Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Aбе немора да веземе на теренот,но многу е важно во среда да покажеме карактер,да покажеме цврстина.Не сме ние Бразил па сеа ќе праиме пируети по терен,ама битно е да тепаме,и да изиграме цврсто.Да изиграме германски!
Ќе видиме дали Ван Гал ќе го реши тоа крстозборот за 90 минути....другото е се познато.....:pos2:
Ме изнасмеа со коментаров.:smir:
ја знам :pos2: поради нашата мила и сигурна одбранаИ јас на 4:1 типував
Тешко дека во Европа има екипа која може целосно да ја исклучи нашата офанзива (и да има сигурно тоа не се жабариве). Рибс и Робен во комбо се смрт за противнички одбрани а и Милер се покажува одличен во секоја задача која му се дава - играше лево кога и Рибс и Робен беа повредени, па кога се врати Робен десно а сега кога и Рибери е назад еве го ѕверето напред.
Олиќ на клупа ама прашајте ги Јуве што знае дечкото :salut:.
Зошто го типувам тој едниот примен нема да коментирам веќе се е кажано и прекажано... церемонијален и облигаторен е тој еден :wink:.

Butt bleibt bis 2011 beim FCB
16.02.2010
![]()
Der FC Bayern treibt die Personalplanungen weiter voran. Torhüter Jörg Butt (35)
hat am Dienstagmorgen seinen bestehenden Vertrag um ein weiteres Jahr bis zum 30. Juni 2011 verlängert.
„Wir sind mit Jörgs Leistungen sehr zufrieden, und wir freuen uns, dass er dem FC Bayern eine weitere Saison zur Verfügung steht“, so Bayerns Vorstandsvorsitzender Karl-Heinz Rummenigge. Jörg Butt sagte: „Ich bin sehr zufrieden beim FC Bayern, und ich freue mich auf die Fortsetzung meiner erfolgreichen Zeit in München.“
Sport1: Die Bundesliga kämpft mit der Serie A um den vierten Champions-League-Startplatz. Sind die Begegnungen gegen Florenz auch ein Vergleich zwischen der Serie A und der Bundesliga?
Gomez: Ich glaube nicht, dass wir da einen Vergleich ziehen müssen. Ich denke, dass die Bundesliga ohnehin attraktiver als die Serie A ist. Nach Punkten liegt Italien UEFA-Ranking zwar noch vor Deutschland, aber die Bundesliga holt weiter auf. Auf Dauer werden wir Italien überholen.
Sport1: In der Serie A ist Florenz nur noch Tabellenelfter. Wie schätzen Sie das Team ein?
Gomez: Wir werden den Gegner intensiv analysieren und eine Strategie finden. Wir wollen gewinnen und zu Null spielen. Mit Gilardino haben die Italiener aber einen gefährlichen Stürmer, der immer da ist, wenn es brennt.
Не знам зошто, имам некое такво претчуство. :smir: