Европско кино vs американска филмска индустрија

  • Креатор на темата Креатор на темата sonne
  • Време на започнување Време на започнување
covek sto razbira od umetnosta a osobeno od filmskata umetnost mnogu lesno ke znae deka hollywoodskite filmovi nemaat nekoja estetska ili umetnicka vrednost. kako i sto veli mojot profesor Georgi Vasilevski tie se samo dobroorgnaizirani vizuelno jaki komercijalni produkti ne filmovi. ne treba da se ocrnuvaat site amerikanski filmovi bidejki i tamu nezavisnata produkcija pravi kvalitetni filmovi. no fakt e deka evropskata kinematografija e najsilna. a zalno e sto nekoi vo svoite postovi velat deka top 10 filmovi ili top 10 reziseri se amerikanski. neka procitat malku poveke za evropskata kinematografija i ke vidat dali se vo pravo.
 
неколку предлози од европско кино:
Du Levande - режија на Roy Anderson ,шведски филм, одлично вклопена приказна претставува неколку ликови, никој главен ,секој си раскажува своја сторија никаде не се поврзуват а се создава совршена целина. Masterpiece.

Wings Of Desire - ремек дело на Wim Wenders
Trainspotting - ако не сте го гледале , одма на торент
Beyond the Clouds - на mIchelangelo Antonioni , раскажува 4 приказни , џон малкович како наратор , едноставно убав филм
Paris, je t'aime - ау каков филм , режиран од 22 различни режисери секој си режира сопствена креација , актери од Стив Бушеми, Натали портман , Juliette Binoche ,
Willem Dafoe, и еден куп други .ѕверски филм
Russian Ark - Aлександар Сокуров , поезија од филм ,сниман у еден кадар, наратор скита низ Winter Palace , од соба у соба, среќавајки разни личности од историјата на русија, музејот Winter Palace е прикажан како русија у мало , толку добро, умешно , сокуров го нарекуват новиот тарковски , и со право
 
Мислам дека не би требало да правите споредба помеѓу Холивуд и Европа , бидејќи кинематографијата се разликува од држава до држава , па може да се каже и од режисер до режисер.
Скорсезе,Копола,Кјубрик,Велс се едни од најдобрите режиери на сите времиња , и не би требало да се занемарува нивниот труд во филмот.
Но исто така има режисери како Тарковски кои се одлични во својата работа , немојте пребрзо да заклучувата поради огромниот број на лоши проекти кои ги произведуваат американците ,сепак повеќе сме свесни за тие лоши проекти поради поголемата реклама во светот , сигурно би приметиле еднаков број на лоши европски филмови доколку би биле повеќе рекламирани и прикажувани низ светот како американските.Но, Американците се одлични во маркетинг.
 
Абе се разбира дека американските филмови се подобри
 
неколку предлози од европско кино:
Du Levande - режија на Roy Anderson ,шведски филм, одлично вклопена приказна претставува неколку ликови, никој главен ,секој си раскажува своја сторија никаде не се поврзуват а се создава совршена целина. Masterpiece.
овој не ми е гледан - го сакам скандинавското кино бидејки е „ладно“ „сурово“ ... реално ...

Мислам дека не би требало да правите споредба помеѓу Холивуд и Европа , бидејќи кинематографијата се разликува од држава до држава , па може да се каже и од режисер до режисер.
Скорсезе,Копола,Кјубрик,Велс се едни од најдобрите режиери на сите времиња , и не би требало да се занемарува нивниот труд во филмот.
Но исто така има режисери како Тарковски кои се одлични во својата работа , немојте пребрзо да заклучувата поради огромниот број на лоши проекти кои ги произведуваат американците ,сепак повеќе сме свесни за тие лоши проекти поради поголемата реклама во светот , сигурно би приметиле еднаков број на лоши европски филмови доколку би биле повеќе рекламирани и прикажувани низ светот како американските.Но, Американците се одлични во маркетинг.

:tv:
znaci vaka : sto mislite :
-za amerikanskite?
-ili za evropskite filmovi?

pa vaka moeto mislenje e slednovo:evropskite se dosta po-kvalitetni od aspekt na : kinematografija,scenarisko-dramaturska tocka,akterski dosta pozrelo "napraveni" ulogi,reziserki podobro adaptirani na prikaskata.....

dokolku amerika proizveduva dosta skapi filmovi,a vsusnost se tapka vo mesto.raka na srce ima i od nivnite dosta,dosta kvalitetni filmcinja.

i povelete i kazete si gi "makite":helou:

дали го виде првиот пост ???

и дали заклучи онака ? или после подолго мислење на темава ???

мене не ме пали буџет од 300 милиони , од кои 100 хонорари на џоли и џон траволта , 10 локации за снимки во тајланд , кариби , полска и калифорнија со флорида .... номинации за оскар , греми .....

сакам добра приказна , силина и динамика на истата ... и се разбира да ме распука кога ќе го догледам филмот :) е од американските оддамна немам доживеано такво нешто , можеби имам префинет вкус , можеби се залажувам којзнае , ама „навивам“ за киното не за бизнисот .

се согласувам дека секоја земја има посебен шарм на создавање филмови , тоа е бисерот во киното ... не е адаптација на стрип или римејк на некој заборавен бестселер ( по мое ) .

да се надоврзам со колегата :) brainticket :

-acid house - филмов го имам гледано многу пати и никогаш ми нема здосадено : се состои од три приказни која од која :) филмов е генијален прекрасна работа со емиции и природата на истите , екстериерно вчудовидувачки разработени кадри ... кај сака откачени стории нека повели :)
-good bye lenin - прекрасна приказна , се разбира дека заслужил да биде филм на годината .
кој сака нестандарни образи и стории -head on . двете приказни зборуваат за развојот на германската кинематографија . (2 и 3)
-cuckoo - еј го имав подзаборавено колку е само јак филмов - за да се уверите треба да го погледнете . + доказ за модерното руски кино .
за француското би зборувал и цел ден :) ( моето омилено ) но би го предложил филмот на 2008 -99 francs : -He Loves Me... He Loves Me Not
гледам дека си му фан на антониони :) старецот иако во количка пак збркал добри жени во филмот :) ( гледан ми е тој што зборуваше за него ) морам да го пофалам , човекот го пердашел џет-сетот на светската елита :)
кај италијанското ( кое истот така ми се допаѓа премногу ) фелини - почеток и крај :) ( геније ) ... но да се навратиме на темата :)
-Crime Novel и еден од омилените мои италијански филмови : -ovosodo
романско француски трилер , хорор -ils .
...
 
Незнам дали е цитатов за мене или за Bobi , како и да е буџетот од 300 милиони за Холивуд не претставува ништо , затоа што имаат пари и ќе ги трошат како сакаат.Проблемот е поради погрешниот пристап на режисерите спрема филмовите , поради внесувањето на секаки клише моменти и скапи ефекти кои се сметаат за проверена работа, која ја сакаат гледачите,тоа го прават заради тоа што единствената цел е тоа што сакаат да го надминат буџетот кој го вложиле во филмот , односно нешто да заработат. Тоа е проблемот на Холивуд , додека европските филмови имаат помал буџет , па затоа повеќе се свртени кон уметничкиот дел , поради тоа што сакаат со тој мал буџет да направат ремек дело , и не гледаат толку многу на финасискиот дел бидејќи немаат ставено 300 милиони во игра како Холивуд.
 
@ Sonne

фала за предлозите, ќе пробам да ги најдам, од филмовите шо ги спомна иам чуено за good bye lenin таму музиката е на Yann Tiersen еден од мојте омилени изведувачи, он ја праеше музиката и за Amilie Poulen, супер филм.ја со доза на резерва би препорачал еден режисер Fernando Arrabal, за фанови на Luis Buñuel,Alejandro Jodorowski , David Lynch , Guy Maddin, значи надреализмот(еден од мојте омилени правци у филмот и уметноста) е сеприсутен у неговите филмови , на моменти те збунуват, те вџашуват , од една крајност у друга, L'arbre de Guernica, и Viva la Muerte му се поистакнати филмови
гледав го последниот филм на Peter Greenaway - ''Nightwatching '' i беше одличен, само greenaway може да направи така силна атмосфера, одлично отсликана реалност со пренагласени човечките слабости, интриги , прекрасни кадри ...
 
Абе Холивуд си е Холивуд.Такви филмчиња никој не може да направи.:pos2:
:salut:
 
За оние кои имаат симпатии кон ретардираноста:
La Cité des enfants perdus
(the city of lost children)

еден од моите омилени филмови , се разбира и можеби најомилениот режисер :)

Lа cite des enfants perduс (The City Of Lost Children) (1995)

eve eden evropski (francuski) koj so sigurno ke ve ostavi bez zdiv :)
nasladuvajte se :)
 
шо знам,има европа добри филмови ама не може во никој случај да се споредува со американските филмови,барем според мене

ко шо читам погоре во предвид земате американски филмови од 2те последни декади
ама очигледно заборавате што се се има снимено пред тоа

Casablanca,Gone With the Wind,Frankenstein(верзијата од 30-тите),M,Citizen Kane,The Maltese Falcon,One Flew Over the Cockoo's Nest,The Bridge on the River Kwai,Dirty

Dozen.....не ми текнуваат други филмови направени до 70-тите,овие филмови се светски класици, не можат да се споредуваат со европските филмови,а и не се направени со буџет каков што имаат повеќето денешни филмови

пред да истрчувате и да ги спомнувате The Departed,Dumb and Dumber, Being John Malkovich.....како највисоки достигнувања на американската кинематографија

побарајте некои од филмовите што горе ги спомнав па да видите тогаш како ќе
гледате на се останато

п.с.не се сите американски филмови направени во 90-тите/2000 со голем буџет,како најдобар пример за тоа е филмот Clerks на Kevin Smith aka Silent Bob од 1994/5

кој бил направен со 27000$,а важи за една од најдобрите комедии/приказна од секојдневниот живот,на сите времиња....
 
aaa da da porkite se vazni tuka osobeno dankite i germankite lele lele kako igraat toa ulogite ama i amerikankite ne se losi neam protiv se e dobredojdeno samo podaleku od >>>>....... aj da ne jadam gomna ali mislam deka se znae
 
Европската продукција ја претпочитам од едноставна причина што сеуште се задржа да прави филмови со содржина, добра камера, добра фотографија итн. итн. а не се форсира ПРОПАГАНДА.
Американската продукција е поделена исто, и таму имаш:
Холивудска продукција - Полна со пропаганда и ширење и наметнување на Американската “вистина“. (значи катастрофа)
Но има и таканаречена независна продукција во која всушност се прават авторски филмови.
Тука спаѓаат режисерите (авторите): Тарантино, Родригез, Кевин Смит (веќе спомнат) ... итн. итн.
Филмот знам дека се прави и за да заработи но неможе само заработката да биде во преден план, како што е тоа случајот со холивудските така наречени блокбастери.
До кога планираат да ни “продаваат“ бљувотини од типот на Рамбо 2 трети дел... Роки 5 втори дел.. или Мишн Импосибл N-ти дел...
Искочиле и од Холивуд на времето квалитетни филмови невикам не ама на било кој добар постар филм кога новиве ќе му направат римејк го усеруваат тотално.
Ниеден режисер (автор) под холивудскава новокомпонирана продукција не оставил свој печат врз делото, се е тоа “убаво“ спакувано по нечии други директиви и најважно во пропагандни цели.
 
b13

najbolje evropski film
 
ti preporacuvam da gi gledas:
-Delicatessen (Delikatesy) (1991)
-Romanzo Criminale (2005)
-Trois Couleurs - Rouge
-Kukushka (2002)
-Gegen Die Wand (Head-On)(2004)
-Exstasis (1996)
-Lock,Stock and Two Smoking Barrels (1998)
i mozam da ti nabrojuvam uste mnogu.
SYA

Обележаниот ОБАВЕЗНО!Американците ги правата филмовите највеќе заради пара.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom