Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Jaс ја гледав најавата за последниов Џејмс Бонд.

007 е све тоа што се и другите акциони херои, физички спремен, умешен у акција и т.н., но плус тој е префинет, елоквентен и мажествен. Ораторски вештини ич не му мањкаат и не може никој да се заебава со него (вербално мислам).

Овој во најавава (трејлерот) е мизерен. Прва сцена вози кола у некоја брканица и е напнат и нервозен. Не е смирен ич, како што обично е. После се појавува некоја црнкиња (новиот дабл оу ејџент) и му збори срања, од типот - светот се смени, па после у друга сцена дури и му вика - седи си кај што ти е место. Овој цело време е нешто мизерен и несреќен и тоа. Никако не и враќа и пие све што му сипаат.
lynch.jpg

Закопај го старото, нека се роди новото - мислам дека таков некој воук булшит беше у Стар Варс. И овој филм у тој правец иде. Мене ми личи како новиот дабл оу (црнкињата) дека и во идниот филм ќе биде поише у центар пажње, али еве овие вести за кастинг ме демантираат.

Тоа е тој тренд, све што е мажествено да се закопа: Капетан Америка иде у пензија, место него црнец ваљда беше, Тор добива буквален негатив, он е голем и маж, новиот Тор е мал и е жена, Волверин го умреа исто, Гоустбастерс жениве - да не зборам, тие се најголемата брука у секој поглед. Стар Ворс има почесно место тука, особено вториов дел. И имам уште многу примери, али ваљда и од ова ја сфативте поентата. А можда и не.
Како и да е, неам намера да го глеам Ноу Тајм ту Дај.
 
Jaс ја гледав најавата за последниов Џејмс Бонд.

007 е све тоа што се и другите акциони херои, физички спремен, умешен у акција и т.н., но плус тој е префинет, елоквентен и мажествен. Ораторски вештини ич не му мањкаат и не може никој да се заебава со него (вербално мислам).

Овој во најавава (трејлерот) е мизерен. Прва сцена вози кола у некоја брканица и е напнат и нервозен. Не е смирен ич, како што обично е. После се појавува некоја црнкиња (новиот дабл оу ејџент) и му збори срања, од типот - светот се смени, па после у друга сцена дури и му вика - седи си кај што ти е место. Овој цело време е нешто мизерен и несреќен и тоа. Никако не и враќа и пие све што му сипаат.
lynch.jpg

Закопај го старото, нека се роди новото - мислам дека таков некој воук булшит беше у Стар Варс. И овој филм у тој правец иде. Мене ми личи како новиот дабл оу (црнкињата) дека и во идниот филм ќе биде поише у центар пажње, али еве овие вести за кастинг ме демантираат.

Тоа е тој тренд, све што е мажествено да се закопа: Капетан Америка иде у пензија, место него црнец ваљда беше, Тор добива буквален негатив, он е голем и маж, новиот Тор е мал и е жена, Волверин го умреа исто, Гоустбастерс жениве - да не зборам, тие се најголемата брука у секој поглед. Стар Ворс има почесно место тука, особено вториов дел. И имам уште многу примери, али ваљда и од ова ја сфативте поентата. А можда и не.
Како и да е, неам намера да го глеам Ноу Тајм ту Дај.
Нема иновативност и оригинални сценарија се е веќе видено и затоа во Холивуд пробуваат да направат некаков "twist" на франшизите.
 
Не сум сигурен дека овој тренд е заради тоа што нема иновативност и оригинални сценарија. У ствари, сигурен сум дека не е заради тоа, туку има политичка и идеолошка заднина. А кога уметноста ја командува политика и идеологија, а не се потпира на нејзините природни идеали, како слобода на израз и искреност на авторот, тогаш престанува да биде уметност.

Од кога тоа расна и полова/сексуална различност го дефинира уметничкото дело, наместо талент и напорна работа на авторот, оригиналност и сл.?
За жал политиката е длабоко навлезена насекаде а во Холивуд тоа се изразува во последниве десет години.А мејнстрим медиумите во Холивуд се опседнати и пропагираат полова/сексуална различност и кој не се сложува со нив е сексист,расист,хомофоб,садист,мазохист и што уште не и затоа филмовите и филмските ликови и карактери губат идентитет.
 
За жал политиката е длабоко навлезена насекаде а во Холивуд тоа се изразува во последниве десет години.А мејнстрим медиумите во Холивуд се опседнати и пропагираат полова/сексуална различност и кој не се сложува со нив е сексист,расист,хомофоб,садист,мазохист и што уште не и затоа филмовите и филмските ликови и карактери губат идентитет.
у ствари - да, заради тоа, индиректно нема иновативност и оригинални сценарија
 
Се сеќавате на Your Name. анимето од 2016, на Макото Шинкаи? Е па, Парамаунт спрема американска live-action верзија на приказната. Обично ваквите вести ги скокам зашто не ме засегаат многу (најчесто излегуваат срање), ама во случајов сум ептен хајпнат, зашто анимето беше извонредно и оригинално. А уште повеќе што Џеј Џеј Абрамс ќе биде еден од продуцентите на римејкот. :vozbud:
 
Последно уредено:
Елџибити ако е може да пројде иначе cancel ќе му направиме пред да искочи, исто така мора да има барем 50 посто црнци и 20 посто хиспаноси за да се прослави hispanic heritage
Би било чудно ако има било што друго освен Јапонци (или Азијати of any kind).

До душа, ко ќе ми текне, римејкот на Драгонбол беше со Џимистив и Фиона од Шејмлес... Ама сепак ова е друго. :cautious:
 
За тие шо ги интересира зошто Гудфелас е толку епик филм и реалистичниот начин на кој е прикажан.

Видување од екс мафијаш шо се знаел со таа екипа тоа време а сеа е јутубер и бизнисмен и има интересен канал ако ве занимаат такви ствари.


 
Не ми се допадна I'm Thinking of Ending Things. Мислам дека филмот е збрка. Ова е дефинитивно: hate it or love it филм, а јас сум дефинитивно во првата група. Сфатив што е поентата, сфатив што се случува, ама сепак, ми беше досадно и обично мразам филмови кои се претенциозно збркани, зашто сметам дека се така направени за да изгледаат поелоквентно и да привлечат дел од хипстерската публика која ќе вика: ,,WOW, ништо не разбрав, затоа мора да е јако, и вистинска уметност". (Ова ме потсетува на онаа анегдотата за човек кој си ги заборавил очилата на под во уметничка галерија. Набрзо потоа се собрала маса народ и фоторепортери кои мислеле дека се уметничка инсталација, арт пар екселанс, па ги фотографирале и се воодушевувале). Don't get me wrong, не велам дека на тие од тука на кои им се допаднал се дел од таквата публика, спомната погоре, сигурен сум дека тука нема такви, и сигурно секој од вас си има причина зошто ова го смета за ремек дело. Мене, едноставно, ми беше претенциозно, досадно филмче со добра глума, ОК кинематографија и еден куп сивило.

Не препорачувам!
 
Околу карантинот излезе Се мислам да ставам крај во издание на Или-или, и затоа што чув дека Кауфман веќе прави филм според книгата, се решив да ја земам. Ја прочитав за нецели два дена и стоејќи. Одамна не се случило книга да ме напне до тој степен да морам да ја читам исправен, но за жал се до последниот чин. Крајот е тотално безврска и да не сум тип што повеќе ја цени авантурата отколку крајната дестинација, ќе ја фрлев книгата преку тераса. Се надевам дека филмот има подобри решенија за крајот и расплетот воопшто, ама од друга страна Кауфман е во прашање и очекувам style over substance филм.
Ќе го гледам деновиве ако можам.
 
Не ми се допадна I'm Thinking of Ending Things. Мислам дека филмот е збрка. Ова е дефинитивно: hate it or love it филм, а јас сум дефинитивно во првата група. Сфатив што е поентата, сфатив што се случува, ама сепак, ми беше досадно и обично мразам филмови кои се претенциозно збркани, зашто сметам дека се така направени за да изгледаат поелоквентно и да привлечат дел од хипстерската публика која ќе вика: ,,WOW, ништо не разбрав, затоа мора да е јако, и вистинска уметност". (Ова ме потсетува на онаа анегдотата за човек кој си ги заборавил очилата на под во уметничка галерија. Набрзо потоа се собрала маса народ и фоторепортери кои мислеле дека се уметничка инсталација, арт пар екселанс, па ги фотографирале и се воодушевувале). Don't get me wrong, не велам дека на тие од тука на кои им се допаднал се дел од таквата публика, спомната погоре, сигурен сум дека тука нема такви, и сигурно секој од вас си има причина зошто ова го смета за ремек дело. Мене, едноставно, ми беше претенциозно, досадно филмче со добра глума, ОК кинематографија и еден куп сивило.

Не препорачувам!

Синоќа го гледав и можам да го потпишам секој збор што си го пишал тука. Дефиниција за hate it or love it. И јас сум во првата група. А сакав да сум во втората, стварно. Ме заинтригира филмот уште од почеток и стварно се надевав дека ова ќе испадне еден од оние филмови што колку и да се чудни на крај оставаат печат на тебе, некој јак впечаток. И негде до пола филм се надевав дека работите одат во тој правец. Ама јок, ништо... До крај стануваше се полошо, до ниво дека веќе сцените ми беа како да гледам рандом слики кои ниту се важни, ниту нешто посебно ме интересира да мозгам што значат.

Еве побарав малку по интернет и за книгата... Таму изгледа појасно е дадено објаснување, што рака на срце и тука беше до некаде очигледно. Само крајот е сменет и тука во филмот е направено тоа ептен претенциозно, демек да ни предизвика некое wow чувство. Ама не, ништо од тоа. Не го препорачувам и јас и сигурно веќе никогаш нема да го гледам.
 
Денес починал Горан Паскалевиќ, режисерот на култниот Варљиво лето '68 и позната сцена Меси, меси, неќе ништа да ти шкоди. Негов филм е и Буре барут по драмата на Дејан Дуковски. :(
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom