Формула 1 - сезона 2020

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2020 ?


  • Вкупно гласачи
    89
У ситуацијава Ботас нема дозвола да се трка, ама у обратна ќе беше сосема спротивно. :cautious:

п.с. Одличен старт на Ле Клер, уништен од неписмените и некадарни у Ферари.
Да да му бранат и да вози ама се убедиле некако денеска да извози
 

Ова ,,еднократна", ваљда му значи една сезона? Или една деценија?
 

Ова ,,еднократна", ваљда му значи една сезона? Или една деценија?

И Монца ќе биде лошо, после ќе биде "добро", односно конкурентни за да се борат за бодови.
 
Ferari pokraj toa sto ima slab motor godinava...ušte se rasipal pnevmatskiot ventil kaj Lekler i dopolnitelno gubel snaga
Dopolnitelna maka e što na ladni stazi nemožat da gi zagreat gumite....
I na kraj...najčudnoto....koga Reno ja povleče zalbata protiv pinki Mercedes....vidi bogati....Reno dobi na brzina a pinkiot izgubi na brzina
Ferari ke bidi slab se dodeka ne postigni politički dogovor so (ma) Fia
 
@gjoko-mkd дај не шири теории на заговор те молам.

Ti prenesuvam stotici mislenja na členovi na forumot F1.technical.....
Što misliš....nie sme najpametni na svetov...drugite pojma nemaat
Kolku za tvoja informacija...vo mnogu patnički koli Mercedes vgraduva dizel motori na Reno
Lesno mozi da bidat zameneti so nekoi drugi....na primer Pezo...dva prsta na sostanok za toa treba
Mercedes nema da dozvoli na nekoj sto plaka golemi pari da go blamira po sudovi
 
Ti prenesuvam stotici mislenja na členovi na forumot F1.technical.....
Što misliš....nie sme najpametni na svetov...drugite pojma nemaat
Kolku za tvoja informacija...vo mnogu patnički koli Mercedes vgraduva dizel motori na Reno
Lesno mozi da bidat zameneti so nekoi drugi....na primer Pezo...dva prsta na sostanok za toa treba
Mercedes nema da dozvoli na nekoj sto plaka golemi pari da go blamira po sudovi

Па знам и јас ги читам истите мислења. Но тоа не значи дека се точни.
 
Ako odime samo na portali..tamu ima samo oficijalni izjavi i informacii. I nisto poveke nema da se pročita...ni zošto ni kako
Eve dobro ,,,štivo,, za toa koj i kako vo ovaa godina...nazaduval. fakticki Rb nasednal na prikaznite na Mercedes , i si izvrsil samoubistvo za 2020 godina
Spying in F1. Following in the footsteps of a business that left Mercedes without rivals in 2020.

”The revenge is sweet and doesn’t gain weight”, said Alfred Hitchcock. Toto Wolff got all the right moves in 2020, by shooting 2 rabbits – the most important ones – both at once.

To get this right he convinced the first rabbit to get a deadly weapon and attack the second rabbit, which was considered more dangerous. The first rabbit: Red Bull Racing. The second rabbit: Scuderia Ferrari.

On October 22, 2019, Red Bull sent a letter, through Chief Engineer Paul Moneghan, to the FIA to ask clarifications regarding the gasoline flow and and the way it’s measured from the tank fuel to the engine. Moneghan was worried about the way the signals of the flow meter were sent, signals which are sent at an interval of 1 second. It was further suggested that between the sensors arranged along the petrol lines there would be immeasurable spaces where small amounts of fuel could be stored that could be used later, or that in those spaces the flow would exceed the limit imposed by the FIA of 100kg/h. A new point of talk: can electrical signals be sent to interfere with the frequency at which the measurement points transmit signals to the flow meter and thus exceed the limit of 100kg/h ?
What is certain is that the checks that were initially carried out by the FIA did not lead to any illegal aspect of the Italian Power Unit. If in USA, at Austin, Leclerc ran a used spec 2, then at Interlagos with a new Power Unit he was 0.3s ahead of everyone in the Qualifying until he made a driving error in the final sector. And in Abu Dhabi, on the two straight lines of the midfield sector the SF90 played again in another league, gaining only there 0.6s.
In the meantime, the FIA had taken another step to clarify the situation. Firstly, the DT 038/19 was transmitted to the teams on November 13 and it prohibited the use of any flammable liquid used at the ERS System and Intercooler in the combustion process, just as the introduction of any other liquid into the combustion chambers through the intake manifold is prohibited. In addition, two days later, the FIA requested the teams to send detailed reports on the used lubricants ( from their destination, to the used amount and the composition of the lubricants ). After the Brazilian GP, an FIA thenical commission took from three cars ( a Ferrari, a Haas and a Red Bull ) several components of the fuel system that were sent to the FIA laboratories for a detailed analysis.
Shortly after the “seizure” of the components of the fuel system of the three cars, the FIA issued the Tehnical Directive 039/19. Through it, the teams were required to equip their cars with a second petrol flow meter which is directly controlled by the FIA, the teams not being able to acces the data transmitted by it. After the Grand Prix that ended the season, a complete Ferrari Power Unit was transported to the FIA laboratories to be intensively tested. 3 months later after this last act, the FIA issued a meaningless communique: “ The FIA announces that, after thorough technical investigations, it has concluded its analysis of the operation of the Scuderia Ferrari Formula 1 Power Unit and reached a settlement with the team. The specifics of the agreement will remain between the parties.The FIA and Scuderia Ferrari have agreed to a number of technical commitments that will improve the monitoring of all Formula 1 Power Units for forthcoming championship seasons as well as assist the FIA in other regulatory duties in Formula 1 and in its research activities on carbon emissions and sustainable fuels. “
The text of statement does not state in any way that Ferrari used anything illegally, but at the same time does not confirm that the Italian Power Unit was in accordance with the regulations. In an article I published in early March 2020, before the start of the season that was to take place in Melbourne, I highlighted certain aspects that are now confirmed.
That October 22 request contained to much detail that it was impossible for Red Bull to know so much just by squeezing their brains or Honda’s best engineers. It was needed more than that. This brings us to something that is starting to look like the famous 2007 Spygate.
The people who repeatedly investigated the Italian Power Unit during 2019, could not find anything illegal. Even in the early stages of that “thorough” research, nothing remarkable could be discovered. Then suddenly a revelation took place.

Through the close relationship build over time with two of the most important people in the post war Italian motosport press, we were able to find out some things that go beyond the stage of speculation. The discussion can be summarized in a few sentences:
• The Ferrari tehnical team had full confidence in their concept, which was in terms of issues in the gray area of the regulation, but without the detailed technical plans this could not be discovered by someone who was not part of that group of engineers who worked directly on its development
• Camilleri and Binotto's acceptance of the 2021 regulation in a form that does not suit Mercedes and Ferrari's veto over the election of Toto Wolff at the helm of the FIA have suddenly hit the solid relations between the strongest / richest teams in the sport.
• thus Ferrari turned an ally into a formidable enemy; Wolff, like Andy Cowell's engineers, understood that PU Ferrari uses some tricks at the limit of the regulation that are not related to the common practice, but they did not manage to find out what is the secret behind the best engine in 2018 and 2019
• it was searched a way to find out this secret, and the most effective method was the “mole from inside” , which in the end lead to a dubious leak of the Italian PU plans which started controversies at the end of the 2019 season
• Wolff, now allied with RBR, left them the "pleasure" of the direct attack that materialized in that document of October 22, 2019
• with that very detailed request, Nicolas Tombazis took some quick action (the technical directives mentioned above), but his people could not decipher whether Ferrari was actually doing what is stated in the explanatory request, and if they were doing it, how exactly was it practiced?
• through a third party,a detailed documentation of how those tricks were applied reached to the FIA, which now had what it had been looking for; only that the method by which it arrived at them and the fact that in order to reveal certain details that the investigated PU touched some gray areas presupposed the revelation of some constructive details, as I mentioned something above; "Look for someone outside the FIA to find out the answer," said a senior engineer from a team other than the three involved.
• looking at all all the issues, the FIA leadership decided: the best way to move on is to end this litigation from which it would have emerged more wrinkled, and the long-term consequences could no
 
Ferari pokraj toa sto ima slab motor godinava...ušte se rasipal pnevmatskiot ventil kaj Lekler i dopolnitelno gubel snaga
Dopolnitelna maka e što na ladni stazi nemožat da gi zagreat gumite....
I na kraj...najčudnoto....koga Reno ja povleče zalbata protiv pinki Mercedes....vidi bogati....Reno dobi na brzina a pinkiot izgubi na brzina
Ferari ke bidi slab se dodeka ne postigni politički dogovor so (ma) Fia
Не е баш точно дека Рено доби на брзина бидејќи они уште лани докажаа дека имаат моќен мотор, посебно во Монца кога исто така завршија 4то и 5то. Очекувај силен перформанс од нив викендов.

А Ферари веќе склучи договор со ФИА со што не беа казнети и дисквалификувани лани од шампионатот и лапнаа убава сума бидејќи завршија како 2ри конструктори.

Иначе не очекувам ништо посебно од нив и следна сезона, со сета сила работат за 2022 100%. Годинава се срање бидејќи целата нивна филозифија се базираше на нелегалниот мотор и сега кога не можат да мамат повеќе имаат болид со срање аеродинамика, најслаб мотор и токен систем што ги спречува да прават надоградувања. Па затоа и да сакаат не можат ништо да прават освен да се молат сезоната што побрзо да заврши.
 
Не е баш точно дека Рено доби на брзина бидејќи они уште лани докажаа дека имаат моќен мотор, посебно во Монца кога исто така завршија 4то и 5то. Очекувај силен перформанс од нив викендов.

А Ферари веќе склучи договор со ФИА со што не беа казнети и дисквалификувани лани од шампионатот и лапнаа убава сума бидејќи завршија како 2ри конструктори.

Иначе не очекувам ништо посебно од нив и следна сезона, со сета сила работат за 2022 100%. Годинава се срање бидејќи целата нивна филозифија се базираше на нелегалниот мотор и сега кога не можат да мамат повеќе имаат болид со срање аеродинамика, најслаб мотор и токен систем што ги спречува да прават надоградувања. Па затоа и да сакаат не можат ништо да прават освен да се молат сезоната што побрзо да заврши.
Епа ради тоа очекувај 2 сезони апла досадни. Ако досега беше досадно сега уште толку. Не гледам некој ни блиску да им парира на овие.
 
Okolu legalnosta na motorot na Ferari.....ne e dokazano deka bil nelegalen....Fia go istražuvaše celiot agregat i ne najde ništo
Vo F1 vazi praviloto deka sve sto ne e strikno zabraneto e dozvoleno. Tamu pisuva deka protokot mora da bidi 100 kg/h i deka toa ke se kontrolira so senzor postaven točno na odredeno mesto
Senzorot ne naogja pogolem protok....no inzenjeri koi go napuštile Ferari i završile vo Mercedes otkrile tajna kako Ferari go zaobikolil senzorot.
Stavaat i vtor senzor i Ferari ja gubi snagata. kazna sleduva ako senzorot te fati deka se vleči pogolem protok
Slično kako i DAS sistemot na Mercedes...vo.pravilata pišuva deka volanot i vrtenjeto na trkalata nemozi da se koristi za ništo drugo osven za menuvanje na pravecot na bolidot so vrtenje na samiot volan.
Pišuva sto ne smee....da se menuva visinata na bolidot...nagibot....no nikade ne pusuva deka so vrtenjeto na volanot trkalata mora da se vrtat vo ista nasoka
Taka vrtejki gi vo sprotivna nasoka podobro gi zagrevaat pred krugot za kvalifikacii....posle SC na restart....koga site kočat na prva krivina so ladni gumi....Mercedes koči so zagreani
Zošto? Bidejki ne e strikno zabraneto
Ili Mklrn pred 20 godini. Vo pravilnikot pisuva deka zaednicki kočionen vod odi do prednite trkala( kaj obicnite koli ima sekoja zasebno-4), i zaednički do zadnite
No.Mklrn stavi dopolnitelen vod so mali klesto na zadnite trkala...i gi upotrebuvaše so mala dopolnitelna papuca za upravuvanje vo krivina so kočenje
tyPBmrc.jpg

I togas moraa da go menuvaat pravilnikot.....i da zabranat dopolnitelna papuča. No ne gi kaznija.....ne e direkno zabraneto
 
Znači insajderskite informacii sto gi napišav za relacijata Mercedes -Reno ispadnaa sosema tocni.
Imalo razgovor na prvite luđe na dvata tima...i Reno ja povlekol zalbata, a za vozvrat Mercddes ima dal nekoi informacii za optimizacijata na motorot
Ili so prevod na srpski portal
 
^
Вистина е тоа се што го пишуваш ама мислам дека ФИА многу добро знаеа како мами Ферари со протокот на гориво па склучија договор позади врати колку да не ги посрамотат официјално. Да не мамеа Ферари, тогаш немаше да изгубат на брзина кога го додадоа вториот сензор. Мислам дека лани во Америка им беше првата трка без моќниот мотор и одма се виде разликата.

Мерцедес не ми текнува точно на која потточка од правилата успеа да најдат дупка за DAS-от ама мислам дека главниот аргумент им беше дека не е "assisted steering" туку дека има друга функција т.е загревање на пневматиците. Ред Бул кога се жалеа ако не се лажам еден од клучните аргументи за легалноста на DAS им беше тоа дека се менува висината на болидот што не е дозволено. Но од следна сезона ФИА ја затвара "дупката" и ДАС нема да биде легален.

Иначе, не сум теоретичар на заговори ама чисто се сомневам дека болидот на Мерцедес е 100% легален. Како на пример кога гореа уље пред 3-4 години па Ферари сфати што прават и они почнаа со истата фора ама ФИА ги пресече.
Сега некако ме влече кон активна амортизација(suspension) или аеродинамика.
 
Znači insajderskite informacii sto gi napišav za relacijata Mercedes -Reno ispadnaa sosema tocni.
Imalo razgovor na prvite luđe na dvata tima...i Reno ja povlekol zalbata, a za vozvrat Mercddes ima dal nekoi informacii za optimizacijata na motorot
Ili so prevod na srpski portal

Со ова Мерцедес само што се отвори на жалби од сите други.
Ако стварно толку сакаат да не истражува ФИА понатаму, значи се виновни, арно ама, во жалбата беа и Ред Бул, Ферари и Мекларен, така да, ќе биде интересно. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom