Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Кој праша за Selma? Дното меѓу овогодинешните номинирани. Едноставна политичка драма чиј мотив не е дури ни да предизвика емоции кај некого, туку просто - само да прераскаже што било и како било. Во 2013 имаше минимум 4 филмови за правата на црнците во Америка (и тоа само оние на кои ми текнува: 12 Years a Slave, 42, Butler и Fruitvale Station) милион пати подобри од овој. Дури иако некои од тие 4 не ми се ни допаднаа. Се вадат на глумата на Ојелово? E па, guess what - заслужено не доби ни номинација! Било кој рандом актер ќе одглумеше на исто ниво (да Ио, дури и fuckin' Татум, иако не е црнец :P). А и, впрочем - што имаше тука тешко да се одглуми?

Selma - meh! Tотален аутсајдер, не трошете си го времето, има многу подобри начини како би го искористиле. 4/10 од мене.
 
Foxcatcher - лош филм. Освен Рафало и Карел што глумеа добро- а и немаа некоја тешка улога- релативно лош филм. Според мене не заслужува ниедна номинација, а не 5. Никаква приказна, никаков крај, подосаден филм досега немам гледано, многу непотребни сцени, задржување на фејшал експрепнс. Едвај 4ка од мене доби. Никако немојте да го гледате, грев е да се потрошат 700 мегабајти за филмов, а камоли добра снимка или карта за кино.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Се обидувам со сила да се држам на темана Moviespotting ама пак ми е страв да не ми спласне ентузијазмот. Ама редовно ја посетувам, ме интересира дали @wot ќе напише рецензија за The Holy Mountain. Морам вака јавно, таму не можам да цитирам, а многу ме интересира зошто 4ката. :D
 
Ej, go hejtas be? :D Najgolemoto bogohulie i natripanost so mnogu boi. Dvosmislenost i kuropeckanje, plus breaking the fourth wall.

Whats not to like? :ojeaa:


Pa sledi masakrot! :ojeaa:
Не, туку напротив, сакав да прашам зошто 4? Комотно може да биде 5 :D
 
Hahah, bas toa i ke pisav koga go vidov postot (koa mislev go hejtas).. ne samo deka stojam zad 4kata tuku mozebi e i 5ka. :D
Ne znam, deka pred toa go gledav toj the devils i nekako so poseriozna nota bese.. i za nijansa poveke vpecatok mi ostavi, pa rezultirase kaj ovoj so 4ka.
Го немам гледано The devils, баш ќе го спуштам да видам што е фрката. The holy mountain е брутален, или е 1 или е 10, не знам дали постои нешто измеѓу :) Визуелно мислам дека е пред своето време филмот.

Инаку кај што спомна Noir, мислам дека немаме таква тема, да не сака @grande-juve да склопи некоја тема така, да продискутираме и по некој предлог? :)
 
Јас на вакви филмови како тие на Јодоровски кои се за крајно селективна публика никогаш не би дал 10тка(5), дури и да го разглабам до детаљ и му ги фатам сите намери и идеи на режисерот.
Сепак не презентираат објективни вистини, да презентираат вакво нешто да, така би биле легитимни за било кој случаен гледач кој и површно би ги валидизирал без да навлезе длабоко у приказната и видувањата на режисерот
 
Добро, титл за Big Eyes зошто уште нема? Дури ни англиски не објавиле...
Некој ако најде (preferably српски/хрватски, па макар и б'лгарски), одма нека пинга.
На мајка ми сакам да и го пуштам, да го изгледа. :D
 
Добро, титл за Big Eyes зошто уште нема? Дури ни англиски не објавиле...
Некој ако најде (preferably српски/хрватски, па макар и б'лгарски), одма нека пинга.
На мајка ми сакам да и го пуштам, да го изгледа. :D

Nema. I jas ke ja gledav ovaa verzija: Big.Eyes.2014.720p.WEB-DL.x264.AAC-brucelee
Grande vika taka da sum go gleal, eve i ti taka si go, ama ja mnogu ropkam so cips.. ne mozam. :D

Izgleda ke izleze prevod koga ke izlezat i drugite verzii.

Сепак не презентираат објективни вистини

Ova ne postoi. :D
 

Зашо бе? Пример пороците на секојдневниот човек, карактеристики на секојдневие, позитиви и негативи на човечки односи, овие муабети Кјубрик, Инариту, Аронофски, Лумет и слични се искинаа да ги пренесат на на филмско платно. Би го ставил и Куросава ама малце дели од нив и е делумно поекспериментален (највеќе ради Нох театарските техники)
Ниту еден од нив не вметнува свои авангардни ставови филозофии \'' , единствено ги обработуваат секојдневните човекови проблеми, мани и судири. Никој од нив нема експериментален филм, златна средина се, обожавани а ако не ова - респектирани од секоја публика. :v
 
Зашо бе? Пример пороците на секојдневниот човек, карактеристики на секојдневие, позитиви и негативи на човечки односи, овие муабети Кјубрик, Инариту, Аронофски, Лумет и слични се искинаа да ги пренесат на на филмско платно. Би го ставил и Куросава ама малце дели од нив и е делумно поекспериментален (највеќе ради Нох театарските техники)
Ниту еден од нив не вметнува свои авангардни ставови филозофии \'' , единствено ги обработуваат секојдневните човекови проблеми, мани и судири. Никој од нив нема експериментален филм, златна средина се, обожавани а ако не ова - респектирани од секоја публика. :v
Се сложувам скроз, само што нема ништо лошо и во некоја јака авангардна филозофија од режисерот :D
 
Не ми го чепкајте чилеанецот оти че ве :uzi:

Она шо го напрај братот и го остави како нешто реализирано, и пркоси на секоја здраворазумска логика (пошто доста количини на дрога се користени за истите, се кладам да се скоцкат ко финален продукт). Башка за мене за да почитувам еден режисер, пред се гледам да си има некој својствен трејдмарк за себе, да е препознатлив по нешто, да смисли топла вода во филмската уметност. Кај Јодоров, то е задоволено и тука веќе го оправдува моето главно барање. Да пуштиш филм и да речиш, еј ова е негово дело, или во некој рандом филм да пронајдиш некој сличен елемент, каде си сигурен дека режисерот дрпнал креативност и инспирација од веќе постоечко.

Е сега шо не се придржува до приземнам, опиплива логика е друга тема на муабет, али мене искрено многу многу не ми менува :) Се додека делото е крајно специфично, оригинално, авангардно (во негов случај) и му пркоси на времето, и е тешко истото да се направи пошто бара специјални квалитети, ќе го вреднувам. Зато почесто ја хејтам холивудскава кинематографија која со веќе купени финти, ни го труја мозокот со разно разни бљувотини во кое гледаме се помалку и помалку оригиналност.

Го разбирам wicked шо сака да кажи, само шо поинаку го гледам јас истото.

И дај гледајте го Even Dwarfs started small од Herzog :P
 
Овие двајца се новите Џони Деп и Хелена Бонам Картер...
...but less eccentric.[DOUBLEPOST=1424466565][/DOUBLEPOST]American Sniper - нема да коментирам многу, зошто за разлика од Selma барем успеа да го задржи моето внимание без око да ми трепне, што значи - може не е којзнае што, ама за Selma е masterpiece.

Но (мора да има едно големо НО), why, oh why мораа толку очигледно да употребат кукли како реквизити наместо бебиња? Огромни facepalm-ови попи моето чело на тие две-три сцени. Уште пече.
 
Последно уредено:
Дур си чекам снимка да го репризирам Интерстелар, го изгледав денес Контакт за првпат, и стварно не знам шо кур барам у темава, и како може да се нарекувам филмоман а немам гледавно ваква класика. Предобар филм!
 
Јас на вакви филмови како тие на Јодоровски кои се за крајно селективна публика никогаш не би дал 10тка(5), дури и да го разглабам до детаљ и му ги фатам сите намери и идеи на режисерот.
Сепак не презентираат објективни вистини, да презентираат вакво нешто да, така би биле легитимни за било кој случаен гледач кој и површно би ги валидизирал без да навлезе длабоко у приказната и видувањата на режисерот
Епа тоа е... крајно селективна публика. Јодоровски не се обидува да биде прифатен од сите, тој вели дека филмовите прво ги прави за себе, заради тоа што го возбудуваат. Случајно е станат популарен преку Ел Топо, па еве ако има 75-80 години човекот има само 5-6 филма зад себе... Ама сите му се до срж, незаборавни (по добро или по лошо). Во The holy mountain алхемичарот го прашува крадецот дали сака злато, и овој треба да се исере во еден овал така, па после од гомното прават злато. Крајот на филмот ти вели уствари еве се камерите, се е илузија, се досега што го кажав во филмот веќе не важи. Нема ништо понатака.
Мене тоа ми се допаѓа најмногу. Не мора да биде објективен, не мора да биде вистинит. Денес читав интервју од режисерот на Ида, Павел Павликовски, тој кажува дека филмот за него е една субјективна вистина, една приказна која што го инспирирала што не значи дека е вистинита...
Бергман на субјективен начин си ја претставува смртта...
Нема проблем, може утре/прекутре, првпат вистински да отворам една тема :D
Супер, мислам дека ќе имаме доста материјал за дискутирање и се надевам на одзив од повеќе членови за жанрот :)

Нека ме исправи некој, ама мислам дека последен Noir филм беше Brick со Џозеф Гордон Левит пред 5-6 години... Не сум гледал понов.
 
Епа тоа е... крајно селективна публика. Јодоровски не се обидува да биде прифатен од сите, тој вели дека филмовите прво ги прави за себе, заради тоа што го возбудуваат. Случајно е станат популарен преку Ел Топо, па еве ако има 75-80 години човекот има само 5-6 филма зад себе... Ама сите му се до срж, незаборавни (по добро или по лошо). Во The holy mountain алхемичарот го прашува крадецот дали сака злато, и овој треба да се исере во еден овал така, па после од гомното прават злато. Крајот на филмот ти вели уствари еве се камерите, се е илузија, се досега што го кажав во филмот веќе не важи. Нема ништо понатака.
Мене тоа ми се допаѓа најмногу. Не мора да биде објективен, не мора да биде вистинит. Денес читав интервју од режисерот на Ида, Павел Павликовски, тој кажува дека филмот за него е една субјективна вистина, една приказна која што го инспирирала што не значи дека е вистинита...
Бергман на субјективен начин си ја претставува смртта...
Да, секој од овие режисери кои спаѓа у авангардното кино не режира филмови за масовен скрининг. Ама колку да сме на линија, у глобала експерименталното кино е да пробуди дискомфорт кај гледачот наспроти воодушевување и слично. Неможам да ги сфатам тие кои се диват нa Salo, Srpski film, Eraserhead, Lost Highway, Begotten, Gummo итн. и ги препорачуваат како лектири по филм коа овие се нешто надвор од нормалниот колосек и стандарди.
Еден наш познат новинар пробувајќи да глуми авангарда, почна да пренесува импресии од Меланхолија на Триер и колку е врх врвова, и заглави на тоа дека е визуелен мастерпис, друго ништо.
Не би му препорачал на никого ништо од овие филмови ниту пак би имале место у all time каталози по жанрови, ама у одбрано друштво само околу нив би зборел. :icon_lol:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom