Формула 1 - сезона 2014

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
Марко Матијачи почнал да прави чистка во Ферари :D
Десет нови инжинери се вработени кој од тие десет, три се експерти за мотор од Мерцедес и три аеродинамичари од Ред Бул.
Редно време беше, ај да видиме дали ќе тргне на арно работава наредна сезона.

http://www.wheels24.co.za/News/New-Ferrari-boss-hires-10-experts-20140707?
Ништо чудно. Нели пред месец дена сакаа Њуи да го земат. Така да очекувано е ова.
 
Жил Бјанки ке го мене Кими на тест-сесијата у Силверстоун.Од тоа Марусиата ваде максимум има потенцијал у него, наредна година сигурно ке го земе некоја подобра екипа.
 
Еве како тестира Розберг... и после ќе свири кога ќе му откажи болидот. :LOL:
10525717_10152602164764874_1813408118868507216_n.jpg
 
Еве како тестира Розберг... и после ќе свири кога ќе му откажи болидот. :LOL:
10525717_10152602164764874_1813408118868507216_n.jpg
За Розберг си?[DOUBLEPOST=1404831610][/DOUBLEPOST]
Еве како тестира Розберг... и после ќе свири кога ќе му откажи болидот. :LOL:
10525717_10152602164764874_1813408118868507216_n.jpg
Па здрава храна, што значи полесен е и затоа е побрз него Хамилтон. Логично нели? ;):cool:[DOUBLEPOST=1404832001][/DOUBLEPOST]А и овие 18 инчни пневматици малку глупо ми изгледаат. http://www.formula1.com/news/headlines/2014/7/16065.html
 
Последно уредено:
За Розберг си?[DOUBLEPOST=1404831610][/DOUBLEPOST]
Па здрава храна, што значи полесен е и затоа е побрз него Хамилтон. Логично нели? ;):cool:[DOUBLEPOST=1404832001][/DOUBLEPOST]А и овие 18 инчни пневматици малку глупо ми изгледаат. http://www.formula1.com/news/headlines/2014/7/16065.html
За тим навивам, за Мерцедес. Од ко се вратија во Ф1 почнав да навивам за нив, иначе пред тоа следев Ф1 од интерес и лично задоволство без да навивам за некого. А Розберг ми е посимпатичен возач од Хамилтон, затоа ако веќе некој од овие двајца освојува, нека биде Розберг. Не ми се допаѓа ароганцијата кај Хамилтон и тоа што не знае да прифати пораз и секогаш некој му е крив. Како и да е, Хамилтон е подобар возач од Розберг и ако сака Нико да освои ќе треба да даде сè од себе.

За сликата и откажувањето се зафркавав, на фан сајтот беше постирана со наслов: "Testing, no time to get out of the car, so lunchtime in the car, as to what the ball is doing there I have no idea ask my physio he decided it was a good idea to put it there."

Пневматициве чудно изгледаат вака на слика, али ќе видиме како ќе изгледаат на "терен", ако ги применат.
 
Нископрофилниве тркала делуваат интересно, многу потркачки него овие моменталниве, али штознам колку би биле издржливи, би имале потенок слој на гума од постоечкиве, логиката вели дека би биле помалце издржливи. Али Ф1 е во прашање и технологии кои не знаеме дека воопшто постојат, останува да видиме.
 
Нископрофилниве тркала делуваат интересно, многу потркачки него овие моменталниве, али штознам колку би биле издржливи, би имале потенок слој на гума од постоечкиве, логиката вели дека би биле помалце издржливи. Али Ф1 е во прашање и технологии кои не знаеме дека воопшто постојат, останува да видиме.
За тоа не би требало да има никаков проблем, барем така мислам. Променава сигурно нема да биде само од естетски причини. А за тоа дека ќе има поделени мислења околу пневматициве, сигурно ќе има. Тешко е приспособувањето на промени, како за тимовите-така и за гледачите, а тоа во право светло го видовме баш оваа сезона.

Во секој случај, добро е да има промени ако се тоа од аспект на изедначување на можностите на секој возач да ги прикаже своите возачки способности и тие да бидат одлучувачки фактор за шампионатот воопшто.
 
Пријатели видете што уловив нешто интересно:
F1.jpg F1 1.jpg

Ова е од трката ,,Канада-2011,, и за чудо ништо не ми вели само вака си стои.
Capture.JPG
Но изгледа линкот не е мртов, пошто ако е мртов, ова ќе ми излезеше:
Capture g.JPG[DOUBLEPOST=1404858191][/DOUBLEPOST]2014 Британско Гран При (Квалификации+Трка) (ЛИНК)
Видео:
-720p
-50fps
Аудио
-Руски (AC3; 192 Kbps ;2 ch ;48 KHz)
-Украински
-Англиски (AC3; 192 Kbps; 2 ch; 48 KHz)
-Природни звуци
vlcsnap-2014-07-09-00h20m20s233.jpg[DOUBLEPOST=1404868191][/DOUBLEPOST]Посета на Ф1 трка: ГН на Унгарија-Хунгароринг
Цена на аранжманот: 10 000ден.
http://kupikartizase.com/Events/hungaroring_2014
 
Последно уредено:
Дали има организиран превоз од Скопје за трката во Унгарија, некој пакет, превоз, смештај и карта?
 
Компарација на тркалата:
10525365_10152514942336069_7723227160841810614_n.jpg

А еве како изгледаат на лотусот:
10404362_695225073866208_7265017139727066473_n.jpg


Мене вака на прв поглед не ме бендисуваат. На лотусов овие не му стојат. Едино ако излезат со друг дизајн на бандаж имаат шанса да бидат добри, но вака не.
 
Дали има организиран превоз од Скопје за трката во Унгарија, некој пакет, превоз, смештај и карта?
Еве ти: http://kupikartizase.com/Events/hungaroring_2014[DOUBLEPOST=1404906802][/DOUBLEPOST]
Компарација на тркалата:
10525365_10152514942336069_7723227160841810614_n.jpg

А еве како изгледаат на лотусот:
10404362_695225073866208_7265017139727066473_n.jpg


Мене вака на прв поглед не ме бендисуваат. На лотусов овие не му стојат. Едино ако излезат со друг дизајн на бандаж имаат шанса да бидат добри, но вака не.
Ни мене не ми се убави. А и потешко ќе ги препознаваме кои што пневматици има и со каква стратегија е. :D[DOUBLEPOST=1404906977][/DOUBLEPOST]А и у Сепанг беше хаотично :D:icon_mrgr:
vlcsnap-2014-07-09-13h41m47s50.jpg
 
Последно уредено:
А и у Сепанг беше хаотично :D:icon_mrgr:
Во Сепанг си владеат тропски дождови.
2009 кога заврна тропски дожд, ја прекинаа трката и ги даваат сите како киснат во болиди само Кими во моторхоумот на Ферари си јаде сладолед лабаво :D
 
У Сепанг без чадор и шушкавец забранет влез. :D[DOUBLEPOST=1404918749][/DOUBLEPOST]
Во Сепанг си владеат тропски дождови.
2009 кога заврна тропски дожд, ја прекинаа трката и ги даваат сите како киснат во болиди само Кими во моторхоумот на Ферари си јаде сладолед лабаво :D
Кими како и секогаш на раад си кулира. :D[DOUBLEPOST=1404919924][/DOUBLEPOST]Розберг го предвидел дебаклот на Бразил (ЛИНК)

Формула 1 ќе губи на сметка на богатството на Еклстоун (ЛИНК)
 
Последно уредено:
2014 СИЛВЕРСТОУН ТЕСТ: ДЕБИ НА 18-ИНЧНИТЕ ГУМИ НА ПИРЕЛИ



Како по обичај тимот на Вилијамс и Фелипе Маса имаат најбрзи времиња на годинешните тест сесии, па тоа беше случај и на првиот ден во Силверстоун. Сите тимови работеа на своите планирани тест програми,а Ферари тестираше експериментални задни гуми на Пирели. Педро де ла Роса имаше можност да се запознае со можностите на Ф14 Т, но само во утринскиот дел, а потоа имаше проблеми со течење на вода од болидот. Мерцедес АМГ тестираше надградби на нивното задно крило. На патеката ги видовме Стофел Вандорн, развојниот возач на Мекларен, како и Вил Стивенс кој го имаше своето деби искуство со болидот на Катерам. Првиот ден мина без некои поголеми проблеми и изненадувања со посигнатите времиња.
ПРВ ТЕСТ ДЕН
ВОЗАЧ
ТИМ ВРЕМЕ РАЗЛИКА КРУГОВИ
1. Фелипе Маса Вилијамс 1:35.242 42
2. Даниел Рикиардо Ред Бул 1:35.428 + 0.006 72
3. Нико Розберг Мерцедес АМГ 1:35.573 + 0.331 90
4. Адријан Сутил Заубер 1:35.674 + 0.432 74
5. Жил Бјанки Марусија 1:36.148 + 0.906 108
6. Стофел Вандорн Мекларен 1:36.462 + 1.220 71
7. Серџо Перез Форс Индија 1:36.583 + 1.341 79
8. Жан-Ерик Верн Торо Росо 1:36.688 + 1.446 28
9. Пастор Малдонадо Лотус 1:37.131 + 1.889 97
10. Педро де ла Роса Ферари 1:37.988 + 2.746 49
11. Вил Стивенс Катерам 1:40.627 + 5.385 95



На вториот тест ден Жил Бјанки реши да се докаже во Ферари, како замена на Кими Раиконен и го забележа најбрзото време. Сепак времињата на овие тестирања се во втор план, а фокусот е на надградбите на тимовите и секако тестирање на гумите на Пирели. Денес за прв пат бевме во можност да ги видиме прототип 18-инчните Ф1 гуми кои се планира да се воведат како новина од 2017 година. Но, од Италијанската компанија се задоволни од овие првични импресии, па веднаш најавија дека доколку биде одобрено од сите тимови, може да почнат со снабдување на овој тип гуми и година дена порано, т.е. од 2016 сезоната.
ВТОР ТЕСТ ДЕН
ВОЗАЧ
ТИМ ВРЕМЕ РАЗЛИКА КРУГОВИ
1. Жил Бјанки Ферари 1:35.262 89
2. Дањил Квјат Торо Росо 1:35.544 + 0.282 56
3. Кевин Магнусен Мекларен 1:35.593 + 0.331 91
4.Гидо ван дер Гард Заубер 1:36.327 + 1.065 84
5. Луис Хамилтон Мерцедес АМГ 1:36.680 + 1.418 47
6. Валтери Ботас Вилијамс 1:37.193 + 1.931 40
7. Макс Чилтон Марусија 1:37.359 + 2.097 77
8. Даниел Хункадеља Форс Индија 1:37.449 + 2.187 52
9. Себастијан Ветел Ред Бул 1:39.410 + 4.148 76
10. Чарлс Пик Лотус 1:41.906 + 6.644 38
11. Џулијан Лил Катерам 1:42.635 + 7.373 51

НОВИТЕ 18-ИНЧНИ ГУМИ НА ПИРЕЛИ ВО ПРАКСА



Повеќе слики на http://mkformula1.blogspot.com/2014/07/2014-18.html
 
ФИА ја „прекратува“ доминацијата на Мерцедес

E59BADFFABA560498507F229959EE6CE.jpg

Ако се покажат како точни шпекулациите, доминацијата на Мерцедес може да биде прекратена многу бргу. Од стартот на сезоната се вели дека нивната најголема тајна е системот ФРИЦ (ФРИЦ е кратенка за преден и заден поврзан дел).

Овој систем симулира „активна супензија“ и сега ја користат речиси сите тимови, но Чарли Вајтинг од ФИА им прати на тимовите писмо во кое ги предупредува дека легалноста на системот може да биде под знак прашалник. Ф1 медиумите шпекулираат дека ФИА може да направи целосна забрана уште пред Германското ГП.
Шпанскиот спортски весник „Марка“ известува дека ФИА исто така планира рестрикции во протокот на хибридната моќ во новите мотори. Се верува дека Мерцедес, Ферари и Рено имаат речиси идентична моќ од чистиот мотор со согорување, но дека предноста на Германците е „хибридниот дел“.
Лошите вести за Мерцедес продолжуваат – Фелипе Маса од Вилијамс и други возачи се жалеа на спорото возење на „Сребрената стрела“ во загревачкиот круг во Силверстоун.
„Двапати морав да сопрам, и очигледно е дека тие возат споро поради некоја причина. Ние се жалевме и Чарли уште претходно најави дека ќе го реши тоа, но никој не е казнет“, вели Маса.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom