Ceca i seve se zabava za edna nokj, liga shampioni ko ke pocnime da gubime so 10 razlika posle treto kolo ke zjae prazna salata ke ni se smeat skopskite realno
Ма не тој шо сака да му се иди ќе иди, не е ни во ред да се споредува со концерти ситуацијата, има многу луѓе кои сакаат да бидат дел од европските утакмици но финансиската моќне им дозволува тоа да го прават а камоли да купат сезонска карта. Јас да нема да мрднам од моето место кај шо сум со години но кај некој др е сосема поинаку.
Пак ќе повторам сезонскате карти се ОК за цена но секој не е во можност тоа да си го приушти и да плати 7-8000 наеднаш па и посебно во периоди кога завршуваат годишни одмори и почнуваат одма со нови трошоци па буџет од ⅓ или ¼ од платата е премногу да се плати наеднаш а камоли да треба да платиш и 2-3 сезонски во иста фамилија.
Го напоменав примерот на ГОГ, сезонска карта за сите домашни утакмици е околу 100 евра тоа се 13 утакмици = 450 денари во просек каде економијата му дозволува таков луксуз, но најјакиот дел од овие 100 евра е дека ги испајќаат на месечно ниво од Септември до Март ( грубо кажано 5-6 месеци) и плајќаат по 20 евра месечно не наеднаш 100 евра.
Кај нас најголем проблем е дека и европски и домашни утакмици се вклучени во едно и имаш дозвола да гледаш 2 тима, грубо кажано 7+7 во регуларен дел на сезона плус 7+7 во play-off плус 7 лига шампиони и 2 од куп = 37 утакмици или просек по утакмица околу 210 шо ок за вистински љубител и подржувач на ракометот (ако одиш на сите). НО ПРОБЛЕМОТ Е дека сите тие 7-8000 треба да се платат наеднаш.
Имам многу пати дадено пример, и тој пример е мислам најдобрата опција за клубот од финансиски а и маркетиншки карактер за спонзорите.
Капацитет со вкупно седишта е 3500, пример клубот да продава ⅔ или ½ по фирми и спонзори карти (бочни седишта) за регуларен тек на сезона и play-off по симолична цена од по ебани 50 денари а со тоа да им отстапува подтрибински простор за реклами паноа е win-win варијанта за клубот и спонзорот, но за тоа треба доста трчање по фирми и убедување.
П.С не е голема сума но во клубска каса би иделе 4-5000 евра на месечно ниво од само тие карти кои ги наведов, клубот ќе има посетеност а спонзорот ќе биде додатно рекламиран.