Diablo 3

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
визардот кај е еден од потешките само баланс на скиловите му направиле, ништо појак не е...
Се фокусирале најмногу на хидрите, ама би требало уште некои промени да има.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Продавам поволен D3 acc, ако има некој заинтересиран, нека пише..
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Воведен е нов Paragon (Leveling) System



Од кога ќе го достигнете 60 левел, почнувате да левелирате по Paragon System кој оди до левел 100!
Но за да стигнете од Level 1 до Level 2 во Paragon, ќе ви биде потребно исто колку што ви било потребно за да
стигнете од Level 59 до Level 60.
Со секој нареден левел добивате по 3% magic and gold find и опција да си појачате Strength, Intelligence, Dexterity...

Од сега, со секој освоен Nephalem Valor добивате и плус 15% Paragon experience bonus.

Исто и Maximum % Magic Find ќе биде 300%.

ПОВЕЌЕ
 
Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Воведен е нов Paragon (Leveling) System



Од кога ќе го достигнете 60 левел, почнувате да левелирате по Paragon System кој оди до левел 100!
Но за да стигнете од Level 1 до Level 2 во Paragon, ќе ви биде потребно исто колку што ви било потребно за да
стигнете од Level 59 до Level 60.
Со секој нареден левел добивате по 3% magic and gold find и опција да си појачате Strength, Intelligence, Dexterity...

Од сега, со секој освоен Nephalem Valor добивате и плус 15% Paragon experience bonus.

Исто и Maximum % Magic Find ќе биде 300%.

ПОВЕЌЕ
Кога ќе ја свртиш 100%...титни ми.
 
Член од
27 април 2011
Мислења
2.308
Поени од реакции
3.064
Воведен е нов Paragon (Leveling) System



Од кога ќе го достигнете 60 левел, почнувате да левелирате по Paragon System кој оди до левел 100!
Но за да стигнете од Level 1 до Level 2 во Paragon, ќе ви биде потребно исто колку што ви било потребно за да
стигнете од Level 59 до Level 60.
Со секој нареден левел добивате по 3% magic and gold find и опција да си појачате Strength, Intelligence, Dexterity...

Од сега, со секој освоен Nephalem Valor добивате и плус 15% Paragon experience bonus.

Исто и Maximum % Magic Find ќе биде 300%.

ПОВЕЌЕ
Меххххх -_- ...нека го укинат веќе целиот проект и нека го направат одпочеток . Или во најмала рака без Jay Wilson.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
На куп скоро сите новини кои ќе ги донесе пачот 1.0.4:

System Changes

  • Magic Find is no longer averaged between players in a group.
  • Monster health no longer scales differently in each difficulty (flat 75%).
  • Increased health of normal monsters by 5-10%.
  • Lowered health of elite + champion monsters by 10-25%.
  • Lots of monster affixes being adjusted or removed.
  • Weapon damage of iLvl 61 & 62s being improved.
  • Two-handed weapons getting buffed.
  • Enrage timers and “heal to full” mechanic removed from non-boss monsters.
  • 25% reduced repair cost on high-end items.
Auction House Changes

  • You can now cancel Auctions at any time as long as there is not a big on the item.
  • The 100k minimum has changed to 1m minimum on the RMAH, essentially allowing gold to be sold for $0.25/1m gold.
  • You can now search for 6 stats instead of just 3.
  • You can now input 5 digits in search fields instead of only 3.
  • Gem stats are no longer counted in item searches.
  • Armor, DPS, Buyout, and Time Left columns are now sortable columns in the Search tab.
  • Expired / canceled autions now list their price in the Completed tab, along with tooltips for said items.
  • You can no search for stats on Legendary items.
  • Fixed a few bugs and added more affixes to items slots that were missing it before.
Legendary Changes

  • Lots of legendary items are getting buffed (higher iLvL & stats).
  • A lot of them are also getting special affixes added (see below).
  • Old (current) legendaries will not be changed to the new versions.
  • Legendaries from previous Diablo games are changed to hold true to their roots.
  • New effects added onto some legendaries to make them stand out visually. (Video)
Paragon System

  • Characters will unlock “Paragon levels” upon reaching level 60.
  • There are a total of 100 levels and the grind should be similar to reaching level 99 in Diablo 2.
  • You gain Paragon experience by killing monsters, allowing +xp gear to be beneficial even though you’re in Inferno.
  • Nephalem Valor buffs also give a 15% bonus to experience per stack.
  • Each Paragon level will reward you with Dexterity/Strength/Intelligence + 3% Magic Find & 3% Gold Find.
  • Magic Find and Gold Find are now capped at 300% pre-Nephalem Valor.
  • Reaching Paragon level 100 will allow you to be at max Magic Find and Gold Find, no longer needing it on gear.
Class Changes

Barbarian
  • Bash and Cleave being brought up to the “power level” of Frenzy.
  • Bash’s Fury generation is buffed from 6 to 8.
  • Cleave should be the clear choice when it comes to AoE fights.
  • Buffing Fury spender’s damage so they are more useful / Fury is worth using.
Demon Hunter
  • Hatred generators being brought up to the “power level” of Hungering Arrow.
  • Hatred spenders being buffed to make the resource cost worth it.
  • Rain of Vengeance is getting a huge damage buff.
  • Sentry has had it’s damage doubled to make it a viable option.
Monk
  • Exploding Palm damage increased plus it gets a visual effect to easily tell which monsters are effected.
  • Seven-Sided Strike received a huge buff to it’s damage.
  • Wave of Light was also buffed quite a bit (almost double).
  • Blizzard is looking to change One With Everything eventually, but it will remain for now.
  • Monks can now dual-wield two-handed weapons, along with supporting animations.
Witch Doctor
  • Pets are getting a huge buff to health, allowing you Witch Doctors to finally bring them into Inferno!
  • Pets are basically getting their own version of the Wizard’s “Force Armor”.
  • Splingers and Zombie Bears are untouched this patch.
  • Passive Manage regeneration buffed from 20 Mana per second to 45 Mana per second.
  • Vision Quest was changed a bit:
    • Increases Mana regeneration by 30% for 5 seconds after dealing damage with Firebomb, Corpse Spiders, Poison Dart, or Plague of Toads.
Wizard
  • Hydras are getting buffed in their own way (each should be used for a specific situation):
    • Arcane Hydra: Best at AoE
    • Lightning Hydra: Good against targets that move a lot
    • Venom Hydra: Good against targets that stand still
    • Frost Hydra: Good for snaring
    • Mammoth Hydra: Best in hallways
  • Energy Twister proc coefficient reduced from 0.25 to 0.125 so it can play nicely with the new legendary procs.
  • Lesser used Signature skill runes are being buffed.
  • Meteor and Arcane Torrent are also getting buffs.
Legendary Affixes

  • Pig Sticker – Squeal!
  • Blood-Magic Blade – Blood oozes from you.
  • Wizardspike – 20% chance to hurl a frozen orb when attacking.
  • The Gidbinn – Chance to summon a Fetish when attacking.
  • Last Breath – Slain enemies rest in pieces.
  • Skycutter – Chance to summon angelic assistance when attacking.
  • Sever – Slain enemies rest in pieces.
  • Azurewrath – This weapon will forcefully repel undead enemies.
  • Scourge – 20% chance to explode with demonic fury when attacking.
  • Maximus – Chance to summon a Demonic Slave when attacking.
  • Genzaniku – Chance to summon a ghostly Fallen Champion when attacking.
  • The Butcher’s Sickle – 20% chance to drag enemies to you when attacking.
  • The Burning Axe of Sankis – Chance to fight through the pain when enemies hit you.
  • Sky Splitter -10% chance to Smite enemies when you hit them.
  • Butcher’s Carver – The Butcher still inhabits his carver.
  • Fire Brand – 25% chance to cast a fireball when attacking.
  • Odyn Son – 20% chance to Chain Lightning enemies when you hit them.
  • Earthshatter – 20% chance to cause the ground to shudder when attacking.
  • Boneshatter – Slain enemies rest in pieces.
  • Cataclysm – 25% chance to sunder the ground your enemies walk on when you attack.
  • Schaefers’s Hammer – 25% chance to be protected by Lightning when you are hit.
  • Vigilance – Chance to cast Inner Sanctuary when you are hit.
  • The Raven’s Wing – Ravens flock to your side.
  • Cluckeye – 25% chance to cluck when attacking.
  • Demon Machine – 35% chance to shoot explosive bolts when attacking.
  • Buriza-Do Kyanon – 40% chance for ranged projectiles to pierce enemies.
  • Pus Spitter – 25% chance to lob an acid blob when attacking.
  • Hellrack – Chance to root enemies to the ground when you hit them.
  • Calamity – 20% chance to target enemies with Marked for Death when you hit them.
  • Fjord Cutter – 20% chance to be surrounded by a Chilling Aura when attacking.
  • The Paddle – Slap!
  • Flying Dragon – Chance to double your attack speed when attacking.
  • Maloth’s Focus – Enemies occasionally flee at the sight of this staff.
  • The Tormentor – Chance to charm enemies when you hit them.
  • Slorak’s Madness – This wand finds your death humorous.
  • Wall of Bone – 20% chance to be protected by a shield of bones when you are hit.
  • Lidless Wall – You have a chance to be shielded when hit by enemies.
  • Andariel’s Visage – 20% chance to cast a Poison Nova when you are hit.
  • Fire Walkers – Burn the ground you walk on.
  • Goldskin – Chance for enemies to drop gold when you hit them.
  • Pox Faulds – These pants occasionally make you stink.
  • Death Watch Mantle – 15% chance to explode with knives when hit by enemies.
  • The Grin Reaper – Chance to summon horrific Mimics when attacking.
  • Storm Crow – 20% chance to cast a fiery ball when attacking.
  • Thunder God’s Vigor – 25% chance to cause Shock Pulse to erupt from your enemies when you hit them.
  • Moonlight Ward – 25% chance to be surrounded by balls of Arcane Power when attacking.
  • Puzzle Ring – This ring sometimes calls forth a Treasure Goblin when you are hit.
  • Bul-Kathos’s Wedding Band – You drain life from enemies around you.
  • Band of Hollow Whispers – This ring occasionally haunts nearby enemies.
  • Bul-Kathos’s Warrior Blood – You occasionally Whirlwind furiously.
  • Shenlong’s Relentless Assault – Chance to hurl a ball of pure energy when attacking.
  • Manajuma’s Gory Fetch – You are surrounded by a deadly Poison Cloud.
  • Litany of the Undaunted – This ring sometimes summons a Skeleton when you attack.
  • Demon’s Flight – Chance to reflect projectiles when you are hit by enemies.
  • The Murlocket – Call forth a creature from the depths.
 

Kocka

Manchild
Член од
1 август 2006
Мислења
3.531
Поени од реакции
2.752
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa monk with two double hands PABAUUU
 

Steam.

wat
Член од
1 октомври 2008
Мислења
1.462
Поени од реакции
624
мн промени, и со пачов пак, на акт 4 еден corrupted angel на инф да помине кроз тебе одма си мртов, ни dodged не ти вика ни ништо..
 

Tegla

Interista
Член од
20 февруари 2012
Мислења
5.107
Поени од реакции
9.047
мн промени, и со пачов пак, на акт 4 еден corrupted angel на инф да помине кроз тебе одма си мртов, ни dodged не ти вика ни ништо..
Собери повеќе ressistance to all elements + armor и ќе му се смееш у фаца. :)
 

Steam.

wat
Член од
1 октомври 2008
Мислења
1.462
Поени од реакции
624
Собери повеќе ressistance to all elements + armor и ќе му се смееш у фаца. :)
со дх?апла шанси нема, со визард уште помалце, левел 60 сум а 15к дмг и 1500 армор, и 18к ХП.ништо не тепам.
 

Tegla

Interista
Член од
20 февруари 2012
Мислења
5.107
Поени од реакции
9.047
со дх?апла шанси нема, со визард уште помалце, левел 60 сум а 15к дмг и 1500 армор, и 18к ХП.ништо не тепам.
Слаби се тие статови што ми ги кажуваш, поработи малку на опремата, купи нови ајтеми од аукција или фармај акт 2/3. И со 18k health само ќе се фрустрираш, ќе добиваш one-shot многу често, пробај да стигнеш околу 30к health. 15к damage е исто малку за ranged class, треба мобовите да умрат пред да стигнат до тебе, или во најмала рака да ги исцедиш здраво па после да ги кајташ и дотепаш. Со повеќе resistance to all и armor ќе бидеш во ситуација да можеш да издржиш повеќе ударци и да не умираш инстантно од arcane enchanted, plague, desecrator итн.

Со други зборови дигни defense статови и damage и нема да имаш проблеми. 2-3 нови ајтеми со вистинските статови можат да ти направат огромна разлика во акт 3/4. Верувај, сите сме го поминале тој дел. :)
 

Steam.

wat
Член од
1 октомври 2008
Мислења
1.462
Поени од реакции
624
Слаби се тие статови што ми ги кажуваш, поработи малку на опремата, купи нови ајтеми од аукција или фармај акт 2/3. И со 18k health само ќе се фрустрираш, ќе добиваш one-shot многу често, пробај да стигнеш околу 30к health. 15к damage е исто малку за ranged class, треба мобовите да умрат пред да стигнат до тебе, или во најмала рака да ги исцедиш здраво па после да ги кајташ и дотепаш. Со повеќе resistance to all и armor ќе бидеш во ситуација да можеш да издржиш повеќе ударци и да не умираш инстантно од arcane enchanted, plague, desecrator итн.

Со други зборови дигни defense статови и damage и нема да имаш проблеми. 2-3 нови ајтеми со вистинските статови можат да ти направат огромна разлика во акт 3/4. Верувај, сите сме го поминале тој дел. :)

проблем ми се само тие corrupted angel/subjugator, кога ќе влезе у мене тоа corrupted angeloт, само од нив умирам на инферно..



сеа сменет ми е хелмоти имам rare со дупло повеќе декстерити/виталити/strength.
 
Член од
26 октомври 2011
Мислења
795
Поени од реакции
375
Јас со барб цел акт 3 го поминувам без никаков проблем :cool:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom