Формула 1 - сезона 2018

Шампион за 2018 според вас е...

  • Sebastian Vettel

  • Lewis Hamilton

  • Valtteri Bottas

  • Fernando Alonso

  • Kimi Räikkönen

  • Nico Hulkenberg

  • Daniel Ricciardo

  • Pierre Gasly

  • Kevin Magnussen

  • Max Verstappen

  • Stoffel Vandoorne

  • Marcus Ericsson

  • Carlos Sainz

  • Esteban Ocon

  • Sergio Perez

  • Charles Leclerc

  • Romain Grosjean

  • Lance Stroll

  • Brendon Hartley

  • Sergey Sirotkin


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
кими што има една мотивација... требаа некоја замена да му најдат, ботас пример
Кими го прави за Ферари она што го правеше Шумахер за Мерцедес, а немој да ми кажеш дека доколку му се пружи шанса нема да се летне напред и да покаже заби.
А околу негова замена Верстапен би го земал попрво ми се свиѓа стилот на Верстапен мислам дека лесно би се вклопил во Ферари

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
-преминување од пул во пуш род суспензија(пулот беше лично барање на Алонсо, а не потреба),
А познато е дека на Кими многу повеќе му одговара на неговиот возачки стил пуш род суспензија, така да очекувам и појак Кими оваа сезона.
 
А познато е дека на Кими многу повеќе му одговара на неговиот возачки стил пуш род суспензија, така да очекувам и појак Кими оваа сезона.
Ми се прави хајп некој едвај го чекам стартот во Мелбурн, некој заинтересиран годинава за Монца ? XD

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Малку офтопик: а што не ја додадете анкетата во темава (претпоставувам дека се споени двете теми)?
 
Мерцедес пак иста стратегија од лани 179 круга извозени ја тестираат на издржливост не бркаат брзи кругови, според мене имаат предност но не како лани, сепак мора да се земе во предвид дека возеше Розберг на медиум гуми така да енигма се уште мислам дека Хамилтон ке ги вози брзите кругови.
Најмногу мразам тестирања се дешава нешто во Ф1 ама немаш реален приказ, вистината на дело во Мелбурн на 13ти :P
Корекција, 20 Март :)
Инаку според мене сите имаат по некој адут кој го кријат на тестирањата, не е само Мерцедес. Тестирањава не можат многу да ни кажат. Викендот 18-20 Март кажува се :)
 
Што мислите за новиот формат во квалификации?
На мене ми изгледа интересно. Сите возачи ќе мора констатно да искачаат на патеката и да даваат добри кругови па со тоа ќе гледаме и поинтересни квалификации.
 
Што мислите за новиот формат во квалификации?
На мене ми изгледа интересно. Сите возачи ќе мора констатно да искачаат на патеката и да даваат добри кругови па со тоа ќе гледаме и поинтересни квалификации.
Ај малце поопширно не сум запознаен со измените

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Ај малце поопширно не сум запознаен со измените

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk

Q1

-16 minutes duration;

- After 7 minutes, the slowest driver is eliminated;

- Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag;

- 7 drivers eliminated, 15 progress to Q2.

Q2

- 15 minutes duration;

- After 6 minutes, slowest driver eliminated;

- Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag;

- 7 drivers eliminated, 8 progress to Q3.

Q3

- 14 minutes;

- After 5 minutes, slowest driver eliminated;

Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag;

- 2 drivers left in final 1 minute 30 seconds.
 
Q1

-16 minutes duration;

- After 7 minutes, the slowest driver is eliminated;

- Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag;

- 7 drivers eliminated, 15 progress to Q2.

Q2

- 15 minutes duration;

- After 6 minutes, slowest driver eliminated;

- Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag;

- 7 drivers eliminated, 8 progress to Q3.

Q3

- 14 minutes;

- After 5 minutes, slowest driver eliminated;

Slowest driver eliminated every 1 minute 30 seconds thereafter until the chequered flag;

- 2 drivers left in final 1 minute 30 seconds.
Партали ке се прават сеа на квалификации овие од "втор ешалон" посебно во Q2 ке нема многу многу штедење на гуми за разлика од лани, а ако нема некое големо натпреварување на трките односно доколку некој прави на старт голема предност квалификациите ке биднат 100 пати поинтересни и мислам дека ке гледаме многу повеќе публика на квалификации за разлика од претходните години, посебно во Европа. Ми се допаѓа идејава се оправи старчето да не го урочам, на ќерка му :свиркам:
 
Партали ке се прават сеа на квалификации овие од "втор ешалон" посебно во Q2 ке нема многу многу штедење на гуми за разлика од лани, а ако нема некое големо натпреварување на трките односно доколку некој прави на старт голема предност квалификациите ке биднат 100 пати поинтересни и мислам дека ке гледаме многу повеќе публика на квалификации за разлика од претходните години, посебно во Европа. Ми се допаѓа идејава се оправи старчето да не го урочам, на ќерка му :свиркам:
Ај овие од втор ешалон се бореа констатно. Али првиот ред на тимови воопшто не се замараа во Q1 и Q2 а во Q3 се искачаше само последните 3-2 минути.

Берни, колку и да не го сакам, има добри идеи во последно време. Само што тие идеи не им одговараат на големиве како Ферари и Мерцедес па му ставаат вето на сите негови предлози и така моментално има политичка војна измеѓу Берни, менаџментот на Ф1 и големите тимови како Ферари, Мерцедес, Мекларен Хонда и Рено затоа што сакаат да си тестираат скапа хибрид технологија.
 
голем плус за ова, ќе гледаме интересни квалификации за разлика до сега
 
Ај овие од втор ешалон се бореа констатно. Али првиот ред на тимови воопшто не се замараа во Q1 и Q2 а во Q3 се искачаше само последните 3-2 минути.

Берни, колку и да не го сакам, има добри идеи во последно време. Само што тие идеи не им одговараат на големиве како Ферари и Мерцедес па му ставаат вето на сите негови предлози и така моментално има политичка војна измеѓу Берни, менаџментот на Ф1 и големите тимови како Ферари, Мерцедес, Мекларен Хонда и Рено затоа што сакаат да си тестираат скапа хибрид технологија.
Дај-хард Ферари фан сум ама нека не се пичкаат сеа и они и Мерцедес затоа што имаат најјаки болиди онаму излегуваат со изјави дека сакаат подобра Ф1 а после се бунат ке има превртувања мали ситници може да заебат цела ситуација и ми се допаѓа тоа што на крај ке има 1 на 1 битка за пол позицијата со Time Attack тука мала грешка во свиок и ја губиш пол позицијата, браво браво. Мислам дека ке пројде ова кај советот за мотоспортови прочитав на 4ти Март ке се состанат да разговараат.

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
2016 БАРСЕЛОНА ТЕСТ СЕСИЈА: ВТОРИОТ ТИМ НА ФЕРАРИ ПОБРЗ ОД ПРВИОТ

Нико Хулкенберг со болидот на Форс Индија успеа да ја прекине доминацијата на Ферари и го забележа најбрзото време на третиот ден од тест сесијата на патеката Каталуња во Шпанија. Најбрзото време беше забележано на супер-меките гуми на Пирели. Тоа беше точно три десетинки од секунда побавно од најдобриот круг во досегашниот тек од тестирањата, забележан од страна на Себастијан Ветел на ултра-меките гуми.

За одбележување на денот е што Кими Раиконен пред паузата за ручек успеа да комплетира само четири инсталациски круга, без поставено време зад неговото име. Причината беше што инженерите на Ферари имаа голем број на проверки на системот за гориво. Финецот имаше повеќе среќа во попладневните часови, кога што комплетираше 73 круга, со најбрзо време поставено на медиум гумите на Пирели, доволно за третото место на табелата.

Втората позиција му ја одзеде Роман Грожан кога со болидот на Хас и меките гуми на Пирели забележа една десетинка побрзо време при крајот на денешниот ден. Рено ПЕ конечно проработе на болидот RS16 и Кевин Магнусен ја надмина бариерата од 100 кругови, забележувајќи го четвртото најбрзо време на неговото враќање во Ф1. Да не биде се така перфектно за Рено, Данецот запре на патеката поради неодреден проблем на еден час до крајот на сесијата. Инженерите на Рено се обидоа да го вратат на патеката при останати 15 минути, но не успеа да излезе надвор од боксевите.

Дебитантот во Формула 1 Рио Харјанто со болидот на Манор го имаше првото излетување надвор од патеката и го предизвика првото црвено знаме на денот, за потоа да ледуваат уште две и тоа кога Карлос Саинц ЈР беше беше пуштен на патеката со недоволно затегнато задно десно тркало и третото кога Магнусен кога застана при излезот од боксевите. Џенсон Батон успеа да комплетира само 51 круга со Мекларен МП4-31. Причината беше помал пожар предизвикан од истекување на глицеринот врз дел од болидот кој бил многу загреан.

Мерцедес АМГ поради големиот број на комплетирани кругови во првите два дена реши да ја промени тест програмата и последните два тест дена да им даде по половина ден на двата возачи. Со тоа пропаднаа очекувањата за поставување на брз круг на Мерцедес АМГ, нешто што сега го очекуваме во текот на утрешниот последен ден од тестирањето. Мерцедес АМГ повторно над 150 комплетирани круга и сеуште се користат само медиум гумите.

РЕЗУЛТАТИ ОД ТРЕТИОТ ТЕСТ ДЕН
 
Уличната трка во Баку и нема да изгледа толку лошо реално да збориме ми изгледа дека ке бидне интересна со добри правци и солидни свиоци :D
П.С на одредени места изгледа многу тесно како на свиок 9 ме потсеќа на мапа за WTCC ама и има место како булеварот каде што е перфекција правец
https://youtu.be/zV0HmON8auo

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom