системот.А ретко кој го зема 2.0 бензинецот со 145 кс,којшто е прекален и докажан како во примерот со Сандерото и којшто без никакви проблеми ќе избутка 300.000 км.
Ете има уште примери,ама доволно е се надевам дека помогнав некому во изборот,поздрав :smir: