Голф 6

  • Креатор на темата Креатор на темата krembil0tina
  • Време на започнување Време на започнување
Некој дане чул 6ката кога официјално кај нас?
 
Ај да си се одговорам самиот!
Голф 6, започнува со продажба од средината на Јануари месец 2009, почетна цена ќе биде од 15.600(така нешто) со 1.4и со 80кс, а 1.4тси со 122кс од 18.200! Сериската опрема солидна, нешто повеќе од таа сега што се нуди во Голф 5ката со акциска цена од 15.390еур!
Преостанува да чекаме...:vozbud:
 
Ај да си се одговорам самиот!
Голф 6, започнува со продажба од средината на Јануари месец 2009, почетна цена ќе биде од 15.600(така нешто) со 1.4и со 80кс, а 1.4тси со 122кс од 18.200! Сериската опрема солидна, нешто повеќе од таа сега што се нуди во Голф 5ката со акциска цена од 15.390еур!
Преостанува да чекаме...:vozbud:

Овие информации ти се од Порше Скопје или некој ти пренел нешто. Малку ми се чудни цениве поради тоа што во Германија почетна цена е 16.500 за 1.4 со 80кс и да ја достигнеш опремата од претходниот модел што е кај нас 15.400 би било некаде 18.000 евра колку што забележав на официјалниот германски сајт на Фолксваген.

Ако се овие цени точни, тогаш 1.4 тси со оваа опрема за 18.200( минус едно илјадарче од ценкање) е солидна цена во однос на тоа што го добиваш.
 
Ај да си се одговорам самиот!
Голф 6, започнува со продажба од средината на Јануари месец 2009, почетна цена ќе биде од 15.600(така нешто) со 1.4и со 80кс, а 1.4тси со 122кс од 18.200! Сериската опрема солидна, нешто повеќе од таа сега што се нуди во Голф 5ката со акциска цена од 15.390еур!
Преостанува да чекаме...:vozbud:
епа супер цена за 1.4 тси 122 КС,ке му кажам на татко ми да размисли за враќање на нашиот голф 5 1.4, и доплата 6-7 илјади еврички за 6ка со 122КС, еден другар видел 6ка у карпош 4 негде паркиана,
 
епа супер цена за 1.4 тси 122 КС,ке му кажам на татко ми да размисли за враќање на нашиот голф 5 1.4, и доплата 6-7 илјади еврички за 6ка со 122КС, еден другар видел 6ка у карпош 4 негде паркиана,


Во Порше рекоа после Нова Година очекувајте ја. Цена не знае да ми кажат. Моја слободна проценка е дека најкасно до февруари ке ја возат веке... И јас видов еден пред седмица со дипломатски таблички. Од назад 5-ката повеќе ми се свига али од напред овој е подобар, позакосени линии, по љут изглед со лајснички... Внатрешно, само дизајнерски истренирано око ке ја забележи разликата:helou:
 
И јас видов еден пред седмица со дипломатски таблички. Од назад 5-ката повеќе ми се свига али од напред овој е подобар, позакосени линии, по љут изглед со лајснички... Внатрешно, само дизајнерски истренирано око ке ја забележи разликата:helou:
и јас пред седмица ја видов, тегет нешто беше... мислам.
иначе, у профил ми личи на петката. штоповите не се ништо посебно позади, ама напред е како гореопишаното. внатрешно е сменето, не е потребно "дизајнерски истренирано око" за дас е забележи разлика. внатре е топ.
значи го мењам моето првобитно мислење за голфот, но не сосема. туку само за внатрешноста и предницата =)
едит-ае фак, се слагам и за внатрешноста. =) нема драстични промени.
деновиве ептен пишман сум. којзнае што е работата :pos:
 
Овие информации ти се од Порше Скопје или некој ти пренел нешто. Малку ми се чудни цениве поради тоа што во Германија почетна цена е 16.500 за 1.4 со 80кс и да ја достигнеш опремата од претходниот модел што е кај нас 15.400 би било некаде 18.000 евра колку што забележав на официјалниот германски сајт на Фолксваген.

Ако се овие цени точни, тогаш 1.4 тси со оваа опрема за 18.200( минус едно илјадарче од ценкање) е солидна цена во однос на тоа што го добиваш.

Информацијава е од БисАуто Битола! Цените се тие! Информацијата ми е од таму, јас го видов ценовникот на сите понуди со повеќе мотори, не даваше да го сликнам, али тие цени ми останаа во сеќавање зашто за нив сум заинтересиран! А и дизелашот од 18.ххх нагоре ќе биде 2.0 тди со 140 (комон-реил). Кај нас официјално кај средина на јануари ке се продава! Шта је ту је!
 
Вчера во Скопје видов еден не ми текнува добро што боја беше али сигурен сум дека беше на скопски табли и TSI знакче имаше.
 
Точно, а болдираното ептен! Наместо Гољф, има многу подобри опции! Па пре би зел Фиат Линеа него Гољф. И навистина мислам дека Линеата е подобар избор.

Kako mozes da sporedis Fiat(italian shit) so VW GOLF(kralot na avtomobilite).Inako gledav na nekoja germanska TV programa Golf 6 kosta 16.500 evra osnoven model(7airbag,abs.servo,...itn).A kaj nas GOLF V kosta 15.500 evra.

Ne sum zael deka se zamastuvale filterite za vozduh na 1.4, znam deka im stradaat menjacite i na mal broj kilometri praat remonti, site sto mi kazale deka imaat VW so motor od 1400 kubika se imaat pozaleno i ne se zadovolni, 1.4 ne e pogoden ni motorot ni menjacot.

Toa se soglasuvam na Golf 3 1.4 bidejki imav takov golf i gi osteiv tie problemi.Za GOLF najdobro e DIESEL MOTOR najdobro se pogodeni.
 
Golf крал на автомобилите? Си побркал некои работи. Ако е за тебе крал, јас никогаш не би возел едноставно ги нејќам бре!

Моментално имам Форд, и презадоволен сум од него. 10 “кралеви“ да ми даваат не го менувам.
 
Дека е крал на автомобилите, не е ама ...
Голф е кралот на класата. И ден денес за компакт класа се вика Голф класа.
... а за тие што не го земаат и беспари да им се дава - резултат или на комплекси или само пусто јадење трици за недостижното.:kesa::tapp:
 
Далеку е и од крал на класата, ама ајде, нека ви стои. Можам да ви набројам барем 5 автомобили кои се во иста класа со голфот, се поевтини во цена, а се исто толку добри, можеби и подобри. Ама пусто наше, останало Голф....
 
Оооо те молам просветли не.

Наброј 3, не мора 5, ама со факти и во што е точно послаб од нив.

Те молам само немој да ми спомнуваш Киа Сид или па ич не Форд Фокус што троши ко луд 1.4 моторот. На француски марки не ни помислувај.
 
Тојота Корола/Аурис ти е една.
Пежо 307 е второ
Фиат Браво/Линеа
Мазда 3
Фокус
Астра

Сиве овие би ги зел пред голфот. Гарант дека ке бидат тука и со перформанси и со потрошувачка. А да... само наместо 15.000 ке дадеш 12.000 за основен модел, ке возиш иста кола која нема да биде преценета само заради VW логото.
 
Очекував вакво нешто.

Фиат Линеа:pos2::pos2:

Пежо 307 - знам три случи, да се купи 307 на ново и во првиот месец да се враќа во салон поради проблеми со моторот и тоа не ситни проблеми. Денешен француски квалитет.:tapp: Единствена предност е француската амортизација која е супер за нашиве патишта.

Форд Фокус - премногу тром мотор (зборувам за 1.4 за него се фати за цената), згора на се троши ненормално многу во градски услови.

Фиат Браво - неспоредлив квалитет на Фиат и Фолксваген, барем денес, гледам некои се занимаваат со историја и слично. Зборуваме за денес.

Опел Астра - супер кола, супер цена, маана - дури потврда вожња и од Голфот.

Мазда 3 и Тојота Аурис му се можеби единствените конкуренти од сите што ги наведе, но Аурисот е поскап ако се гледа опремата што сега ја има Голф 5. Со таа опрема Аурис кошта колку еден Голф 1.4 тси со истата опрема.

Сите овие автомобили се направени да му парираат на Голфот. Уште никој не го достигнал во ништо.

Што ако е 1.4 моторот 80 кс кога истоит мотор ќе трае 3 пати повеќе од моторот на Киа Сид со 109 кс.Тоа е префорсиран мотор на кој му се гледа крајот.

Вкусот е релативна работа, Голфот не е направен за некој да се чалами низ град, повеќе е направен за фамилијарни потреби и има поконзервативен дизајн само поради тоа.

Јас би го спомнал тука Лансерот како единствен вистински конкурент на Голфот ако може да го вброиме во оваа класа, мада пак би земал Голф:pipi:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom