- Член од
- 24 април 2008
- Мислења
- 11.275
- Поени од реакции
- 13.007
Добар пост, ама за жал не си ја погодил поентата.
Секоја игра треба да биде инсталирана на HDD. Т.е, не можеш да ја играш директно од DVD/Blu-Ray. Откако ќе ја инсталираш на HDD, при пуштање дел од фајловите се лоадираат во RAM за инстантно вчитување, а сe' останато си останува на HDD. Како што играш, оперативниот систем си ги свапува фајловите помеѓу RAM и HDD и играта си тече нормално.
Каде настанува проблемот? Епа кога имаш игра од 65 гига, од кои што претпоставувам најголемиот дел го сочинуваат текстурите (бидејќи РС верзијата има највисока резолуција на текстурите), па така при секое шетање низ градот, ако сретнеш некој предмет/човек со текстура што не била лоадирана претходно - компјутерот ќе треба да ја најде од HDD и да ја стави во RAM. Е сеа, бидејќи ќе има еден куп такви предмети, не би ме чудело ако играва прави bottleneck на хард дискот. Едно решение би било да се инсталира на SSD. Ама дури и тие што имаат SSD не верувам дека ќе сакаат да искористат 65 гига за играва. Max Payne 3 е околу 30 гига и работеше перфектно. Но, Max Payne 3 не беше open world игра, туку линеарна со нивоа кои се лоадираа во RAM измеѓу мисии. Како Rockstar се справиле со овој проблем останува да видиме кога ќе излезе играта. Со оглед на тоа што препорачуваат само 8 гига RAM, може ќе биде оптимизирана, но да не збориме пред време.
За крај, само една споредба. Just Cause 2 зафаќа само 4 ипол гига. Поради тоа, воопшто нема сецкање кога ја прелетуваш мапата со авион и откриваш нови делови. За GTA 5 ќе видиме.
Знам одлично како функционираат видео игрите и софтверот.
Теоретски, изводливо е играње на видео игри од DVD/BD, така што инсталирана игра би се изрежала на DVD/BD диск, под услов DVD/BD дискот да има доволно празен простор за тоа, но тоа е веќе друга приказна, да не навлегувам во детали.
Како и да е, денес за 1000 до 1500 евра може да се склопи добра гејмерска конфигурација со 8 GB DDR3 RAM меморија, со добар процесор со барем 4 јадра и брзина од 3 GHz или повеќе, со добар хард диск од барем 2 TB и добра графичка картица - не од најновата генерација, се разбира, но сепак со барем 1 GB, а препорачливи 2 GB GDDR5 RAM меморија и поддршка, ако не за најновиот DirectX и OpenGL, тогаш барем за претходната верзија на DirectX и OpenGL.
Поентата на мојот пост #1154 беше дека треба да почнеме да се прилагодуваме на Blu-Ray дисковите и на фактот дека видео игрите ќе стануваат се поголеми и поголеми благодарејќи на Blu-Ray дисковите. А во иднина ќе има и други, уште поголеми оптички дискови во споредба со Blu-Ray дисковите, а тоа значи уште поголеми видео игри, со уште поголема графика и уште поголеми скрипти. Дури и Сони најавуваат враќање на видео лентите, но за дигитална намена. За аналогна намена не се многу употребливи денес, но за дигитална намена, наводно имаат поголем капацитет од најголемите хард дискови на денешницата - говориме за десетици терабајти. Но сето тоа е во иднината, Сони сеуште работат на развивање на оваа технологија.
Јас лично немам работено со графика, но имам учествувано во проекти за графички модели и растеризација, верувај ми, мака невидена е само да го дизајнираш 3D моделот од било каков предмет, а после па да го испрограмираш, тоа се ужаси невидени, зборуваме за месеци работа, а кај видео игри како GTA V зборуваме за години работа.
Па уште ако навлеземе во дискусија за енџинот, ехехеее, тоа е џунгла од каде нема лесен излез.
А благодарејќи на Blu-Ray, видео игрите стануваат се поголеми и поголеми, а тоа значи дека ќе има уште поголеми побарувања од хардверски гледна точка - поголема и побрза RAM меморија, побрз процесор, хард диск со поголем капацитет и се разбира, појака графичка картица.
Во споредба со овие компоненти, Blu-Ray читачот/режачот останува ситна боранија од гледна точка на цената.