Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Розберг докажа дека е исклучок од кај Германциве дека растур прават во Ф1, и додека Хамилтон го има како тимски колега без проблем ќе освојува титули колку што сака

п.с. И доколку останатите тимови не се подобрат
 
Розберг докажа дека е исклучок од кај Германциве дека растур прават во Ф1, и додека Хамилтон го има како тимски колега без проблем ќе освојува титули колку што сака

п.с. И доколку останатите тимови не се подобрат
Ке се повторам, ако сакаше Розберг можеше да погреши уште еднаш да излезе дунде и Ветел да заврши како втор ама не го направи тоа и после овој му ја фрла капата нешто демек еве ти 2 доста ти е толку ... и јас би реагирал исто во собата на местото на Розберг, може не е баш најкомплетен класа возач но добар е да не се лажеме и тоа што го направи е добар потег го стави тимскиот колега пред себе колку и да се конкуренти :D
 
ВО ПРЕСРЕТ НА ГОЛЕМАТА НАГРАДА НА МЕКСИКО


По драматичната трка за Големата Награда на САД од минатата недела, во која Луис Хамилтон, пуленот на Мерцедес АМГ ја осигура својата 3-та Шампионска Титула во ултимативниот мотоспорт, овој викенд Формула 1 светот е во исчекување на уште еден подеднакво возбудлив настан, седумнаесеттото гран при од 2015 календарот, Големата Награда на Мексико.

Новата инкарнација на трката, прва по 23 години, ќе се одвива на светски познатиот автодром Херманос Родригез. Оваа патека беше домаќин на сите трки во Мексико и во минатото беше сцена на некои од најдраматичните Ф1 моменти, од кога Џон Сартис ја освои Титулата во последната рунда од 1964 сезоната, до херојското претекнување на Најџел Менсел во последниот свиок на Герхард Бергер во 1990 сезоната.

Мексико пред овој кам-бек бил домаќин на Ф1 Шампионатот во два наврати во период од 1963-1970 и 1986-1992 година. Мексиканците се горди на брилијантните браќа Родригез, Моисес Солана, Хектор Ребак, до современите достигнувања на Естебан Гутиерес и Серџо Перез, мексиканскиот возачи кои гиврежало своите имиња во историјата на спортот.

Историскиот ден за Мексико беше во 1962 година кога Гран При трките имаа "проба", за да веќе следната сезона се одржи Големата Награда на Мексико. Време кога Хуан Мануел Фанџо беше во залез на кариерата, но новата ѕвезда беше во подем, која ги надмина неговите постигнувања, а тоа беше Џим Кларк.

Новиот изглед на реновираната патека, Херманос Родригез, нема ништо заедничко со стариот изглед, но се очекува да се докаже како возбудлив предизвик за возачите и тежок тест за инженерите, кои ќе пристигнат со малку информации за тоа како ќе се однесуваат болидите на новата асфалтна површина и реткиот воздух на градот кој е на 2.250м. надморска височина.

Новата патека задржува голем дел од ДНК-та на оригиналот, преку брзиот прв сектор и исто така брзиот и течен средишен дел, каде брзите промени на насоката ќе стават акцент на добрата аеродинамична ефикасност и баланс на болидот. Финалниот сектор е трансформиран во технички сложен дел, кој треба да обезбеди возбудливи моменти за Ф1 фановите на патеката и пред ТВ екраните.

Како што напоменавме Луис Хамилтон ја заврши својата работа за трета шампионска титула во Остин, па сега останува да се насочиме кон борбата за второто место во шампионатот помеѓу возачот на Ферари, Себастијан Ветел кој има минимални четири бода предност во однос на Нико Розберг, од тимот на Мерцедес АМГ.
 
Изгледа многу добро патекава. Читав дека патекава има потенцијал да ја помине Монца во максимална брзина.
 
Според Лотус макс. брзина е 360... Според Вилијамс 345... Праксата ќе покаже кој е во право...

2015 МЕКСИКО ГП - ПРОГРАМА ЗА ПЕТОК

Тренинг 1 17:00-18:30 МК
Тренинг 2 21:00-22:30 МК
 
Според Лотус макс. брзина е 360... Според Вилијамс 345... Праксата ќе покаже кој е во право...

2015 МЕКСИКО ГП - ПРОГРАМА ЗА ПЕТОК

Тренинг 1 17:00-18:30 МК
Тренинг 2 21:00-22:30 МК
Interesno e toa sto ppslabiot vo momentalniot ranking kaj konstruktori tvrdi deka ima podobra brzina xD Treninzive koga se ?

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
2015 МЕКСИКО ГП: МАКС ФЕРСТАПЕН ИМ ПОКАЖА НА СИТЕ КАКО СЕ ВОЗИ


Макс Ферстапен го забележа најбрзото време на патеката Браќа Родригез со болидот на Торо Росо, 0.305 секунди пред Данил Квјат со Ред Бул и Кими Раиконен со Ферари.

Ништо ново и на почетокот на Големата Награда на Мексико, дождот е присутен и на патеката Браќа Родригез, секако не во таа количина како минатиот викенд во Остин. На почетокот на првиот тренинг површината на патеката беше малку влажна, со температура на воздухот од 18 степени целзиусови.

Патеката е нова и комплетна непознаница за Ф1 тимовите, па затоа веднаш започнаа да работат со полна пареа на сет-апот на болидите, првично на интермедиа гумите, кои беа користени до првиот половина час од сесијата.

Потоа се се врати во нормала со користење на гумите за суво време и вртење на кругови. Најголемиот проблем беше со прегревањето на сопирачките, најсликовито изразено на болидот на Нико Розберг, каде задните тркала беа во пламен. Веднаш беше предупреден и неговиот тимски колега. Тоа е една од најголемите причини што Мерцедесите не беа на првите две позиции.

Вториот тренинг започнува во 21 часот по македонско време. РЕЗУЛТАТИ[DOUBLEPOST=1446230978][/DOUBLEPOST]Браќа Родригез опасно ја загрозува Монца како најбрза патека во Ф1 календарот!!![DOUBLEPOST=1446231236][/DOUBLEPOST]НАЈНОВА ВЕСТ: Од идната сезона Форс Индија станува Астон Марти Ф1!!!
 

Attachments

  • speedtrap.jpg
    speedtrap.jpg
    40,3 KB · Прегледи: 13
Последно уредено:
2015 МЕКСИКО ГП: МАКС ФЕРСТАПЕН ИМ ПОКАЖА НА СИТЕ КАКО СЕ ВОЗИ


Макс Ферстапен го забележа најбрзото време на патеката Браќа Родригез со болидот на Торо Росо, 0.305 секунди пред Данил Квјат со Ред Бул и Кими Раиконен со Ферари.

Ништо ново и на почетокот на Големата Награда на Мексико, дождот е присутен и на патеката Браќа Родригез, секако не во таа количина како минатиот викенд во Остин. На почетокот на првиот тренинг површината на патеката беше малку влажна, со температура на воздухот од 18 степени целзиусови.

Патеката е нова и комплетна непознаница за Ф1 тимовите, па затоа веднаш започнаа да работат со полна пареа на сет-апот на болидите, првично на интермедиа гумите, кои беа користени до првиот половина час од сесијата.

Потоа се се врати во нормала со користење на гумите за суво време и вртење на кругови. Најголемиот проблем беше со прегревањето на сопирачките, најсликовито изразено на болидот на Нико Розберг, каде задните тркала беа во пламен. Веднаш беше предупреден и неговиот тимски колега. Тоа е една од најголемите причини што Мерцедесите не беа на првите две позиции.

Вториот тренинг започнува во 21 часот по македонско време. РЕЗУЛТАТИ[DOUBLEPOST=1446230978][/DOUBLEPOST]Браќа Родригез опасно ја загрозува Монца како најбрза патека во Ф1 календарот!!![DOUBLEPOST=1446231236][/DOUBLEPOST]НАЈНОВА ВЕСТ: Од идната сезона Форс Индија станува Астон Марти Ф1!!!
Ajdeeee klasika Aston Martin vo F1 vleguva toa mi se svigja koga imas timovi od proizveduvaci na avtomobili :D Uste falese ex-yu sea da sme i Zastava da vleze u F1 hahahah [emoji14] Me interesira dali ke razvivaat niven agregat ili ke kupuvaat od nekoj ? Bi sakal da razvivaat ama nekako poveke veruvam deka ke zemat od Mercedes PE, interesen transfer bi bil na Hamulton tamu da pravat sebritanski tim [emoji14]

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
АСТОН МАРТИН ВЛЕГУВА ВО ФОРМУЛА 1 ШАМПИОНАТОТ?!?


Според Британскиот Аутоспорт, тимот на Форс Индија е блиску до комплетирање на договор со кој ќе биде ребрендиран во Астон Мартин Рејсинг веќе од следната сезона.

Со овој потег производителот на спортски автомобили би се вратил назад во Формула 1 по повеќе од половина век пауза по неговата кратка одисеја во 1959 и 1960 година. Астон Мартин сака да има присуство во Формула 1 и да се натпреварува со своите спортски ривали Мекларен и Ферари на сите полиња. Заедно со промената на името на тимот, се подразбира и промена на изгледот на болидот, кој ќе се обои во сина и златна боја како корелација со новиот спонзор Џони Вокер.

Мерцедес-Бенз, кој е сопственик на пет проценти од Астон Мартин и доставувач на Форс Индија со ПЕ, изјави дека што се однесува до нив нема да прават никакви проблеми.

Во изјавата за Аутоспорт, Виџај Малја, рече: " Ништо не е направено додека не е направено. Не ми се допаѓа да бројам кокошки, додека тие сеуште не се извеле. Ние и понатаму имаме голем број на дискусии за 2016 сезоната со нашите сегашни и нови партнери кои гледаат комерцијална вредност во врска со Форс Индија. Кога ќе дојде вистинското време ние ќе излземе со официјално соопштение."

Форс Индија ќе треба да добијат одобрение за промена на името од носителот на комерцијалните права во Формула 1, но таквата дозвола се верува дека е чиста формалност.
 
АСТОН МАРТИН ВЛЕГУВА ВО ФОРМУЛА 1 ШАМПИОНАТОТ?!?


Според Британскиот Аутоспорт, тимот на Форс Индија е блиску до комплетирање на договор со кој ќе биде ребрендиран во Астон Мартин Рејсинг веќе од следната сезона.

Со овој потег производителот на спортски автомобили би се вратил назад во Формула 1 по повеќе од половина век пауза по неговата кратка одисеја во 1959 и 1960 година. Астон Мартин сака да има присуство во Формула 1 и да се натпреварува со своите спортски ривали Мекларен и Ферари на сите полиња. Заедно со промената на името на тимот, се подразбира и промена на изгледот на болидот, кој ќе се обои во сина и златна боја како корелација со новиот спонзор Џони Вокер.

Мерцедес-Бенз, кој е сопственик на пет проценти од Астон Мартин и доставувач на Форс Индија со ПЕ, изјави дека што се однесува до нив нема да прават никакви проблеми.

Во изјавата за Аутоспорт, Виџај Малја, рече: " Ништо не е направено додека не е направено. Не ми се допаѓа да бројам кокошки, додека тие сеуште не се извеле. Ние и понатаму имаме голем број на дискусии за 2016 сезоната со нашите сегашни и нови партнери кои гледаат комерцијална вредност во врска со Форс Индија. Кога ќе дојде вистинското време ние ќе излземе со официјално соопштение."

Форс Индија ќе треба да добијат одобрение за промена на името од носителот на комерцијалните права во Формула 1, но таквата дозвола се верува дека е чиста формалност.
Nesto sto ke zabelezat sitnicari kako mene e logoto na Bridgestone na gumute .. dali go mislite istoto sto i jas go mislam xD Se povekje mi se dopagja narednava sezona a ke kazam pak edvaj cekam da pocne novata iako ovaa starava uste ne zavrsila :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Некоја петиција до МТВ за да го стават Видевски како коментатор (постојано)? Не е ни он нешто посебно, но барем е 100 пати подобар од оној Чупески...
 
2015 МЕКСИКО ГП: НИКО РОЗБЕРГ ДО 4-ТАТА ПОСЛЕДОВАТЕЛНА ПОЛ ПОЗИЦИЈА


Нико Розберг ја забележа својата четврта последователна Пол позиција во 2015 сезоната на квалификациите за Големата Награда на Мексико. Германецот го победи својот тимски колега за 0.188 секунди и возачот на Ферари, Себастијан Ветел на третата позиција за 0.370 секунди.

На патеката на која потисната сила е минимална поради реткиот воздух, грипот минимален, а максималните брзини над 350 км/ч, најдобро се снајде Розберг кој ја искористи моќта на Мерцедес ПЕ. Неговиот тимски колега направи минимални грешки во најважните моменти кога се решаваше пласманот на првта стартна позиција, па така мораше да се задоволи со старт од втората позиција.

Себастијан Ветел не успеа да ги искористи овие грешки, иако според неговите зборови, го извадил максимумот од својот болид и себе си, но тоа денес не беше доволно да се победат Сребрените стрели. Кими Раиконен и неговите инженери изгледа не научиле ништо од тренинг сесиите, па успеаа да ги прегреат сопирачките на неговиот болид, што доведе до негов предвремен крај на квалификациите во Q2 сесијата. Дополнителната казна од 10 стартни позиции, го става Финецот во незавидна положба на утрешната трка. Тој ќе стартува од 18-тото место на гридот.

Болидите на Ред Бул ќе стартуваат еден позади друг, Данил Квјат од 4-тата т.е. Даниел Рикиардо од 5-тата позиција, но се очекуваше многу поголема борба од нивна страна по јаките перформанси на тренинг сесиите. Денес не ја пренесоа таа форма и имаа заостанување од речиси една секунда зад најбрзото време. Следуваат болидите на Вилијамс, тим кој како што одминува сезоната се повеќе и повеќе паѓа надолу во поредокот, наместо да напредува. Повторно Валтери Ботас беше подобар од својот тимски колега, Фелипе Маса.

Макс Ферстапен со секое ново појавување на патеката ги покажува своите квалитети и беше единствениот возач на Торо Росо во Топ 10 пласманот. Се најавува голема борба помеѓу Мерцедес АМГ и Ферари за да го доведат во своите редови. Серџо Перез, миленикот на домашната публика и Нико Хулкенберг го комплетираа топ 10 пласманот.

Надвор од најбрзите десет останаа болидите на Лотус, кои не успеаа да ја искористат моќта на Мерцедес ПЕ, а истото нешто може да се каже и за болидите на Заубер со Ферари ПЕ. Повторно разочарување за фановите на Мекларен, чии возачи ќе стартуваат од последниот стартен ред. Џенсон Батон не успеа да ги започне квалификациите поради проблемите со неговата Хонда ПЕ на тренинг сесијата, додека Фернандо Алонсо не успеа да ја помине нити Q1 сесијата.

КВАЛИФИКАЦИИ ЗА ГОЛЕМАТА НАГРАДА НА МЕКСИКО
П. ВОЗАЧ ТИМ ВРЕМЕ РАЗЛИКА
1. Нико Розберг Мерцедес АМГ 1:19.480
2. Луис Хамилтон Мерцедес АМГ 1:19.668 + 0.188
3. Себастијан Ветел Ферари 1:19.850 + 0.370
4. Данил Квјат Ред Бул 1:20.398 + 0.918
5. Даниел Рикиардо Ред Бул 1:20.399 + 0.919
6. Валтери Ботас Вилијамс 1:20.448 + 0.968
7. Фелипе Маса Вилијамс 1:20.567 + 1.087
8. Макс Ферстапен Торо Росо 1:20.710 + 1.230
9. Серџо Перез Форс Индија 1:20.716 + 1.236
10. Нико Хулкенберг Форс Индија 1:20.788 + 1.308
Q2 Најбрзо време: Луис Хамилтон 1:19.829
11. Карлос Саинц ЈР. Торо Росо 1:20.942 + 1.462
12. Роман Грожан Лотус 1:21.038 + 1.558
13. Пастор Малдонадо Лотус 1:21.261 + 1.781
14. Маркус Ериксон Заубер 1:21.544 + 2.064
15. Кими Раиконен Ферари 1:22.494 + 3.014
Q1 Најбрзо време: Нико Розберг 1:20.436
16. Фернандо Алонсо Мекларен 1:21.779 + 2.299
17. Фелипе Наср Заубер 1:21.788 + 2.308
18. Александар Роси Манор 1:24.136 + 4.656
19. Вил Стивенс Манор 1:24.386 + 4.906
20. Џенсон Батон Мекларен не учествуваше
107% време: 1:26.070
 
Убава патеката ептен
Navistina mislam deka ke gledame intereani preteknuvanja utre na sikanite ke ima borba vo sredinata , ocekuvam brilijatna partija na Kimi kako vo Austin od pozadi da dojde vo top 10 vo prvite 5 kruga maksimum ako iskoristi na startnite krivini ke bidne interesno Verstapen strasni kvaliteti kazav uste na startot od sezonata deka e odlicen plus hrabrosta i tvrdoglavosta mi se svigjaat idno rivalastvo megju nego i Kvyat so dodavanje na Magnusen koj momentalno ne e na gridot no veruvam deka ke dobie sansa povtorno. Gutierez veke ne e test-vozac na Ferrari odi vo Haas F1 a me interrsira postavata na Lotus koja ke bidne i na Aston Martin za narednata godina.
Za naredna sezona uste Jaguar i BMW falat i da bidne pure satisfaction sezonata :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
CSq-xSnXIAAJ4i0.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom