Game of Thrones

  • Креатор на темата Креатор на темата RiseAgainst
  • Време на започнување Време на започнување
Јас би сакал и да им дадат уште поголем буџет, а и треба пошто ова е неповторувачка можност, сезоните да ги продолжат на барем 20 епизоди за поголема обработка и поголемо уживање.

fixed

Неможе ваква серија да има 10 епизоди по сезона, неможе неможе неможе... А со вакво темпо до 2018 ќе ја гледаме. Сеа уште идната недела и после што ќе праиме цела година :(

Да, ама сите знаеме дека на крај кога ќе дојдат вајт вокерите ќе заврши среќно, односно дека луѓето ќе победат.

Како тоа знаеме? Јас ништо незнам, после она вчера ама баш ништо незнам за серијава..
 
Game of Thrones е improved version, со импресионирачка реалност и компарација со нормалниот свет и со неверојатно погодена одредена доза на sci-fi елементи, што ја прави совршена до перверзија.
Тек кога ќе се симнат
Picard и компанија на Westeros во следнава епизода
ќе може да ја сместиме во тој жанр. Засега не им спојлерисувај, нека мислат уште дека е fantasy.
 
Тек кога ќе се симнат
Picard и компанија на Westeros во следнава епизода
ќе може да ја сместиме во тој жанр. Засега не им спојлерисувај, нека мислат уште дека е fantasy.

Да бе, може и во Doctor Who ќе ви направат епизода кај што ќе отпатуваат во Winterfell да видат кој го запалил. :D
 
Не ми го спомнувај Џејми тоа џубре невидено, се надевам дека ќе го сечат дел по дел.
Па засега добро им оди.

Иначе, штотуку пак ја изгледав сцената...

pokerface.png
 
Најсјебано е што жената на Роб у книгите не ни била дел од '' црвената свадба '', али ја убациле и неа, ко шлаг на торта, иако прва умира ... на убер брутален начин, дете носеше, мене искрено стомак ме фати кога почнаа да ја бодат, не ми се веруваше што гледам, за момент мислев тука ќе застанат ко одмазда зашто наместо ќерка на Волдер, она е жена на Роб, плус и дете му носеше кое ќе го крстеше и таткото, но потоа се избација и стрелците и ... :place:

Тоа е, прееска на HBO пак ја пуштив сценава, со каков очајно моќен глас говореше Кејтлин, многу добро изглумено од нејзина страна, капа доле, а последниот крик, кога укапира дека све изгуби, за никој од останатите не беше сигурна дека е жив, а пред неа умира и нејзиното прво дете, кулминација на сета психичка болка што ја доживеала, тука всушност она умре, уште пред да и го расечат вратот.

п.с

BL3hGgpCQAAEXzt.jpg
 
Дел од интервјуто со Мишел Ферли (Кејтлин), за свадбата од нејзина глетка, кажува за некои работи кои биле променети од книгата за сценава но нема понатамошни спојлери.
I imagine you took this job knowing Catelyn’s fate, but please tell me how that worked.
Michelle Fairley: I read the books. And I knew what lay in store. It’s an incredibly dramatic storyline, and it’s one to be relished, and one to be enjoyed, actually. For an actor to be given the dramatic scenes that I’ve been given — it’s a sheer joy, actually.
I know each actor has his or her own rules about reading the books, and what they do and don’t want to know. What was your methodology?
MF: I read per series, Kate. For Series 1, I read Book 1. And then you use the book along with your script, because the boys don’t always stick to the books. It’s a good template to use with the script. But your script is your bible. That’s what you go to. If you’re doing a scene and it actually exists in the book, you can go back to that chapter and reread it, and reread it again. George writes the internals of a character — he gets what the character is thinking, he gets the thought process, he gets to what they’re actually feeling at that point. You can use that as another layer. But ultimately, you have to honor the script.

When you read both the novel version of the Red Wedding and the script version of the Red Wedding, what was it like?
MF: The two are very different. In the series, for dramatic purposes purely, they’ve upped the ante massively. They’ve got Robb’s wife there, and not only have they got Robb’s wife there, she’s also pregnant. The stakes are higher. There’s a higher murder count as well. Catelyn is actually murdered at the end of it as well — and she commits a murder too. She slits Walder Frey’s wife’s throat: That’s not in the book. There’s something wonderful that this honorable woman, who never really consciously put a foot wrong in her life, ends it by killing another human being. But she feels justified by doing it in retribution. She has nothing left to live for. As far as she’s concerned, her children are all dead, and she’s just witnessed the murder of one of them. Why would you want to survive? Not only is the slitting of Walder Frey’s wife’s throat an act of revenge — justified revenge — it’s like saying, “Kill me, I don’t care. I do not want to be on this Earth anymore.”

The Red Wedding is in many ways the pinnacle of the books: It shows that no one is safe, and there aren’t happy endings here. It extinguishes all hope!

MF: It’s brutal. I don’t want to use the word holocaust, but it’s like a nuclear explosion. This is where you realize, “We are mortal. We are absolutely mortal. We are only here because we are allowed to be here.” And if someone is plotting and scheming against us, you are but a pawn within this world. Life is so cheap.

And you were a key player in this turning point.
MF: It was wonderful to be involved in it. We had an incredible script. We had David Nutter to direct it. We had David Benioff there. And we took a week to shoot the whole process. We shot it chronologically. We started on a Monday with the wedding, and as the week progressed, as we got toward Friday, it got darker and darker and darker. That psychologically prepares you because you’re doing it in order. You’re allowed to go through those emotions — in order. And so by the time you get to the point when Catelyn is pleading with Walder Frey, and trying to tell her son to get up and get out, you feel like you’re there. You’ve gone through the whole thing. It’s wonderful work. It’s wonderful writing to be involved in. It’s so rich, and it’s so heartbreaking.

What were some of the specific conversations you had with the other actors and with David Nutter and David Benioff to try to make the scene achieve its highest aims?
MF: We talked about being true to the emotions. There are very gradual stages in the Red Wedding. And it’s about hitting those stages. They changed it, as well, because you’d think if you were watching your son being killed, you’d go to him. You’d want to take him in your arms. You want to go towards him, but you can’t. You can’t do that, you’ll weaken your position. Your body wants to do one thing, but in order to achieve this, you have to remain in control. Your muscles are sort of vibrating because you’re standing there with all this stuff inside you. You have to hit your dialogue, and you’ve got to make it rational. There’s a lot at stake here. This is life and death to Catelyn. She wants her son to survive, so she is fighting for his life at this point. It’s not about being hysterical; it’s about being controlled, and containing that anger. That was one of the many challenges of the scene.
This is an important piece. We knew how important it was to the writers, because they’ve mentioned it many times. It’s dramatic. It’s incredibly dramatic. And you want it to be a success.

What was your good-bye like with everybody?
MF: Tearful. But warm. At the end of three years working with this incredible crew, you become really good friends. They’ve been great. They’ve been helping you along the way. And it’s sad to say good-bye to that working relationship. The whole production side of Game of Thrones is incredibly special. Everybody who works on it knows they’re working on something amazing. To say good-bye to that is gut-wrenching.

I’ve been incredibly fortunate. I’ve worked with Peter, I’ve worked with Conleth, I’ve worked with Aiden, Richard, Sean. I’ve had some of the best actors in that series to have scenes with and I’ve been incredibly lucky. I’ve loved every second of it.
 
Овие што ја читале книгата и понатаму со коментари од типот: „интересна епизода“.

Епизодава е шокантна, бесмртна, епска, редефинирачка, ненормална, историска, антологиска... Не памтам друга епизода од било која серија вака да ме извадила од памет. Го мразам Мартин, и во исто време им благодарам за оваа епизода која никогаш, никогаш нема да се заборави. Сега се прашувам само дали во следниве сезони ќе можат да го надминат ова...?

Ова ќе му дојде како во Friends да го убијат Чендлер во прва сезона, а во трета да ги измасакрираат Моника, Џои, Фиби и Рос и потоа да ти остане само Рејчел во придружба на Гантер, Џенис и Ричард. Океј, жанрот е друг нормално како и ликовите, ама заедничко е што и двете серии имаат ликови за кои си заинтересиран, ликови кои ти значат и на кои им посакуваш се` најдобро во живот.

Ептен сурова работа, од една страна ти иде да го колнеш Мартин до деветто колено што те вади вака од памет, но од друга страна ти иде да му се заблагодаруваш што ти смислил вакви настани, невидени во било која друга серија. Финтата е што стариот цело време ти сервира погрешно сфаќање околу приказната. Уште од прва епизода ти вели 'На ти, овие се добри, овие се лоши'. Нормално, како и во секој филм/ серија и како во реалниот живот, природно ти иде да навиваш за добрите. Да, финоќата во повеќе случаи се покажа како досадна за гледање, подосадна од, да речеме, малтретирањето на една Санса, ама без разлика, имаш надеж дека дури и замислениот универзум на Мартин ги почитува правилата дека добро со добро се враќа.

И потоа ја гледаш деветтата епизода од прва сезона. Нед bends his knee пред Џофри, си викаш ај главен лик е шо, сигурно нема да умре. Завршува епизодата и сфаќаш дека си се заебал и дека не бил главен лик. Ти паѓа криво, но истовремено знаеш дека ова нема вака да помине и дека Ланистерови ќе го платат својот долг како и секогаш. Нели, Серсеи вели: Is this the price we pay for our sins? Гледачите велат: yes it is, има да го јадете.

Деветтата епизода од првата сезона е битен фактор во резултатот од деветта епизода последна сезона. Разликата помеѓу смртта на Нед и смртта на Кејтлин, Роб, Талиса, Нед Старк Втори, Греј Винд и останатиот дел од Северњаците, е што резултатите се катастрофални. Надежта за одмазда која одеднаш се појави после смртта на Нед тука ја нема. Да, Арија може да порасне и да го шета Вестерос со списокот во рака, Рикон може да стане опасен воин, Калиси може да престане да го имитира Спартак и да запали се` живо во Вестерос, но повеќе и тоа не е сигурно. Во Прељубници барем во секоја епизода ти велеа дека 'нико није сигуран', а тука нема никакво предупредување. Изенади ме еднаш, срам да ти е. Изненади ме по втор пат, срам да ти е пак, само не мора да ме изненадуваш по трет пат. Гледачот сфаќа дека работите никогаш не испаѓаат така како што треба/ очекувал и затоа престанува да гледа херои во ликовите и да очекува хепи ендинзи. Сосема разбирливо, некои т.е. сите веќе три години чекаме на Џофри некој да му ја скине скиселената фаца, а тоа станува се` поневеројатно. Дури има некои гледачи кои се и претерано оптимисти, како на пример овој тип:

enhanced-buzz-28253-1370270604-9.jpg


Играта на Мартин дека добрите не победуваат секогаш ја сфативме уште во прва сезона, но сега во трета ни се чини дека играта му се состои од мотото 'добрите не победуваат никогаш'. Не мислам дека писателот е до толку забеган серијалот да го заврши со некој гад како седи на тронот, ама барем сега-засега јас не гледам како може да дојде до промени во владејачката структура на Седумте Кралства. Роб и Кејтлин не ми беа којзнае колку омилени, не ми беа ни во првите 15 омилени ликови, ама она кое ја прави епизодата крајно језива не е само нивното свирепо убиство, туку и помислата дека во наредните епизоди ќе треба да го гледаме исходот. Тајвин и Серсеи ги обожавам, ама истовремено сакам да им ги видам главите забодени на колец како го красат King's Landing. Контрадикторно звучи ептен, ама треба да има некакви правила во серијата, исто како што треба да има и во реалниот живот.

Од друга страна пак, моментите од последната епизода ја прават GoT да биде таква извонредна серија каква што е. Свирепоста е дел од ДНК-та на серијата и една од нејзините карактеристики која ќе ја запише во историјата на телевизијата во Америка и светот.

Многу интересна работа: колку повеќе бруталност ќе ти понуди серијата, толку повеќе те тера да ја цениш. На некој ќе му ја пресечат раката и едвај чекаш да видиш наредната епизода во каква состојба ќе биде тој. Некој ќе заврши со „круна“ на глава и тоа ќе ти биде причина да сакаш да дознаеш што ќе се случува со некој друг лик. Некои бруталности се помали, некои поголеми, но не верувам некој да се откажува од серијата поради нив. Напротив, бројот на фанови се зголемува се` повеќе.

Причината е едноставна, а тоа се ликовите. Нивната разработеност е детална и воопшто не се разликува од онаа кај другите квалитетни серии. Да, Game of Thrones има змејови, ворлоци, вајт вокери, вингови, воргови, џинови и смоук моунстери, но тоа не се најважните работи во серијата. Ликовите не се само фаци со дијалог, туку речиси реални луѓе за кои гледачот се интересира и со кои се приврзува. Го познаваме Роб добро и неговото минато, ја знаеме исто и Кејтлин. Ни беше мило кога Роб го зароби Џејми, ни беше глупо кога Кејтлин го ослободи Џејми. Дури и кога ни беа досадни, а тоа беше често во последната сезона, сепак си мислевме дека не заслужуваат да им се случат вакви лоши работи.

Сепак, иако Старкови загинаа на крајно језив начин, сцената со нивната смрт за мене ќе остане запаметена како една од најјаките сцени кои некогаш сум ги гледал во серија или филм. Како што ќе ја паметам I won сцената од Breaking Bad, или пак Not Penny's Boat од Lost, така ќе ја паметам и Црвената свадба. За тоа колку е заслужен Мартин, толку се заслужни и продуцентите на серијата, во комбинација со режисерот. Сцената беше језива, но истовремено феноменална. Прво ти сервираат идилична атмосфера, потоа на Едмур му ја сервираат Мис Фреј Универзум и ти даваат до знаење дека нешто не штима, потоа го слушаш Болтон дека му станал зет на Фреј. Ја затвораат вратата и ја слушаш Rains of Castamere. На крај - масакар, кој мислам дека не го очекуваше ниеден гледач што ги нема читано книгите.

Непредвидливоста и немилосрдноста, помеѓу другото нормално, се работи кои GoT ја прават да биде тоа што е, а тоа е една од најдобрите серии моментално за мене. Токму затоа, на Џорџ Мартин сакам да му порачам да се гони упм, но истовремено сакам и да му се заблагодарам што ми овозможува да уживам во неговата генијалност, и преку книгите и преку серијата.

А, да. П.С. не ми се верува дека ќе има нешто пошокантно понатаму во серијата, освен ако на Мартин не му текне да направи human centipede од омилените ликови на фановите.

П.П.С. Може забегав малку со долгиот пост, и затоа еве поклон за укажаното внимани (не е спојлер, сликата е HQ затоа):

tumblr_mnrkmmwv0b1qis07wo1_1280.jpg
 
Старкови ми беа "најблиско" семејство во серијава. Нозете ми се стресоа кога видов што се деси. Сега очекувам дека нешто ке се деси со Санса и Тирион. Санса од наивна и невина девојка се надевам дека ке прерасне во воин со желба за одмазда, помогната од нејзиниот сопруг Тирион кој и онака не се мириса многу со неговата фамилија Ланистеровци, плус и Кингслеерот може да се умеша.
Очекувам добар пресврт и со Мелисандра на Станис Баратеон вештерката.
Калиси не е интересна, јес да е жешка и сето тоа, али не е интересна.
Thumbs up за The Hound!
 
armijata na starkovi otide zaedno so rob i kejtlin ,naredeno neocekuvano nesto pored mene ke e grendzoj toj ke im se odmazduva na bolton i kompanija
 
пошто ја заредивме со фалење, уште малку пошто нели сеа е моментот.... :D

Серијата има епски дијалози, од секаков жанр. Од оние каде што треба да читаш меѓу редови, преку јаки хумористични заебанции до едночинки кои објаснуваат колку 1000 зборови.

Од последнава епизода на пример, врв беше Болтон:

Blackfish: Didn't you marry
one of these Frey girls?

Roose: Aye.
Lord Walder let me choose
any of his granddaughters
and promised me the girl's
weight in silver as a dowry.
So I have a fat young bride.


Catelyn: I hope she makes you
very happy.

Roose: Well, she's made me very rich.

Што објаснува многу за тоа колку е битен политичкиот брак пред убавината/љубовта итн...

Значи серијата веќе е ЕПСКА и има Епски реченици, фрази, едночинки... Почнувајќи од Winter is coming (шо не е нешто специјално секако), преку останатите „зборови“ на куќите, легендарното:

There is a beast in every man.... :vozbud:

Па...

Three great men, a king, a priest, and a rich man. Between them stands a common sellsword. Each great man bids the sellsword kill the other two. Who lives, who dies? (кое во книгите всушност било некоја загатка која читателот требало да ја реши, сеа небитно...) Power resides where men believe it resides. It’s a trick, a shadow on the wall and a very small man can cast a very large shadow.

па ова што го имам во потписов, па монологот на Џејми, досетките на Олена, Тирион, непоборливите зборови на Тајвин итн... Серијава има толку многу ликови што е невозможно да сакаш само еден или да мразиш само еден лик...

И секако зачинето со фантастичниот кастинг на актери, и зборови кажани од фантастични наратори како Јорах, Варис, Мелисандре...

п.с. секако да не ја заборавам за мене најјакта реченица во оваа сезона, дело на Литлфингер, или реченица од 7-8 збора која комплетно го опишува самиот Литлфингер и неговата животна опсесија.

Varys: 1,000 blades taken from the hands of Aegon's fallen enemies, forged in the fiery breath of Balerion the Dread.

Littlefinger: There aren't 1,000 blades. There aren't even 200. I've counted. :cuc:
 
Да сум јас сценарист на Game of Thrones...Кољи ги сите...АМА...ама нема ама кољи се живо и диво, од ново почнуваме! / превземано од статус на фејсбук :)
 
Денес конечно ја гледав епизодава и иако ги имам читано книгите, ептен ме потресе сцената.Погледот на Кејтлин на крајот беше soul-crushing.Се сеќавам исто така изреагирав и кога го читав тој дел во книгите, вилицава ми се измести.
 
Не се опуштајте премногу. Наводно според сценаристите и а и тие кои ги читале книгите. Не откриваат детали заради спојлерство, но наговестуваат дека епизодава #9 што ја збориме уште е само еден вид Part 1. Дека не чека остатокот од тортата во 10тата епизода, како Part 2, во однос на шокови, пресврти, психички боксови, и болни изненадувања.

Значи за разлика од другите две сезони, акцентот не е веќе само на 9тата епизода, и во 3тава сезона (можеби и понатаму), шок вредноста е поделена на два дела.
 
Не можам да се помирам стварно. Од една страна идејата е фантастична. Во LOST кога ја утепаа Ана Лусија мораа да ја утепаат и Либи, од проста причина што nobody gave a fuck за Ана Лусија. Подоцна го утепаа Чарли за да го задржат емотивниот набој. Пораката е едноставна - кога умира лик кој го сакаш, ефектот е многу посилен отколку кога умира лик кој го мразиш или пак си индиферентен. Мартин го сконтал тоа очигледно и напишал книга која ги редефинира правилата на игра. Од друга страна, ова што ни го направи стварно не беше хумано. Прво од епизода 1 ни претстави една фамилија која е поправична од другите. Нед Старк, човек од принципи. Замавнува со мечот кога мора. Ги воспитува децата да бидат правични. Има направено една грешка но и покрај тоа што го чини многу, не го остава Џон Сноу на улица. Ги гледа сите подеднакво. Освен Грејџој кој има daddy issues сите други излегуваат „деца на место“. Ни ја претставува оваа убава, воспитана фамилија, и после ги осакатува и ги убива еден по еден. Брилијантно и болно во исто време.

Доста одамна во класичната ТВ имаше два вида ликови: добри и лоши. Концепт кој е останат само во нискобуџетни сапуници. Но порано се знаеше дека на крај добрите ќе победат. Класичен пример: Север и Југ. После разно-разни перипетии зликовците го изедоа дрвото. Публиката среќна.

Потоа дојде нова фаза, во која границата меѓу добрите и лошите се помести. Добрите станаа обични луѓе со сите грешки и глупости, лошите станаа луѓе со емоции, со некаква приказна која треба да ни помогне да го разбереме скотот а често и да навиваме за него.

Мартин започна нова фаза во која не постојат правила. И многу пореална, затоа што во обичниот живот праведните страдаат секојдневно, ѓубрињата се богатат и владеат со останатите.

Во класичната разврска на работите Арја би пораснала и би ги убила сите до еден. Но овде е веќе јасно дека класична разврска нема да има. Што значи дека еден ден Мартин ќе ме изнервира уште повеќе, кога ќе ја убие Арја. Што се однесува до Ланистерови, сакам да ги видам сите на колец, освен Тирион. Што веројатно значи дека Тирион прв ќе го јаде. Дани не може да победи затоа што би било многу провидно, има воздухопловство девојката па може да прави што сака. Ќе го јаде и таа, се си мислам дека змејовите ќе и ги убијат а таа ќе полуди. Ова се е претпоставка, немам читано ништо. Дарио е веројатно за неколку секс сцени па ќе го јаде и тој и ќе можеме да ја реметиме Рокенрола.

Ништо не знам што ќе се случува, јасно е само едно: ќе биде кланица.
 
и каде и да е, ние тука ќе треба да отвориме и посебен подфорум за серијава. This is too much, два дена сум опседнат само со серијава, немам концентрација за ништо друго, се осеќам празно. :confused:

Прееска си играв со кучето и откако влегов дома пет пати ѕирнав низ пенџер дали е океј и да не го скинал некој со стрела. Имав гости попладнево јеботе, ми се врти сцената во глава. Си викам шо ако сум дома глеј сеа како ќе ми ја заклучат вратата и жбрц! :unsure:

Не требаше ваљда толку да се соживам со серијава у пм. :D За крај на вечерва ќе го оставам само и артиклов од IGN кои како и сите останати дадоа 10ка и ја отценија како неповторлив Masterpiece.

http://www.ign.com/articles/2013/06/03/game-of-thrones-the-rains-of-castamere-review

"The Rains of Castamere" was downright brutal, whether you've read the books or not.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom